Saab 9-3 SC 1.9 Ttid Aero Hirsch 147kw, Mikhuu (ex Marko647)
Vahetasin Saabil pihusti seibid ära
Tundus et sai algul päris mõnus, läksin lühikesele proovisõidule, et mootor soojaks saada ja proovida 4-nda käiguga kiirendust, algul läks ja siis kadus vaat kogu jõud ära, kast töötas ilusti, aga tõmmet polnud enam. . .
Ehk siis, leidsin vist selle pisikese õlilekke põhjustaja üles, tundub et turbo läks. . .
Maja ees seisma jäädes oli valge tossu pilv kapoti all, jätsin ruttu seisma mootori, hakkab vaikselt naerma ajama see situatsioon . . .
Tundus et sai algul päris mõnus, läksin lühikesele proovisõidule, et mootor soojaks saada ja proovida 4-nda käiguga kiirendust, algul läks ja siis kadus vaat kogu jõud ära, kast töötas ilusti, aga tõmmet polnud enam. . .
Ehk siis, leidsin vist selle pisikese õlilekke põhjustaja üles, tundub et turbo läks. . .
Maja ees seisma jäädes oli valge tossu pilv kapoti all, jätsin ruttu seisma mootori, hakkab vaikselt naerma ajama see situatsioon . . .
Tutikas originaalturbo 306€ + 18€ post:
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
Peab seda jupitamise tasuvust vaikselt kalkuleerima hakkama vistpaulk kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:29Tutikas originaalturbo 306€ + 18€ post:
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
Õnneks mul teine turbo olemas ka, Peab lihtsalt jälle laiali kiskuma auto Kuidagi oleks hea üle ka kontrollida selle uuema turbo olukord
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kontrollida ju lihtne, võtad tiiviku otsast näppudega kinni üritad logistada. Kui väga minimaalne ristilõtk on ja mitte mingit pikilõtku ei ole siis on korras. Kui on kasvõi väga väike pikilõtk, siis mina sellost turbot enam külge ei paneks.Marko647 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:36Peab seda jupitamise tasuvust vaikselt kalkuleerima hakkama vistpaulk kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:29Tutikas originaalturbo 306€ + 18€ post:
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
Õnneks mul teine turbo olemas ka, Peab lihtsalt jälle laiali kiskuma auto Kuidagi oleks hea üle ka kontrollida selle uuema turbo olukord
Probleem on väikse turboga, sinna näüuga ligi ei pääseRon24 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 17:25Kontrollida ju lihtne, võtad tiiviku otsast näppudega kinni üritad logistada. Kui väga minimaalne ristilõtk on ja mitte mingit pikilõtku ei ole siis on korras. Kui on kasvõi väga väike pikilõtk, siis mina sellost turbot enam külge ei paneks.Marko647 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:36Peab seda jupitamise tasuvust vaikselt kalkuleerima hakkama vistpaulk kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:29Tutikas originaalturbo 306€ + 18€ post:
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
Õnneks mul teine turbo olemas ka, Peab lihtsalt jälle laiali kiskuma auto Kuidagi oleks hea üle ka kontrollida selle uuema turbo olukord
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Kas väike küljest ära ei käi?Marko647 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 17:25Probleem on väikse turboga, sinna näüuga ligi ei pääseRon24 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 17:25Kontrollida ju lihtne, võtad tiiviku otsast näppudega kinni üritad logistada. Kui väga minimaalne ristilõtk on ja mitte mingit pikilõtku ei ole siis on korras. Kui on kasvõi väga väike pikilõtk, siis mina sellost turbot enam külge ei paneks.Marko647 kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:36Peab seda jupitamise tasuvust vaikselt kalkuleerima hakkama vistpaulk kirjutas: ↑E Nov 18, 2019 16:29Tutikas originaalturbo 306€ + 18€ post:
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp
Või kui jupitad, siis võtaksin katuserelsid ja käigukanginupu
Õnneks mul teine turbo olemas ka, Peab lihtsalt jälle laiali kiskuma auto Kuidagi oleks hea üle ka kontrollida selle uuema turbo olukord
Nii, väike uuendus autoga seoses.
On siis vahepeal saanud igasugu asju katsetada ja proovida: puudu oli hunnik klambreid ja torusid valedesse kohtadesse ühendatud jne, välja sai vahetatud kõrgsurve pump, nuka ja vända asendi andurid ja nipet näpet veel.
Mure siis järgmine hetkel: auto lihtsalt ei lähe käima
Kuskilt on signaal puudu, mis ütleks pumbale kapoti all, et pumpa kütust peale. . .
Vaja leida koht ja aeg, kus Tech2 taha panna ja see asi välja nuputada
On siis vahepeal saanud igasugu asju katsetada ja proovida: puudu oli hunnik klambreid ja torusid valedesse kohtadesse ühendatud jne, välja sai vahetatud kõrgsurve pump, nuka ja vända asendi andurid ja nipet näpet veel.
Mure siis järgmine hetkel: auto lihtsalt ei lähe käima
Kuskilt on signaal puudu, mis ütleks pumbale kapoti all, et pumpa kütust peale. . .
Vaja leida koht ja aeg, kus Tech2 taha panna ja see asi välja nuputada
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Selle Opeli jaoks pole küll Tech2-te ilmtingimata vaja.
Väga palju variante pole anduritest mis ei lase autot käima panna.
Väga palju variante pole anduritest mis ei lase autot käima panna.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Etteande pump on ikka korras?
Saime auto liikuma, viga oli starteris mis ei andnud piisavalt pööret ning selle tõttu arvas aju et ei lülita pumpa üldse sissegi.
Nüüd ca 100km sõidetud, diisli aurud peaaegu kadunud mootoriruumist ning üldmulje on hea.
Ainuke jama on sisse lülitades limited performance kiri (turbo puhub normaalselt) ning suuremal kiirendamisel lükkas päriselt limpi kuskil 120km/h pealt.
Kuna veateadete all on kirjas DPF-ga mingi jama (mis tegelt ammu välja progetud) siis kahtlustan et softis on mingid kalad veel sees, mille vaikselt ette võtan.
Muidu on ikka sigahea meel et Stella jälle liikumas on
Nüüd ca 100km sõidetud, diisli aurud peaaegu kadunud mootoriruumist ning üldmulje on hea.
Ainuke jama on sisse lülitades limited performance kiri (turbo puhub normaalselt) ning suuremal kiirendamisel lükkas päriselt limpi kuskil 120km/h pealt.
Kuna veateadete all on kirjas DPF-ga mingi jama (mis tegelt ammu välja progetud) siis kahtlustan et softis on mingid kalad veel sees, mille vaikselt ette võtan.
Muidu on ikka sigahea meel et Stella jälle liikumas on
Vahepeal sai Stellal tarkvara ümber tehtud, liigub tsipa uimasemalt kui enne, aga softi tegija sõnutsi oli eelnev chip liiga agressiivne ja mootorit lõhkuva iseloomuga. Kuna pill on siiski pigem igapäevaliikur, siis jääb nii
Kasti õlivahetus tundub et on suurepäraselt mõjunud, vahetused on taas sujuvad ja kiired (Y)
Kasti õlivahetus tundub et on suurepäraselt mõjunud, vahetused on taas sujuvad ja kiired (Y)
Eks tegemist veel on, hetkel maanteel kütusekulu 6.5 kanti, ja viskas ka limited performance kirja lampi, kuigi jõud kõik olemas.
Lisaks ei funka püsikiiruse hoidja, võimalik et pean kuskilt uue kangi leidma ning vahetamist ootavad kõik piduriklotsid, tagumised kettad ja ka kliima vajab täitmist
Muidu ikka nägu jälle naerul et Saab sõita normaalse masinaga taas.
Lisaks ei funka püsikiiruse hoidja, võimalik et pean kuskilt uue kangi leidma ning vahetamist ootavad kõik piduriklotsid, tagumised kettad ja ka kliima vajab täitmist
Muidu ikka nägu jälle naerul et Saab sõita normaalse masinaga taas.
Ammu pole kohanud kedagi kes "downgrade" teeb. Ikka juurde keeratakse
Marko647 kirjutas: ↑R Mär 13, 2020 10:06Vahepeal sai Stellal tarkvara ümber tehtud, liigub tsipa uimasemalt kui enne, aga softi tegija sõnutsi oli eelnev chip liiga agressiivne ja mootorit lõhkuva iseloomuga. Kuna pill on siiski pigem igapäevaliikur, siis jääb nii
Kasti õlivahetus tundub et on suurepäraselt mõjunud, vahetused on taas sujuvad ja kiired (Y)
Ütleme nii et seekord panustaks rohkem töökindlusele kui võimsusele, pikas perspektiivis tahaks 2.8T motoga pilli selleks et jõudu saadaandres kirjutas: ↑E Mär 23, 2020 17:00Ammu pole kohanud kedagi kes "downgrade" teeb. Ikka juurde keeratakseMarko647 kirjutas: ↑R Mär 13, 2020 10:06Vahepeal sai Stellal tarkvara ümber tehtud, liigub tsipa uimasemalt kui enne, aga softi tegija sõnutsi oli eelnev chip liiga agressiivne ja mootorit lõhkuva iseloomuga. Kuna pill on siiski pigem igapäevaliikur, siis jääb nii
Kasti õlivahetus tundub et on suurepäraselt mõjunud, vahetused on taas sujuvad ja kiired (Y)
Pole ammu ühtegi positiivse noodiga postitust teinud siin, mõtlesin viga parandada
Olen nüüd uue mootori saaled sisse saanud sõita ja auto toimetab normaalselt
Vahepeal on saanud tegeleda igasugu pisiasjadega, vahetatud pihusteid, lisatud flantsi ja klantsi.
Eks pisiasju veel jätkub, kuskilt lekib õli ja kuhugi kaob boost, aga vaatamata sellele on mõnus masin ja nägu naerul taas.
Sai eile ka kaasfoorumlasega pildistamas käia, siin minu sneak peak, päris tulemused tulevad hiljem
Olen nüüd uue mootori saaled sisse saanud sõita ja auto toimetab normaalselt
Vahepeal on saanud tegeleda igasugu pisiasjadega, vahetatud pihusteid, lisatud flantsi ja klantsi.
Eks pisiasju veel jätkub, kuskilt lekib õli ja kuhugi kaob boost, aga vaatamata sellele on mõnus masin ja nägu naerul taas.
Sai eile ka kaasfoorumlasega pildistamas käia, siin minu sneak peak, päris tulemused tulevad hiljem