Saab 9-3 SS Aero, 2004, MÜÜDUD, KaidoV

Vasta
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#1

R Veebr 02, 2007 13:20

Riputan siis oma värskeima Saabi ka üles. Kiibitsetud sai teist juba oktoobris, õnneks keegi teda vahepeal ei tahtnud ning jaanuaris ei pidanud enam vastu - lükkasin bürokraatiarattad veerema ja nii ta minu hoovi jõudis.

Autol ei ole:
* vent.istmeid
* tippstereot 300W ja 13 kõlariga
* eelsoojendust/jahutust
* mitte mingit tuuningut

Muu nagu oleks olemas justkui :D

PS. Pilt on võetud müügikuulutusest, loodetavasti Nature Mind OÜ töökas kollektiiv annab andeks.



Lisatud failid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

R Veebr 02, 2007 14:01

Palju jõudu Aerotamisel:drive:
Sent from my Monte Carlo using B236
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#3

R Apr 13, 2007 14:33

Nii, kirjutaks natukene mis siis 3 kuuga toimunud on.
Peale auto ostu sai veel hinge rahustuseks kastiõli ära vahetatud. Ka termostaat sai uus.
Sellega 'mehhaanilised' tööd seni piirduvad. Tõsi, täna said ka suverehvid alla - krt, ma arvasin siiani, et asi on jäik aga nüüd oli küll tahtmine hambakaitsmeid ostma minna. Eks tänavad muidugi aitavad kaasa sellele soovile.
Korduvalt on foorumis räägitud 17" ja suuremate velgedega sõitmise võimalusest Tallinna teedel. Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga minu varasemaid väiteid "korra aastas peab velgi sirgeks ajama" toetab kleebitavate raskuste read kõigil 4 veljel peale tänast rehvivahetust. Varieeruvad seal 50-70 grammi vahel ning ühe erandiga on nii sise kui välisküljel Kusjuures ma sõidan kohati nagu vanaema, et mitte autot lõhkuda. Eks nüüd pea mõtlema, sügisel äkki veljed pinki saatma :?

Nüüd elektroonika poole peale.
Ühel hetkel uurisin ka foorumis voice-command funktsiooni keele vahetusest, auto nimelt prantsuse keeles kippus suhtlema. Selles osas on aktsiooni olnud kõvasti, paraku tulemus seni rohkem kui nõder.
Alustuseks oldi rõõmsalt valmis mind VM'is vastu võtma ning pioneeriks tegema (seni seda operatsiooni Eesti läbi viidud ei ole).
Siis selgus, et neil mingi soft ikkagi puudu.
Soft kohal, läks auto töösse esimest korda. Päeva lõpuks tõsteti käed püsti, et ei õnnestu. Algasid täiendavad konsultatsioonid Trollhättaniga.
Mõne aja pärast oli VM's rootslaste tehase delegatsioon käimas, minu auto võeti teist korda töösse - kunnid tehasest teevad ära. Õhtuks oli selge, et asja ei saa, lisaks arvas telefon, et talle aitab.
Kuna roostlased lubasid paari päevaga vastuse anda kuidas edasi (mingi varasem analoogne case Saksamaalt paar aastat tagasi olemas - pidid arhiivist vaatama mis tookord tehti) ei hakanud nurisema ja sõitsin ilma telefonita ringi.
Vastuse venides sai lepitud kokku auto töösse vol.3, et tehakse telefon korda seniks kuni Rootsist jumalik tõde saabub. Päeva lõpuks oli selge, et ei tule välja, telefon endiselt tumm.

Oletus hetkel on, et varaste aastakäikude autode raud ei neela uut softi alla. (ja nagu selgus ka mitte seda mis enne peal oli)

Saaga tipneb tänase e-mailiga kus kogu looga kursis olev kontaktisik VM'is teatab oma viimasest tööpäevast ning selles, et esialgu tal asendajat ei ole :wtf:

Siinkohal ütlen kohe ära, et VM'i vastu mingeid pretensioone ei oma, raha nad pole küsinud, kogu suhtlus on olnud väga meeldiv. Öeldi kohe ausalt ära, et pole kindel kas õnnestub kuna tehtud seda pole ning vastav koolitus puudub.


Mis aga on hämmastav on see, et väidetavalt on maailmas ainult 2 inimest kes neid süsteeme lõpuni hablavad (rootslaste väide) ning see, et nende 3 tööpäeva tulemusena ei teata endiselt milline versioon süsteemist üleüldse peal oli. Manualis räägitakse telefoni, raadio jne juhtimisest häälkäsklustega aga nüüd selgub, et võib-olla oli ainult telefoni juhtimine. Rõhk sõnal "võib-olla", sest keegi ei tea. Ja Rootsi ei vasta kutsungile...

Sai päris pikk jutt aga veelkord - see pole VM'i süüdistamine ega halamine, lihtsalt tulevastele põlvedele teadmiseks.

Kui saaga jätku saab siis hoian kursis.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#4

R Apr 13, 2007 14:57

tere

ega sa 11. aprill VMs oma autoga ei olnud. tõin oma auto just hooldusesse, siuke punase jopega pikk kutt.
number sul mingi 353 või 272 jne.

kuis see sina olid, siis palju õnne tõsiselt pilkupüüdva auto puhul:beer:
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#5

R Apr 13, 2007 14:59

eip, pole pikk, pole punast jopet ja auto number 089
aga auto puhtaks pestuna ikka kena ;)
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#6

R Apr 13, 2007 15:02

mõtlesin, et mina olin see pikk!!!

õnne veelkord:headbang:
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#7

E Sept 10, 2007 23:47

Läänerindelt positiivseid uudiseid: telefon ja navi toimivad jälle, telefoni saab suisa inglise keeles suunata.
Kuna juba pool päeva asi korras peale 6-kuulist mittetoimimist siis tuleb hakata uurima kas või kuidas ülejäänud meediavidinaid samuti hääljuhtimisele üle viia saab :cool:

Tehnika poole pealt said ühel hetkel esimesed amortisaatorite tugilaagrid garantiikorras uueks. 2006 september oli seda tehtud, ei tea siis kas meie "head" teed või tegemist jupi/juppide praagiga.

Hooldused ka ilusti tehtud, seni anomaaliaid pole.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#8

N Juul 10, 2008 9:30

Nonii, pea aasta ja ca 25 000 km hiljem tuleb nentida, et peale kulumaterjalide väga palju juhtunud polegi.

Paar kuud tagasi sai xenon.ee meestelt uued pirnid ostetud kuna üks vanadest pirnidest loobus. Võtsin prooviks "non-brand" pirnid, 2 tükki koos vahetusega maksid vähem kui 1 "brand" pirn.
Eks siis paistab kas oli hea valik.

Lisaks andis saba üks kiirusandur mille tagajärjel teatas auto, et "hetkel ei toimi ükski elektroonilistest juhiabidest st. ABS, EBD, TCS jne.) ;)

Uuritud sai ka E85 kiti hinda mida Mangust pakub aga esialgu suurt tungi ei tekkinud kuna muuhulgas jäi segaseks millised oleksid oletuslikud muutused jõus ja väändes; BSR koduleht annab mõlemad väiksemad kui tavabensiiniga liikudes.

Stay tuned.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#9

L Veebr 14, 2009 13:58

6 kuud peale viimast postitust ning 10 kuud peale soetust andis üks "non-brand" ksenoonpirn saba. Eks paistab mis sellest 1 aastasest garantiist saab, küsimuse juba saatsin teele.
Muidu elu nagu ikka, 10 000 tagant õlid ja pudinad vahetatud, paar veermiku juppi on uueks saanud. Juhi turvavöö "raseeriti" ka ära. :)
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#10

T Mai 31, 2011 7:46

Üle kahe aasta on põhjust kirjutada.
Kodumaine ajukirurgide brigaad käis autost üle ja seni püsib raud koos :)
Esimesed muljed? Kindlasti on dünaamika paranenud, mingit whoaa-efekti ei tulnud aga seda samas ka ei oodanud. Ootame paar nädalat, uus mõistus pidi kohanema tahtma.

Seniks muusikat...
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#11

T Juun 21, 2011 20:42

Doktor vaatas karu kõhtu ja olulisi anomaaliaid ei täheldatud. Uus mõistus on raua omaks võtnud ja raud uue mõistuse, peale kuumalaine lõppu on sünergia tagumikuga tunnetatav :)
Julgen soovitada. :thumb:
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#12

P Nov 11, 2012 15:47

Selle teema võib lukustada, autol uus omanik.
Vasta