Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2002, fluss007

fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#1

T Veebr 06, 2007 17:14

paistab olevat heas korras nii seest kui v'ljast. mootoriks 2,2 tdi. 92 kw. liigub yllatavalt hästi diisli kohta ja mugavuse kohta muidugi pole mõtet rääkida.

ainuke viga et kompuutei ekraan on õhtal. kas on seda võtta ja mis maxab. Loodan pildid lähipäevil panna.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

T Veebr 06, 2007 17:20

Algselt postitas: fluss007
ainuke viga et kompuutei ekraan on õhtal. kas on seda võtta ja mis maxab.


Displei on iganädalane teema. Kasuta otsingut. ;)
:drive:
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#3

T Veebr 06, 2007 20:05

tänud abilistele...
kopajolla
Postitusi: 4
Liitunud: P Veebr 04, 2007 10:20
Asukoht:
Auto:

#4

K Veebr 07, 2007 11:20

Näe, ex mitsumees ka siin. Enda pilli peaks reedel kätte saama, ootab tolli hindamist.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

K Veebr 07, 2007 12:53

Natuke naljakat OT-d mitsu kohta:
Galandi taga aknal oli täna rootsi keeles kiri(tõlgin eesti keelde): "Mitsubishi- mõned arvavad, et Rootslane" :P
Sent from my Monte Carlo using B236
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#6

R Veebr 09, 2007 11:17

oskab keegi öelda millal tuleb 9-3 teha järgmine hoole, mis intervalliga, praegu on kilomeetreid 113000 ees. ja mis hooldega vaja vahetada kindlasti on ? rihmad rullikud, mahlad, filtrid, õlid.......
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 09, 2007 13:52

trakatsile täissünt kohe sisse, siis pole talvel muret.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#8

R Veebr 09, 2007 15:22

hooldusraamatut kahjuks pole jah
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#9

R Veebr 09, 2007 15:23

mahlad mahladex aga rihmad-rullikud ??
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 09, 2007 16:59

Siis kui reaalne vajadus peaks tekkima. Seda kuuleb ära kui klõbisema hakkavad. Kusagilt on kõrva jäänud 200-250.000km, kuid see vägagi suhteline.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 09, 2007 17:31

Algselt postitas: fluss007
mahlad mahladex aga rihmad-rullikud ??


Hammasrihmaga muret pole, seda peaks TiD-s kett asendama.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 09, 2007 18:03

kindel et kett? keegi kinnitab ?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#13

R Veebr 09, 2007 18:08

Mina kinnitan:cool:
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#14

L Veebr 10, 2007 0:03

Diislil on jah kett, küsisin Troost´ist järgi kui hoolduses käisin
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#15

L Veebr 10, 2007 14:58

tänud
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#16

K Veebr 14, 2007 11:08

aga millal peab ketti vahetama, on kellegil aimu ?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#17

K Veebr 14, 2007 11:11

sis kui häält teeb pakun.
Sent from my Monte Carlo using B236
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#18

K Veebr 14, 2007 11:11

Ketti vahetad siis kui klõbinat kuuled kohapeal mootorit käiates :)
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#19

K Veebr 14, 2007 11:15

kas kindlat kilometraazi pole, mille tagant tulex kindlasti vahetada
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#20

N Veebr 15, 2007 12:32

VIN: YS3FB45D331010312
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp
Model year: 2003
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 010312
Control symbol: Passed
SRS: 9-3 Linear

MIS NEED 3 VIIMAST RIDA NÄITAVAD, OSKAB KEEGI ÖELDA ??
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#21

N Veebr 15, 2007 12:41

Serial number: 10312'nes 9-3,
Cotrol Symbol: passed - see vist näitab mingit kvaliteedikontrolli
SRS - ilmselt mingi varustusaste.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#22

N Veebr 15, 2007 12:47

thanx, SUUR
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#23

N Veebr 15, 2007 13:48

Algselt postitas: suur
Serial number: 10312'nes 9-3,
Cotrol Symbol: passed - see vist näitab mingit kvaliteedikontrolli
SRS - ilmselt mingi varustusaste.


SRS on üldiselt lühend, mida kohtad turvapadja kattel ja lühendub tavaliselt mõistetest:

Secondary Restraint System või
Supplemental Restraint System (Saabi korral)

VIN võiks selle koha peal sisaldada infot patjade arvu vms kohta.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#24

N Veebr 15, 2007 13:52

Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: suur
Serial number: 10312'nes 9-3,
Cotrol Symbol: passed - see vist näitab mingit kvaliteedikontrolli
SRS - ilmselt mingi varustusaste.


SRS on üldiselt lühend, mida kohtad turvapadja kattel ja lühendub tavaliselt mõistetest:

Secondary Restraint System või
Supplemental Restraint System (Saabi korral)

VIN võiks selle koha peal sisaldada infot patjade arvu vms kohta.


Eks see Linear varustusaste ongi ilmselt seotud konkreetse arvu turvapatjadega.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#25

N Veebr 15, 2007 13:57

nagu ma aru saan on Linear vist kõige algelisem varustustase ?
Vasta