Sai jälle hoovi üks Saab juurde. Ei saa ikka ilma. Arvatavasti mõnegi jaoks siin masin tuttav.
Loodan kasutaja moltobueno ei pahanda - kasutan tema säravat pilti esimeses postituses.
Sai vahetatud ühe Alfa 156 vastu.
Hetkel siis seis järgmine:
Sisu üsna viisakas nii vana masina kohta, ainult juhi turvavöö ei taha tagasi tõmmata.
Väliselt kunagised värviparandused mullitavad ja tahavad jälle tegemist. Paremal esimesel tiival on ka tilluke läbiv auk - kohe kõrval on keegi terava esemega trips traps trulli mänginud. Tuledel kunagine lakikiht praktiliselt maas ... jäänud laiguti veel lakki.
Kaugelt vaadates pole masinal tegelikult väga vigagi.
Piduri pedaal on üsna lödi ja võtab põhjast. Esimesed kettad paistavad alles vahetatud aga tagumised sisuliselt vanaraud.
Pläriseb - kahtustan, et mootori lähedal kusagil mingi asi lahti või auklik.
Kõige häirivam - mõlemad lähituled ei toimi. Kuna xenon siis nendega tiba keerulisem ja kulukam - eelmine omanik väitis, et pirnid vahetatud. Seega jäävad vast ballastid .... eks näis.
TÜV hetkel pole. Nädala sees ülevaatuspunkti ja vaatab kui punane see nimekiri tegelikult on.
Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2002, avalon49001
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Täna sai lõpuks ülevaatuse peale ja masina normaalselt liikuma.
Ja teha selleks tuli ikka päris korralikult:
* vahetatud tuled koos kõige xenon kolaga ( kasutatud 250.- )
* uued philips xenon pirnid ( 70.-)
* lammarist korralik sillatala - sai puhastatud ja uuesti värvitud. Vanal talal pani ülevaataja vist neljast kohast näpu läbi (100.-)
* uus sukk (35.-)
* tagumised pidurikettad ja klotsid (50.-)
* töö – suka, sillatala ja tagumiste ketaste klotside vahetus ( 600.-)
* konditsioneeri täitmine (60.-)
Tagasillas jäid sisuliselt vanad ainult vedrud ja amordid.
Vigadest alles:
* tulede automaatne reguleerimine B3440
* kohe pärast ülevaatust andis käigukasti viga P0826 ( hea meelega ajaks selle ülevaatusel raputamise kaela. Viga pärast kustutamist tagasi ei tulnud.)
Lähiajal vaja siis uued rehvid ja sillastend. Igasugu visuaalse kraamiga tegelen hiljem ( tiivad mullitavad jne.)
Rahakotist 1165.- kadunud nagu s..t lehma ihust ....
Aga masin on mugav, astub kenasti edasi ja teeb külma õhku.
Ja teha selleks tuli ikka päris korralikult:
* vahetatud tuled koos kõige xenon kolaga ( kasutatud 250.- )
* uued philips xenon pirnid ( 70.-)
* lammarist korralik sillatala - sai puhastatud ja uuesti värvitud. Vanal talal pani ülevaataja vist neljast kohast näpu läbi (100.-)
* uus sukk (35.-)
* tagumised pidurikettad ja klotsid (50.-)
* töö – suka, sillatala ja tagumiste ketaste klotside vahetus ( 600.-)
* konditsioneeri täitmine (60.-)
Tagasillas jäid sisuliselt vanad ainult vedrud ja amordid.
Vigadest alles:
* tulede automaatne reguleerimine B3440
* kohe pärast ülevaatust andis käigukasti viga P0826 ( hea meelega ajaks selle ülevaatusel raputamise kaela. Viga pärast kustutamist tagasi ei tulnud.)
Lähiajal vaja siis uued rehvid ja sillastend. Igasugu visuaalse kraamiga tegelen hiljem ( tiivad mullitavad jne.)
Rahakotist 1165.- kadunud nagu s..t lehma ihust ....
Aga masin on mugav, astub kenasti edasi ja teeb külma õhku.
-
- Postitusi: 121
- Liitunud: K Mär 26, 2014 21:40
- Asukoht: Puurmani
- Auto: Saab 9000 cs 92a. 147kw. Saab 900 coupe 84a 73kw
Minu käest teatepulk edasi antud. Muretuid kilomeetreid uuele omanikule!