Saab 9-3 Vector 2.0t 129 kW, Rästas (vahetanud omanikku)
Algselt postitas: iisak
Palju õnne.
Selle ostusaaga võib siis õnnelikult lõppenuks lugeda:facts:
Jah, aitäh Iisak.
Kusjuures siinses foorumis oli auto äratoomiseks õige mitu abipakkumist, kuid mul vedas teistmoodi- müüja korraldas transiitnumbrid. Hea rahvas on siin- tänud! :notworthy:
Aitäh, kes lingi korda seadis.
Algselt postitas: EvgGad
oi-oi, kui tuttav SAAB, millegipärast tundub et näen seda Saab'i iga päev, kui kodust lahkun/tulen :P
Aga njah, väga ilus isend. :head:
Muretuid lennutunde!
PS aga tore et sellised naabrid on :beer:
Haaa... :D
Sinu Saab 9-3 Aero-t ma siis otse oma kodu õuel imetlesingi. Ilusad veljed :thumb:
P.S. Mu Saabil on lisaks automaadile mingi manuali moodi värk ka (+/-), millest ma veel mitte midagi ei tea, proovimata.
Algselt postitas: Rästas
Käisin õhtuti koeraga jalutamas ja alati kiikasin pika kaelaga su musta iludust (sry, vbla pisut häbematult- ka salongi). Ic, olin iga kord autost mööda minnes selle poole kreenis.
Aga see "inverted" salong on ju ka sigailus ja omab eelist, kuna see hele osa on just nahast, seega puhastada lihtsam :)
P.S. Mu Saabil on lisaks automaadile mingi manuali moodi värk ka (+/-), millest ma veel mitte midagi ei tea, proovimata.
Ma täpselt ei tea kuidas kang sinna asendisse panna, ilmselt lihtsalt nagu manualiga lükkad sisse ja pärast aint üles-alla vahetad käike
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Lükkad kangi lihtsalt D pealt vasakule. Maanteel on möödasõite väga mõnus M asendis teha, näpud roolil +- peal ja :drive:
Algselt postitas: EvgGad
Algselt postitas: Rästas
Ma täpselt ei tea kuidas kang sinna asendisse panna, ilmselt lihtsalt nagu manualiga lükkad sisse ja pärast aint üles-alla vahetad käike
Täna sai Saabiga Troostis käidud.
Iisaku hinnang: üldiselt hea auto :)
Vahetmist vajasid vaid piduriklotsid, käigukasti stutsid ja genaraatori sidur, mis teeb süüte väljalülitamisel (paar sekundit) lohisevat häält. Rihmad, õli ok (5000 km tagasi vahetatud).
Lohiseva hääle tingis see, et mu SAABil oli peal vale (manuaalkasti) generaator, mille rull on siduriga. Tellisin VM-st uue automaatkasti geneka koos õige rulliga. Saabianti juures sai see ära vahetatud ja manuaalkasti generaator jäi temale - suhte silumiseks, kuna palusin tal tellida mu Saabile rulliku, aga see ei sobinud ja palusin võimalust seda mitte välja osta (mulle öeldi, et kas see on siduriga või ilma, selgub siis, kui kaup kohal ja välja pean selle ostma igal juhul, muidu oleks neil ladu mittevajalikku kaupa täis). Mul poleks olnud selle genekaga midagi peale hakata, ma ei ole ka autoosade müüja (VM ütles selle hinnaks 11 000).
Stange sai suvekokkutuleku päeval prao sisse ja sai ka parandatud.
Iisaku hinnang: üldiselt hea auto :)
Vahetmist vajasid vaid piduriklotsid, käigukasti stutsid ja genaraatori sidur, mis teeb süüte väljalülitamisel (paar sekundit) lohisevat häält. Rihmad, õli ok (5000 km tagasi vahetatud).
Lohiseva hääle tingis see, et mu SAABil oli peal vale (manuaalkasti) generaator, mille rull on siduriga. Tellisin VM-st uue automaatkasti geneka koos õige rulliga. Saabianti juures sai see ära vahetatud ja manuaalkasti generaator jäi temale - suhte silumiseks, kuna palusin tal tellida mu Saabile rulliku, aga see ei sobinud ja palusin võimalust seda mitte välja osta (mulle öeldi, et kas see on siduriga või ilma, selgub siis, kui kaup kohal ja välja pean selle ostma igal juhul, muidu oleks neil ladu mittevajalikku kaupa täis). Mul poleks olnud selle genekaga midagi peale hakata, ma ei ole ka autoosade müüja (VM ütles selle hinnaks 11 000).
Stange sai suvekokkutuleku päeval prao sisse ja sai ka parandatud.
Stanget parandab Bacania OÜ. Hinnaks 1500 eeku.
Edit 23.07
Käidud. Vastus oli: pole mõtet raha raisata, sa saad neid kive ja kokse veel küll ja küll.
Kui viitasin, et värvi on nappinud, pole hästi värvitud, et laseks ka selle koha uuesti üle värvida, vastati, et pole vaja, see ei paista välja! Kui värvi kooruma hakkab, siis plastik ei roosteta ja värvivigastused Eesti teedel sõitvate autode stangedel on tavaline nähtus. Tulgu ma siis, kui autot müüma, vahetama kavatsen hakata.
Ühesõnaga, mind ei võetud seekord jutule (halvasti värvitud stange ei käinud seekord garantii alla). Aga ma ei tahaks kriimulise autoga sõita :poke:
Edit 23.07
Käidud. Vastus oli: pole mõtet raha raisata, sa saad neid kive ja kokse veel küll ja küll.
Kui viitasin, et värvi on nappinud, pole hästi värvitud, et laseks ka selle koha uuesti üle värvida, vastati, et pole vaja, see ei paista välja! Kui värvi kooruma hakkab, siis plastik ei roosteta ja värvivigastused Eesti teedel sõitvate autode stangedel on tavaline nähtus. Tulgu ma siis, kui autot müüma, vahetama kavatsen hakata.
Ühesõnaga, mind ei võetud seekord jutule (halvasti värvitud stange ei käinud seekord garantii alla). Aga ma ei tahaks kriimulise autoga sõita :poke:
Tunnistan ausalt ülesse, olen peris kade sellist värvi saaabi omaniku pihta, tahtsin isegi tegelikult kõike muud kui musta autot aga eks see kasutatud auto ostu puhul väga valida ei ole, tuleb võtta see mis pakutakse.
Kui oleks otsinud automaatkastiga autot siis antud variatsioon 9-3-st oleks olnud ka minu kindel valik, piisavalt kiire, parajalt ökonoomne ja muidu igati ilus 9-3 SS.
P.S. kui värvi tahad äkki ära vahetada siis mul oleks üks must värv välja pakkuda :D
Kui oleks otsinud automaatkastiga autot siis antud variatsioon 9-3-st oleks olnud ka minu kindel valik, piisavalt kiire, parajalt ökonoomne ja muidu igati ilus 9-3 SS.
P.S. kui värvi tahad äkki ära vahetada siis mul oleks üks must värv välja pakkuda :D
Algselt postitas: Rästas
Edit 23.07
Käidud. Vastus oli: pole mõtet raha raisata, sa saad neid kive ja kokse veel küll ja küll.
Kui viitasin, et värvi on nappinud, pole hästi värvitud, et laseks ka selle koha uuesti üle värvida, vastati, et pole vaja, see ei paista välja! Kui värvi kooruma hakkab, siis plastik ei roosteta ja värvivigastused Eesti teedel sõitvate autode stangedel on tavaline nähtus. Tulgu ma siis, kui autot müüma, vahetama kavatsen hakata.
Ühesõnaga, mind ei võetud seekord jutule (halvasti värvitud stange ei käinud seekord garantii alla). Aga ma ei tahaks kriimulise autoga sõita :poke:
Krt, see nüüd küll Bacania kohta just väga head ei räägi :wtf: Võibolla on seal kaader kahe aasta jooksul vahetunud :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Rästas
Edit 23.07
Käidud. Vastus oli: pole mõtet raha raisata, sa saad neid kive ja kokse veel küll ja küll.
Kui viitasin, et värvi on nappinud, pole hästi värvitud, et laseks ka selle koha uuesti üle värvida, vastati, et pole vaja, see ei paista välja! Kui värvi kooruma hakkab, siis plastik ei roosteta ja värvivigastused Eesti teedel sõitvate autode stangedel on tavaline nähtus. Tulgu ma siis, kui autot müüma, vahetama kavatsen hakata.
Ühesõnaga, mind ei võetud seekord jutule (halvasti värvitud stange ei käinud seekord garantii alla). Aga ma ei tahaks kriimulise autoga sõita :poke:
Krt, see nüüd küll Bacania kohta just väga head ei räägi :wtf: Võibolla on seal kaader kahe aasta jooksul vahetunud
Inimene, kellega ma asja ajasin, oli väga meeldiv kodanik. Aga töö kvaliteeti + uut vigastust ei tahetud parandada.
Mõlgutasin siin mõtet edasi ja tagasi ja selle stange osas pakuks välja äkki sellise lahenduse
Et kui värskelt värvitud ja kõik korras, siis enne külge kruvimist lamineeriks ära stange,
põhismõtteliselt saab kasutada sama lamikat, mida ka muidu kasutatakse autode peale kleebitavate kleebiste katmisel, laminaat ise on läikiva pinnaga ja ümber kumeruste saab venitada seda soojaks lastes (tavaliselt küll soojaõhupüstoliga, on vist selline nimi sellel tööriistal, aga ma arvan, et kui on hea föön siis ajab ka asja ära :P)
täitsa hea läbipaistvusega on see kile ja liim, nii et kui ühes tükis peale kleepida siis ilmselt ei saakski aru, et selline trikk on tehtud, värvi vahet ei tohiks tekkida, ainult läige oleks natsa erinev kui autovärvil aga noo seal all asetseva stanksi osas ma arvan et ei omaks see eriti tähtsust.
Et kui värskelt värvitud ja kõik korras, siis enne külge kruvimist lamineeriks ära stange,
põhismõtteliselt saab kasutada sama lamikat, mida ka muidu kasutatakse autode peale kleebitavate kleebiste katmisel, laminaat ise on läikiva pinnaga ja ümber kumeruste saab venitada seda soojaks lastes (tavaliselt küll soojaõhupüstoliga, on vist selline nimi sellel tööriistal, aga ma arvan, et kui on hea föön siis ajab ka asja ära :P)
täitsa hea läbipaistvusega on see kile ja liim, nii et kui ühes tükis peale kleepida siis ilmselt ei saakski aru, et selline trikk on tehtud, värvi vahet ei tohiks tekkida, ainult läige oleks natsa erinev kui autovärvil aga noo seal all asetseva stanksi osas ma arvan et ei omaks see eriti tähtsust.
Kas see "laminaatkilenipp" mingil põhjusel kooruma ei hakka. Ka autodel olevate kleepsude servad tulevad lahti...
Tahaks ikka korralikku tööd - et värv ei jääks krobeline ja et pind saaks korralikult kaetud ja et kooruma ei hakkaks.
Tahaks ikka korralikku tööd - et värv ei jääks krobeline ja et pind saaks korralikult kaetud ja et kooruma ei hakkaks.
Ülevaltpoolt saaks serva nii kaugele kleepida, et see jääks äärt pidi ülemise ja alumise osa vahele, see oleks servapidi seal kinni ja vaevalt see siis argnema hakkaks
Alumise serva saaks ka ilmselt kuhugi peitu ära kleepida (ma tegelt ei tea kuidas ta teiselt poolt välja näeb ja kui kaugele kleepida saaks)
Inetuks läheks ta ilmselt juhul kui stangeservaga näiteks kõnniteekivipeale sõites need omavahel kohtuvad, siis ta kindlasti lõhub kilet ja ta võib hakata jupikaupa kooruma.
Ma eriti ei usu, et hakkab iseenesest sealt kooruma hakkab, ilmselt hakkab see juhtuma suurematsorti mehaanilise vigastuse tagajärjel.
Alumise serva saaks ka ilmselt kuhugi peitu ära kleepida (ma tegelt ei tea kuidas ta teiselt poolt välja näeb ja kui kaugele kleepida saaks)
Inetuks läheks ta ilmselt juhul kui stangeservaga näiteks kõnniteekivipeale sõites need omavahel kohtuvad, siis ta kindlasti lõhub kilet ja ta võib hakata jupikaupa kooruma.
Ma eriti ei usu, et hakkab iseenesest sealt kooruma hakkab, ilmselt hakkab see juhtuma suurematsorti mehaanilise vigastuse tagajärjel.
Stangede värvimisel tuleks kasutada lakis pehmendit, aga seda vist eriti ei tehta, sest selle järgmine remont on seepärast tülikam, kuna lakk on pehme.Ja poleerimine on keerulisem, kui tavalakil.
Pehmendit tuleks lakile enne pealekandmist sisse panna ja lakk ei kuiva nii kõvaks, kui mujal autol on.Ja läigib täpselt samamoodi, kui ilma pehmendita.Ja sellisele lakile ei tee enam väike kiviklibu enam kurja.Ta ei löö lihtsalt enam auku sisse.
Pehmendit tuleks lakile enne pealekandmist sisse panna ja lakk ei kuiva nii kõvaks, kui mujal autol on.Ja läigib täpselt samamoodi, kui ilma pehmendita.Ja sellisele lakile ei tee enam väike kiviklibu enam kurja.Ta ei löö lihtsalt enam auku sisse.
Panen kirja, mis Saabikule vahepeal tehtud on :)
29.10.07 lasin teha VM-is täishoolduse: mootoriõli, õlifilter, salongifilter, õhufilter, küünlad, kastiõli ja uue tagumise embleemi sai ka.
Lisaks sai ostetud uued veljed (Dezent 16") ja naastrehvid (GoodYear Ultra Grip Extreme), aga talve pole tulnudki.
Ühel õhtul hakkas põlema mootorituli. Kiire käik Saabijumala juurde ja diagnoos selge: lisaõhu pump kutu.
See vidin pandi peale 2003 aasta mudelile, hiljem enam mitte. Saabijumal proovis süsteemi ära petta, aga ei õnnestu - see on hästi kaitstud. Tellisin VM-st uue pumba. Soovitati, et lisaks pumbale on vaja ka uut lisaklappi, et pump taas õhtule ei lendaks. Hind kokku 8038 eeku.
Keegi 9-3 omanik on sama kauba järeltellimuse ootel kuna kesklaos ei olnud. Jaanuari esimesel poolel peaks kohale jõudma.
29.10.07 lasin teha VM-is täishoolduse: mootoriõli, õlifilter, salongifilter, õhufilter, küünlad, kastiõli ja uue tagumise embleemi sai ka.
Lisaks sai ostetud uued veljed (Dezent 16") ja naastrehvid (GoodYear Ultra Grip Extreme), aga talve pole tulnudki.
Ühel õhtul hakkas põlema mootorituli. Kiire käik Saabijumala juurde ja diagnoos selge: lisaõhu pump kutu.
See vidin pandi peale 2003 aasta mudelile, hiljem enam mitte. Saabijumal proovis süsteemi ära petta, aga ei õnnestu - see on hästi kaitstud. Tellisin VM-st uue pumba. Soovitati, et lisaks pumbale on vaja ka uut lisaklappi, et pump taas õhtule ei lendaks. Hind kokku 8038 eeku.
Keegi 9-3 omanik on sama kauba järeltellimuse ootel kuna kesklaos ei olnud. Jaanuari esimesel poolel peaks kohale jõudma.
Viki (t8) pani täna Saabile uue lisaõhu pumba + lisaklapi. See õhupump oli nagu veepump, vett täis.
Vahetatud said ka esimesed stabika puksid, stabilisaatori varras, tagumised ülemised õõtshoovad.
Uued kojamehed sai ka.
Aitäh Viki & Elerile ka tänud asjaajamise eest :beer:
Vahetatud said ka esimesed stabika puksid, stabilisaatori varras, tagumised ülemised õõtshoovad.
Uued kojamehed sai ka.
Aitäh Viki & Elerile ka tänud asjaajamise eest :beer: