Saab 9-3 SS Aero, 2004, ssilverr

Vasta
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#1

K Juul 04, 2007 20:30

Tervitus Saabi perele,
ei saanud jätta näitama seda õnne, mis mulle osaks sai ;)
Et nüüd kõik ära rääkida ausalt siis hakkas kõik sellest, et avanes võimalus soetada endale üks igapäeva liikur, sai vaadatud ühte ja teist ja siis täiesti juhuslikult (oma suurepärase välimuse tõttu ) hakkas Saab ikki kohe väga meeldima. Minu eelnev kokkupuude Saabidega on olnud peaaegu olematu, kuid hoolimata sellest oli otsus kindel enne kui ma jõudsin üldse ühtegi 9-3 SS oma käega katsuda/oma silmaga lähemalt vaadata.
Hoidsin siis silma peal sellel, mis hetkel müügis oli, ei olnud miskit mille puhul oleks tundnud, et see on see.
Tuli appi võtta mahe toodete maaletoojad, kurtsin oma kurba muret Jannele, tema lubas ravi leida. Läks aega mis ta läks ja ükspäev tuli teade, et Aero on Eesti poole teel :head:
Läksin siis mina asja üle vaatama avanes selline pilt

Kohal ta oli ja paar iseloomustavat sõna auto kohta:
Auto ise on siis 2004 aasta väljalase, sai esimesel juulil täpselt 3 aastat esimesest regamisest, läbinud on ta 97 k kopikatega, värvuseks espresso must metallik.
Varustuses on: turbo (et ikka jõuaks liikuda), 6 -ne manuaalkast (et oleks mille vahel valida) , helebeez nahksisu (sisemine ilu), bi-xenonid (et pimedas ka näeks midagi), 6-ne CD-box (saab vastavalt tujule muusikat valida) ja kõik see ülejäänu mis saabiga kaasneb.


Sõidumuljed: pole veel suurt jõudnud läbidagi aga siiamaale on kõik mõnusalt positiivne, kui vaid asfalt oleks siledam, siis oleks väga hää kulgeda. See tunne, kui vile puhuma hakkab sealt kahe tuhande pöörde pealt on vääga mõnuzzzz. Üritan küll seda tunnet mitte väga tihti teha aga kurja see on raske
Sai käidud ka VM-s autot üle näitamas, tehniliselt kõik vinks vonks, nende poolne soovitus oli, et järgmise hoolduse ajal, mis on orienteeruvalt 10 t km pärast, peaks vahetama mõned jubinad (bumerangid ja esimesed piduriklotsid) seega võib öelda, et tegu on heas tehnilises korras autoga.

Rohkemat ma hetkel ei oskagi lisada selle asja juurde hetkel.
Mõte mõlgub selline, et peaks klaasid ära laskma toonida, see hele sisu tekitab natukene akvaariumi tunnet.

Eraldi teemana tooksin välja Janne korrektsuse/viitsimise asja asjatamisel, minu kui ostja mureks jäi ainult õigel hetkel allkirjastada liisinguleping ning siis järgmise hetkena auto vastu võtta, ülejäänud asjad toimetas tema, oleks kõik kasutatud autode müüjad pooltki sellised, auto ost oleks lihtsam kui poes saia järel käimine.
Piloodikohast ja väljast mõned pildid mille autoriõigused kuuluvad teistele aga loodan et nad ei pahanda :evil:

Lisatud failid
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#2

K Juul 04, 2007 21:38

Õnnitlused, hea valik nii margi, mudeli kui müüja suhtes :) Äkk viitsid väljast ka pilte teha?
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 23, 2007 19:56

Miilitamas siis ära käidud ja tulemuseks sain 206 km/h, mõneti mõlgutasin mõtet selle üle, et miks oli mul 400m peal kiirus nii väike et isegi Rästas oma 129 kw omas ära :) - järeldus, kuna tollel hetkel enamvähem toimub käiguvahetus 3 - 4 siis ilmselt jõudsin ma just mõõtmisalasse kui käiku vahetasin, sellest ka nii tilluke number
Lõpupoole siis kui viies käik sisse läks seal kusagilt 180 kandis, egas siis enam suurt miskit ei toimunud, seier vaikselt vajus edasi ja finishijoont märkivad koonus tulid kahtlaselt kiiresti lähemale, lõpptulemusena siiski 200 klubis
Kui ajastub saab õige siis kilomeetriks jällegi kohal ja seekord ei tangi paaki enne tlnas tulekut täiesti täis ja varuratta ja muu kilakola seal pagassi põhjast peaks ka õue tõstma, äkki annab tulemust.
aga niikaua naudin eesti kõveramaid ja sirgemaid kohati augulisi maanteid :drive:
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#4

E Juul 23, 2007 20:57

Mulle 9-3 SSid meeldivad ja AERO-d rohkem, kui lahjemad. Mulle ka soovitati enne kiirendamist, et ära paaki täis pane, varuratas välja ja kõige parem - üleliigsed istmed ka (need kõik jäid ikka sisse) :)

Ilus isend ja veel ilusam sisu.
Head kulgemist sulle!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

T Juul 24, 2007 8:31

Algselt postitas: ssilverr
Miilitamas siis ära käidud ja tulemuseks sain 206 km/h, mõneti mõlgutasin mõtet selle üle, et miks oli mul 400m peal kiirus nii väike et isegi Rästas oma 129 kw omas ära :) - järeldus, kuna tollel hetkel enamvähem toimub käiguvahetus 3 - 4 siis ilmselt jõudsin ma just mõõtmisalasse kui käiku vahetasin, sellest ka nii tilluke number
Lõpupoole siis kui viies käik sisse läks seal kusagilt 180 kandis, egas siis enam suurt miskit ei toimunud, seier vaikselt vajus edasi ja finishijoont märkivad koonus tulid kahtlaselt kiiresti lähemale, lõpptulemusena siiski 200 klubis
Kui ajastub saab õige siis kilomeetriks jällegi kohal ja seekord ei tangi paaki enne tlnas tulekut täiesti täis ja varuratta ja muu kilakola seal pagassi põhjast peaks ka õue tõstma, äkki annab tulemust.
aga niikaua naudin eesti kõveramaid ja sirgemaid kohati augulisi maanteid :drive:

Kuidas Rästas ära omas? Rästas 194 vs ssilverr 206
Sent from my Monte Carlo using B236
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#6

T Juul 24, 2007 8:35

ssilverr mõtles ilmselt 1/4 miili aega.
Minulgi oli veerandmiili aeg mõnus tigu 147 vist, tahtsin autot ja rehve ka väheke säästa ja eks see stabiilsuskontroll pidurdas ka :red:
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#7

T Juul 24, 2007 9:15

silmas pidasin jah 400 m pealt mõõdetud kiirust, kus olid peaaegu kõik minust kiiremad :)

Kusjuures staabilsus/veojõukontroll väga ei vilkunudki sõidus, mudugi ma vahetasin käiku ka väga pehmelt ja säästlikult, mõneti laseb päris pikalt rattal kergelt libiseda enne kui sekkuma hakkab.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#8

T Juul 24, 2007 21:18

Algselt postitas: Jaanus
ssilverr mõtles ilmselt 1/4 miili aega.
Minulgi oli veerandmiili aeg mõnus tigu 147 vist, tahtsin autot ja rehve ka väheke säästa ja eks see stabiilsuskontroll pidurdas ka :red:


kas mitte kiirenduse ajaks ei ole soovitatav see abimees üldse välja lülitada:?
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#9

K Juul 25, 2007 8:41

Kui oskaks sõita ilusti pidamise piiri peal siis võiks see abimees ka väljalülitatud olla aga kuna pole veel nii osav siis kahjuks/õnneks kasutasin ise ka neid elektroonilisi abimehi
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#10

K Juul 25, 2007 9:03

Minu SAABil olid kiirendusel kõik asjad välja lülitatud peale süüte :)
Ei juhtu pidamisel midagi - rada on selleks liiga sirge.
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#11

L Aug 25, 2007 19:04

Juhtus siis paar nädalat tagasi selline vigur, sai ka pildi peale jäädvustatud :)

Lisatud failid
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#12

E Nov 12, 2007 17:06

Väike up-date elust-olust.
Vahepeal on vahetusse läinud pooltule ksenoonid,
smart servicest sai käidud ja nahahooldusvahend ostetud (müüja kiitis saabides kasutusel olevat nahka, et hea paks nahk on),
tamrexist ka ohutusvahendeid erinevaid, (tulekustuti, apteegikarp, tõkiskingad),
soetatud talverehvid (viimasel hetkel sattusid silma alla mõistliku hinnaga 16 tollised veljed, mudu oleks originaal veljele naelad peale lasnud pista), naelade poolt sisse kostev müra on kahjuks peris suur, see on hetkel ainuke suuremat sorti miinuspool mis kõrva kriibib/silma torkab.
Veel on vahetusse läinud esimesed piduriklotsid ja tagasillast bumerangid.
Vahepeal oli ka soodne hetk autoga tehnohoolest läbi astuda, vahetusse läks seal mootoriõli - õlifilter, salongifilter.
Ja kõige lõpuks on nüüd ka püsikiirusehoidja aktiveeritud ja tiba teistsugune kang eelmise asemele kruvitud.
Siinkohal suured suured tänud Troosti meeskonnale, (nende kannatus imelike küsimuste juures on vist põhjatu) ja tänud saadan VM- i poole teele, kuigi sealt asutusest on vahetevahel keerulisem saada konkreetset vastust..


Siinkohal paar küsimust kui mõned terasemad satuvad teemat lugema: kui palju tagumised rattad pööravad näiteks kui kurvetada 50 km/h ja pöörata esimesi rattaid välja 10 kraadi...
ja teine küsimus läks meelest ära :)
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#13

R Jaan 11, 2008 16:09

Paar kuud on möödunud, uus aasta peale tulnud ja sai jällegi Troosti külastatud.
Seekord siis otsustas üks kapotilukusti pärast autopesu, et ei klõpsa enam ennast lahti ja kuna aukudest läbisõites oli igasuguseid imelikke hääli masina alumises liikuvas osas siis lasin ka selle spetsialistidel üle tsekata.
Tulemus: jälle saab üksinda kapotikaane alla ja veermiku osas läks siis vahetusse kõik neli amorti ja kriitilise pilguga vaadati üle häälitsevaid pukse. Amordiks soovitati Koni tooteid, missugused täpsemalt selle jätsin jällegi targemate otsustada.
Nüüd kokkuvõttes peale mõnda ringi mööda tavapärast rada, tuleb tunnistada, et väga hea soovitus oli, oluliselt vaiksem on igasuguste ebatasasuste korral.

Teine suuremat sorti mure, mis selgus, oli roolilatt, nimelt kostus ka sealt mõningasi üleliigseid hääli, peale mõningast lammutamist saadi selgeks, et hetkel veel on võimalik reguleerida ja nii saadigi sellest häälest ka praktiliselt lahti.

Saab on jälle heas sõidukorras ja oma tänusõnad ütlen seekord jällegi Troostautole aga seekord Kadaka suuna pihta.
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#14

K Apr 02, 2008 22:28

Uuriks, et kuidas sellise Aero sõidfiiling (otses mõttes "händling" jne) tundub? Kas on konkreetne rool ning reageerib igale liigitusele?

Mul õnnestus sõita ükspäev Vikingust ära täiesti uue 9-3 110kw atm-ga ning esmamuljed olid sellised kahtlased. Rool on suur nagu Ikarusel, auto üsna vedel ning perfomance täiesti olematu.

Küsimus siis, et kas aero-l on peale suurema turbo muid asju ka järgi aidatud?
Muidu väga kena auto :beer:
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#15

E Apr 07, 2008 17:46

Ei saa kurta, et rool tuim oleks, keerab minu jaoks piisavalt kärmelt
Nii palju kui ma asjast teadlik olen siis vedrustus peaks aerol natukene jäigem olema võrreldes näiteks selle 110 kw-se isendiga teistega, rehvi kõrgus on ka ilmselt natukene madalam, mis vähendab vedelat olekut, mootori raua poolest peaks kõik pulgad samad olema, soft lubab suuremat rõhku ja sellega kaasnevat suuremat pöördemomenti ja kw-de arvu, väljalase on ka vist natukene vabam aerodel (targemad võivad parandada kui ma eksitavat juttu ajan). Rooli suurus enda jaoks häiriv pole olnud.

automaatkastiga saabiga pole sõitnud, seega võrdlusmoment puudub.

Pereauto kohta on ta piisavalt hea, ei ole sõidurõõmu osas pidanud pettuma.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#16

E Apr 07, 2008 17:56

Turbo on aerol tõepoolest suurem, soft teine.
Vabam väljalase?
Sent from my Monte Carlo using B236
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#17

N Juun 26, 2008 11:38

Väikesed muudatused vahepeal, auto alla sai uuemad suvised jalavarjud, valituks osutusid toyo rehvid,
vihmaga on häää pidamine lombistel teedel ja mõnusalt vaiksed on ka boonusena

välimus on neil selline......

Lisatud failid
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#18

R Juun 27, 2008 17:15

Mõned ajad tagasi kui ilm päikeselisemaks läks sai ka aken tagantpoolt ära kergelt toonida.

Saab vabas looduses :cool:

Lisatud failid
Vasta