Tervitused SAABiperele!
Olles kah äsja saanud au saada Saabi omanikuks, kirjutan siis paar rida oma isendist. Kõigepealt aga komplimendid müüatele ehk Nature Mind sõbralikule perele. Tegemist küll esimese auto ostuga, aga usun, et meeldivamat asjaajamist on keeruline korraldada.
Auto toodud Saksamaalt. Hirsch + kõik lisad. Algul oli plaan küll natuke tagasihoidlikumat eksemplari võtta, aga kuna pakkumine oli sedavõrd hea, siis ei saanud vastu panna. Ja tuleb tunnistada, et ei kahetse. LS oli ostes 46000, kuid suheliselt lühikese ajaga olen suutnud selle ajada juba 50 peale.
Ainuke mure, mis mul selle aeroga on - vedrustus. Ma varem ei teadnudki, kui kehvad teed Tallinnas on. Ja võrreldes varasemaga olen oma trajektoorid täiesti ümber teinud. Teen pigem mõni km ringi, kui lähen väga kehva tee kaudu. Räägitakse, et jäik vedrustus harjumise asi, aga eks näis. Samas on maanteel sõitmine puhas nauding:)
Muus osas väga tip-top. Kütusekulu väga mõistlik, aga samas kui gaas põhja vajutada, siis peab kahe käega roolist kinni hoidma. ja siis on veerandtunniks smile garanteeritud:) väga mõnus.
Saab 9-3 Aero (Hirsch), 2004, ameerika
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Legaalselt sa sel autol ikka gaasi põhja vajutada ei saa..:) Tee seda legaalselt
Aga muidu edu ja muretuid kilomeetreid
Aga muidu edu ja muretuid kilomeetreid
Tänud:)
Ma ei usu, et eraldi vedrustus kah on. peaks ainult kiip olema.
Ega ma eriti kiiruseületamist ei harrasta...kui, siis vahel harva:) kuid legaalsest gaasi põhja vajutamisest olen isegi mõelnud, sest mul sõber ülbitseb S60R-ga...aga kahjuks need kuupeävad ei klapi kuidagi.
Ma ei usu, et eraldi vedrustus kah on. peaks ainult kiip olema.
Ega ma eriti kiiruseületamist ei harrasta...kui, siis vahel harva:) kuid legaalsest gaasi põhja vajutamisest olen isegi mõelnud, sest mul sõber ülbitseb S60R-ga...aga kahjuks need kuupeävad ei klapi kuidagi.
Egas siin muud midagi kui õnnitlusi kuhjaga, järgmine Janne "ohvriks" langenud isik ilmus välja ;)
Teatud tänavatel minu kulgemist eemalt vaadata siis nii mõnigi võib olla täiesti veendunud, et roolis on vähemalt 2 promillise joobega isik, sest et auto kulgeb tee-äärest-tee-äärde, sest et lihtsalt kudagi ei taha et satuks auku või üle kanalisatsioonikaevu sõitma.
Muretuid :drive: kilomeetreid......
Teatud tänavatel minu kulgemist eemalt vaadata siis nii mõnigi võib olla täiesti veendunud, et roolis on vähemalt 2 promillise joobega isik, sest et auto kulgeb tee-äärest-tee-äärde, sest et lihtsalt kudagi ei taha et satuks auku või üle kanalisatsioonikaevu sõitma.
Muretuid :drive: kilomeetreid......
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma ei mäletagi et Aero originaal vedrustus nii kehv oleks olnud. Ma vahetasin endal esmese kuu jooksul amordid+vedrud välja (Koni FSD + Eibach Pro), nüüd olen sõitnud aastakese, väga mugav on :headbang:
Oi kui kena isend, silm lausa puhkab peal Muretut lendamist :drink:
Vedrustus on paljuski harjumise asi, mind üllatas alguses Aero rooli istudes, et pole see vedrustus nii jäik midagi, aga pärast kuu aega Tallinna tänavatel sõitmist sõidan samuti raputamiste vältimiseks nagu roolijoodik - slaalomit kaevuluukide ja aukude vahel :)
Vedrustus on paljuski harjumise asi, mind üllatas alguses Aero rooli istudes, et pole see vedrustus nii jäik midagi, aga pärast kuu aega Tallinna tänavatel sõitmist sõidan samuti raputamiste vältimiseks nagu roolijoodik - slaalomit kaevuluukide ja aukude vahel :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Saab ja jäik vedrustus!! See on midagi uut. Sai siin eelmisel nädalal ka soetatud 2005a. 9-3 Aero küll 154kw ja ma ütleks et väga pro auto ning ka väga hea ja pehme vedrustus. Sai siian ringi aetud Imreza WRX STI-ga, vat see oli jäik masin. :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Boosti vähe? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=444730-www_auto24_ee.html
Ilus masin, edu müügiga.
Ilus masin, edu müügiga.
Algselt postitas: rantto
Boosti vähe? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/730/auto_php-id=444730-www_auto24_ee.html
Ilus masin, edu müügiga.
Tsitaat: ameerika
Ainuke mure, mis mul selle aeroga on - vedrustus. Ma varem ei teadnudki, kui kehvad teed Tallinnas on. Ja võrreldes varasemaga olen oma trajektoorid täiesti ümber teinud. Teen pigem mõni km ringi, kui lähen väga kehva tee kaudu. Räägitakse, et jäik vedrustus harjumise asi, aga eks näis.
Ehk on selles müümise põhjus.