Saab 9-3 SS Aero 2.8TS V6 aut MapTun, 2008, Rästas
Esitlen peresse soetatud uut isendit.
SAAB nagu SAAB ikka - HEA :thumb:
"mänguasjadest" on juures:
- bi-xenon kurvituled, mis mootori käivitamisel ringi käivad;
- SAAB Infotainment Plus BOSE sound system ja NAVI;
- kokkuklapitavad isetumenevad elektrilised mäludega küljepeeglid (kokkuklappimine ka puldist);
- akende automaatne sulgemine puldist;
- el esiistmed soojendusega, juhiiste mäludega;
- jahutusega kindalaegas (sokulaad ei sula ära)
- bluetooth hands-free;
- vihmasensor ja tagumised parkimisandurid;
- 6-käiguline automaat;
- "follow me home" (autost väljudes tõmmata korra kaugtulede kangi ja lähituled +LED-id ja tagumised kabariidid põlevad 30 sek, et näeks koju minna);
- "lead me to car" (vajutad puldist nuppu ja paneb LED-id, suunatuled, tagumised gabariidid ja salongivalgustuse põlema, et leiaks auto üles);
- ongi vist kõik...
SAAB nagu SAAB ikka - HEA :thumb:
"mänguasjadest" on juures:
- bi-xenon kurvituled, mis mootori käivitamisel ringi käivad;
- SAAB Infotainment Plus BOSE sound system ja NAVI;
- kokkuklapitavad isetumenevad elektrilised mäludega küljepeeglid (kokkuklappimine ka puldist);
- akende automaatne sulgemine puldist;
- el esiistmed soojendusega, juhiiste mäludega;
- jahutusega kindalaegas (sokulaad ei sula ära)
- bluetooth hands-free;
- vihmasensor ja tagumised parkimisandurid;
- 6-käiguline automaat;
- "follow me home" (autost väljudes tõmmata korra kaugtulede kangi ja lähituled +LED-id ja tagumised kabariidid põlevad 30 sek, et näeks koju minna);
- "lead me to car" (vajutad puldist nuppu ja paneb LED-id, suunatuled, tagumised gabariidid ja salongivalgustuse põlema, et leiaks auto üles);
- ongi vist kõik...
Aitäh õnnitluste eest!
Uus jah - VM-st, praeguse seisuga Eestist ostetud esimene sedaan Aero 2008 mudel.
Ooteag oli nati üle 6 nädala. Peab kiitma VM-st Richardit - HEA teenindus :thumb:
Müra suhtes: Mazda6-l on salongi müra suurem. Uuel Saabil on pisut vaiksem mu eelmisest Saabist.
Suvekas - võid tõepoolest trehvata, enamasti on roolis meesterahvas, mulle antakse pühapäeviti :D
Tööpäevadel tiksun Mazda-ga.
Kuna mootoriks on V6, siis on hääl ja minek R4-st kõvasti erinev - ei oskagi sõnadega seletada.
Linnas võtab bensiini härjalt - sõidetud on 100 km ja hetkel näitab keskmine 16,2L/100km.
Üks sisepilt veel (disaini osas pole silmale just midagi uut)
Uus jah - VM-st, praeguse seisuga Eestist ostetud esimene sedaan Aero 2008 mudel.
Ooteag oli nati üle 6 nädala. Peab kiitma VM-st Richardit - HEA teenindus :thumb:
Müra suhtes: Mazda6-l on salongi müra suurem. Uuel Saabil on pisut vaiksem mu eelmisest Saabist.
Suvekas - võid tõepoolest trehvata, enamasti on roolis meesterahvas, mulle antakse pühapäeviti :D
Tööpäevadel tiksun Mazda-ga.
Kuna mootoriks on V6, siis on hääl ja minek R4-st kõvasti erinev - ei oskagi sõnadega seletada.
Linnas võtab bensiini härjalt - sõidetud on 100 km ja hetkel näitab keskmine 16,2L/100km.
Üks sisepilt veel (disaini osas pole silmale just midagi uut)
Superb! Sai näitusel istetud Turbo X sees ja sinu massin on isegi nägusam, kuna sees on hele sisu Ja kusjuures ma ei teadnudki, et 9-3 topsihoidja on veel geniaalsem kui 9-5 oma. Müratase on siis küll lausa kiiduväärt, enda 9-5el on '07 Mazda 6-ga suht sama mürafoon. Loodetavasti näeb seda autot edaspidi Viimsi või Merivälja kandis, Eleri cabriot on seal näha ikka päris tihti :beer:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no sa ikka ju tahtsid ringraja ajaks kätte saada ja saidki!!:thumb: õnnitlused!!
edit:
vii-king-mootoris öeldi, et mingid piirajad pidid ka peal olema, et yle 4000 pöörde ei pidanud alguses jooksma. Ise kyll seda ei usu aga saad ju proovida, kas läheb yle ja palju läheb? kõige lollim, kui kuskil 6500 pöörde peal puterdama hakkab....
aga eks anna teada, kuis sõit sujus
edit:
vii-king-mootoris öeldi, et mingid piirajad pidid ka peal olema, et yle 4000 pöörde ei pidanud alguses jooksma. Ise kyll seda ei usu aga saad ju proovida, kas läheb yle ja palju läheb? kõige lollim, kui kuskil 6500 pöörde peal puterdama hakkab....
aga eks anna teada, kuis sõit sujus
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
no sa ikka ju tahtsid ringraja ajaks kätte saada ja saidki!!:thumb: õnnitlused!!
Ivomets, naljamees, et läheks kohe ringile? :D
Praegu toimub alles isendi avastamine - ei teagi, mis seal veel kõik on. Täna tuleb trassiproov, võibolla tulevad tiivad ka külje pealt välja :P
Uus avastus: raamat kirjutab, et kiirusel üle 110 km/h laieneb esitulede valgusvihk. Esituledel on ka ilusad LED-kulmud.
Mootor on isendi kohta nii suur, et kapoti all vaba ruumi eriti ei ole (nagu R4-l). Ma ei kujuta ette, kuidas sellisel mingeid osi vahetama hakatakse, kui aeg käes - sinna ei mahu Hr. Iisaku sõrmed ka vahele (mäletan Iisaku öeldut rullivahetuse kohta, et ruumi nii vähe), mootor tuleba maha võtta, võibolla saab alt ligi.
Awww... Liiga ilus... Nii ilus, et põletab silmi... :D
Lihtsalt huvi pärast küsin, mis 9-3 kasuks otsustama pani, aga mitte 9-5?
Lihtsalt huvi pärast küsin, mis 9-3 kasuks otsustama pani, aga mitte 9-5?
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Hmm, tagaluugil ei näe XWD tähist. Kas Eestis veel ei pakuta 9-3 nelivedu (peale Turbo X), sest ka Aerodel ja TTiD mudelitel pidi XWD juurde tulema või on nelivedu ka võimsaima Aero V6 TS mootori puhul lisavarustuses Arvasin, et Aero=nelivedu, kuna hobuseid on ju veelgi lisandunud Mustal Turbol peaks olema see standardis.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Oijah, küll oleks tore, kui Aero = XWD :D
Ja siinkohal ka kindlasti nõustun sellega, et Richardiga on meeldiv suhelda, olen temaga isegi paar korda kokku puutunud.
Ja auto on küll :head:
Muretuid :drive:
:thumb:Sipelgaz:cool:
Ja siinkohal ka kindlasti nõustun sellega, et Richardiga on meeldiv suhelda, olen temaga isegi paar korda kokku puutunud.
Ja auto on küll :head:
Muretuid :drive:
:thumb:Sipelgaz:cool:
Õnnitlused, LED kulmud sobivad IMHO Saabile isegi rohkem kui uutele Audidele:head: .Kuidas muidu Navi töötab, kas Tallinna tänavad koos muu Eestiga on peal tal?
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
V6 Aerol ei ole nelivedu, ka lisavarustusena mitte, siis tulnuks u 100 000 EEK juurde maksta ja "Black Turbo" soetada. Aga kuna isend sai täies ulatuses välja ostetud, siis pere rahakott hetkel rohkemat ei võimaldanud. Pole ju mõtet kaunitari maja ette vaatamiseks seisma osta ja bensiini jaoks enam tugrikuid ei ole :D
Miks 9-3 ja mitte 9-5? Kas 9-5 tuli uus mudel välja? Minu teada ei ole tulnud. 9-3 meeldib rohkem - paljud asjad kaaluvad 9-5 üle.
Navi: Tal on 2 DVD-d, Põhja- ja Kesk-Euroopa on erinevatel plaatidel. Eestit ei ole. Plaadid käivad navi paneeli tagant sisse.
Paneel sõidab liigendiga eest ära.
Navi ja CD-boxi korraga ei saa. Kuna sõitmist tuleb ka väljaspool koduriiki, on navi vajalikum.
Miks 9-3 ja mitte 9-5? Kas 9-5 tuli uus mudel välja? Minu teada ei ole tulnud. 9-3 meeldib rohkem - paljud asjad kaaluvad 9-5 üle.
Navi: Tal on 2 DVD-d, Põhja- ja Kesk-Euroopa on erinevatel plaatidel. Eestit ei ole. Plaadid käivad navi paneeli tagant sisse.
Paneel sõidab liigendiga eest ära.
Navi ja CD-boxi korraga ei saa. Kuna sõitmist tuleb ka väljaspool koduriiki, on navi vajalikum.