Saab 9-3 2.0T 154 Kw aut, 2005, SS
Eeee nu selles mõttes ,et seal on see standard siin aga on sellest veel nõrgemaid.Pidasin seda silmas.Või õigemini on sealsetel autodel standardis nii nahk kui ka muu luksus mis siin tuleb lisana juurde panna.Nüüd pilt ka väiksem ja üleval.
No aga mis vahe sellel on, kas sul on see lisana või standardis? Peaasi et olemas on või mis? Mina olen kuulnud kuskilt, et kohati on USA autodel üldse natukene halvem vastupidavus, kui muidu Euroopa autodel. See on minuarust natuke halvem varjant.
(No aga mis vahe sellel on, kas sul on see lisana või standardis? Peaasi et olemas on või mis? Mina olen kuulnud kuskilt, et kohati on USA autodel üldse natukene halvem vastupidavus, kui muidu Euroopa autodel. See on minuarust natuke halvem varjant. )
Ma pole küll kuulnud ,et usa versioone oleks usas valmistama hakatud!!Ja minu teada on saab ainus euroopa auto mis isegi ei muuda poltide suurust usa mõõtmetesse.Nii,et see kehvem vastupidavus on suht ebamäärane jutt.
Ma pole küll kuulnud ,et usa versioone oleks usas valmistama hakatud!!Ja minu teada on saab ainus euroopa auto mis isegi ei muuda poltide suurust usa mõõtmetesse.Nii,et see kehvem vastupidavus on suht ebamäärane jutt.
Algselt postitas: rala
Algselt postitas: ill
Miks sa arvad, et Usa 154 kw on võimsam kui Euroopa 154 kw?
OT
Kui nüüd tähte norida, siis USAs 154kw=206,5hj, euroopas aga 209,4hj, nii et erinevus oleks teoreetiliselt olemas, praktikas ilmselt aga mitte
OT
kW on ikka kW, see et hobujõude erinevalt mõõdetakse, on teine lugu...
Peale 7 aastat teispool ookeani elamist ja 6 saabi omamist võin täiesti rahulikult öelda,et sõidavad täpselt sama moodi kui euroopa omad ja suuremat lagunemis protsenti ka ei maärganud.Ainus eelis siis jah on see ,et seal ei ole vaja midagi lisama hakata sest auto tuleb täisvarustusega.
Aga nagu näha ei ole kadunud kuhugi armas eestlaslik õelus:)
So keep it up!!
Aga nagu näha ei ole kadunud kuhugi armas eestlaslik õelus:)
So keep it up!!
Küsimus siia otsa siis veel selline,et kui euroopa aero on 154 kw ja minul siis nö. linear aga sama mootori võimsusega siis kas need mootorid on põhimõtteliselt identsed!?Vaid mugavus pakett erinev ja nuh ka muidugi väline spoila ring!?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Peaks olema küll sama mootor. Võid Vin koodi panna, sealt peaks ka välja lugema...
Algselt postitas: S&S
Küsimus siia otsa siis veel selline,et kui euroopa aero on 154 kw ja minul siis nö. linear aga sama mootori võimsusega siis kas need mootorid on põhimõtteliselt identsed!?Vaid mugavus pakett erinev ja nuh ka muidugi väline spoila ring!?