Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Tänasest peal T&Plt saadud BSR opti flow õhufilter. Turbot on küll kõvasti rohkem kuulda, pluss kõik muud helid mis salongi kostuvad on nüüd väga prod;) Minek on sama, midagi juurde küll ei tulnud
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kosei gamma :head:
Konkreetsete velgede kohta ei oska öelda, aga üldiselt - musta auto puhul saad sama värvi velgedega auto visuaalselt madalamaks, kompaktsemaks, "kurjemaks". Hõbedased teevad auto elegantsemaks ja tõmbavad rohkem pilku. Sinu valik ;)
Täna siiski juhtus nii.. Ise olen väga rahul ja need gamma f nägid laivis suhteliselt ilmetud välja, selle eest Evo Maxid:thumb:
Kui ilm normaliseerub tee mõned korralikud pildid ka.
Tip! Ärge suverehvi veel alla kerige, täiesti võimatu sõita.
Kui ilm normaliseerub tee mõned korralikud pildid ka.
Tip! Ärge suverehvi veel alla kerige, täiesti võimatu sõita.
Lugesin siin just T&P postitust, et kui rahul ta autoga on, ma nii rahul ei ole, kuidagi aeglaseks on minu oma jäänud:conf: Auto on kindlasti sama võimas kui ostes, võimalik, et isegi võimsam, aga ära olen harjunud juba sellega.
BSR PPC 10K. hind on päris krõbe, kas kellegil on tarkust jagada kuidas väiksema väljaminekuga autot nobedamaks saada:?
Pilti kah
BSR PPC 10K. hind on päris krõbe, kas kellegil on tarkust jagada kuidas väiksema väljaminekuga autot nobedamaks saada:?
Pilti kah
Ma hakkan juba MapTuni poole kalduma oma valikus.
IMHO: BSR on kuidagi veidi jäik oma poliitikaga (ei taha lubada mujalt soetatud hardware juppe oma Stagedega kokku panna jne.).
Aga olen ise ka loomulikult huvitatud kui kuskilt parema hinnaga saab.
IMHO: BSR on kuidagi veidi jäik oma poliitikaga (ei taha lubada mujalt soetatud hardware juppe oma Stagedega kokku panna jne.).
Aga olen ise ka loomulikult huvitatud kui kuskilt parema hinnaga saab.
BSR on rohkem plug & play, sama mis speedparts.
Kõige parem variant oleks igal juhul custom aju, mida saad pidevalt ja jooksvalt ise progeda alati kui mingeid detaile auto juures vahetad või arendad.
Sest tegelikult peale softi on veel väga palju asju, mida teha. Sisselase, väljalaske kollektor, pihustid, turbo, plokikaane portimine jne. Ja loomulikult et saada ühe ratta veoga autost kahe ratta veoga autoks, siis LSD differ on asi, mis juba võimsamatel stock esiveoga autodel peal (Ford Focus RS, Mazda MPS).
Siin pildigalerii näiteks üks mu venna ehitatud väga hästi liikuvast 2 liitrisest turbo püssist. Pole praktiliselt ühtegi asja, mis oleks jäänud auto juures puutumata. Lõpptulemus siiski selline nagu auto stockis välja näeb.
Kõige parem variant oleks igal juhul custom aju, mida saad pidevalt ja jooksvalt ise progeda alati kui mingeid detaile auto juures vahetad või arendad.
Sest tegelikult peale softi on veel väga palju asju, mida teha. Sisselase, väljalaske kollektor, pihustid, turbo, plokikaane portimine jne. Ja loomulikult et saada ühe ratta veoga autost kahe ratta veoga autoks, siis LSD differ on asi, mis juba võimsamatel stock esiveoga autodel peal (Ford Focus RS, Mazda MPS).
Siin pildigalerii näiteks üks mu venna ehitatud väga hästi liikuvast 2 liitrisest turbo püssist. Pole praktiliselt ühtegi asja, mis oleks jäänud auto juures puutumata. Lõpptulemus siiski selline nagu auto stockis välja näeb.
romza