Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Tere,
Pärast inimkatsetusi Alfa Romeo gtv ja BMW 528, ostsin ma endale 9-3 aero. Masina sain carcomist ja ostueelse kontrolli lasin teha saabianti juures, kus öeldi, et kõik enam-vähem tipstops, õli vist vajas vahetamist.
Tahtsin saada endale uut autot, mida ei peaks pidevalt remontima. Alfa oli 95, BMW 96. Samas kiirus ja sportlikus on mulle väga tähtis ja 9-3 aero tundus hea valik. Kuna uus auto tähendas minu jaoks kindlasti ka järelmaksu, siis olin valikuga päris hoolikas, et auto ennats ei ammentaks. Nt. BMW kogu oma mugavuse ja kiirusega viskas täiesti üle 9 kuuga.
Auto siis manuaal, poolnahksisu hele, NAVI - millele ma kavatsen ka eesti plaadi saada isegi kui selleks peab rootsi minema, et avaldust teha:D, el. iste, cd-box, püsikiirusehoidja, ühesõnaga kõik vidinad mis aerol peal peavad olema. Värv expresso black, mis ei taha üldse puhtana püsida.
Tulevikus on plaanis kindlasti hirsch 230HP kit peale panna, VM küsisin juba saadavust ja hinda - 20000.- ja 0.5h.
Enne aga tahaks korralised hooldustööd ära teha ja auto tervisest paremat pilti saada.
Tühikäigu pöörded valmistavad muret tiba, kui kliima sees, siis vahel hüppavad ikka korralikult 700-1200. BMWl oli sama kui õhulugeja peetis oli..
Ühesõnaga hakkan siia kirjutama, mis kus teen hooldan.. siis tuleviksu endal hea vaadata mis tehtud on.
DSL 6x9 speakers and Audison amp
BSR Opti Flow
Speedparts Cat-back
Tinted windows
Saab brake discs, front/pair
Kosei Evo Maxi 17" rims
Kumho 225/45R17
Koni Sport Shocks
Osram Night Breaker
Maintenance
Alpine SWE-1243iB freeair
Lugupidamisega,
Thom:cool:
Pärast inimkatsetusi Alfa Romeo gtv ja BMW 528, ostsin ma endale 9-3 aero. Masina sain carcomist ja ostueelse kontrolli lasin teha saabianti juures, kus öeldi, et kõik enam-vähem tipstops, õli vist vajas vahetamist.
Tahtsin saada endale uut autot, mida ei peaks pidevalt remontima. Alfa oli 95, BMW 96. Samas kiirus ja sportlikus on mulle väga tähtis ja 9-3 aero tundus hea valik. Kuna uus auto tähendas minu jaoks kindlasti ka järelmaksu, siis olin valikuga päris hoolikas, et auto ennats ei ammentaks. Nt. BMW kogu oma mugavuse ja kiirusega viskas täiesti üle 9 kuuga.
Auto siis manuaal, poolnahksisu hele, NAVI - millele ma kavatsen ka eesti plaadi saada isegi kui selleks peab rootsi minema, et avaldust teha:D, el. iste, cd-box, püsikiirusehoidja, ühesõnaga kõik vidinad mis aerol peal peavad olema. Värv expresso black, mis ei taha üldse puhtana püsida.
Tulevikus on plaanis kindlasti hirsch 230HP kit peale panna, VM küsisin juba saadavust ja hinda - 20000.- ja 0.5h.
Enne aga tahaks korralised hooldustööd ära teha ja auto tervisest paremat pilti saada.
Tühikäigu pöörded valmistavad muret tiba, kui kliima sees, siis vahel hüppavad ikka korralikult 700-1200. BMWl oli sama kui õhulugeja peetis oli..
Ühesõnaga hakkan siia kirjutama, mis kus teen hooldan.. siis tuleviksu endal hea vaadata mis tehtud on.
DSL 6x9 speakers and Audison amp
BSR Opti Flow
Speedparts Cat-back
Tinted windows
Saab brake discs, front/pair
Kosei Evo Maxi 17" rims
Kumho 225/45R17
Koni Sport Shocks
Osram Night Breaker
Maintenance
Alpine SWE-1243iB freeair
Lugupidamisega,
Thom:cool:
Lõpuks ometi uus navi olemas ja kenasti ka küljes:drink:
Järgmisena tuleb taha tühjade ovaalide kohtadesse kaks free air woofrit aretada, kahjuks ei ole ka kõige kõvemad autoaudio paigaldajad sellest tööotsast eriti huvitatud..:gun:
Järgmisena tuleb taha tühjade ovaalide kohtadesse kaks free air woofrit aretada, kahjuks ei ole ka kõige kõvemad autoaudio paigaldajad sellest tööotsast eriti huvitatud..:gun:
Lõpuks sain audiofookuselt mind rahuldava pakkumise ja oktoobri alguses läheb heli arendamiseks:cool:.
Mitte midagi ulmelist, kaks bassi mängivat ovaali ja alpine võim.
Kas keegi oskab öelda, kus saaksin lähitulede pirni osta, eile andis vasak poolne otsas?
Päikest,
Thom
Mitte midagi ulmelist, kaks bassi mängivat ovaali ja alpine võim.
Kas keegi oskab öelda, kus saaksin lähitulede pirni osta, eile andis vasak poolne otsas?
Päikest,
Thom
Algselt postitas: Thom
Sai juba natukene uuritud ja need kuulsad Osram Nightbreakerid ostan täna automaailmast, peaks olema korralikud pirnid.
Äkki räägid sellest nõksust?
Kaitsmeploki peaksid pesast eemaldama, ning siis pääsed korralikult ligi ja saad vahetatud nagu iga teisegi pirni.
Kuna ma saabi omanud vaevalt paar kuud, siis mul ei tule üldse ette kus see kaitsmeplok üldse asub, või kui keeruline seda eemaltada on..
Edit:
Nii, käisin just kapoti all luuramas ja hetkel tundub kahe pirni vahetus küll päris suur ülesanne(võrreldes mu eelmise E39):wtf:
Edit:
Nii, käisin just kapoti all luuramas ja hetkel tundub kahe pirni vahetus küll päris suur ülesanne(võrreldes mu eelmise E39):wtf:
Algselt postitas: Thom
Kuna ma saabi omanud vaevalt paar kuud, siis mul ei tule üldse ette kus see kaitsmeplok üldse asub, või kui keeruline seda eemaltada on..
Edit:
Nii, käisin just kapoti all luuramas ja hetkel tundub kahe pirni vahetus küll päris suur ülesanne(võrreldes mu eelmise E39):wtf:
ega ta nüüd ülemõistuse hull pole aga jamamist veits on küll. kaitsmeplokk jääb sulle pmst kohe ette kui tahaksid pirni hakata vahetama, seega pead ta "välja tõmbama" ja saad eemale nihutada, siis pääsed pirnile ligi. parem poole pirni vahetus ei olnud minu arust üldse probleemne. aga eks sa proovi ja vaata, küll hakkama saad ;)
Nii, vahetus tundus imelihtne, nii kaua kuni peab pirni pesast välja võtma. Tähendab pirnini ma veel polegi jõudnud vaid see must ots, mis pirni külge käib, seda ei saa kuidagi küljest ära, kas seal on mingi klamber näiteks?
Kiire abi oleks hädavajalik!:red:
Edit:
Tehtud:drink:
Teistkorda olen targem, tegelikult süsteem ju imelihtne..
Kiire abi oleks hädavajalik!:red:
Edit:
Tehtud:drink:
Teistkorda olen targem, tegelikult süsteem ju imelihtne..
Kõigepealt leiad üles ümara kummist kaitsme, selle keerad kerge vaevaga maha. Selle alt avaneva sokkli keerad vastupäeva lahti, nii umbes pool kaart. Siis saad pirni kätte mille ma kerge jõuga eemaldasin sokklist ja ongi pirn vahetatud. Kui sul just klaverimängija käed ei ole, siis pead kaitsmeploki ka "üles tõstma" ja kõrvale nihutama.
Selle kummist kaitsme peale panek oli ka päris tüütu tegevus. Üldiselt esimest korda ise avastada on päris aeganõudev, eriti kui igapäev sellise asjadega kokku ei puutu. Mul kulus pea pool tundi kahe pirni vahetusega.
Osram Night Breakerid on väga head, iseasi kaua neil eluiga on..
Selle kummist kaitsme peale panek oli ka päris tüütu tegevus. Üldiselt esimest korda ise avastada on päris aeganõudev, eriti kui igapäev sellise asjadega kokku ei puutu. Mul kulus pea pool tundi kahe pirni vahetusega.
Osram Night Breakerid on väga head, iseasi kaua neil eluiga on..
Natukene uudiseid..
Eile õhtuks said audiofookuse mehed mu autoga valmis ja tulemus on täpselt see mida soovisin. Paigaldati taha kaks dls ovaali. Kui keegi hakkab oma 9-3 tagumisi ovaale valima, siis need on rainbowd on kindlasti õige valik, selle raha juures. Tagasihoidlik välimus, aga sound palju parem, kui teistel natukene kallimatel ovaalidel.
ja võim audisonilt
:drink:
Nagu ütlesin, tulemusega olen väga rahul. Töö tehti hoolega ja korralikult. Võimuga oli väike probleem, nimelt Alpine võim Saabile ei sobi, mingisuguse müravähendaja puudumise tõttu, väike audison sobib ka väga hästi. Mahu täpselt vasakule katte alla.
Nüüd ei saagi aru, kuidas seda originaali üldse kuulata sain:D
Nii, et kui keegi tahab oma 9-3 soundi parandada, siis 5000.- kohaliku ja üks päev..
Eile õhtuks said audiofookuse mehed mu autoga valmis ja tulemus on täpselt see mida soovisin. Paigaldati taha kaks dls ovaali. Kui keegi hakkab oma 9-3 tagumisi ovaale valima, siis need on rainbowd on kindlasti õige valik, selle raha juures. Tagasihoidlik välimus, aga sound palju parem, kui teistel natukene kallimatel ovaalidel.
ja võim audisonilt
:drink:
Nagu ütlesin, tulemusega olen väga rahul. Töö tehti hoolega ja korralikult. Võimuga oli väike probleem, nimelt Alpine võim Saabile ei sobi, mingisuguse müravähendaja puudumise tõttu, väike audison sobib ka väga hästi. Mahu täpselt vasakule katte alla.
Nüüd ei saagi aru, kuidas seda originaali üldse kuulata sain:D
Nii, et kui keegi tahab oma 9-3 soundi parandada, siis 5000.- kohaliku ja üks päev..
Kas ikka niisama lihtsalt saab? Seda seetõttu, et ipodidel on see mis pesast ülespoole jääb, jube väike...pesa ei ole lihtsalt tasa servaga, vaid on nagu süvend mis suht kitsas. Kuigi see juhe sobib ühendamiseks, ei pruugi täiesti pesasse mahtuda, seda siis selle plastiku osa poolest. See süvend ei pruugi muidugi kõigil mudelitel olla selline väike.
Loodan, et mu seletus liiga keeruliseks ei läinud.
Loodan, et mu seletus liiga keeruliseks ei läinud.