Saab 9-3 2.0t 129kw ARC, 2003, Andre
Juba pikemat aega otsisin masinat. Varem sõitnud VW, Opeli ja Audiga. Tänavatel oli silma jäänud Saab. Peale interneti sain infi ka tuttava saabiomaniku käest ning selgus, et silmailu pole ainuke voorus, mida Saab pakub. Kuna ostuga tuline kiire polnud, siis passisin peale kiirmüügi masinatele.
Kriteeriumiteks olid: manuaalkast, hind alla 130K
Esimene väljavalitu oli foorumlase pakutud Vector aga see ei sobinud elukaaslasele. Teiseks: 2.2TiD, aga keeruline paberimajandus masinaga viis asja venima ning silma hakkas mujale vaatama.
Mida leidsin:
Saab 9-3 Sport Sedan
Kere: 4-ukseline sedaan
Käigukast: 5-käiguline manuaal
Mootor: 2.0t, 174hp/129kw
Varustus: 9-3 Arc
Läbisõit: 116 000km
Auto on ostetud Belgias, Eestis sõidab alatel 2007 aasta septembrist ja alates 80 000km-st. Enne ostu sai külastatud Viljandis Särg AAA-d (koht jättis väga hea mulje). Seal toodi välja, et küünlad võiks üle vaadata (kolmas silinder jättis käike vahele), regulaarselt õli vahetada ja mitte solki tankida.
Kriteeriumiteks olid: manuaalkast, hind alla 130K
Esimene väljavalitu oli foorumlase pakutud Vector aga see ei sobinud elukaaslasele. Teiseks: 2.2TiD, aga keeruline paberimajandus masinaga viis asja venima ning silma hakkas mujale vaatama.
Mida leidsin:
Saab 9-3 Sport Sedan
Kere: 4-ukseline sedaan
Käigukast: 5-käiguline manuaal
Mootor: 2.0t, 174hp/129kw
Varustus: 9-3 Arc
Läbisõit: 116 000km
Auto on ostetud Belgias, Eestis sõidab alatel 2007 aasta septembrist ja alates 80 000km-st. Enne ostu sai külastatud Viljandis Särg AAA-d (koht jättis väga hea mulje). Seal toodi välja, et küünlad võiks üle vaadata (kolmas silinder jättis käike vahele), regulaarselt õli vahetada ja mitte solki tankida.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/805/auto_php-id=653805-www_auto24_ee.htmlSelle autoga tegemist siis jah ? Aga palju õnne Saabi puhul !;)
Esimestest kogemustest:
Pikemat sõitu pole ette võtnud, aga siiski on juba nii mõndagi rääkida:
Ostu hinna sees oli kiirendusel/pidurdamisel loksuv kõrvalisete. Kui max taga, siis ei loksu ja kui ees, siis sõidab umbes poolele ja jääb pidama.
Müüjal oli tema enda teadmata lõppenud tehnoülevaatus ning see jäi minu õlule (väike hinnaalandus). TÜV palus eemaldada esiklaasidelt toonkiled ja mainis, et gabariidi pirn vaheta ära (pirn olemas, aga vahetada ei oska, kaugtule juurest ei pääse nagu ligi:?
Muidu oli väga viks ja korras masin ja nüüd 2011 detsembrini TÜV olemas.
Peale TÜV-d aga liikus paigast aku klemm, kuhu TÜV-l ühendati pöörete mõõtmiseks miskine aparaat. Autole sugugi ei meeldinud logisev ühendus akuga ja lukustas võtme süütesse (immo failure) ning palus esidaja poole pöörduda. Esindaja soovitas varuvõtit autole näidata ja kui ei aita, siis teenindusse viia. Aitas see, kui kinnitasin akuklemmi korralikult.
Momendil siis mureks gabariidi pirn, kõrvalistme loksumine, väike õlikirme käigukasti alumises osas ja tahaks teada kuidas kõrvalistuja turvapatja välja lülitada - poiss tahab ees istuda (ema olgu vaikselt taga) aga manual ütleb, et väikesele mehele võib padja avanemine väga haiget teha. Eks püüan veel talle seletada, et temal ikka turvalisem taga istuda, aga saagem väikesest piloodihakatisest aru.
Pikemat sõitu pole ette võtnud, aga siiski on juba nii mõndagi rääkida:
Ostu hinna sees oli kiirendusel/pidurdamisel loksuv kõrvalisete. Kui max taga, siis ei loksu ja kui ees, siis sõidab umbes poolele ja jääb pidama.
Müüjal oli tema enda teadmata lõppenud tehnoülevaatus ning see jäi minu õlule (väike hinnaalandus). TÜV palus eemaldada esiklaasidelt toonkiled ja mainis, et gabariidi pirn vaheta ära (pirn olemas, aga vahetada ei oska, kaugtule juurest ei pääse nagu ligi:?
Muidu oli väga viks ja korras masin ja nüüd 2011 detsembrini TÜV olemas.
Peale TÜV-d aga liikus paigast aku klemm, kuhu TÜV-l ühendati pöörete mõõtmiseks miskine aparaat. Autole sugugi ei meeldinud logisev ühendus akuga ja lukustas võtme süütesse (immo failure) ning palus esidaja poole pöörduda. Esindaja soovitas varuvõtit autole näidata ja kui ei aita, siis teenindusse viia. Aitas see, kui kinnitasin akuklemmi korralikult.
Momendil siis mureks gabariidi pirn, kõrvalistme loksumine, väike õlikirme käigukasti alumises osas ja tahaks teada kuidas kõrvalistuja turvapatja välja lülitada - poiss tahab ees istuda (ema olgu vaikselt taga) aga manual ütleb, et väikesele mehele võib padja avanemine väga haiget teha. Eks püüan veel talle seletada, et temal ikka turvalisem taga istuda, aga saagem väikesest piloodihakatisest aru.
Gabariidi vahetus:
No ma ei saa pihta. Kas sama augu kaudu kust kaugtuli? See tundub võimatu. Kas gabariiti tuleb kohe tõmmata või on vaja ka keerata? Sikutasin päris tugevasti, aga kätte ei saanud. Keerata kah nagu ei saa. Müstika....
Edit:
Use the force - nagu lugesin saabcentralist.
Nii käibki, tuleb juhtmetest haarata ja otse välja tõmmata.
No ma ei saa pihta. Kas sama augu kaudu kust kaugtuli? See tundub võimatu. Kas gabariiti tuleb kohe tõmmata või on vaja ka keerata? Sikutasin päris tugevasti, aga kätte ei saanud. Keerata kah nagu ei saa. Müstika....
Edit:
Use the force - nagu lugesin saabcentralist.
Nii käibki, tuleb juhtmetest haarata ja otse välja tõmmata.
Vahepeal:
*hoolet tehtud - õli, filtrid, tagumised õõtsad, esimesed puksid
*suvisemad papud all - masinat ehivad aero 17-tollised suled
*tarkvara timmitud - nüüd on turbo stabiilne
*parkimise abistamiseks andurid külge krutitud
PS: Talvel on ilma kütteta nahkiste väga külm. Mida vaja teha ja mis maksab soojenduste paigaldamine?
*hoolet tehtud - õli, filtrid, tagumised õõtsad, esimesed puksid
*suvisemad papud all - masinat ehivad aero 17-tollised suled
*tarkvara timmitud - nüüd on turbo stabiilne
*parkimise abistamiseks andurid külge krutitud
PS: Talvel on ilma kütteta nahkiste väga külm. Mida vaja teha ja mis maksab soojenduste paigaldamine?
Algselt postitas: &RE
PS: Talvel on ilma kütteta nahkiste väga külm. Mida vaja teha ja mis maksab soojenduste paigaldamine?
Njah, OT küll aga ma pole küll täheldanud, et nahk istu külm on, seda isegi väga külmal talve ilmal, seda ka lühikestes pükstes istudes. :conf:
Iga ratas veab and then some!
Oma topicusse pole ammu kirjutanud. Masin veereb hästi ja ise väga rahul, aga üht-teist siiski on vajaka.
Kesklukuga mure:
pidike kah:
Kesklukuga mure:
- Määre ei pidavat aitama.Algselt postitas: &RE
Sarnane häda minulgi olnud. Rohkem niiskete ilmadega. Avamisel/sulgemisel jukerdavad parempoolsed uksed. Minule on jäänud mulje, et keskluku mootorid lihtsalt ei jaksa avada/lukustada. Kui keegi aitaks ukste paneele avada, siis ehk annab mingit määret panna vms.
pidike kah:
Saab teel tuleviku?
Muidu niipalju, et kevade hiline lumi, kui suverehvid juba 4 nädalat all olid olnud, tõi kaasa postipõrke. See põrge purustas vasakpoolse tulepesuri ja selle kaane.
Muidu veereme väga hästi ja mugavalt.
23.08.2012
Tegin ise kah sõitu elektriautoga ja mulje on väga hea. Sõidumugavus täitsa ok, kiirendusel piisav. Auto nagu auto ikka. Õhku jäi küsimus, et kuivõrd turvaline see plastist auto on?
Muidu niipalju, et kevade hiline lumi, kui suverehvid juba 4 nädalat all olid olnud, tõi kaasa postipõrke. See põrge purustas vasakpoolse tulepesuri ja selle kaane.
Muidu veereme väga hästi ja mugavalt.
23.08.2012
Tegin ise kah sõitu elektriautoga ja mulje on väga hea. Sõidumugavus täitsa ok, kiirendusel piisav. Auto nagu auto ikka. Õhku jäi küsimus, et kuivõrd turvaline see plastist auto on?