Saab 9-3 2.0t 129kw ARC, 2003, Andre

Vasta
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 23, 2009 10:19

Juba pikemat aega otsisin masinat. Varem sõitnud VW, Opeli ja Audiga. Tänavatel oli silma jäänud Saab. Peale interneti sain infi ka tuttava saabiomaniku käest ning selgus, et silmailu pole ainuke voorus, mida Saab pakub. Kuna ostuga tuline kiire polnud, siis passisin peale kiirmüügi masinatele.
Kriteeriumiteks olid: manuaalkast, hind alla 130K
Esimene väljavalitu oli foorumlase pakutud Vector aga see ei sobinud elukaaslasele. Teiseks: 2.2TiD, aga keeruline paberimajandus masinaga viis asja venima ning silma hakkas mujale vaatama.
Mida leidsin:
Saab 9-3 Sport Sedan
Kere: 4-ukseline sedaan
Käigukast: 5-käiguline manuaal
Mootor: 2.0t, 174hp/129kw
Varustus: 9-3 Arc
Läbisõit: 116 000km

Auto on ostetud Belgias, Eestis sõidab alatel 2007 aasta septembrist ja alates 80 000km-st. Enne ostu sai külastatud Viljandis Särg AAA-d (koht jättis väga hea mulje). Seal toodi välja, et küünlad võiks üle vaadata (kolmas silinder jättis käike vahele), regulaarselt õli vahetada ja mitte solki tankida.
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#2

R Okt 23, 2009 10:38

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/805/auto_php-id=653805-www_auto24_ee.htmlSelle autoga tegemist siis jah ? Aga palju õnne Saabi puhul !;)
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

R Okt 23, 2009 10:47


Lisatud failid
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#4

R Okt 23, 2009 11:24

Tere tulemast meie sekka!
www.tmuuga.eu
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

R Okt 23, 2009 15:34

Tere! Haigestunud...
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#6

R Okt 23, 2009 16:25

Esimestest kogemustest:
Pikemat sõitu pole ette võtnud, aga siiski on juba nii mõndagi rääkida:
Ostu hinna sees oli kiirendusel/pidurdamisel loksuv kõrvalisete. Kui max taga, siis ei loksu ja kui ees, siis sõidab umbes poolele ja jääb pidama.
Müüjal oli tema enda teadmata lõppenud tehnoülevaatus ning see jäi minu õlule (väike hinnaalandus). TÜV palus eemaldada esiklaasidelt toonkiled ja mainis, et gabariidi pirn vaheta ära (pirn olemas, aga vahetada ei oska, kaugtule juurest ei pääse nagu ligi:?
Muidu oli väga viks ja korras masin ja nüüd 2011 detsembrini TÜV olemas.
Peale TÜV-d aga liikus paigast aku klemm, kuhu TÜV-l ühendati pöörete mõõtmiseks miskine aparaat. Autole sugugi ei meeldinud logisev ühendus akuga ja lukustas võtme süütesse (immo failure) ning palus esidaja poole pöörduda. Esindaja soovitas varuvõtit autole näidata ja kui ei aita, siis teenindusse viia. Aitas see, kui kinnitasin akuklemmi korralikult.

Momendil siis mureks gabariidi pirn, kõrvalistme loksumine, väike õlikirme käigukasti alumises osas ja tahaks teada kuidas kõrvalistuja turvapatja välja lülitada - poiss tahab ees istuda (ema olgu vaikselt taga) aga manual ütleb, et väikesele mehele võib padja avanemine väga haiget teha. Eks püüan veel talle seletada, et temal ikka turvalisem taga istuda, aga saagem väikesest piloodihakatisest aru.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#7

R Okt 23, 2009 16:45

:thumb: Edu sulle gabariidi pirni vahetusel , selleks pikki ja peenikesi sõrmi vaja :D ma võin pilti anda kui tahad kuidas vahetada.

Lisatud failid
www.tmuuga.eu
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

L Okt 24, 2009 18:30

Gabariidi vahetus:
No ma ei saa pihta. Kas sama augu kaudu kust kaugtuli? See tundub võimatu. Kas gabariiti tuleb kohe tõmmata või on vaja ka keerata? Sikutasin päris tugevasti, aga kätte ei saanud. Keerata kah nagu ei saa. Müstika....

Edit:
Use the force - nagu lugesin saabcentralist.
Nii käibki, tuleb juhtmetest haarata ja otse välja tõmmata.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#9

R Jaan 15, 2010 19:00

Hea, et ka Valgas mõned Saabid liiguvad. Alati kui sinna satun, mõtlen, et mitut saabi näeb. Tavaliselt 0 :)
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#10

R Jaan 15, 2010 19:22

vmaster: tihti satud Valka? Vanemaid Saabe näeb siin veel harvemini kui uusi.

Mul ikka suur soov teada saada, et kes sõidab uuema rohelise 9-3 Aero cabrioga?? Väga tihti näen - raudselt kohalik.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#11

L Jaan 30, 2010 18:57

Valka satun ehk aastas mõned korrad. Eelmine aasta oli kuskil augustis viimati. 2010 vb isegi veebruaris olen sealkandis. Eks jätan su auto numbri meelde. Kui juhsulikult näen, siis tean kellega tegu :)
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

E Mai 03, 2010 13:49

Vahepeal:
*hoolet tehtud - õli, filtrid, tagumised õõtsad, esimesed puksid
*suvisemad papud all - masinat ehivad aero 17-tollised suled
*tarkvara timmitud - nüüd on turbo stabiilne
*parkimise abistamiseks andurid külge krutitud

PS: Talvel on ilma kütteta nahkiste väga külm. Mida vaja teha ja mis maksab soojenduste paigaldamine?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

E Mai 03, 2010 13:54

Algselt postitas: &RE

PS: Talvel on ilma kütteta nahkiste väga külm. Mida vaja teha ja mis maksab soojenduste paigaldamine?


Njah, OT küll aga ma pole küll täheldanud, et nahk istu külm on, seda isegi väga külmal talve ilmal, seda ka lühikestes pükstes istudes. :conf:
Iga ratas veab and then some!
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#14

E Okt 25, 2010 9:59

Oma topicusse pole ammu kirjutanud. Masin veereb hästi ja ise väga rahul, aga üht-teist siiski on vajaka.
Kesklukuga mure:
Algselt postitas: &RE
Sarnane häda minulgi olnud. Rohkem niiskete ilmadega. Avamisel/sulgemisel jukerdavad parempoolsed uksed. Minule on jäänud mulje, et keskluku mootorid lihtsalt ei jaksa avada/lukustada. Kui keegi aitaks ukste paneele avada, siis ehk annab mingit määret panna vms.
- Määre ei pidavat aitama.

pidike kah:



Lisatud failid
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

N Veebr 09, 2012 20:17

Lapsepõlvesõber pildistas kelgumäge ja vaadet. Teadmata, et pildile jääb minu auto. Riputas semulasse üles ja mina vaatan... :wtf:
Ise olin metsavahel suusarajal.

Pilt
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#16

K Juul 18, 2012 22:57

Saab teel tuleviku?

Muidu niipalju, et kevade hiline lumi, kui suverehvid juba 4 nädalat all olid olnud, tõi kaasa postipõrke. See põrge purustas vasakpoolse tulepesuri ja selle kaane.
Muidu veereme väga hästi ja mugavalt.

23.08.2012
Tegin ise kah sõitu elektriautoga ja mulje on väga hea. Sõidumugavus täitsa ok, kiirendusel piisav. Auto nagu auto ikka. Õhku jäi küsimus, et kuivõrd turvaline see plastist auto on?

Lisatud failid
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#17

K Juun 18, 2014 23:28

Elektriautoga kohtumine vol 2. See masin on võrratu do want




Lisatud failid
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#18

T Veebr 16, 2016 13:29

Teavitan pisut viivitusega, aga eelmise aasta mais müüdud. Hea meelega vaataks nüüd viimase 9-5 suunas :)
Parimat Saabisõpradele!
Vasta