Saab 9-3 Vector 2.0t 129 kW, 2004, elias
Hei,
Riputan ka pärast 1 aastat õnnelikuks saabiomanikuks olemist oma auto siia üles.
Sai ostetud siis 2009 a aprillis Carcomist.
9-3 Vector 2004.
Mootoriks 129 kW 2.0t. Automaatkäigukast.
Lisadeks tume poolnahk sisu, autotelefon (mis on üks lemmikumaid lisasid selle auto juures), vihmasensor jne.
Ostmise hetkel olid auto odomeetril numbrid ~63500 ning nüüdseks on ette kerinud kõigest 77000 km.
Vahepeal olen ühe korra vahetanud õli ning ka alumised stabika puksid, mis hakkasid väga veidralt kriuksuma.
Peale ühe sellel kevadel avastatud roostekoha (millest lisan ka hiljem pildi) olen autoga rahul.
Elias
Riputan ka pärast 1 aastat õnnelikuks saabiomanikuks olemist oma auto siia üles.
Sai ostetud siis 2009 a aprillis Carcomist.
9-3 Vector 2004.
Mootoriks 129 kW 2.0t. Automaatkäigukast.
Lisadeks tume poolnahk sisu, autotelefon (mis on üks lemmikumaid lisasid selle auto juures), vihmasensor jne.
Ostmise hetkel olid auto odomeetril numbrid ~63500 ning nüüdseks on ette kerinud kõigest 77000 km.
Vahepeal olen ühe korra vahetanud õli ning ka alumised stabika puksid, mis hakkasid väga veidralt kriuksuma.
Peale ühe sellel kevadel avastatud roostekoha (millest lisan ka hiljem pildi) olen autoga rahul.
Elias
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/390313.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/390313.png[/IMG][/URL]
Ja nagu ikka, siis kui hakkad hõiskama, midagi juhtub :wtf:
Nimelt eile õhtul balti jaamas parkimiskohalt välja tagurdades käis juhipoolse esimese ratta juures väike plõks. Ja järgmise augu juures tegi vedrustus juba sellist põrgumüra, et arvasin et ratas ronib varsti kapoti alt välja.
Juhipoolne esivedru otsustas pooleks minna.
Nüüd Saabianti abiga 16 tundi hiljem uued vedrud all ja võib jälle sõita!
Suured tänud Saabiantile!!!:thumb:
Nimelt eile õhtul balti jaamas parkimiskohalt välja tagurdades käis juhipoolse esimese ratta juures väike plõks. Ja järgmise augu juures tegi vedrustus juba sellist põrgumüra, et arvasin et ratas ronib varsti kapoti alt välja.
Juhipoolne esivedru otsustas pooleks minna.
Nüüd Saabianti abiga 16 tundi hiljem uued vedrud all ja võib jälle sõita!
Suured tänud Saabiantile!!!:thumb:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/390313.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/390313.png[/IMG][/URL]
Ehk valgustad kus ja kuidas?
Asja juures oli ka ajafaktor. Nimelt mul oli selle vahetusega üliväga kiire ning ei olnud üldse aegagi mujalt uurida...
Asja juures oli ka ajafaktor. Nimelt mul oli selle vahetusega üliväga kiire ning ei olnud üldse aegagi mujalt uurida...
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/390313.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/390313.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: raims
Selle raha eest oleks saanud performance vedrudel terve ringi koos vahetusega...
Sry OT pärast aga kas 2400.- eest on võimalik saada 4 performance vedru? Kes tootja on?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...