1. leht 2-st

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Mai 20, 2010 23:05
Postitas cooler
Tere!

Sai ostetud siis 9-3 SS, kaalusime mitme margi vahel kuid välimus oli see, mis tõmbas 9-3 SS-i poole. Otsitud sai just diislit, kuna meeldib diisli vääne ja väike kütusekulu. Alguses vaatasin ka 1.9 poole, aga neid liigub kahjuks väga vähe ning kuna teise tingimusena oli manuaal käigukast siis jäigi ikka 2.2TiD, kahju ainult, et kuuekäigulist ei leidnud, maanteel 100ga cruisides kuluks lisa käik igati ära.

Aga siis konkreetsest autost:

Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3 Sport Sedan
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp (92 kw) @ 4000rpm ja 280 Nm @ 1500rpm
Model year: 2004 (Esmane registreerimine 12.09.2003 ja registreeritud Eestisse jaanuaris 2007)
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
SRS: 9-3 Linear
Varustus: 10x turvapatja, ESP, Bi-Xenon (+Follow me home funktsioon), eesmised ja tagumised udutuled, poolnahksisu, kliimaseade, 2x istmesoendus, kiirusehoidja, jahutusega kindalaegas:D, valuveljed (17").



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Mai 21, 2010 8:33
Postitas Sil
Õnnitlused Saabi puhul !
Mis varustus tasemega on muidu ? ARC ? Vector ? Linear ?

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Mai 21, 2010 8:36
Postitas Andre83
Kirjas on Linear, aga Lineari kohta hea paketiga. Väga kena ja sile masin.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Juul 16, 2010 20:55
Postitas cooler
Aitäh, tegu tõesti Lineariga ja varustust täitsa piisavalt:head:



Vahepeal hooldus tehtud ning lisaks vahetatud ka käigukasti õli kuna tagumine käik ei tahtnud hästi sisse minna mõnikord, kahjuks sellega viga ei paranenud, kui kellegil on soovitusi, mis võib aidata siis andke teada. ühes kohas arvati, et äki sidur ei lahuta piisavalt, et siis ketta või/ja survelaagri vahetus... Aga eks näis, ennem proovin ära õhutada.

Teisalt üllatusena, ükskord kui pesin Saabi, märkasin maas musta värvi tükki, alguses ei saanud nagu arugi kust kohast see tulnud ja lootsin, et mitte selle auto küljest aga kahjuks oli esimese tiiva alt äärest väike tükk lahti koorunud, et siis roostetab see 9-3:bs:, loodetavasti õnnetu juhus, sest mujal pole roostet näha ja katsun tolle kah kiiresti likvideerida.

Sõiduomadustelt on tegu ikka küll väga meeldiva autoga ja kütusekulu kah nii 5.5 keskmine, olen rahul:cool:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Mär 28, 2011 12:02
Postitas cooler
Nonii, Saab on väga hästi vastupidanud, midagi katki pole läinud ja külmadega käivitus super hästi:head: Ennem talve tehti MobileSpas autole korralik puhastus, seest keemiline + osoon ning väline vahatamine. Troost autos lasime paigaldada parking heateri kiti, mis on täitsa asine, mitte et käivitamisega muidu proleeme oleks, aga vast säästab mootorit ja endal vähe mõnusam külmaga autosse istuda. Talveks ostetud ja ka paigaldatud Saabi esimesed porilapatsid, et kaitsta kere ratta alt tuleva jama eest, toimivad üllatavalt hästi. Loomulikult sai talveks muretsetud ka teised veljed, et valusid säästa ja endal mugavam oleks, aga mis seal ikka, mõned talvised pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Suveks tahaks ette Aero lipi ja kui selle leiaks värviks karbiplastikud kah kere värvi:drive:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Mär 28, 2011 14:04
Postitas Kenius
Õnnitulused ka minupoolt! Minu punasel oli täpselt sama jama, tagurpidi käik ei läinud ennem sisse kui korra olid sisse lükanud esimese ja seda just hommikuti. Minul oli viga pooltelje simmeris, sai see vahetatud ja uus õli sisse, siiamaani töötab hästi. Samasugune värvijama oli ka minul, eelmine kevad pärast pikka talve käisin statoili survepesus ja juhipoolse tiivapealt lõi päris suure tüki värvi maha. Eile hommikul märkasin, et sama jama ka kaardilugeja pool. Nüüd kui lumi läinud lasen mõlemad tiivad plus uksed ära teha, kolekahtlased käkked ukstesse tekkinud. Aga sulle muretuid kilomeetereid ja küllap liikluses trehvame :)
Aitäh, tegu tõesti Lineariga ja varustust täitsa piisavalt:head:



Vahepeal hooldus tehtud ning lisaks vahetatud ka käigukasti õli kuna tagumine käik ei tahtnud hästi sisse minna mõnikord, kahjuks sellega viga ei paranenud, kui kellegil on soovitusi, mis võib aidata siis andke teada. ühes kohas arvati, et äki sidur ei lahuta piisavalt, et siis ketta või/ja survelaagri vahetus... Aga eks näis, ennem proovin ära õhutada.

Teisalt üllatusena, ükskord kui pesin Saabi, märkasin maas musta värvi tükki, alguses ei saanud nagu arugi kust kohast see tulnud ja lootsin, et mitte selle auto küljest aga kahjuks oli esimese tiiva alt äärest väike tükk lahti koorunud, et siis roostetab see 9-3:bs:, loodetavasti õnnetu juhus, sest mujal pole roostet näha ja katsun tolle kah kiiresti likvideerida.

Sõiduomadustelt on tegu ikka küll väga meeldiva autoga ja kütusekulu kah nii 5.5 keskmine, olen rahul:cool:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: P Okt 02, 2011 21:37
Postitas cooler
Vahelduseks sai Saabil veermiku remonditud. Eest lasin taastada mõlemad sarniirid ning tagasi pannes panin külge muidugi ka õõtsadele uued puksid. Tagant vahetasime mõlema poole ülemiste õõtsade liigendid, kuid silda regullima minnes selgus üks kurb tõde. Nimelt olid kokkujooksu regullimis poldid nii kinni roostetanud puksi sisse, et ainuke variant need liikuma saada oli ära lõhkuda nii poldid kui ka vardad. Õnneks päris tühi töö ei olnud, kuna hiljem selgus, (siis kui vardad olid auto alt kätte saadud) et vanadel varrastel olid liigendid juba üsna kulunud ja oligi neid paras aeg uuendada. Hetkel tundub siis sillaosa korras olevat kui mitte arvestada, et pidurdamise ajal on sisse tekkinud jõnksutamine (kahtlustan ühe või mõlema tagumise sadula liugureid) :) Läbisõit hetkel u. 232 000 :cool:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Okt 10, 2011 17:38
Postitas cooler
Varem oli veel märkamata jäänud üks esimene vedru, millel üks keerd ära murdunud. Nüüd siis lisaks tellitud veel 2x uued esivedrud ning mõlemad tugilaagrid. Tugilaagrid tulevad originaalid, vedrud aga kahjuks mitte, kuna Pärnu Amservis otsiti ja ei pidanud hetkel originaal vedrusi saadaval olema:( , Lesjörsi omad tulemas.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Okt 10, 2011 22:02
Postitas kaido9
lasid taastada sarniiri ja vahetasid õõtsapuksid,kas mõistlikum poleks olnud uus õõts osta.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: T Okt 11, 2011 14:53
Postitas cooler
Ausaltöeldes ei uurinud seekord hindu, aga ostueelse kontrolli arvel a - õõtsa hind 3500 krooni , hetkel sain 2tk u. 2000 krooniga korda, sealjuures originaal puksid ja kiidetud sarniiri taastaja tehtud sarniirid.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Jaan 21, 2012 18:14
Postitas cooler
Sellest talvest kah üks pilt (peale mitut läbipõlenud hõõgpirni panime numbrituledesse proovi pärast ledid, valgus jäi kohe teine asi, aga mitte üldse liiga ere või sinine nagu alguses kartsin)

Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Veebr 04, 2012 11:42
Postitas cooler
Täna hommikul -26 kraadi, uus Boschi aku, klemmid korralikult puhastatud ja määritud ning Saab käivitus poolest pöördest (eelsoendit polnud aega kasutada kahjuks), väga rahul:cool:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Apr 13, 2012 19:55
Postitas cooler
Suveks valmistumine käib, homme ülevaatust tegema, aga täna läksid külge kaks uut juppi:cool: (pilt kahjuks telefoniga tehtud, aga lisa tekitas niipalju rõõmu, et ei saanud tegematta jätta:P):


Pilt

Teiseks asjaks uus esimene embleem (kleeps), vanalt koorus äkitselt kevade tulekuga kõik maha:) Nüüd siis vaja suve veljed alla panna, porilapatsid suveks eemaldad ja karbi plastikud ära värvida.;)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Apr 13, 2012 22:06
Postitas ivark
Ilus. Kas porikaitsed on originaalid?

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Apr 14, 2012 8:07
Postitas cooler
Tänan, porikaitsed on originaalid jep:)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: P Apr 29, 2012 16:32
Postitas cooler
Esiuste alumistese äärtesse lisatud originaal valgustid. Lisaks üritasin ka mõned ilusamad pildid teha (uuendasin ka esimest postitust) :


Pilt
Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Juun 23, 2012 22:54
Postitas cooler
Midagi vahepeal lagunenud ei ole, järgmise sammuna plaan audio süsteemi parandada, otsin komplekti, et minna kõige lahjemast paketist 150W süsteemiks, ehk on vaja ustesse ja armatuuri keskele kõlareid, istme alla võimendit ja arvatavasti ühte valguskaablit. Lõpetuseks jälle üks pilt:


Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Sept 20, 2012 21:52
Postitas cooler
Kilometraaži nüüdseks sellel autol natuke üle 250 000. Ennem sügist tehti autole üks korralik pesu (salongi hooldus ja välipesu ning vahatamine). Viimase hoolduse käigus vahetasin lisaks tavapärasele ka pidurivedeliku ja roolivõimuõli.
Välimuse edendamiseks panin registreerimismärgid kahepoolse teibiga ning tagant luugilt kaotasin tähised 93 ja 2.2TiD


Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Sept 20, 2012 22:07
Postitas vmaster
Nii mõnigi pilt sobiks siit fotokonkursile.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Sept 20, 2012 23:14
Postitas ivark
Viimane pilt on tõeline pärl, sobiks isegi mitmele fotokonkursile, kasvõi Volga klubisse:-)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Sept 20, 2012 23:32
Postitas Homersimpson
Viimane pilt on tõeline pärl, sobiks isegi mitmele fotokonkursile, kasvõi Volga klubisse:-)

Kahju jah .. oleks kapoti logo ka peal :love:

Seda pilti kaugelt vaadates ei saa arugi et traktor :)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Sept 27, 2012 12:35
Postitas Lauri_R
Palju sa Aero lipi eest välja käisid, kui saladus pole. Hakkab see 1:1-le nö tavalisele stangele?
Numbrialuse eemaldamine oli hea lüke:)
Originaalvelgedest on tolled minu arust kõige sobilikumad 9-3ss-le.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: R Sept 28, 2012 16:38
Postitas preda
100€ hakkab tavalisele 1:1:)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Sept 29, 2012 16:30
Postitas cooler
Tänud positiivsete kommentaaride eest.:)

Hetkel arvet ei suuda leida, kui mälu ei peta, siis maksin aero lipi eest 130 eurot, ja seda hetkel, mil Viking Motorsis oli -20% kampaania.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Sept 29, 2012 20:03
Postitas Lauri_R
Nojah, kui romulast osatakse küsida 80 eurot selle eest, siis ei tundugi nii ulme.