Saab 9-3 Aero 2.8 v6, 2006, arturj
Tere foorumlased.
Lõpuks sai ka minust Saabi omanik. Kaalutud sai erinevaid marke, kuid varustus, välimus ja korralik mootor panid asja paika.
Pealkirjas mainitud siis 2006 Saab 9-3 Aero Sportcombi 2,8 v6 184kw automaat.
Xenonid
el. istmed juhi iste mäludega
cd box
orig. woofer jne
Auto eestist ostetud ja kindla ajalooga, mina olen kolmas omanik.
Läbisõit hetkel 145000km.
Hetkel uue sõidukiga päris rahul võrreldes eelmise autoga BMW e39 528 manuaal 142kw on Saab ikka midagi muud.
Juhitavus on konkreetsem ja teel on ikka kõvasti stabiilsem.
Lisan ka paar pilti.
Lõpuks sai ka minust Saabi omanik. Kaalutud sai erinevaid marke, kuid varustus, välimus ja korralik mootor panid asja paika.
Pealkirjas mainitud siis 2006 Saab 9-3 Aero Sportcombi 2,8 v6 184kw automaat.
Xenonid
el. istmed juhi iste mäludega
cd box
orig. woofer jne
Auto eestist ostetud ja kindla ajalooga, mina olen kolmas omanik.
Läbisõit hetkel 145000km.
Hetkel uue sõidukiga päris rahul võrreldes eelmise autoga BMW e39 528 manuaal 142kw on Saab ikka midagi muud.
Juhitavus on konkreetsem ja teel on ikka kõvasti stabiilsem.
Lisan ka paar pilti.
Algselt postitas: arturj
Kui keegi õpetaks siis paneksin veel paar pilti üles.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317&page=2
Kaks võimalust - kas riputad serverisse ja lingid siia või paned igale postitusele oma pildi - soovitaalt normaalse suuruse.
terv, teager
Algselt postitas: arturj
Jalgade ruumi kohta ei oska öelda kuna sedaane üldse ei vaadanud.
Vana auto läks müüki kuna oli vaja lapse käru vedada ja tekkis vajadus universaali järgi.
Aga ega seal taga ruumiga ikka kitsas
See ongi rohkem tagumiste mure, peaasi, et juhil ruumi on. Minul istub taga ainult laps turvatoolis ja vahel harva mõni reisija veel, keegi siiani kurtnud pole. Kes on liiga pikk või paks sõitku Sharaniga. Tõeliselt lahe on taga istuda ilmselt ainult pikkades luks-sedaanides.
Saabiga kulgenud veel suhteliselt vähe, tiba üle 1000km, kuid esmamulje on siiski tekkinud.
Auto ise väga mõnus ja mugav. Pagasiruum mahutab isegi rohkem kui lootsin.
Sõita hea ja mugav, auto on ikka eriti kiire. Ökopill kindlasti ei ole, kusjuures maantel 90-100 vahel kulgedes kütusekulu isegi suht mõistlik 8l/100, linn aga sellele mootorile ei sobi. Linnas keskmine kütusekulu tõuseb julgelt 14-16 vahele ja seda veel tagasihoidliku sõidu juures.
Mõned asjad mis härivad ja 10 vanemal BMW olid olemas: istmemälude-, süüteluku- ja tuledelüliti tausvalgustus puudub, pisiasjad kuid siiski.
Käiguvahetus võiks olla kiirem ja sujuvam, kuid see harjumise asi pigem.
Samas on mind paaril korral tabanud ebameeldiv üllatus. Nuppe ja funkts. avastades on võiti olnud süütelukus off asendis ja paari tunniga aku kutu:wtf:
Siiani polegi julgenud raadiot väga kuulata kui mootor seisatud, samas aku laetud ja testitud ja kõik OK.
Hiljem uurides selguski, et off asendis see täitsa norm nähe.
Lisaks sai tehtud naha hooldus, kasutatud selleks Valma EXCALIBUR luxury LEATHER CLEANER & CONDITIONER.
Parktuledesse Philips Cool Blue pirnid, Xenoniga nägid tavalised pargid ikka väga koledad ja kollased, nüüd teine tera.
Kui juba tuledele läks panin kaugtulpirnideks Philips Extreme Vision´id.
Nüüd isegi kaugtuledest kasu, enne olid kuidagi väga mannetud lähituledega võrreldes.
Auto ise väga mõnus ja mugav. Pagasiruum mahutab isegi rohkem kui lootsin.
Sõita hea ja mugav, auto on ikka eriti kiire. Ökopill kindlasti ei ole, kusjuures maantel 90-100 vahel kulgedes kütusekulu isegi suht mõistlik 8l/100, linn aga sellele mootorile ei sobi. Linnas keskmine kütusekulu tõuseb julgelt 14-16 vahele ja seda veel tagasihoidliku sõidu juures.
Mõned asjad mis härivad ja 10 vanemal BMW olid olemas: istmemälude-, süüteluku- ja tuledelüliti tausvalgustus puudub, pisiasjad kuid siiski.
Käiguvahetus võiks olla kiirem ja sujuvam, kuid see harjumise asi pigem.
Samas on mind paaril korral tabanud ebameeldiv üllatus. Nuppe ja funkts. avastades on võiti olnud süütelukus off asendis ja paari tunniga aku kutu:wtf:
Siiani polegi julgenud raadiot väga kuulata kui mootor seisatud, samas aku laetud ja testitud ja kõik OK.
Hiljem uurides selguski, et off asendis see täitsa norm nähe.
Lisaks sai tehtud naha hooldus, kasutatud selleks Valma EXCALIBUR luxury LEATHER CLEANER & CONDITIONER.
Parktuledesse Philips Cool Blue pirnid, Xenoniga nägid tavalised pargid ikka väga koledad ja kollased, nüüd teine tera.
Kui juba tuledele läks panin kaugtulpirnideks Philips Extreme Vision´id.
Nüüd isegi kaugtuledest kasu, enne olid kuidagi väga mannetud lähituledega võrreldes.
Kui nüüd mõtlema hakkan ega hästi ei mäleta kas süütelukul oli taustvalgustus või mitte aga võtme sai kergemini lukku torgatud kui Saabil. Pean silmas just pimedas autos.
Tuledelüliti taustvalgustus hakkab tööle kui süüde sees, enne on ju pime. Samas kuna autol autom. tuledelülitus siis väga vahet polegi.
Vahepeal veel juhtunud kaks äpardust ja mõlemad Norra tripil. Kõigepeal oli auto võtme ära unustanud, õnneks oli manualis toimib kirjeldatud ning sai võtit autole uuesti tutvustatud ja asi korras. Kahtlustan et puldile sai saatuslikuks suur temp. kõikumine.
Tagasiteel jõudsime varakult Rootsi sadamasse ning tuli 1,5h koha peal tiksuda. Taustaks mängis vaikselt CD, kuid sellest piisas, et aku ära kooleks. Kiirelt tanklast ostetud uhked kallid krokodillid ja asi käis, kuid hommikul laevas omal jõul ikka käima ei läinud.
Nüüdseks sai siis uus aku peale, kuid siiani ei julge väga raadiot ega maki kohapeal pikalt kuulata.
Tuledelüliti taustvalgustus hakkab tööle kui süüde sees, enne on ju pime. Samas kuna autol autom. tuledelülitus siis väga vahet polegi.
Vahepeal veel juhtunud kaks äpardust ja mõlemad Norra tripil. Kõigepeal oli auto võtme ära unustanud, õnneks oli manualis toimib kirjeldatud ning sai võtit autole uuesti tutvustatud ja asi korras. Kahtlustan et puldile sai saatuslikuks suur temp. kõikumine.
Tagasiteel jõudsime varakult Rootsi sadamasse ning tuli 1,5h koha peal tiksuda. Taustaks mängis vaikselt CD, kuid sellest piisas, et aku ära kooleks. Kiirelt tanklast ostetud uhked kallid krokodillid ja asi käis, kuid hommikul laevas omal jõul ikka käima ei läinud.
Nüüdseks sai siis uus aku peale, kuid siiani ei julge väga raadiot ega maki kohapeal pikalt kuulata.
Kui nüüd mõtlema hakkan ega hästi ei mäleta kas süütelukul oli taustvalgustus või mitte aga võtme sai kergemini lukku torgatud kui Saabil. Pean silmas just pimedas autos.
Sellega harjud varsti ära. Minul näiteks läheb võti süütelukku umbes samal hetkel kui tagumik istet puudutab olenemata sellest, kas autos on pime või mitte. Kui süütelukk rooli all oleks, siis nii kiiresti võtit süütelukku ei saaks;)
Mu 9-3-l läheb laetuli automaatselt põlema kui puldist uksed lahti teha ja kustub kui auto käima panna. Kontrolli kas su laetule lüliti ikka keskmises asendis. Ei näe väga põhjust süütelukku eraldi valgustada..
Muidu luku asukohaga tuleb harjuda küll, esimesed 2 nädalat pärast Volvolt Saabile kolimist kobas käsi ikka abitult roolisammast enne kui aru veast aru sai :P
Muidu luku asukohaga tuleb harjuda küll, esimesed 2 nädalat pärast Volvolt Saabile kolimist kobas käsi ikka abitult roolisammast enne kui aru veast aru sai :P
Mu 9-3-l läheb laetuli automaatselt põlema kui puldist uksed lahti teha ja kustub kui auto käima panna. Kontrolli kas su laetule lüliti ikka keskmises asendis. Ei näe väga põhjust süütelukku eraldi valgustada..
Muidu luku asukohaga tuleb harjuda küll, esimesed 2 nädalat pärast Volvolt Saabile kolimist kobas käsi ikka abitult roolisammast enne kui aru veast aru sai :P
Sama siin, teed puldist auto lahti ning salong läheb automaatselt valgeks, paned lukku ja salong kustub.. Lüliti peab keskel olema.. Valgust on sellisel juhul piisavalt et miite pimedas kobada..