Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#101

E Aug 24, 2015 10:57

Ammu pole midagi kirjutanud, kuid vahepeal on saadud raha kulutada kalli Saabukese peale! :)

Kevadepoole nagu ikka sai vahetatud filtrite ring ja mootoriõli.

Juuli kuus hakkas kojamehe mootor kõvat lärmi tegema. Saabiantist sai uus mootor koos hoovastikuga soetatud (Tänud kasutajale "paiks").

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/c7479f14-81c7-404b-bfd1-5ec50e62c5d5_zpsfveg7gfj.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/c7479f14-81c7-404b-bfd1-5ec50e62c5d5_zpsfveg7gfj.jpg[/IMG][/URL]

Vana siis sellinne. Kui kellegil hoovastikku vaja läheb siis võtke ühendust ;)

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/8C8D3AA7-FF51-491A-B55C-23499E2D87B6_zpsx34fjwzt.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/8C8D3AA7-FF51-491A-B55C-23499E2D87B6_zpsx34fjwzt.jpg[/IMG][/URL]

Vahetatud said ka küünlad:

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/163E05DE-E5F2-4C64-ADCC-754AC24710EF_zpsdk7hu44o.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/163E05DE-E5F2-4C64-ADCC-754AC24710EF_zpsdk7hu44o.jpg[/IMG][/URL]

Kasutaja "rantto" käest sai ostetud ka 15" tollised veljed mis hakkavad veerema talve perioodil ja hakkavad kandma Hankook Winter i*Pike RS 195/65R15 95/T rehve!

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/D9E75EE9-7911-4847-AEB8-5E4AEF597404_zpsxju1z4v8.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/D9E75EE9-7911-4847-AEB8-5E4AEF597404_zpsxju1z4v8.jpg[/IMG][/URL]

Saabi originaal plekkveljed tulevad siis mingiaeg müüki. Juhul kui kellegil soovi siis on võimalus soetada!

Ja hetkel siis kõik. Lendame vaikselt edasi!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#102

N Dets 10, 2015 19:31

Nonii jälle palju aega möödunud ja Saabiga igav ei hakka. Sügisel hakkas väike anomaalia tekkima, nimelt rooli keerates ja samal ajal sõites tekkis eest paremalt poolt selline heli nagu rehv käiks kuskile vastu. Sai asja uuritud ja tuli välja, et piduri ketta kaitse plekk käis vastu ketast ja tekkiski selline imelik hääl. Sai teda painutada ja hetkel heli kadunud.

Samas kui ratas alt ära oli märkasin, et pooltelje sisemisel kaitsekummil on mõra sees ja määret pressib välja. Sai siis lastud Saabiantil mõlema pooltelje sisemised kaitsekummid välja vahetada. Alles 2 aastat tagasi sai neid vahetatud. Ju siis kauem ei kesta.

Mõni nädal pärast remonti, kui ma komandeeringus olin, helistab naine ja ütleb, et auto hakkas imelikku häält tegema ja edasi enam ei sõida.

Ok, mis seal ikka, kutsusin vanamehe appi ja veeti auto maale, ootama aega kuna peremees koju tuleb ja asja ülevaatab. Kiire diagnoos ütles, et sidur on läbi kuigi sidur libisemise märke ei näidanud.

Kuna oli kiire rehvivahetamise aeg ja auto Põltsamaal siis pidin paar nädalat ootama enne kui ta kohalikku remondi töökotta sai viidud. Kohalikud spetsid vaatasid üle ja ütlesid ka, et sidur arvatavasti läbi ja tuleb välja vahetada. Ega muud üle ei jäänud kui sellega leppida. Varuosade hinnad on ikka ulmelised. Kahemassiline hooratas 600 euri + sidur + töö. Summa küündis 1000 euro peale. Tallinnast tuli pakkumine 1600 eurole. Sai siis kokkulepitud kohaliku töökojaga, et võtavad kasti maha ja siis näeb mis seal väljavahetamist vajab.
Nii tehtigi ja kui juba kast maas oli pandi tähele, et hoopis parempoolne pooltelg oli otsast välja tulnud ja leiti ka katkine stopper. Viga leitud :D
Pandi uus stopper ja lapati tagasi kokku. Sidur oli hea olnud ja seda vahetada polnud vaja! Mainiti ka, et kahemassilist hooratast seal polnud, kuigi originaalis see peaks seal olema. Ju oli siis see juba väljavahetatud.

Paar päeva tagasi hakkas ka jahutus radikas lekkima. Sai nüüd see ka ära tellitud ja läheb mingiaeg vahetusse.

Ahjaa, vahepeal sai Troostis ka käidud ja kõpitseti paremat esimest pidurit. Vahetati piduri kolb välja ja vahetati ka piduri vedelik välja kuna ei olnud enam hea.

Alla läksid siis talverehvid "uute" 15 tolliste velgedega mis kannavad uusi naelrehve. Plekid sai siis maha müüdud ja veerevad juba teise saabi all.

Mis seal ikka - lendame edasi! :cool:
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#103

R Dets 11, 2015 8:29

See väljatulnud pooltelg oli kummide vahetamise tagajärg?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#104

R Dets 11, 2015 10:34

Seda oleks jah huvitav teada endalgi. Samuti peaks endal ka need kummid üle vaatama. Et kahemassilist hooratast pole on küll hea. Mis sinna asemele oli pistetud? Ühemassiline peaks olema lärmakam aga äkki on see ainult linnalegend. Vastupidavam on ta kindlasti.
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#105

R Dets 11, 2015 11:05

Ise arvasin ka, et peaks olema seos hiljutise remondiga. Kuna poolteljega nad ju mässasid. Kas pandi vana stopper tagasi või vigastati teda kuidagi. Sai Saabiantiga ühendust võetud nii kirjalikult kui ka telefonitsi kuid vastus oli järgmine "Esmalt vabandan tekkinud ebameeldivuste pärast. Kindlasti ei saa seda süüd kohe kinnitada kuna ei ole näinud mis seal juhtus ...... kompensatsiooniks pakume tasuta õlivahetust selle võimaliku meie eksimuse eest."

Katkine stopper mis põhjustas siis auto mitte edasi liikumise:

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/95BB6A47-D282-4904-8E75-62B0D1594825_zpsw8unzj2m.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/95BB6A47-D282-4904-8E75-62B0D1594825_zpsw8unzj2m.jpg[/IMG][/URL]
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#106

R Dets 11, 2015 11:09

Hooratta kohta rohkem infot ei olnud kui aint, et mehaanik ütles, et kahemassilise hooratta moodi ta küll ei paistnud. Mingit vibrat ei ole olnud ja kõik töötab ilusti. Endal oli mõtted juba USAst conversion kit ära tellida aga õnneks pole enam vajadust!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#107

R Dets 11, 2015 12:49

Minu arvamus ühemassilise kohta. Bensakatel pole sellega probleemi ilmselt, küll aga diislitel. Tänapäeva disladel on "pauk" nii kõva, et võib pikema aja jooksul lõhkuda ära käigukasti. Kahemassiline on ikkagi väände leevendi. Nalja pärast teda tehasest sinna ei panda. Ja üks meeldiv hooratta conversion on mul siin õue peal. Diisel Mondeo. Omanik ostis soomest, täits tip top tundub, sõita sai miskit 500km ja siduri töösilinder andis saba. Kast maha, sees tuttnoi komplekt, ühemassiline hooratas, ketas ja korv. Uus töösilinder külge, kokku jaaaaa sidur libises. Tuli välja, et korv oli mootorist nii palju eemal, et töösilindri kolvil/survelaagril polnud võimalik enam tahapoole minna, nad olid juba täiesti kokku surutud. Ilmselt sama keiss oli ka eelmise töösilindriga. Võibolla hakkas kolbi kaasa vedama ja sikutas tihendid puruks. Ainuke kust ma samasuguse disainiga korvi leidsin oli ebay. Kuskil mujal ma sellist ei näinud. Ja nüüd see pill siin seisab, juba mitmendat kuud, sest uut kahemassilist ei taheta osta ja lammutustes selline asi puudub. Seega, leidke see raha ja ostke see kahemassiline ära. See on ühekordne väljaminek ehk. Peaks ta ju vastu pidama vähemalt 200 000 km või rohkemgi.

(mul on siin hea targutada, et ostke ja ostke)
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#108

K Dets 16, 2015 13:59

Tänan sind sinu arvamuse eest, kuid õnneks on mul siduri ja hoorattaga kõik korras ja pole vaja töötavat asja torkida. Eks kunagi kui libisema hakkab eks siis vaatab mis seal täpsemalt sees on ja mis sinna asemele saab panna. ;)

Nüüd hakkas radikas tilkuma. Läheb see ka vahetusse lähipäevil.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#109

K Jaan 06, 2016 11:45

Radikas sai enne jõule vahetatud ja nüüd külmaga ei läinud mootor enam soojaks. Eile vahetasin ka termostaadi ära, nüüd teine asi kohe!

Auto all olles avastasin paar asja.

Esiteks tilkus klaasipesu vedelikku
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/71A16E62-42A0-4D02-B2CA-703C62A10CD6_zpsn1fxffz3.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/71A16E62-42A0-4D02-B2CA-703C62A10CD6_zpsn1fxffz3.jpg[/IMG][/URL]

Tundub, et läbi laseb esitulede pesumootori ja vooliku liitumis kohast. Kui voolikut liigutada siis hakkab vedelikku immitsema.

Peaks olema osa nr 8 jooniselt -
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/58EF3F80-CDF7-4A9C-B8D1-D13B86CA5735_zpss6meimt3.png.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/58EF3F80-CDF7-4A9C-B8D1-D13B86CA5735_zpss6meimt3.png[/IMG][/URL]

Mõtlen kas vahetada see liitmik uue vastu või nö ratsida lihtsalt uus voolik külge.

Teiseks avastasin et parema pooltelje sisemine kaitsekumm on nagu lahti ja mootori ruum oli määret täis.

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/E126AB60-A916-4CFA-B7A1-A4EAD7009A42_zpsizpezbko.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/E126AB60-A916-4CFA-B7A1-A4EAD7009A42_zpsizpezbko.jpg[/IMG][/URL]

Käega sai seda kummi vabalt liigutada/keerata. Oktoobris vahetati neid Saabiantis. Käisin kohalikus autoteeninduses näitamas ja vahetati vits välja - kuid ikkagi see kaitsekumm keerleb pooltelje peal - samas ta nagu maha ei tule sealt. Kohalikud vanad arvasid, et on ok. Ei teagi mis teha. Kas jätta praegu nii ja lihtsalt jälgida või võtta jälle kummi vahetus ette?
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#110

R Veebr 05, 2016 12:37

Väike update. Pooltelje kaitsekummi saaga on nüüd läbi. Puhastati määrdest korralikult ära ja peale pandi mõlemad uued korralikud "Rootsi" klambrid. Nüüd on korralikult kinni ja ei liigu ta enam kusagile! Klaasipesu vedeliku teema võib ka hetkel lukku panna. Vanakooli meetodil läks vooliku jupp vahele ja töötab hästi! Sõidame edasi :head:
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#111

N Aug 11, 2016 7:49

Vahepeal polegi midagi erilist juhtunud millest võiks kirjutada. Saab sõidab ilusti. Kevadel nagu ikka sai õli ja filtrite ring vahetatud. Korralikult pestud ja vahatatud.
Vahepeal suri üks võtmetest maha (sai uus tellitud). Aga muidu kalla ja talla :head:

Varsti on perelisa tulemas ja sellega seoses oleks vaja suuremat autot. Juhul kui keegi soovib tehniliselt korras mõningate iluvigadega autot siis vahetus/ostu pakkumised postkasti!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#112

R Okt 14, 2016 9:52

Remondipäevik - tagumised piduri sadulad + klotsid vahetatud uute vastu. Põhjus - tagumised pidurid jäid peale ja enam ei viitsi kolbide puhastamisega tegeleda!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#113

P Nov 06, 2016 11:12

Remondipäevik - Pooltelgede sisemiste kummiluttide saaga jätkub. Mõlemad pooled jälle katki ja mõrased (umbes aasta tagasi Saabiantis vahetatud). Sai Troostis nüüd uute vastu vahetatud! Jälgime kaua need nüüd kestavad. 5 aasta jooksul nüüd 3x vahetatud neid :wall:


Pilt
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#114

P Nov 06, 2016 11:44

Remondipäevik - tagumised piduri sadulad + klotsid vahetatud uute vastu. Põhjus - tagumised pidurid jäid peale ja enam ei viitsi kolbide puhastamisega tegeleda!


Millise tootja pidurisadulad asemele läksid ? Endal vaja tagumine parem vaja välja vahetada. Kolbe on korduvalt puhastatud aga endiselt kulub parem 2 x kiireimin.
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#115

P Nov 06, 2016 16:51

Remondipäevik - tagumised piduri sadulad + klotsid vahetatud uute vastu. Põhjus - tagumised pidurid jäid peale ja enam ei viitsi kolbide puhastamisega tegeleda!


Millise tootja pidurisadulad asemele läksid ? Endal vaja tagumine parem vaja välja vahetada. Kolbe on korduvalt puhastatud aga endiselt kulub parem 2 x kiireimin.


Kusjuures tootjat ma ei teagi. Läksid mingid 85 eurosed (tk) alla ja vanad pidin tagasi andma! Kuna asjaga oli kiire siis ostsin kohalikust Põltsamaa autovaruosade poest ja tseki peal tootjat kirjas pole.
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#116

K Veebr 22, 2017 12:16

Remondipäevik - Eelmise aasta detsembris sai salongi ventilaator Troostis uue vastu vahetatud. Muidu kalla ja talla :head:
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#117

T Apr 04, 2017 11:01

Remondipäevik - Vaakumpumba juurest hakkas õli vaikselt leemendama. Vahetatud sai siis pumba tihendid ja tundub, et nüüd sai ok.

Kevade puhul sai siis auto puhtaks nii seest kui väljast, õlivahetus teostatud, nahahooldus tehtud ja suvepapud said alla.

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/96677B12-2716-4F87-91EB-74BF9B486955_zpsebhqyr6c.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/96677B12-2716-4F87-91EB-74BF9B486955_zpsebhqyr6c.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/E06FD917-C715-4A78-8C07-0EA65BBB6FF5_zpsafkbnhe7.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/E06FD917-C715-4A78-8C07-0EA65BBB6FF5_zpsafkbnhe7.jpg[/IMG][/URL]
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#118

P Aug 06, 2017 11:59

Autol uus omanik. Teema kinni!
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
Vasta