4. leht 5-st

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Juun 13, 2013 20:16
Postitas ivark
No, mis Te nüüd kaklete, mõlemal teist põhimõtteliselt õigus aga ma ikka teemaalgataja suunas rohkem küsin. Tegelt on mul omalgi juba õli olemas, sisse läheb redline, mitte originaal ja vahetamine pole keeruline. Nii nagu muude asjade puhul, tuleb vahetada parema vastu, originaal on hea ainult teatud ajani.
Lihtsalt, mind huvitab, mis kellelgi vahetamise aluseks on, enamasti inimesed vahetavad ikka reaalse põhjuse pärast. Need SS kastid on enamvähem võrreldavad Kamazi omaga, käigud lülituvad kehvasti, kaablite reguleerimine aitab vähe ja üldse, ei ootaks sellise hinnaklassi autolt sellist käigukasti. Õli on aga paljudel aidanud.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Juun 13, 2013 21:12
Postitas Andrei
Vahepeal kõva teemaarendus toimunud :) Käigukastil pole midagi viga lihtsalt profülaktika mõttes plaan õli vahetada!

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: R Juun 14, 2013 16:03
Postitas ivark
Sa pead ise teemat arendama, muidu võtame üle koos autoga:-) Profülaktika, selge.
NB! Muide sa käi ka tagatiivad kotkapilguga üle, ma avastasin sealt ka roostet ja kui sa veel koopakaitsed viitsid ära võtta, siis avastad veelgi üllatusi:-)

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: E Juun 24, 2013 22:06
Postitas Andrei
Ilusat Jaani kõigile!

Väike update mis tehtud sai:

Filtriring, uus esiklaas, pooltelgede sisemised kummilutid, pidurivedelik vahetatud ja käigukasti õli sai uus!

Kastiõli tasus vahetada! :) tänud Audacer'ile

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: K Okt 02, 2013 22:43
Postitas Andrei
Ammu pole midagi lisanud.

Saabu sõidab hästi. Sai nüüd terve esiotsa üle värvida. Näeb nüüd palju kenam välja ja kobedam välja.

Tehnika poole pealt sai ainult õlivahetus tehtud ja muid probleeme pole esinenud!

Auto teenib mind hästi!

Mingi hetk tuleb ka pilt! :cool:

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Okt 03, 2013 10:56
Postitas ivark
Ammu pole midagi lisanud.

Saabu sõidab hästi. Sai nüüd terve esiotsa üle värvida. Näeb nüüd palju kenam välja ja kobedam välja.

Tehnika poole pealt sai ainult õlivahetus tehtud ja muid probleeme pole esinenud!

Auto teenib mind hästi!

Mingi hetk tuleb ka pilt! :cool:


Kas esiots värviti lihtsalt üle või vahetati tiivad ära vm. ka?

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Okt 08, 2013 18:43
Postitas Andrei
Alguses oli plaan tiib ära vahetada kuid kuna rooste koht oli suht pindmine siis värvija soovitusel ei tellinud uut tiiba vaid lubas korralikult ära teha!

Andis garantii,eks paistab!

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Okt 08, 2013 19:04
Postitas Andrei
Kas kellegil on pakkuda vasaku välispeegli alumist plastik liistu?

Näeb välja sellinne

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/730b12a5-865a-43a2-b8fe-11177be7f2b7_zps28a16c15.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/730b12a5-865a-43a2-b8fe-11177be7f2b7_zps28a16c15.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: E Mai 05, 2014 17:01
Postitas Andrei
Auto sõidab ja kõik hea. Vahepeal sai parema tagumise abs anduri juhet lappida. Auto sai kevade puhul korralikult pestud/puhastatud ja vahatatud.

Ega muud polegi lisada. Kalla ja talla :cool:

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Mobile%20Uploads/1E5946EA-BA18-4152-A0F7-5ECBCB40C6ED_zpscz1owqpp.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Mobile%20Uploads/1E5946EA-BA18-4152-A0F7-5ECBCB40C6ED_zpscz1owqpp.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: R Dets 26, 2014 18:34
Postitas Andrei
Väike update mis vahepeal toimunud:

1. Suvel sai juhiukse peegli alumine plastik liist paigaldatud (Aitäh Saabiantile kes varuosa tellis inglismaalt)
2. Suvel tagumised piduri kolvid puhastatud ja uued tihendid mansetid paigaldatud + korrapärane hooldus - õlid ja filtrid vahetatud
3. Oktoobris sai tagumised bumerangid vahetatud + veermik kontrollitud ja sillastend tehtud
4. Ülevaatus puhtalt läbitud
5. Detsembris sai uued Philips D2S pirnid paigaldatud
6. Detsembris sai ka esituled ära poleeritud ja nano vahatatud

Enne:
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/253D0F8A-A3FE-42A1-B9ED-3FEC991DB098_zps6vdeuama.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/253D0F8A-A3FE-42A1-B9ED-3FEC991DB098_zps6vdeuama.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/6E9468B0-30E9-4A59-835A-F713BFDBBA4F_zpsmlnptm4b.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/6E9468B0-30E9-4A59-835A-F713BFDBBA4F_zpsmlnptm4b.jpg[/IMG][/URL]

Pärast:
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/023018F4-F496-4211-B53B-DD53801D8D45_zps7ex0l3so.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/023018F4-F496-4211-B53B-DD53801D8D45_zps7ex0l3so.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/41AF88B1-2BB8-4560-8219-329755B454B7_zps9drdtldu.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/41AF88B1-2BB8-4560-8219-329755B454B7_zps9drdtldu.jpg[/IMG][/URL]

Seniks aga naudime talve

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Jaan 15, 2015 11:13
Postitas Andrei
Soetasin omale juba teised Valeo kojamehed, seekord Silenciod. Mingeid probleeme hetkel pole ja toimetavad vaikselt ja ilma triipudeta! Väga rahul :)

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/EA767CC0-FF1D-4AC5-AF4E-5D2EE1CC2C69_zpsztkuuzfo.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/EA767CC0-FF1D-4AC5-AF4E-5D2EE1CC2C69_zpsztkuuzfo.jpg[/IMG][/URL]

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Jaan 15, 2015 14:35
Postitas skyline
Kummale poole sa selle 600mm kojamehe panid ja kas vastu piilareid või katust ei käi?

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Jaan 15, 2015 15:03
Postitas ivark
Tänan, et pildid lisasid. Kevadel panen siis samad omale, mõõdud ka etteantud siin. Mul kunagi Mazdal olid need aga nüüd pole raatsinud osta.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Jaan 15, 2015 16:59
Postitas Andrei
600mm läheb juhi poole ja 550mm kõrvalistuja poole. Pikkus on täpselt paras ja kusagile vastu ei käi. Ainuke aga on see et kõrvalistuja poolne kojamehe ots on puhkeasendis natsa õhus (u 2cm) ja liikuma hakates jääb umbes 7cm ala puhastamata (see on siis kõrvalistuja poolne alumine osa). Aga see eest on igalpool mujal suurepärane. Mõnda võib häirida kuid mind see ei häiri. Võin pilti ka homme teha!

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Jaan 15, 2015 17:34
Postitas skyline
600mm läheb juhi poole ja 550mm kõrvalistuja poole. Pikkus on täpselt paras ja kusagile vastu ei käi. Ainuke aga on see et kõrvalistuja poolne kojamehe ots on puhkeasendis natsa õhus (u 2cm) ja liikuma hakates jääb umbes 7cm ala puhastamata (see on siis kõrvalistuja poolne alumine osa). Aga see eest on igalpool mujal suurepärane. Mõnda võib häirida kuid mind see ei häiri. Võin pilti ka homme teha!


Kuna mul olid originaalis mõlemad vist 23" ja poes oli saada lähima mõõduna 22", siis tänase plögaga sõites jäi pigem häirima see, et kaassõitja poolne puhastamata jääv ala on suurem kui varem. Minu autol parempoolse 22" Alca kojamehe ots igatahes õhku ei jää.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: R Jaan 30, 2015 10:23
Postitas Andrei
Amortide osas otsustasin ikkagi Monroe kasuks. Täna saabusid amordid ja sellega kõik kaasnev:

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/E6AA3A31-146F-43CD-BE1E-4F139A13431F_zpsgdnjime3.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/E6AA3A31-146F-43CD-BE1E-4F139A13431F_zpsgdnjime3.jpg[/IMG][/URL]

Esmaspäev üritan ära vahetada. Eks siis muljetan.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Veebr 03, 2015 10:51
Postitas Andrei
Uued amordid nüüd all ja tunne on hea. All olid originaal Saab amordid (Sachcs). Pilt mälestuseks:

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/534533D5-38DF-4E26-A7D6-382B208D5342_zpsjdrygwni.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/534533D5-38DF-4E26-A7D6-382B208D5342_zpsjdrygwni.jpg[/IMG][/URL]

Üks mure on veel jäänud. Nimelt kui ma autoga üle mõne järsema lohu, künka või lamava politsei sõidan kostub eestpoolt selline nagu "hõõrdumise" hääl (inglise keeles grinding,crunching vms). Ei oskagi seda häält paremini selgitada.

Amorte vahetades lootsin, et see hääl kaob ära, kuid ikkagi kostub seda häält.

Internetti lapates selgus et ma pole aiunke kellel imelikke helisid vedrustusega on.

Nii mitmeski kohas pakuti Anto-roll bar (Sway bar) pukside/liigendit, et just nemad pidavat sellist lolli häält tegema.

Äkki kellegil kogemusi?

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Veebr 03, 2015 11:04
Postitas ivark
Huhh, päris õudne pilt. Mul on ilmselt samasugused kuigi padjad ja laagrid on ees vahetatud. Aeg teeb oma töö.
Võibolla tänu uutele amortidele tulid uued nõrgad lülid välja. Mina vahetasin nii ees kui taga stabikapuksid (sway bar) uretaanide vastu ja tagumik ütleb, et parem. Eriti muutus tagumiste vahetusega kuigi osa räägivad, et uretaanid pidid just krudisema.
Seega, kokkuvõtvalt, sõit läks sujuvamaks?

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Veebr 03, 2015 11:20
Postitas Andrei
Sõit on sujuvam ja vaiksem :cool: Kuid huvitav on see, et need mahavõetud esiamordi tugilaagrid sai Saabiantis vahetatud 4.03.2011 ja välja näevad suht roostes. aGa noh 4 aastat teeb oma tööd. See "hõõruv" hääl oli ka enne, kuid võtan selle stabika pukside vahetamise siis arvatavasti ette lootes et saab veermiku veel vaiksemaks.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Veebr 03, 2015 12:16
Postitas skyline
Tsitaat spetsialistide hinnangust: "Koliseda võib 9-3 külmemate ilmadega aga ka näiliselt põhjuseta. Hakkate hommikul sõitma ning auto meenutab puuvankrit, veidi aja pärast jääb põhjaalune vaiksemaks ning tehnokontrolliski ei pruugita ühtegi viga leida. Klobisevad amortisaatorid ja häälitsevad stabilisaatorvarda puksid, esimeste puhul tuleb asjaga lihtsalt leppida, pukside puhul aitab ka määrimine."
...
Veermikus on levinumad vahetamist vajavad sõlmed esimesed stabilisaatorivarda liigendid (u 350 kr tk) ja tagumised ülemised ristvardad (u 1200 kr tk). Külmade saabudes kipuvad amortisaatorid klobisema ja stabilisaatorivarda puksid kääksuma (viimasel juhul aitab spetsiaalne määre).

Allikas: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080

Minu auto esivedrustus ka külmaga kägiseb ja ei pööra sellele suurt tähelepanu kuna sooja ilmaga veermik vaikne.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: T Veebr 03, 2015 17:42
Postitas flood
Endal aitas möneks kuus esistabika kontide määrimine. Vanad töötasid vaikselt, aga uued (TRW ~21 eur/tk) krigisevad päris valjult.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: K Veebr 04, 2015 19:06
Postitas ivark
Ma küsiks enne oma amordiotsuse tegemist, miks sa Monroed valisid, kas tehti hea pakkumine või proovisid enne mõne masinaga sõita, millel need all on. Ma kaalun hetkel Bilstein B4 alla panna, ei kaotaks mugavust aga Monroest loobusin kui kohaliku hinnapakkumise sain.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:03
Postitas Siiiim
Mul eelneva inimesega sama küsimus. Olen ise ka amortide otsingul. Ja ei oska väga validagi.

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: K Veebr 25, 2015 16:43
Postitas Andrei
Kõigile küsijatele sai U2U saadetud.

Vahepeal hakkas salongi ventikas häält tegema. Kakkusin maha, puhastasin, õlitasin ja nüüd vaikus majas ;)

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/7A64491C-C6B3-4C09-BE13-674822FF480F_zpsz4kny74o.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/7A64491C-C6B3-4C09-BE13-674822FF480F_zpsz4kny74o.jpg[/IMG][/URL]

Ega muud midagist, jätkame sõitmist. :cool:

Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2004, Andrei

Postitatud: E Mär 16, 2015 9:27
Postitas Andrei
Vahepeal sai Saabiantit külastatud ja vahetatud sai esimese stabika puksid koos varrastega ja kõik imelikud helid on nüüd kadunud! :beer:

Autot sai päev otsa küüritud ja vaha sai kah peale. Ilusat kevadet!!

[URL=http://s418.photobucket.com/user/andreisavo/media/Saab%209-3/8836F04D-B703-47C6-90E0-F67A71283D02_zpsuxgscuah.jpg.html][IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp262/andreisavo/Saab%209-3/8836F04D-B703-47C6-90E0-F67A71283D02_zpsuxgscuah.jpg[/IMG][/URL]