Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi
Tere Saabiklubi rahvas
Pärast 3-me Volkswagenit ja pikki aastaid nendega, tundsin, et tahan vaheldust. Saab 9-3 SS on alati meeldinud, kuid ikkagi olen teda kuidagi kartnud:). Praegu kui esimene paagitäis bensiini on maha sõidetud, hakkab auto järjest rohkem meeldima.
Auto peaks siinsele lugejaskonnale tuttav olema, eelmise omaniku teemagi siin üleval ning siia foorumisse palus ta mul teema teha, et auto käekäiguga kursis olla. Tulevikus püüan hoida auto laitmatus korras.
Laenan eelmise omaniku pilte (loodan et autorikaitsega probleeme ei tule:red:)
Loodan, et ma oma rumalate küsimustega siinseid saabigurusid väga ei pahanda.
Pärast 3-me Volkswagenit ja pikki aastaid nendega, tundsin, et tahan vaheldust. Saab 9-3 SS on alati meeldinud, kuid ikkagi olen teda kuidagi kartnud:). Praegu kui esimene paagitäis bensiini on maha sõidetud, hakkab auto järjest rohkem meeldima.
Auto peaks siinsele lugejaskonnale tuttav olema, eelmise omaniku teemagi siin üleval ning siia foorumisse palus ta mul teema teha, et auto käekäiguga kursis olla. Tulevikus püüan hoida auto laitmatus korras.
Laenan eelmise omaniku pilte (loodan et autorikaitsega probleeme ei tule:red:)
Loodan, et ma oma rumalate küsimustega siinseid saabigurusid väga ei pahanda.
Natuke juttu üle pika aja.
Külmade ilmadega käis töölt koju sõites lihtsalt kõva prõks ja esiklaasi jooksis mõra, klaasipesu vedelik külmus täkkese. Esiklaas läks ette originaal.
Täna vahetasin ära stabika kondid (lihtsalt ei kannatanud enam seda kolinat) ning nüüd esisillas jälle vaikus, õõtshoova puksidele lasin ka mingit lubrikanti, kuna üle lamavate politseinike sõites kippusid kääksuma, esmamuljel tundub et aitas.
Külmade ilmadega käis töölt koju sõites lihtsalt kõva prõks ja esiklaasi jooksis mõra, klaasipesu vedelik külmus täkkese. Esiklaas läks ette originaal.
Täna vahetasin ära stabika kondid (lihtsalt ei kannatanud enam seda kolinat) ning nüüd esisillas jälle vaikus, õõtshoova puksidele lasin ka mingit lubrikanti, kuna üle lamavate politseinike sõites kippusid kääksuma, esmamuljel tundub et aitas.
Neljapäeval jättis auto mind teele, poest väljudes tegi uksed lahti aga ei käivitunud, võtit enam süütelukust kätte ei saanud ( lock-i peale ei läinud), infodisplei näitas et rool on lukus, proovi uuesti, kuigi rool oli tegelikult lukust lahti. Lasin kodust varuvõtme tuua, kuid see ei reageerinud üldse. Muud ei jäänudki üle kui treiler tellida ja Carringusse viia. Pärast paari tundi Carringus sai asi korda, kalibreeriti roolilukk ja võtmed. Kõige selle olevat põhjustanud pingelangused kehva aku tõttu. Vahetasin aku ja autol oligi veel originaal aku peal. Loodame et enam nii ei juhtu.
Reedel külastasin autoga Carringut. Nimelt kui suverehvid alla läksid, sain aru, et veermik on ikka päris otsas sellel autol. Vahetusse läks enamus tagasillas olevatest puksidest ja liigenditest ning esisillas õõtshoovad. Mu lühike elu on näidanud, et originaalosi kasutades peab küll rohkem rahakotti kergendama, aga see tasub end pikapeale ära. Lisaks oli kätte jõudnud õlivahetuse aeg, lisaks sellele kõik filtrid, küünlad, geneka rihm. Loodetavasti on nüüd natukeseks ajaks jälle auto väga heas korras:).
Millegipärast on mul tunne, et sa said ikka KORRALIKULT pügada seal Carringus kuna minu mäletamist mööda ei olnud sellel autol ÜHTKI lõtkuga detaili :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Millegipärast on mul tunne, et sa said ikka KORRALIKULT pügada seal Carringus kuna minu mäletamist mööda ei olnud sellel autol ÜHTKI lõtkuga detaili :wise:
Carringus on tutvused ja talvel proovisõitu tehes kusjuures ei kolisenudki, aga kõik mis liigub see kulub
Palun targemate meeste nõu. Nimelt ei taha enam CD box mitte ühtki 6-st plaadist mängida. CD-sid annab box kätte probleemivabalt, mulle tundub, et lihtsalt ei hakka plaate üldse lugemagi vaid viskab ette disc error. Kas viga on box-is, kui jah, siis kas saab neid remontida?
Kuna aastatega oli autole lisandunud värvivigu omajagu, siis peale puhkust võtsin ennast kokku ning parandasin selle vea. Klõpsasin oma seebikarbiga ka mõned pildid, mis pole küll eriti head, aga annavad vast mingi ettekujutuse .
Kõik algas ühe reedesel pärastlõunal kui asusin autot lammutama. Kuna varem polnud Saabi lahti võtnud kulus mul selleks päris palju aega. Pärast 8-t tundi oli selline:
Ees olid ootamas pikad päevad ja magamata ööd. Saabus kruntimise aeg.
Esimese asjana läks autole peale epo krunt ja seejärel 2 kihti täitevkrunti.
Järgnes krunti maha lihvimine ja hakkasin tasapisi asju ka värvima, sest neid väikseid pudinaid oli mul kokku mitu head kambritäit. Kere jäi oma korda ootama.
Praegu jäi auto veel vahatamata.
Paremad pildid autost tulevad hiljem kui fotograafia huviline sõber tagasi kodumaale jõuab.
Kõik algas ühe reedesel pärastlõunal kui asusin autot lammutama. Kuna varem polnud Saabi lahti võtnud kulus mul selleks päris palju aega. Pärast 8-t tundi oli selline:
Ees olid ootamas pikad päevad ja magamata ööd. Saabus kruntimise aeg.
Esimese asjana läks autole peale epo krunt ja seejärel 2 kihti täitevkrunti.
Järgnes krunti maha lihvimine ja hakkasin tasapisi asju ka värvima, sest neid väikseid pudinaid oli mul kokku mitu head kambritäit. Kere jäi oma korda ootama.
Praegu jäi auto veel vahatamata.
Paremad pildid autost tulevad hiljem kui fotograafia huviline sõber tagasi kodumaale jõuab.
Auto liigub muretult?
Teema unarusse jäänud kuna kogu vaba aeg on läinud hobiautosse, et see suveks sõitma saada.
Auto liigub muretult, ainult korralised hooldused ja mõned pisi vidinad juurde läinud. Viimane suurem mure olid tagapiduri supordid, mis läksid vahetusse.
Loodan et muretu sõit jätkub:drive: