Saab 9-3 SS Linear, 2003, Mihkel [MÜÜDUD]
Sai märtsi lõpus endale uus auto soetatud, pärast pikka kaalumist langes otsus Saabile.
Autost:
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 10/2003
Mootor: 1.8 turbo (110kw)
Kütus: bensiin
Käigukast: manuaal
Vedav sild: esivedu
Värvus: must
Auto toodud Saksamaalt.
Autost:
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 10/2003
Mootor: 1.8 turbo (110kw)
Kütus: bensiin
Käigukast: manuaal
Vedav sild: esivedu
Värvus: must
Auto toodud Saksamaalt.
Hei! Väga bro valik. Numbrialused juba varakult välistatud ;)
Kuidas lisavarustusega lood?
Tänud!
Ei oska öelda, mis Saabidel baasvarustuses kohe olemas oli.
Seega väike list:
Turva- ja ohtusvarustus
• Roolivõimendi
• Kesklukustus (puldiga)
• ABS pidurid
• 10x turvapadi
• Immobilisaator
• Külglibisemise vastane seade
• ESP stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
• Lisapidurituli
• Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
• Konditsioneer
• 4x elektrilsed akende tõstukid
• Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Uste sisevalgustid
• Kohtvalgustid
• Päevasõidutulede automaatne lülitus
Kas tõesti ainult konditsioneer? Üldjuhul alati on olnud kliimaautomaat.
Hei! Väga bro valik. Numbrialused juba varakult välistatud ;)
Kuidas lisavarustusega lood?
• Külglibisemise vastane seade
• ESP stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
Kas need kolm nimetatut pole tegelikult mitte üks ja sama asi? Lisaks siis peaks ilmselt olema ka traction control ehk veojõukontroll.
Vabandust, ei taha norida, lihtsalt jäi silma.
Püsikiirusehoidjat ka pole? Siis sul ilmselt Linear versioon ehk baastase. Igatahes, palju rõõmu autost sulle ja muretuid kilomeetreid!
Hei! Väga bro valik. Numbrialused juba varakult välistatud ;)
Kuidas lisavarustusega lood?
• Külglibisemise vastane seade
• ESP stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
Kas need kolm nimetatut pole tegelikult mitte üks ja sama asi? Lisaks siis peaks ilmselt olema ka traction control ehk veojõukontroll.
Vabandust, ei taha norida, lihtsalt jäi silma.
Püsikiirusehoidjat ka pole? Siis sul ilmselt Linear versioon ehk baastase. Igatahes, palju rõõmu autost sulle ja muretuid kilomeetreid!
See "list" on kopeeritud kunagisest müügikuulutusest. Andeks, kui need tõesti kõik sama asja tähendavad.
Püsikiirusehoidjat ei ole, see on ka vist ainuke asi, millest hetkel puudust tunnen.
Tegemist tõesti Linear versiooniga, see ka pealkirjas ära märgitud.
Tänud!
Oi pagan, on jah pealkirjas ju märgitud Ise oman kah Lineari ja tõesti on cruise control see, millest puudust tunnen. Istmesoojenduste, udutulede jms puudumine eriti ei morjenda... Õnneks saab selle püsikiirusehoidja väidetavalt suht väikseste kuludega paigaldada lasta, peab millalgi käsile võtma. Huvitav see, et mul on siiski ka kliimaautomaat, mitte konditsioneer. Vbl aastakäigu vahe.
See on jah tungraua koht, äärmiselt säästuvariandile on mindud taaskord pean ütlema. Võibolla GM geeniused arvasid, et nii saab auto kiirem kuna plastik kaalub vähe. Olen kuulnud, et on ka õnnetusi juhtunud laias maailmas tänu sellele plastikjubinale. Uuuematel pidi see probleem lahendatud olema aga ise näinud pole. Säästa võiks ikka kohtades, mis autoomanikule vähem eluohtlikud on, ütleme nii.
See on jah tungraua koht, äärmiselt säästuvariandile on mindud taaskord pean ütlema. Võibolla GM geeniused arvasid, et nii saab auto kiirem kuna plastik kaalub vähe. Olen kuulnud, et on ka õnnetusi juhtunud laias maailmas tänu sellele plastikjubinale. Uuuematel pidi see probleem lahendatud olema aga ise näinud pole. Säästa võiks ikka kohtades, mis autoomanikule vähem eluohtlikud on, ütleme nii.
Selge. See on tõesti jabur, et selline plastiku tükk on tehtud tungimise jaoks. Eks peab kusagilt uue otsima, iial ei või teada millal vaja autot üles tungida.
Täna sõites andis auto kirja: Stability control failure. Contact Service
ESP oli väljas ning sisse lülitada seda uuesti ei saanud. Lugedes mõnda vanemat teemat foorumis, siis räägitakse et kustub ise ära mõne tunni möödudes või siis ABS andur.
Kas tasuks kontrollis ära käia või ei ole põhjust muretsemiseks?
ESP oli väljas ning sisse lülitada seda uuesti ei saanud. Lugedes mõnda vanemat teemat foorumis, siis räägitakse et kustub ise ära mõne tunni möödudes või siis ABS andur.
Kas tasuks kontrollis ära käia või ei ole põhjust muretsemiseks?
Täna sõites andis auto kirja: Stability control failure. Contact Service
ESP oli väljas ning sisse lülitada seda uuesti ei saanud. Lugedes mõnda vanemat teemat foorumis, siis räägitakse et kustub ise ära mõne tunni möödudes või siis ABS andur.
Kas tasuks kontrollis ära käia või ei ole põhjust muretsemiseks?
Welcome to the club, erand on see, kelle SS-l sellist teadet üldse veel poleks olnud, tegemist on tootjapoolse veaga, mida kahjuks nad parandada ei kavatse. Kontrollida tasub ja äkki tõesti ainult ABS andur aga kahtlen. Üldiselt ei sega see teade rahulikult edasi sõitmast nagu mina juba tükk aega teen.
Tõesti, welcome to the club! Minul see teade kummitab vahelduva eduga ostust saadik, kindlat seaduspära pole täheldanud, mille tõttu või mis hetkel ta seda annab. Selle teate ära clearimine ja ignoreerimine juba harjumuseks saanud :)
Ja esinduses selle kohta midagi mõistlikku samuti ei osatud öelda, ka ei anna diagnostika veateadet..
Ja esinduses selle kohta midagi mõistlikku samuti ei osatud öelda, ka ei anna diagnostika veateadet..
minu teada 9-3 pole 10 airbagi.parandage kui eksin.salongis on küll 10 srs tähist aga see on lihtsalt infoks,et küljel on kardinad mis avanevad ühes tükis.peaks olema 4 airbagi ja 2 turvakardinat.
Jällegi, need andmed on võetud endisest müügikuulutusest. Ise ei oska sel teemal kaasa kommenteerida. Ehk mõni asjatundjam oskab täpsemalt öelda.
4 airbagi ja 2 turvakardinat.
• Dual-stage driver airbag in the steering wheel (333D)
• Dual-stage passenger airbag in the dashboard (333P)
• Side airbag in the front seat (333Db, 333Pb)
• Inflatable curtain, under the headlining, (732D, 732P)
Info võetud siit.
• Dual-stage driver airbag in the steering wheel (333D)
• Dual-stage passenger airbag in the dashboard (333P)
• Side airbag in the front seat (333Db, 333Pb)
• Inflatable curtain, under the headlining, (732D, 732P)
Info võetud siit.
Sai täna autot üle pika aja pestud ja lubatud pilte ka siis juurde siia.
Plastik detailid sai silikoonõliga üle tehtud ja nüüd natuke värskem väljanägemine neil.
Pilt 1. Esimestesse suundadesse sai Osram Diadem pirnid installitud.
Plastik detailid sai silikoonõliga üle tehtud ja nüüd natuke värskem väljanägemine neil.
Pilt 1. Esimestesse suundadesse sai Osram Diadem pirnid installitud.
Kena Kas sul polnudki algusest peale kroomkirjasid tagaluugil või oled ise eemaldanud? Numbriplaate ka ju pole. Suht harva kohtab selliseid. Stability control failure kohta pole midagi selginenud?
Kroomkirjad sai ise eemaldatud, ilma näeb puhtam välja. Numbrid kinnitatud kahepoolse teibiga. Stability control failuret vahel viskab ette ja sama kiiresti kaob ära ka. Ehk tal midagi viga polegi, lihtsalt viskab errorit.