Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu
Tere kõigile saabiklubilistele!
Olen juba tükk aega mõelnud uue auto ostule. Talvel vaatasin Subaru Legacy nende nelja vedava ratta pärast, arvestades, milline talv oli. Talve möödudes ei tundunud nelja ratta vedu enam nii oluline Siis jäid silma Saabid. Algul vaatasin 9-5. Siis jõudsin otsa pidi 9-3 juurde. Mõne kuu hoidsin müügis olevatel Saabidel pilku peal. Tingimuseks oli ideaalse ajalooga Aero Siis jäi silma just nendele tingimustele vastav 9-3. Käisin proovisõidul ja see sai otsustavaks. Edasi juba asjaajamised pangas ja umbes nädal hiljem olingi õnnelik Saabi omanik :)
Autol on täidetud hooldusraamat ja kõikide tehtud tööde kohta arved. Midagi ei kolise ega logise. Läbisõit on 150000km. Linnas keskmiseks kütusekuluks on 9,5l, loomulikult rahulikult sõites :)
Varustust on korralikult (kahe tsooniline kliima, kokkuklapitavad peeglid, vihmasensor, pagasniku avamine puldist jne.) Autol on hele nahksisu, mis minu jaoks oli suureks plussiks.
Eelmiseks omanikuks oli kasutaja UrmaSS.
Super auto! :D
Olen juba tükk aega mõelnud uue auto ostule. Talvel vaatasin Subaru Legacy nende nelja vedava ratta pärast, arvestades, milline talv oli. Talve möödudes ei tundunud nelja ratta vedu enam nii oluline Siis jäid silma Saabid. Algul vaatasin 9-5. Siis jõudsin otsa pidi 9-3 juurde. Mõne kuu hoidsin müügis olevatel Saabidel pilku peal. Tingimuseks oli ideaalse ajalooga Aero Siis jäi silma just nendele tingimustele vastav 9-3. Käisin proovisõidul ja see sai otsustavaks. Edasi juba asjaajamised pangas ja umbes nädal hiljem olingi õnnelik Saabi omanik :)
Autol on täidetud hooldusraamat ja kõikide tehtud tööde kohta arved. Midagi ei kolise ega logise. Läbisõit on 150000km. Linnas keskmiseks kütusekuluks on 9,5l, loomulikult rahulikult sõites :)
Varustust on korralikult (kahe tsooniline kliima, kokkuklapitavad peeglid, vihmasensor, pagasniku avamine puldist jne.) Autol on hele nahksisu, mis minu jaoks oli suureks plussiks.
Eelmiseks omanikuks oli kasutaja UrmaSS.
Super auto! :D
Kena auto, muretuid kilomeetried:) Aga tee teema pealkiri ka reeglitele vastavaks;)
Kas sellel autol on piduritega midagi tehtud. Punased pidurisadulad hakkavad silma.
Arvasin, et nii need käivadki :D
Pidurid muidu originaalid aga vb siis sadulad üle värvitud. Igaljuhul näevad kenad välja ilusate velgede taga :)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
See väljalase on viisakas :cool:
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Eelmine omanik oli poissmees, muud ei midagi.:)Kas sellel autol on piduritega midagi tehtud. Punased pidurisadulad hakkavad silma.
See liistude (ja käepidemete) värvimine muudab saabi välimuse ainult magedamaks, kuidagi odav ja plastmassine mulje jääb. Püüdke sellest hoiduda!
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
Kere värvi liistud ja käepidemed on igavad, minu meelest. Saab niisamagi ilus auto :)
Peegli kolmnurgad vajavad küll ülevärvimist, korrosioon teeb tööd. Lisaks vaja ka käepidemed üle värvida, kulund, värviks saab sama must nagu ennegi :)
Siit üks küsimus ka: kindalaekas on kaks värvikoodi. Üks on kere värv ja teine on trim color. Kas see trim color ongi see sama must?
Peegli kolmnurgad vajavad küll ülevärvimist, korrosioon teeb tööd. Lisaks vaja ka käepidemed üle värvida, kulund, värviks saab sama must nagu ennegi :)
Siit üks küsimus ka: kindalaekas on kaks värvikoodi. Üks on kere värv ja teine on trim color. Kas see trim color ongi see sama must?
See liistude (ja käepidemete) värvimine muudab saabi välimuse ainult magedamaks, kuidagi odav ja plastmassine mulje jääb. Püüdke sellest hoiduda!
Välimuse poole pealt võiks olla veel natuke tumedamad aknad ja mõned liistud kerevärvi :)
Sõltub ka auto värvist palju, nt. minu masinal annab erinev liist hoopis juurde. Olen näinud üleni halle masinaid, eriti uuema põlve 9-3-d on puruigavad, tänapäeval on niikuinii kõik autod üleni kerevärvi. Teine põhjus on praktiline, kuna kasutan seda masinat palju maal, siis küljekarbid saaksid kiiresti kive jm. Siis põe jälle kui keegi mingi müksi teeb jne. Küll aga tasub sisu tuunida.
Rõõm näha, et auto ikka klubis.
Ise katsusin autot hoida ideaalilähedases korras. Kütusekulu oli tõesti väga mõistlik antud autol, arvestades seda, kuidas ta edasi liikus:gun:
Esimene auto mida müües oli tõsiselt kahju;)
Ostsid endale uue Saabi ära või otsustasid mõne muu margi kasuks?
Nüüd siis hakkab auto ostust aasta täis saama :)
Talvel sai tehtud 160 000km suur hooldus. Hooldusele lisaks sai vahetatud üks tagumine õõthoob, esimesed piduriklotsid ja kont. Kõik see kokku jättis rahakotti suure augu Kuna raha otsa sai jäi vahetamata tagumine bumerang. Eeldan, et bumerangi all mõeldakse ülemist õõtsa Nüüd siis plaanis see lõpuks ära vahetada.
Lisaks on ilmnenud probleemid värviga. Nimelt on hakanud lakk kooruma. Peamiselt plast osadelt.
Sellest kõigest hoolimata olen autoga rahul :)
Üks küsimus targematele inimestele ka, kas ülemisel õõtsal pole ka võimalik pukse vahetada? Peab tõesti terve õõtsa välja vahetama? :(
Talvel sai tehtud 160 000km suur hooldus. Hooldusele lisaks sai vahetatud üks tagumine õõthoob, esimesed piduriklotsid ja kont. Kõik see kokku jättis rahakotti suure augu Kuna raha otsa sai jäi vahetamata tagumine bumerang. Eeldan, et bumerangi all mõeldakse ülemist õõtsa Nüüd siis plaanis see lõpuks ära vahetada.
Lisaks on ilmnenud probleemid värviga. Nimelt on hakanud lakk kooruma. Peamiselt plast osadelt.
Sellest kõigest hoolimata olen autoga rahul :)
Üks küsimus targematele inimestele ka, kas ülemisel õõtsal pole ka võimalik pukse vahetada? Peab tõesti terve õõtsa välja vahetama? :(