Saab 9-3 Aero, 2004, margusmaa [MÜÜDUD!]
Peale laadimist oli ühel päeval jälle sama jama et mingi immobilisaator failure ja auto keeldus käima minemast. Kui siis juhtmed teise auto pealt sai peale pandud siis oli kõik korras ja läks käima. Teine põhjus miks ära vahetasin on see et kui talv tuleb siis on kindel et uus aku on peal ja ei pea hakkama külmaga seal kapoti all mutreid kruttima ega nentima et ups üllatus täna käima ei lähe. Kui mul ford oli siis vahetasin ka enamvähem iga kahe aasta tagant akut sest sõidan lühikesi otsasid ja laadimine ei ole ka alati abiks. Ostsin küll poest uue laadia aga see on mingi odav karp, mida väga ei usalda. Iga päev sõidan tööle-koju 2- korda (käin kodus ka lõunal). Sõit ise kestab kuskil 2 minutit, mis akule hästi ei mõju. Aga noh eks mugavus nõuab ohvreid:D
Sõidan loomulikult pikemaid otsi ka aga selliste lühemate otste sõitmist on lihtsalt rohkem.
Sõidan loomulikult pikemaid otsi ka aga selliste lühemate otste sõitmist on lihtsalt rohkem.
Minu väike projekt nimega "talveks uued veljed" ka susiseb vaikselt. Veljed sain juba mingi kuu aega tagasi aga kuna liivapritsi teenust on väga raske :wall: leida siis jäi asi venima. Nüüd on siis tehtud järgmised asjad:
1. Veljed hangitud.
2. Liivapritsiga üle käidud.
3. Krunt, värv ja lakk peale lastud.
4. Uued 60 mm logod velje keskele internetist tellitud sellise koha pealt:
http://3dcarstickers.com/de/product/saab-3d-car-decals-for-wheel-center-caps/
5. Rehvid hetkel veljepeale panemata.
6. Flantsid ja pikemad poldid velje kinnituseks hetkel veel puudu.
Lisan siis mõne pildi ka. Veljed algselt, peale liivapritsi ja peale värvimist ning vahatamist:) Üks pilt siis ka velje logost, milline hetkel on.
1. Veljed hangitud.
2. Liivapritsiga üle käidud.
3. Krunt, värv ja lakk peale lastud.
4. Uued 60 mm logod velje keskele internetist tellitud sellise koha pealt:
http://3dcarstickers.com/de/product/saab-3d-car-decals-for-wheel-center-caps/
5. Rehvid hetkel veljepeale panemata.
6. Flantsid ja pikemad poldid velje kinnituseks hetkel veel puudu.
Lisan siis mõne pildi ka. Veljed algselt, peale liivapritsi ja peale värvimist ning vahatamist:) Üks pilt siis ka velje logost, milline hetkel on.
Tellisin need veljelogod ja tasusin internetis nende eest juba eelmine nädal aga eile oli tellimuse kohta ikka kiri: status pending. Küsisin siis nende käest üle, et milles asi. Täna sain siis uue maili ja nüüd on: status sent :D
Juurde oli veel märgitud, et veljelogod postitati Ukrainast. Eks näeb, millised on kui kätte saan.
Juurde oli veel märgitud, et veljelogod postitati Ukrainast. Eks näeb, millised on kui kätte saan.
Kuhu me oleme jõudnud Saabi varuosadega, võtmed Prantsusmaalt, logod Ukrainast. Kuhu edasi? Mootor Kongost?:o
Kas sa ei ole oma Alu 50 sama mõelnud teha, et mustaks aga sedakorda mattmustaks nt. Oleks ilus võibolla, omal selline mõte on läbi käinud, muidugi targem oleks need üldse ära müüa ja normaalse raskusega veljed osta.
Kas sa ei ole oma Alu 50 sama mõelnud teha, et mustaks aga sedakorda mattmustaks nt. Oleks ilus võibolla, omal selline mõte on läbi käinud, muidugi targem oleks need üldse ära müüa ja normaalse raskusega veljed osta.
Kas sa ei ole oma Alu 50 sama mõelnud teha, et mustaks aga sedakorda mattmustaks nt. Oleks ilus võibolla, omal selline mõte on läbi käinud, muidugi targem oleks need üldse ära müüa ja normaalse raskusega veljed osta.
Kes või mis on Alu 50, mingi släng?:freak:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Ise mõtlen esialgu, et las need 17 veljed jäävad suverehvide jaoks ja 16 veljed (koos flansidega) talverehvide jaoks.
Rehvide kohapealt on nii et kui auto ostsin siis oli rahaga natuke tuuga ja väga korralike suverehve ei hankinud. On mingid odavad uued hiinakad. Samas ise mulle meeldivad üle kõige korralikud vihmarehvid. Kui need hiinakad siledaks kulutan siis hangin kindlalt järgmiseks vihmarehvid. Tõenäoliselt kulub vihmarehv kiiremini aga selle eest on maksimum pidamine märjal teel ja ka kuivaga on täitsa ok sõita. Fordi ajast on nii et sai ära proovitud Good Year vihmarehvid ja pärast olid Uniroyali vihmarehvid. Good Yeariga uhasin kurvilise tee peal paduvihmaga 100 rauas ja ei mingit probleemi.
Mis puudutab talverehve siis eile piilusin garaazis neid rehve, mis Taneli käest kaasa sain ja tundub, et need on väga korralikud.
Mis puudutab velgede värvimist siis sellega seoses käis endal ka mitu mõtet peast läbi. Alguses oli muidugi soov saada musta värvi veljed sest vähemalt 90% meil liiklevatest autodest sõidab ringi velgedega mis on hõbedased ja see on kuidagi nii argipäevane värv. Lisaks ühed hõbedased 17 veljed mul juba on. Siis hakkas aga mõte liikuma ja uurisin kas mustale värvile saaks natuke metalli värvi hulka segada et jääks metallik efekt. Selle peale arvati värvimises et pulbervärvides see väga head tulemust ei anna. Nii et loobusin sellest mõttest. Kuna auto värv on mul Espresso Black siis turgatas selline mõte et veljed võiks olla ka täpselt sama tooni. Kõige lõpuks tuli veel mõte et võiks olla pronksikarva nagu Subarutel sest see peaks selle Espresso Blackiga kokku blackima küll:D Igatahes velgi värviti juba mustaks kui mul need ülejäänud värvimõtted pähe tulid nii et eks tulevik näitab mis aasta kahe pärast saab.
Rehvide kohapealt on nii et kui auto ostsin siis oli rahaga natuke tuuga ja väga korralike suverehve ei hankinud. On mingid odavad uued hiinakad. Samas ise mulle meeldivad üle kõige korralikud vihmarehvid. Kui need hiinakad siledaks kulutan siis hangin kindlalt järgmiseks vihmarehvid. Tõenäoliselt kulub vihmarehv kiiremini aga selle eest on maksimum pidamine märjal teel ja ka kuivaga on täitsa ok sõita. Fordi ajast on nii et sai ära proovitud Good Year vihmarehvid ja pärast olid Uniroyali vihmarehvid. Good Yeariga uhasin kurvilise tee peal paduvihmaga 100 rauas ja ei mingit probleemi.
Mis puudutab talverehve siis eile piilusin garaazis neid rehve, mis Taneli käest kaasa sain ja tundub, et need on väga korralikud.
Mis puudutab velgede värvimist siis sellega seoses käis endal ka mitu mõtet peast läbi. Alguses oli muidugi soov saada musta värvi veljed sest vähemalt 90% meil liiklevatest autodest sõidab ringi velgedega mis on hõbedased ja see on kuidagi nii argipäevane värv. Lisaks ühed hõbedased 17 veljed mul juba on. Siis hakkas aga mõte liikuma ja uurisin kas mustale värvile saaks natuke metalli värvi hulka segada et jääks metallik efekt. Selle peale arvati värvimises et pulbervärvides see väga head tulemust ei anna. Nii et loobusin sellest mõttest. Kuna auto värv on mul Espresso Black siis turgatas selline mõte et veljed võiks olla ka täpselt sama tooni. Kõige lõpuks tuli veel mõte et võiks olla pronksikarva nagu Subarutel sest see peaks selle Espresso Blackiga kokku blackima küll:D Igatahes velgi värviti juba mustaks kui mul need ülejäänud värvimõtted pähe tulid nii et eks tulevik näitab mis aasta kahe pärast saab.
Liivapritsi töö lasin teha Maardu kandis. Asukoht täpsemalt siis Maardu järve ääres. Kui Tallinna poolt sinna sõita siis asub paremal pool teeääres peale Loo juurde keeravat teed.
Teemeistri 3.a. Spesial trans. Indrek 56358276.
Avastasin ta Google kaudu ja seal oli kirjas et pakub liivapritsi teenust. Palusin et ta kasutaks velgede puhastamisel peenikest liiva ja seda ta ka tegi. Pärast kui veljed värvimisse viisin siis tuli välja et ta oleks võinud tiba rohkem liiva kasutada aga samas hind oli selle töö eest minu arvates väga ok nii et jäin rahule küll. Tema käest küll luba ei küsinud selle kohta et talle reklaami teha aga kuna ta ise ka netis kuulutab siis loodan et ta ei pane pahaks.
Veljed lasin värvida AMR teenused OÜ. Asukoht Tallinn Mäealuse 2-2. Kontakt isik on Rando ja telefon on 56499535. Liivapritsi neil ei ole ja seetõttu on parem kui veljed on enne ära puhastatud kui neile viia. Igatahes Rando käest küsisin kas talle reklaami võib teha ja kuna lubas siis need on ta andmed. Tema kohta leidsin ise infot Audi foorumist:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=96985
Mis puutub hindadesse siis need saab mõlemas kohas ise kokku leppida. Igatahes liivapritsi hind oli minu arvates täitsa ok ja värvimistulemus on ka igati selline nagu soovisingi :)
Teemeistri 3.a. Spesial trans. Indrek 56358276.
Avastasin ta Google kaudu ja seal oli kirjas et pakub liivapritsi teenust. Palusin et ta kasutaks velgede puhastamisel peenikest liiva ja seda ta ka tegi. Pärast kui veljed värvimisse viisin siis tuli välja et ta oleks võinud tiba rohkem liiva kasutada aga samas hind oli selle töö eest minu arvates väga ok nii et jäin rahule küll. Tema käest küll luba ei küsinud selle kohta et talle reklaami teha aga kuna ta ise ka netis kuulutab siis loodan et ta ei pane pahaks.
Veljed lasin värvida AMR teenused OÜ. Asukoht Tallinn Mäealuse 2-2. Kontakt isik on Rando ja telefon on 56499535. Liivapritsi neil ei ole ja seetõttu on parem kui veljed on enne ära puhastatud kui neile viia. Igatahes Rando käest küsisin kas talle reklaami võib teha ja kuna lubas siis need on ta andmed. Tema kohta leidsin ise infot Audi foorumist:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=96985
Mis puutub hindadesse siis need saab mõlemas kohas ise kokku leppida. Igatahes liivapritsi hind oli minu arvates täitsa ok ja värvimistulemus on ka igati selline nagu soovisingi :)
Kuna tundub, et Saabi võtmetega on hetkel tuuga siis mõtlesin, et üritan ise uue võtmekorpuse valmis nokitseda. Plastikust toorik on mul juba olemas aga nüüd vaja välja mõelda, kuidas selle seest tühjaks urgitsen, et kaart sinna sisse toppida :conf:
Kuna tundub, et Saabi võtmetega on hetkel tuuga siis mõtlesin, et üritan ise uue võtmekorpuse valmis nokitseda. Plastikust toorik on mul juba olemas aga nüüd vaja välja mõelda, kuidas selle seest tühjaks urgitsen, et kaart sinna sisse toppida :conf:
Sulatusmeetod äkki vm.
Vahepeal olen siis kaks õhtut nokitsenud selle kallal, et voolida välja saabikule uus võti. Selle plastikust tooriku seest tühjaks urgitsemine pani ikka kannatuse natuke proovile aga nüüd on see ka tehtud. Natuke on vaja veel mõne koha pealt maha lihvida ja mõne kohapeale veidi juurde sulatada. Ega ma päris kindel ei ole et see asjandus kunagi valmis saab aga kui viitsin siis nokitsen edasi. Lisan siis paar pilti ka.
Autole sai siis talverehvid alla pandud. Kuna veljed on 9-5 omad ja jäid minu masinal natuke sügavale koopa sisse siis hankisin 5 mm universaalsed flantsid. Kuna selle universaal flantsi veljevahele sokutamine on natuke keeruline (kruviaukude paika ajamine jne.) siis kleepisin need Moment liimiga velgede siseküljele. Jätsin veljed garaazi põrandale seisma nii et flantside peale oli asetatud lisaraskused ja järgmisel päeval olid flantsid ilusti velje küljes kinni. Moment liim on hea elastne ja kui kunagi peaks olema vajalik need flantsid lahti kangutada siis ei tohiks probleemi tekkida. Kui rehvivahetusse läksin siis lasin rattad uuesti tasakaalustada (koos flantsidega). Siinkohal suur tänu Saue rehvivahetajale (samuti Saabi omanik) kes veljed ära tasakaalustas ja autole alla pani. Sõites pole mingit vibratsiooni ja kui sirgepeal käed rooli küljest hetkeks lahti lasin veeres masin täiesti otse:thumb:
Auto sai puhtaks pestud ja siin siis veel paar pilti autost koos talvepapudega:head:
Auto sai puhtaks pestud ja siin siis veel paar pilti autost koos talvepapudega:head:
Minu arust kogu autol on väga stealth välimus aga veljekapslid võiksid ikka Saabi logoga jääda, sinine värv ka ei sega.
Muidugi saab ka musti, minul on selline kapoti peal ja mustade velgede juurde sobiks hästi. Peaasi, et ikka logo jääb samaks.
Muidugi saab ka musti, minul on selline kapoti peal ja mustade velgede juurde sobiks hästi. Peaasi, et ikka logo jääb samaks.
Tänase päeva eest võin siis saabikule pika pai teha. Hommikul sai ülevaatus ilusti läbi tehtud ja pärast veel Haapsalu kandis ära käidud. Järgmine ülevaatus on siis 12.2013. Kui auto kevadel ostsin siis lasin Troostis hoolduse teha ja kilomeetrinäit oli 231231. Hetkel näitab 237256 nii et varsti jälle õlivahetuse aeg kätte jõudmas :)
Ülevaatusega seoses tekkis ka paar küsimust.
1. Kui on selline märg ilm nagu täna ja rehvid on märjad kas siis on ülevaatusel rullikute peal piduri efektiivsus kehvem kui kuiva rehviga?
2. Kas all pildil olevad numbrid on saabi kohta head või on mõni natuke kehv, et peaks hakkama millegi paranduse peale mõtlema?
Ülevaatusega seoses tekkis ka paar küsimust.
1. Kui on selline märg ilm nagu täna ja rehvid on märjad kas siis on ülevaatusel rullikute peal piduri efektiivsus kehvem kui kuiva rehviga?
2. Kas all pildil olevad numbrid on saabi kohta head või on mõni natuke kehv, et peaks hakkama millegi paranduse peale mõtlema?
Vaatasin ise, et äkki see CO on natuke suur? Lubatud 0.5 aga mõõdetud 0.098. Teistel autodel, millega on ülevaatusel käidud on see number vähe väiksem olnud. Peaks vist nii olema, et kui see number suuremaks läheb siis viitab see sellele, et katalüsaator hakkab läbi minema.
Tänu sellele, et külmaks läks avastasin masinal ka ühe pisivea. Juhiistme soojendus ei tööta.Mingil ajal lasen selle kuskil üle vaadata.
Lisan siis ühe pildi ka eilsest päevast :)
Tänu sellele, et külmaks läks avastasin masinal ka ühe pisivea. Juhiistme soojendus ei tööta.Mingil ajal lasen selle kuskil üle vaadata.
Lisan siis ühe pildi ka eilsest päevast :)
Otsisin endale natuke nokitsemist vabadeks päevadeks. Mõtlesin, et proovin Saabi vana tagumise märgi ära taastada. Ostsin pisikeste topside sees mudeli värve ja värvisin märgi üle. Tulemus küll suurem asi ei ole aga vähemalt aeg sai põnevalt sisustatud. Paar pilti ka siis siia juurde.