Saab 9-3 Aero, 2004, margusmaa [MÜÜDUD!]
Täna sai natuke saabi peale mõeldud ja ka paar vidinat ostetud.
Lasin täna saabikul pidureid õhutada ja kui järgi läksin ja autosse istusin siis vajus pedaal ikka paar korda põhjani välja kui seda vajutasin. Sõita saab ja masin pidurdab küll aga veidi kahtlema paneb selline asi. Oskab äkki keegi siit öelda, kas jälle mingi saabi tüübiveaga tegu, et pedaal vahest põhjani välja vajub?
Teine küsimus on mul seoses juhiistme soojenduse vahetamisega. Väidetavalt pidi paar tundi aega võtma ja iste tuleb vist masinast välja koukida. Kui ise pole sellist asja teinud kas tasub lammutama hakata?
Paar pilti ka siis sellest mis täna hankisin :)
Lasin täna saabikul pidureid õhutada ja kui järgi läksin ja autosse istusin siis vajus pedaal ikka paar korda põhjani välja kui seda vajutasin. Sõita saab ja masin pidurdab küll aga veidi kahtlema paneb selline asi. Oskab äkki keegi siit öelda, kas jälle mingi saabi tüübiveaga tegu, et pedaal vahest põhjani välja vajub?
Teine küsimus on mul seoses juhiistme soojenduse vahetamisega. Väidetavalt pidi paar tundi aega võtma ja iste tuleb vist masinast välja koukida. Kui ise pole sellist asja teinud kas tasub lammutama hakata?
Paar pilti ka siis sellest mis täna hankisin :)
Tsitaat:
"Lasin täna saabikul pidureid õhutada ja kui järgi läksin ja autosse istusin siis vajus pedaal ikka paar korda põhjani välja kui seda vajutasin. Sõita saab ja masin pidurdab küll aga veidi kahtlema paneb selline asi. Oskab äkki keegi siit öelda, kas jälle mingi saabi tüübiveaga tegu, et pedaal vahest põhjani välja vajub?"
Ei ole see mingi tüüpviga. Tekib kohe küsimus- mismoodi see õhk sinna süsteemi sattuda sai? Kui mingite piduritööde käigus(kolvi-,vooliku-, toru(de) vahetus),siis teostati õhutamine ebakorrektselt.
"Lasin täna saabikul pidureid õhutada ja kui järgi läksin ja autosse istusin siis vajus pedaal ikka paar korda põhjani välja kui seda vajutasin. Sõita saab ja masin pidurdab küll aga veidi kahtlema paneb selline asi. Oskab äkki keegi siit öelda, kas jälle mingi saabi tüübiveaga tegu, et pedaal vahest põhjani välja vajub?"
Ei ole see mingi tüüpviga. Tekib kohe küsimus- mismoodi see õhk sinna süsteemi sattuda sai? Kui mingite piduritööde käigus(kolvi-,vooliku-, toru(de) vahetus),siis teostati õhutamine ebakorrektselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna hommikul kui autosse istusin ja pidurit vajutasin siis läks see jälle põhjani välja. Vajutasin seda mingi kolm korda ja ikka sama lugu. Kerge vastusurve oli küll olemas aga ikkagi on asi kahtlane. Kui siis natuke sõitsin ja pidurit vajutasin siis jäi pedaal oma tavalisse asendisse ja pidurdamisega oli kõik korras.
Kui kunagi Audiga piduri probleemid olid siis hakkas ka lootus selle üle, et asi korda saaks kergelt kaduma. Probleem oli selles, et esimene parem pidur jäi peale. Sai vahetatud piduriõli, pidureid õhutatud, vahetasime klotsid, vahetasime pidurisupporti ja ei midagi. Lõpuks kui varjandid hakkasid otsa saama sai vahetatud piduri peasilinder ja JES asi toimis peale seda.
Kui Saabi ostsin siis avastasin, et tagumine vasak pidur jääb peale. See pidi olema selle Saabi tüübiviga ja lasin supporti uue panna. Peale selle pidur enam peale ei jäänud aga kuna piduri anomaaliad jätkuvad siis arvan et peaksin laskma Saabil ka piduripeasilindri ära vahetada siis on vähemalt üks võimalik põhjus välistatud mis probleeme võib tekitada.
Kui kunagi Audiga piduri probleemid olid siis hakkas ka lootus selle üle, et asi korda saaks kergelt kaduma. Probleem oli selles, et esimene parem pidur jäi peale. Sai vahetatud piduriõli, pidureid õhutatud, vahetasime klotsid, vahetasime pidurisupporti ja ei midagi. Lõpuks kui varjandid hakkasid otsa saama sai vahetatud piduri peasilinder ja JES asi toimis peale seda.
Kui Saabi ostsin siis avastasin, et tagumine vasak pidur jääb peale. See pidi olema selle Saabi tüübiviga ja lasin supporti uue panna. Peale selle pidur enam peale ei jäänud aga kuna piduri anomaaliad jätkuvad siis arvan et peaksin laskma Saabil ka piduripeasilindri ära vahetada siis on vähemalt üks võimalik põhjus välistatud mis probleeme võib tekitada.
Kas enne oli mingi viga piduritega, miks õhutada lasid? See aknapesuvedeliku kork on ilus küll aga kahju, et ikka samasugune, see plastik"hing" väsib kiirest ära. Ma tean, et selline tegija nagu genuinesaab.com pakub nt. alternatiivseid vidinaid aga need maksavad ka korralikult.
Piduritega oli nii et suvest millal lasin vahetada vasaku tagumise pidurisupporti kuni hilissügiseni oli kõik korras. Siis kui käisin rehvivahetuses, et talverehvid alla panna oli selline asi et see sama tagumine vasak ratas ei tahtnud lahti tulla kuigi poldid olid välja keeratud. Rehvivahetaja siis kergelt jalaga toksis et ratast kätte saada ja kui see lahti tuli siis käis ratas ühe küljega korra rattakoopas sees ära. Ma ei pööranud sellele sel hetkel tähelepanu. Järgmisel päeval avastasin et sama ratta juurest lekib õli ja piduripedaal on kuidagi pehme. Sõitsin rehvivahetusse tagasi ja tõstsime auto üles. Siis oli näha et õli lekib piduritoru mutri vahelt millega see supporti külge on keeratud. Rehvivahetaja keeras mutri kinni ja valas natuke piduriõli juurde. Istusin autos pumpasin pedaali ja rohkem sealt mutri vahelt välja ei tulnud. Seega arvasi et asi korras.
Nüüd kui siin ükspäev külmem ilm oli ja natuke sõitsin siis avastasin et pedaaliga jälle kahtlane lugu. Tõstsin kohe kapoti üles ja kontrollisin kas topsikus õli on ja see oli olemas.
Siit edasi siis mõtlesingi, et äkki on piduriteõhutusest abi.
Tuli nüüd vähe pikk jutt aga enamvähem nii see asi oli.
Nüüd kui siin ükspäev külmem ilm oli ja natuke sõitsin siis avastasin et pedaaliga jälle kahtlane lugu. Tõstsin kohe kapoti üles ja kontrollisin kas topsikus õli on ja see oli olemas.
Siit edasi siis mõtlesingi, et äkki on piduriteõhutusest abi.
Tuli nüüd vähe pikk jutt aga enamvähem nii see asi oli.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No lambist juppe vahetada on ikka jama, mine parem mõne spetsi juurde ja las nad vaatavad üle asja. Lihtsalt lambist juppe vahetada on oma rahakoti surm.aga kuna piduri anomaaliad jätkuvad siis arvan et peaksin laskma Saabil ka piduripeasilindri ära vahetada siis on vähemalt üks võimalik põhjus välistatud mis probleeme võib tekitada.
Esmaspäeva õhtul jätsin auto Troostisse ja eile õhtul sain sealt kätte. Esimese asjana märkasin kohe kui autosse istusin et pedaal vajus ikka põhjani. Mõtlesin nüüd, et sõidan mingi nädala jagu ja jälgin, kas topsikus õli väheneb. Kui väheneb siis järelikult lekib kuskilt. Kui seda ei tuvasta siis peab mingi muu põhjus olema.
Mul on kodule lähemal (veidi mugavama koha peal) ka üks autoparanduse koht, mis küll ei ole otseselt Saabidele spetsialiseerunud aga kui suvel läksin näitasin Saabi, et kuskilt lekib õli siis said nad kohe veale jaole, et roolivõimu pumba tihedid on süüdlaseks. Vahetati need ära koos õliga ära ja asi korras.
Eelmisel autol vahetati seal ka igasugu asju nagu sidur, hammasrihm, tagavedrud, sumbuti ja teostati ka sillareguleerimist nii et neid nagu usaldaksin küll.
Esialgu proovin veel veidi sõita ja jälgin mängu ning loodan, et minu masina pilt ei satu rubriiki Saab õnnetuses :cool:
Eelmisel autol vahetati seal ka igasugu asju nagu sidur, hammasrihm, tagavedrud, sumbuti ja teostati ka sillareguleerimist nii et neid nagu usaldaksin küll.
Esialgu proovin veel veidi sõita ja jälgin mängu ning loodan, et minu masina pilt ei satu rubriiki Saab õnnetuses :cool:
Avastasin juba suvel, et mootori peal olev plastikkate oli 3 kruvi asemel kinnitatud 2 kruviga. Eile käisin ja tõin ära kolmanda kruvi. Kui hakkasin seda paikka panema siis selgus, et see vajub lopsti põhjani sisse ja kinni panna ei saa. Kui siis plastikkatte eemaldasin selgus, et alumiinjumi sees olev keere on kunagi lihtsalt jõuga üle keeratud ja seetõttu puudus ka kolmas kruvi sealt. Eks ma nuputan midagi välja kuidas keere taastada.
Täna hommikul tööle sõites viskas masin ka ühe errori ette aga arvan, et ega seal midagi rikkis ei ole. Pigem on tegu külma ilmaga. Kui üles soeneb siis küll tööle hakkab Väike pilt ka siis juurde.
Täna hommikul tööle sõites viskas masin ka ühe errori ette aga arvan, et ega seal midagi rikkis ei ole. Pigem on tegu külma ilmaga. Kui üles soeneb siis küll tööle hakkab Väike pilt ka siis juurde.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Aaajah, ma teksti ei lugenudki :D
Kas tegu on vasaku või parema anduriga - see tuluke ei näita!
Pildi järgi vist näitab, et vasakpoolne ei tööta.
Kas tegu on vasaku või parema anduriga - see tuluke ei näita!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mul on kodule lähemal (veidi mugavama koha peal) ka üks autoparanduse koht, mis küll ei ole otseselt Saabidele spetsialiseerunud aga kui suvel läksin näitasin Saabi, et kuskilt lekib õli siis said nad kohe veale jaole, et roolivõimu pumba tihedid on süüdlaseks. Vahetati need ära koos õliga ära ja asi korras.
Eelmisel autol vahetati seal ka igasugu asju nagu sidur, hammasrihm, tagavedrud, sumbuti ja teostati ka sillareguleerimist nii et neid nagu usaldaksin küll.
Esialgu proovin veel veidi sõita ja jälgin mängu ning loodan, et minu masina pilt ei satu rubriiki Saab õnnetuses :cool:
piduritega nüüd kõik ok?
Piduritega on hetkel nii et kui pedaali tugevasti ei suru siis jääb ülesse küll ja sõidupeal pidurdab ka. Samas kui kõvemini suruda siis läheb ikka põhjani välja. Mõtlesin, et kuna nüüd on see tulede jama ka kukil siis suhtlen äkki hoopis Audaceriga ja lasen mõlemad asjad seal üle vaadata. Proovin veel selle ära, et ajan auto tööpäevalõpus kuskile soojemasse kohta ja vaatan äkki sulab mingi vidin üles ja tuled hakkavad tööle. Esiustega oli ka see jama ühe korra, et nupud ei tõusnud üles kui autosse läksin aga tagumistel tõusid. Samas nüüd töötavad ja pole probleemi.
Lisaks on mul nüüd ostetud juhiistme uus soojendus mis tuleks ära vahetada aga selle teen koos istme parandusega siis saab kaks ühes.
Kõigepealt peab muidugi tuled ja pidurid korda sebima. :)
Lisaks on mul nüüd ostetud juhiistme uus soojendus mis tuleks ära vahetada aga selle teen koos istme parandusega siis saab kaks ühes.
Kõigepealt peab muidugi tuled ja pidurid korda sebima. :)
Piduritega on siis hetkel olukord selline, et olen lasknud neid kahes kohas kontrollida. Esimeses õhutati ja teises õhutati ning vahetati üks pidurivoolik. Sõidupeal pidurdamisega probleeme ei ole ja usun et kõik toimib.
Tulede kõrguse reguleerimine ei toimi endiselt aga vähemalt on lubatud ühes kohas et tehakse korda. Eks siis ootan veel järgmise nädala ja kui ei miskit konkreetset siis peab kuskilt mujalt abi küsima.
Tulede kõrguse reguleerimine ei toimi endiselt aga vähemalt on lubatud ühes kohas et tehakse korda. Eks siis ootan veel järgmise nädala ja kui ei miskit konkreetset siis peab kuskilt mujalt abi küsima.
Eile sai Trionicu juures esitulede kõrguse andurit uuritud ja nüüd on kindel, et tuleb see ikka välja vahetada. Ma ise kasutan alati seda võimalust ära kui kuskil auto üles tõstetakse ja uurin, kas midagi veel silma jääb. Tundus, et sumbuti on ühes tükis ja õlilekkeid ka kuskil ei tuvastanud nii et põhilised asjad olid korras.
Avastasin ainult sellise asja, et esimese pamperi alt oli 3 kinnituskruvi puudu. Ma eriti ei kannata kui märkan, et masinal kuskilt mingi kruvi puudu seega sai sinna kruvid otsitud ja kinni keeratud. Nüüd täna hommikul kui üles tõusin siis hakkasin selle peale mõtlema ja tekkis selline kahtlus et äkki need kruvid olid sealt kunagi teadlikult ära jäätud? Põhjus võib olla selles, et kui neid kruvisid seal pole ja mingist teepeal olevast mügarikust üle sõidad siis annab plastik mängima ja paindub pärast tagasi oma kohale. Kui seal kruvid on siis on plastik jäigalt kinni ja võib äkki kergemini puruneda kui juhtud mingist mügarikust üle sõitma.
Võibolla oskab äkki keegi selle kohta midagi arvata? :freak:
Avastasin ainult sellise asja, et esimese pamperi alt oli 3 kinnituskruvi puudu. Ma eriti ei kannata kui märkan, et masinal kuskilt mingi kruvi puudu seega sai sinna kruvid otsitud ja kinni keeratud. Nüüd täna hommikul kui üles tõusin siis hakkasin selle peale mõtlema ja tekkis selline kahtlus et äkki need kruvid olid sealt kunagi teadlikult ära jäätud? Põhjus võib olla selles, et kui neid kruvisid seal pole ja mingist teepeal olevast mügarikust üle sõidad siis annab plastik mängima ja paindub pärast tagasi oma kohale. Kui seal kruvid on siis on plastik jäigalt kinni ja võib äkki kergemini puruneda kui juhtud mingist mügarikust üle sõitma.
Võibolla oskab äkki keegi selle kohta midagi arvata? :freak:
Mul ei ole hetkel seda linki tehase paigaldusjuhenditele vm. aga siin on üks sell pildistanud oma autot altpoolt:
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=146831&highlight=alternator
Võibolla on abiks ka see:
http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=ss%20sports%20chassis.pdf&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.genuinesaab.com%2Fpsi%2Ffiles%2FSS%2520Sports%2520Chassis.pdf&ei=jGc7T56JOcrktQbohuXKBg&usg=AFQjCNGH45OhtVRntfiYu2u7ErD0IMp1Jg&cad=rja
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=146831&highlight=alternator
Võibolla on abiks ka see:
http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=ss%20sports%20chassis.pdf&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.genuinesaab.com%2Fpsi%2Ffiles%2FSS%2520Sports%2520Chassis.pdf&ei=jGc7T56JOcrktQbohuXKBg&usg=AFQjCNGH45OhtVRntfiYu2u7ErD0IMp1Jg&cad=rja
Ma ise arvan ka et ega neid kruvisid sinna tehase poolt ilma asjata ei ole pandud ainult juurdlesin võimaliku põhjuse üle miks nad puudu. Mügarikudest ülesõitmisega oligi mul mõni päev tagasi väike ehmatus aga õnneks midagi ei juhtunud. Käisin Laagri Statoili tankla pesulas ja kui sealt välja hakkasin sõitma siis jäi pamper mingi asja peale. Kiirus oli pea olematu ja veeretasin ennast sellest ettevaatlikult üle. Kui masinast välja tulin ja järgi vaatasin siis oli jääst päris uhke nukk seal püsti. Õnneks midagi katki ei läinud ja pääsesin lihtsalt pisikese ehmatusega :)