Nüüd on siis aeg kasutusele võtta üks õlipress. Auto sai ostetud õppematerjaliks, et saaks rohkem teada diisli hingeelust ja muredest. Esimese hooga sõites hakkas aegajalt mootori tuli põlema. Viga peitus EGR klapis ja sisselaske kollektoris.
Ma soovitan kõigil diisli meestel kes on sõitnud umbes 100000km ja enam EGR klapi, swirl klapid ning sisselaske ära lasta puhastada. See on ikka jube kui palju sinna võib ladestuda tahma ja nõgi .
Ei ole vahet kas masin on 2.2 diisel või 1,9 diisel mõlemad korjavad tahma. 2.2 diislil on suhteliselt lihtne sisselaset ja EGR puhastada. Aga 1,9 diislil tasub see töö ette võtta koos hammarihma vahetusega.
Autoks 9-3 ss vector tavalise varustusega . Tavaline audio ilma taga ovaaliteta. Puudub püsikiiruse hoidik ja topsihoidja.
Mis on olemas on klpapitavad peeglid.
Hetkel on juba autol väiksed kiiksud külmalt käivitus on pikk (arvatavasti kütte vajub alla) Saab kütte trassi üle kontrollida siis peaks see viga kaduma.
Varsti panen ka pildid autost.
Saab 9-3 Vector SS 2.2 TiD, 2003, Keenius
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Mis ma neid vanu mersusid ikka uurin need ei lähe katki ju.
Tegelt oleks tahtnud commaraili aga seda enam ei jaksanud osta.
Selle masina sain suhteliselt hea hinnga kätte.
Tegelt oleks tahtnud commaraili aga seda enam ei jaksanud osta.
Selle masina sain suhteliselt hea hinnga kätte.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Minu masinal oli sama hull seis selle EGR ja sisselaske kolektoriga.
Piltidelt on ilusti näha õlipresssi rõõmud.
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=208045
Piltidelt on ilusti näha õlipresssi rõõmud.
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=208045
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Ilma jahenedes hakkas huvi tekkima lisa soojenduse toimimisse.
Uuringutel selgus et ahju Ecu on surnud ja ei suhtle autoga.
Netist uurides tundub suht tüüpiline probleem olevat.
See aju on valatud mingisse ollusesse et oleks niiskus kindel, sellest ka rakse ligipääs remondiks.
MA püüan selle aju kuidagi sellest jamasr puhtaks saada ja äkki õnnestub selle veel käima ajada.
Ahju ise kiskusin ka laiali aga seest tundus kõik korras olevat.
Sirkulatsiooni pump on mul ka muretsetud nii et kui ahju ecu korda saab peab selle ka juurde lisama.
Palju maksab auto ringi seadistamine et tal oleks lisa soendi asemel seisu soendi.
Uuringutel selgus et ahju Ecu on surnud ja ei suhtle autoga.
Netist uurides tundub suht tüüpiline probleem olevat.
See aju on valatud mingisse ollusesse et oleks niiskus kindel, sellest ka rakse ligipääs remondiks.
MA püüan selle aju kuidagi sellest jamasr puhtaks saada ja äkki õnnestub selle veel käima ajada.
Ahju ise kiskusin ka laiali aga seest tundus kõik korras olevat.
Sirkulatsiooni pump on mul ka muretsetud nii et kui ahju ecu korda saab peab selle ka juurde lisama.
Palju maksab auto ringi seadistamine et tal oleks lisa soendi asemel seisu soendi.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
See nädalavahetus oli tulemuslik.
Õnnestus lisasoojenduse ECU eemaldada korbusest ja puhastada ainest millesse see valatud oli.
Peale puhastamist jootsin trükiplaadil protsessori üle ja veel mõned kahtlased kohad.
Pistsin siis Ecu uuesti auto külge ja panin Diagnostika seadme ka külge. Peale süüte sisse keeramist ilmuski keskimise kütuse näit SID-ile ning testriga Ahju ECU-sse oli võimalik ka sisse logida.
Õhtul sõbra juurest koju sõites langes õhutemperatuur alla ( kraadi ja ahi hakaski tööle.
Selle nikerdamisega õnnestus kokku hoida päris mitu raha ning talvel endal ka mugavam ringi liikuda.
Nüüd on vaja lisada veel tsirkulatsiooni pump ja minna tech-2 alla programeerimisele.
Kuna minu enda tester ei võimalda kõike programeerimis võimalusi. (muidu on võimalik ikka päris põhjalikult konfida autot).
Sellest ka küsimus palju maksab auto ümber konfimine Tech-2. Et lisa soojendist saaks ka eelsoojendi.
Õnnestus lisasoojenduse ECU eemaldada korbusest ja puhastada ainest millesse see valatud oli.
Peale puhastamist jootsin trükiplaadil protsessori üle ja veel mõned kahtlased kohad.
Pistsin siis Ecu uuesti auto külge ja panin Diagnostika seadme ka külge. Peale süüte sisse keeramist ilmuski keskimise kütuse näit SID-ile ning testriga Ahju ECU-sse oli võimalik ka sisse logida.
Õhtul sõbra juurest koju sõites langes õhutemperatuur alla ( kraadi ja ahi hakaski tööle.
Selle nikerdamisega õnnestus kokku hoida päris mitu raha ning talvel endal ka mugavam ringi liikuda.
Nüüd on vaja lisada veel tsirkulatsiooni pump ja minna tech-2 alla programeerimisele.
Kuna minu enda tester ei võimalda kõike programeerimis võimalusi. (muidu on võimalik ikka päris põhjalikult konfida autot).
Sellest ka küsimus palju maksab auto ümber konfimine Tech-2. Et lisa soojendist saaks ka eelsoojendi.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Auto tegi mulle laheda triki.
Klapi tõukureid ühendav sild murdus pooleks ning mootorisse tekkis tiks.
Klapikambri kaane eemaldamisel leitisin pooliku Silla ja vigastatud nukkvõlli.
ühtlasi sai nüüd mootoril ära vahetatud pihusti tihendid, nukkvõll ja Tõukurite sillad.
Lisaks sai siis veel märgid paika pandud. Pihustite tagasivoolu voolikud vahetatud koos kolmikutega.(vanad läksid katki eemaldamise käigus.)
Peale märkide paika panemist kadus autol poolsooja mootori käivitus probleem ära.
Suhteliselt Hull projekt on see
saab 9-3 . Igav ei hakka pidevalt peab ikka Raha poodi viima.
Sõita olen saanud 10000 km.
Klapi tõukureid ühendav sild murdus pooleks ning mootorisse tekkis tiks.
Klapikambri kaane eemaldamisel leitisin pooliku Silla ja vigastatud nukkvõlli.
ühtlasi sai nüüd mootoril ära vahetatud pihusti tihendid, nukkvõll ja Tõukurite sillad.
Lisaks sai siis veel märgid paika pandud. Pihustite tagasivoolu voolikud vahetatud koos kolmikutega.(vanad läksid katki eemaldamise käigus.)
Peale märkide paika panemist kadus autol poolsooja mootori käivitus probleem ära.
Suhteliselt Hull projekt on see
saab 9-3 . Igav ei hakka pidevalt peab ikka Raha poodi viima.
Sõita olen saanud 10000 km.
Auto tegi mulle laheda triki.
Klapi tõukureid ühendav sild murdus pooleks ning mootorisse tekkis tiks.
Klapikambri kaane eemaldamisel leitisin pooliku Silla ja vigastatud nukkvõlli.
ühtlasi sai nüüd mootoril ära vahetatud pihusti tihendid, nukkvõll ja Tõukurite sillad.
Lisaks sai siis veel märgid paika pandud. Pihustite tagasivoolu voolikud vahetatud koos kolmikutega.(vanad läksid katki eemaldamise käigus.)
Peale märkide paika panemist kadus autol poolsooja mootori käivitus probleem ära.
Suhteliselt Hull projekt on see
saab 9-3 . Igav ei hakka pidevalt peab ikka Raha poodi viima.
Sõita olen saanud 10000 km.
:) ikka dislamersu oleksid pidanud võtma. Lohutuseks, kui ei tee hädapäraseid töid, siis tellid hoopis lisavarustust nagu mina, see on alternatiivne kulu.