Täna siis võtsin end kokku ja ühendasin võimu ära. Aega võttis ca4h kuna ise olen loll. Aga vähemalt valmis sai, paras <b>[Censored]</b>o on ning bass tundub kuidagi lahja kuigi no ikka on parem kui enne, 7 kõlarit on parem kui 4.
Peab minema käima saabiantis külge ka laulatada.
Kui manuali täpselt lugeda ja järgida siis pole keeruline, ainuke <b>[Censored]</b>o on nende uute optiliste kaablite kaabli sukkadest välja lõikamine. Et need venitada õigesse kohta.
Samuti lisasin külge uued õhtusavad ja reguleeritava käetoe mille sain Talent Plasticsist.
Mõned pildid ka:
Rohelise markeeringuga kaabel mis asub juhi istme lähedal käiguvaheti all.
Sinise markeeringuga kaabel mis asus õnneks nähtaval kohal. Aga tuleb ikkagi paigutada teise kohta et ühendada raadiosse minevasse pistikusse
Armatuur laiali
EDIT: Saabiantist üteldi, et kui võimendi töötab siis pole vaja seda külge "laulatada". Seega sinna minek jääb hetkel ära.
Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, welts
Nii, pole ammu miskit siia postitanud.
Tehtud töödest:
Täna:
Õli+filtrid(õhu+õli+salongi+kütuse) vahetus
Eelnevalt:
Uus esiklaas(2 päeva peale vahetust sai korraliku täkke :wall: )
Turbo vaakumvoolikud vahetatud + lõdvik asendatud hydroscandist pärit silikoonvoolikuga
Helimatti paigaldatud ustesse+ pagasnik+ põrand
Esimesed (Alpine) + tagumised 4" kõlarid vahetatud (Hertz)
Kunagi sai ostetud Saab alu 39 veljed, ootavad kuni värvin need valgeks ja saavad uued rehvid.
Samuti otsin hetkel Aero lisa esimesele stangele.
Klaasivahetusega tehti kojamehe hoovastik katki, sai kinni keevitatud kuid peale seda teeb tiba häält, tahan enne talve siiski ära vahetada.
Peab hakkama ka uurima uut gaasi pedaali, kuna vahetevahel esineb viga mille koodid on P0120-FA ja p0220-FA, seotud gaasipedaali või "throttel body"
Tehtud töödest:
Täna:
Õli+filtrid(õhu+õli+salongi+kütuse) vahetus
Eelnevalt:
Uus esiklaas(2 päeva peale vahetust sai korraliku täkke :wall: )
Turbo vaakumvoolikud vahetatud + lõdvik asendatud hydroscandist pärit silikoonvoolikuga
Helimatti paigaldatud ustesse+ pagasnik+ põrand
Esimesed (Alpine) + tagumised 4" kõlarid vahetatud (Hertz)
Kunagi sai ostetud Saab alu 39 veljed, ootavad kuni värvin need valgeks ja saavad uued rehvid.
Samuti otsin hetkel Aero lisa esimesele stangele.
Klaasivahetusega tehti kojamehe hoovastik katki, sai kinni keevitatud kuid peale seda teeb tiba häält, tahan enne talve siiski ära vahetada.
Peab hakkama ka uurima uut gaasi pedaali, kuna vahetevahel esineb viga mille koodid on P0120-FA ja p0220-FA, seotud gaasipedaali või "throttel body"
Kas helipilti tuli märgatava vahe sisse peale kõlarite vahetust ? Saabworld.net´st lugedes räägiti, et pärast armatuuri kõlarite vahetust on heli hulga puhtam ja sügavam.
Tundub küll parem, kõrgemad helid on puhtamad/selgemad.
Hetkel armuatuurist keskmine kõlar eemaldatud ka, saaks sinna ka uue siis on päris hea juba.
Nii, vahepeal on natukene uuesti heli teemal tegeletud. Armatuuri keskmine kõlar sebitud kasutajalt reakas ning aux-in kaabel paigaldatud ja ka lastud programmeerida Saabiantis.
Kaablid tegin ise kahest komplektist:
tavalisest ISO pistikuga ISO to RCA
ja siis RCA to 3.5mm pulkpistik.
ISO pistiku lammutasin laiali ning võtsin 3 kaablit, vasak-parem ning maandus. Ühendasin 3-4 ja 10 klemmi külge maki võimendis.
Helikvaliteet läbi aux-in on nigel ning signaali tugevus samuti nõrk. Tundub, et peab muretsema eelvõimendi aux-in jaoks. Siis ehk läheb kuidagi paremaks.
Kaablid tegin ise kahest komplektist:
tavalisest ISO pistikuga ISO to RCA
ja siis RCA to 3.5mm pulkpistik.
ISO pistiku lammutasin laiali ning võtsin 3 kaablit, vasak-parem ning maandus. Ühendasin 3-4 ja 10 klemmi külge maki võimendis.
Helikvaliteet läbi aux-in on nigel ning signaali tugevus samuti nõrk. Tundub, et peab muretsema eelvõimendi aux-in jaoks. Siis ehk läheb kuidagi paremaks.
Pole jälle tükkaega miskit siia kirjutanud.
Vahepeal toiminud, et auto sai aero lisa külge, samuti sai üks külg ülevärvitud.
EGR ja MAP ning see korpus kuhu EGR külge läheb, sai puhastatud.
Tagumised bumerangid said vahetatud just eile.
Midagi kuskilt ei kolise enam, talvekaid ei julge veel alla panna, naeltest hakkab kahju.
Vahepeal toiminud, et auto sai aero lisa külge, samuti sai üks külg ülevärvitud.
EGR ja MAP ning see korpus kuhu EGR külge läheb, sai puhastatud.
Tagumised bumerangid said vahetatud just eile.
Midagi kuskilt ei kolise enam, talvekaid ei julge veel alla panna, naeltest hakkab kahju.