Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, welts
Tere,
Sain ka see nädal Saabi omanikuks, eelnevalt olnud VW austaja kuid peale seda kui õdi suutis eelmise auto katki sõita hakkasin uut otsima ning lõpuks sai otsutatud diisel Saabi kasuks tema ilusa välimuse ja suhteliselt ökonoomse mootori pärast.
Auto toodi Hollandist eelmise aasta lõpus ning eelnevad omanikud pole just eriti hellalt autoga ringi käinud. Sain auto suhteliselt odavalt kätte sellest ka aksepteerisin vigu mis autol küljes.
Varustus:On tüüpiline ilmselt, kliima, püsikiirusehoidja, toonklaas,tekstiil sisu,eemaldatav kärukonks Bosel(ilma võtmeta:S) jne.
Väga palju ei tea kuna eelnev omanik ei teadnud midagi eriti ning enne seda ei tulnud ka mingit raamatut kaasa.
Hetke läbisõit on u.222222km ning tuleval nädalal Vikingisse Säästuhooldust tegema kuna ei tea veel ei saabist ega diislist midagi.
Tegemist ootavad tööd:
220000km hooldus
tagumised bumerangid(õõtsad on sama nimetus?)
kaassõitja istmes olev andur
välistemperatuuri andur
udutuled ei tööta, ei tea kas pirnid või miski elektroonika
infodisplay vahetus
Kummimatid talveks(nende osas võib keegi pakkuda kus saaks mõistliku hinnaga sobivad)
Tulevikus (kui peaks raha jätkuma kõige muu kõrvalt):
Suveks tahaks saada 17 tolliseid 5 kodaraga saabi originaal velgi
Ekraaniga Saabi originaal makki tahaks
Heli tuleb korda teha, hetkel ilmselt ainult kõrged, taga on ovaalid olemas kuid neil pole isegi kaableid järgi ning esiustes pole kõlareid.
kevadel auto ülevärvmine ning ilmselt uus esistange ning parem küljelaiend, vasaku loodaks ära lappida(need vigastused siis eelnevast omanikust kes ei osanud talvel sõita)
Pilte hetkel pole teinud, peab kaugelt tegema et vead välja ei paistaks aga auto on tumehall ning 15 tolliste saabi velgedega:P
Teema kus ma juba mõningaid küsimusi olen tõstatanud.
Igasugune abi ees ootavate tööde ja plaanide osas on oodatud, samuti infot tüüpvigade osas mida otsima peaks hakkama.
Welts
Sain ka see nädal Saabi omanikuks, eelnevalt olnud VW austaja kuid peale seda kui õdi suutis eelmise auto katki sõita hakkasin uut otsima ning lõpuks sai otsutatud diisel Saabi kasuks tema ilusa välimuse ja suhteliselt ökonoomse mootori pärast.
Auto toodi Hollandist eelmise aasta lõpus ning eelnevad omanikud pole just eriti hellalt autoga ringi käinud. Sain auto suhteliselt odavalt kätte sellest ka aksepteerisin vigu mis autol küljes.
Varustus:On tüüpiline ilmselt, kliima, püsikiirusehoidja, toonklaas,tekstiil sisu,eemaldatav kärukonks Bosel(ilma võtmeta:S) jne.
Väga palju ei tea kuna eelnev omanik ei teadnud midagi eriti ning enne seda ei tulnud ka mingit raamatut kaasa.
Hetke läbisõit on u.222222km ning tuleval nädalal Vikingisse Säästuhooldust tegema kuna ei tea veel ei saabist ega diislist midagi.
Tegemist ootavad tööd:
220000km hooldus
tagumised bumerangid(õõtsad on sama nimetus?)
kaassõitja istmes olev andur
välistemperatuuri andur
udutuled ei tööta, ei tea kas pirnid või miski elektroonika
infodisplay vahetus
Kummimatid talveks(nende osas võib keegi pakkuda kus saaks mõistliku hinnaga sobivad)
Tulevikus (kui peaks raha jätkuma kõige muu kõrvalt):
Suveks tahaks saada 17 tolliseid 5 kodaraga saabi originaal velgi
Ekraaniga Saabi originaal makki tahaks
Heli tuleb korda teha, hetkel ilmselt ainult kõrged, taga on ovaalid olemas kuid neil pole isegi kaableid järgi ning esiustes pole kõlareid.
kevadel auto ülevärvmine ning ilmselt uus esistange ning parem küljelaiend, vasaku loodaks ära lappida(need vigastused siis eelnevast omanikust kes ei osanud talvel sõita)
Pilte hetkel pole teinud, peab kaugelt tegema et vead välja ei paistaks aga auto on tumehall ning 15 tolliste saabi velgedega:P
Teema kus ma juba mõningaid küsimusi olen tõstatanud.
Igasugune abi ees ootavate tööde ja plaanide osas on oodatud, samuti infot tüüpvigade osas mida otsima peaks hakkama.
Welts
Täna sai Vikingis hoolduses käidud:
220000km hooldus tehtud
udutulede kaablid parandatud(pirnid olid ka läbi kuid neil polnud laos et ära vahetada)
Välistemperatuuri anduri kaabel parandatud
Järgmised tööd mis ilmselt tahaks tuleval nädalal ära teha:
Tagumised õõthoovad
Tagumised stabika puksid
geneka rihm(viliseb käivitades)
Vikingist üteldi ka et süütelukk vajab vahetust kuna keegi eelnev on seal jõudu kasutanud ja nüüd võti ei pidavad korralikult lukustuma ning see viga võivat kunagi teepeale jätta:wall:
220000km hooldus tehtud
udutulede kaablid parandatud(pirnid olid ka läbi kuid neil polnud laos et ära vahetada)
Välistemperatuuri anduri kaabel parandatud
Järgmised tööd mis ilmselt tahaks tuleval nädalal ära teha:
Tagumised õõthoovad
Tagumised stabika puksid
geneka rihm(viliseb käivitades)
Vikingist üteldi ka et süütelukk vajab vahetust kuna keegi eelnev on seal jõudu kasutanud ja nüüd võti ei pidavad korralikult lukustuma ning see viga võivat kunagi teepeale jätta:wall:
No nii, täna sai siis käidud Audaceris
Vahetati:
Tagumised bumerangid
Tagumised stabika puksid
Geneka rihm
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Vahetati:
Tagumised bumerangid
Tagumised stabika puksid
Geneka rihm
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Asjad võivad katki minna ka peale igasuguseid ülevaatamisi ning kontrolle....
Vaevalt keegi hirmus tulusat intercooleri äriplaani neist omab.
Iga ratas veab and then some!
Asjad võivad katki minna ka peale igasuguseid ülevaatamisi ning kontrolle....
Vaevalt keegi hirmus tulusat intercooleri äriplaani neist omab.
No seda küll, kuid ma olen suht kindel, et see oli ka algul nii sest pole selle 1000km jooksul mis autoga läbisõitnud olen küll tundnud mootori töös muutusi.
Seega see pidi ikka vast enne katki olema, ning seda autot olen omanud alla kahe nädala.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eelnevad omanikud pole just eriti hellalt autoga ringi käinud. Sain auto suhteliselt odavalt kätte sellest ka aksepteerisin vigu mis autol küljes.
seega ei tohiks ju probleemi olla;
mis sa siis nüüd mõni päev hiljem vingud? :cool:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
eelnevad omanikud pole just eriti hellalt autoga ringi käinud. Sain auto suhteliselt odavalt kätte sellest ka aksepteerisin vigu mis autol küljes.
seega ei tohiks ju probleemi olla;
mis sa siis nüüd mõni päev hiljem vingud? :cool:
Seda viga oleks võinud ju esile tuua ka saabi antis ostueelses kontrollis käies. Sellele ma vihjasin, oleks seda viga teadnud peale kontrolli oleks olnud võimalus seda auto hinda veel alla poole saada!
Vahepeal siis saanud autole alla Tavlerehvid, originaal 15 tollistel velgedel
Uus aku 77ah
Starter mahavõetud ning veidi uuendatud seda, uus tõmberelee
Miskine väike voolik oli katki, parandatud.
EGR klappi sai ka vahepeal puhastatud kaks korda lausa, tundub töötavat endiselt kuna rohkem pole mootori tuld näinud.
Peale antud tegemisi on auto käivitumine oluliselt paranenud, läheb käima korrektselt iga ilmaga.
Ei ole pikka käivitust enam soojaga.
Kuna genekarihm on uuesti vilistama hakanud kuigi see sai vahetatud 25.07.2011 siis ilmselt ootab ees uus vahetus ja seekord ikka rullikutega, ilmselge lollus oli eelmine lihtsalt rihmavahetus.
Muidu auto senimaani üldiselt meeldivalt koostööd teinud.
Uus aku 77ah
Starter mahavõetud ning veidi uuendatud seda, uus tõmberelee
Miskine väike voolik oli katki, parandatud.
EGR klappi sai ka vahepeal puhastatud kaks korda lausa, tundub töötavat endiselt kuna rohkem pole mootori tuld näinud.
Peale antud tegemisi on auto käivitumine oluliselt paranenud, läheb käima korrektselt iga ilmaga.
Ei ole pikka käivitust enam soojaga.
Kuna genekarihm on uuesti vilistama hakanud kuigi see sai vahetatud 25.07.2011 siis ilmselt ootab ees uus vahetus ja seekord ikka rullikutega, ilmselge lollus oli eelmine lihtsalt rihmavahetus.
Muidu auto senimaani üldiselt meeldivalt koostööd teinud.
No nii, täna sai siis käidud Audaceris
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Mis värk sellega?
Said korda?
No nii, täna sai siis käidud Audaceris
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Mis värk sellega?
Said korda?
Polnud katki, auto peale seda väidet on käinud Saabiantis diagnostis kus seda ei tuvastatud. Samuti koht kus ma viimased tööd teinud olen, neiu isa töökojas, seal samuti seda väidet ei kinnitatud.
Auto käitumisest seda ka välja ei loe, musta tossu ei viska, pöörded ei kõigu, edasi läheb nagu normaalselt.
Niih 232 000 vahepeal täis tiksunud seega peaks õli vahetama hakkama.
Täna hommikul juhi uks ei tulnud lahti. Kesklukk kalab ilmselt, ei teagi kas võib olla külmast või siis andiski saba.
Eks tuleb proovida manuaalse luku kork eest ja võtmega proovida. Esmalt vaja aga osta seda silikoonõli mis lukusisse panna.
Samuti peab leidma uued ja korralikud kojamehed, viimased rimi säästukad on töölepingut ülesandmas.
Külmaga on ka esiamordid häält tegema hakanud. Tuleb vahetamisele mõelda.
Oskab keegi soovitada head õli mõistliku hinnaga?
Mingeid viisakaid ja töökindlaid kojamehi?
Soovitusi keskluku osas?
Täna hommikul juhi uks ei tulnud lahti. Kesklukk kalab ilmselt, ei teagi kas võib olla külmast või siis andiski saba.
Eks tuleb proovida manuaalse luku kork eest ja võtmega proovida. Esmalt vaja aga osta seda silikoonõli mis lukusisse panna.
Samuti peab leidma uued ja korralikud kojamehed, viimased rimi säästukad on töölepingut ülesandmas.
Külmaga on ka esiamordid häält tegema hakanud. Tuleb vahetamisele mõelda.
Oskab keegi soovitada head õli mõistliku hinnaga?
Mingeid viisakaid ja töökindlaid kojamehi?
Soovitusi keskluku osas?
No nii, täna sai siis käidud Audaceris
Ning teatati ,et intercooler on katki:wall:
Mind lihtsalt üllatab see, et seda ei Vikingis hooldust tehes ega ostueelses kontrollis Saabi Antis ei avastatud:freak:
Masendav...
Mis värk sellega?
Said korda?
Polnud katki, auto peale seda väidet on käinud Saabiantis diagnostis kus seda ei tuvastatud. Samuti koht kus ma viimased tööd teinud olen, neiu isa töökojas, seal samuti seda väidet ei kinnitatud.
Auto käitumisest seda ka välja ei loe, musta tossu ei viska, pöörded ei kõigu, edasi läheb nagu normaalselt.
Kuidas cooleri terve/katkiolekut tuvastati?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Täna hommikul juhi uks ei tulnud lahti. Kesklukk kalab ilmselt, ei teagi kas võib olla külmast või siis andiski saba.
Eks tuleb proovida manuaalse luku kork eest ja võtmega proovida. Esmalt vaja aga osta seda silikoonõli mis lukusisse panna.
Minu masinaga oli täna sama lugu, et ei saanud esimesi uksi lahti. Arvasin algul, et jää tihendite vahel aga tegelikult ei tõusnud nupud üles. Tagumise ukse sain lahti ja väga mugav oli tagaistmelt võtmega autot käivitada Kui käima läks ja oma chekingu ära tegi siis tuli ette lukumärk ja kiri LOCK FAILURE CONTACT SERVICE. Siis sikutasin mõlemad esiukse nupud käsitsi üles ja proovisin uuesti käivitada ning see kiri oli kadunud. Kui peale sõitmist proovisin paar korda võtmega uksi sulgeda ja avada siis igatahes toimis kõik nii nagu vaja.
Minu masinaga oli täna sama lugu, et ei saanud esimesi uksi lahti. Arvasin algul, et jää tihendite vahel aga tegelikult ei tõusnud nupud üles. Tagumise ukse sain lahti ja väga mugav oli tagaistmelt võtmega autot käivitada Kui käima läks ja oma chekingu ära tegi siis tuli ette lukumärk ja kiri LOCK FAILURE CONTACT SERVICE. Siis sikutasin mõlemad esiukse nupud käsitsi üles ja proovisin uuesti käivitada ning see kiri oli kadunud. Kui peale sõitmist proovisin paar korda võtmega uksi sulgeda ja avada siis igatahes toimis kõik nii nagu vaja.
Minul see ei aidanud, ma muidugi kahjuks ei sõitnud täna ka pikka otsa, et auto korralikult soojaks saada. Terve päeva õppetööga tegelenud.
Eks vaatab uurib.
Ja iisakule vastuseks, et ma ei tea täpselt kuidas nad Saabiantis tuvastasid aga igatahes seal oli auto diagnostikas. Seal ütlesid,et ei ole neid tundemärke et oleks katki, sama oli ka teises töökojas kus sai starterit parandatud. Seal oli auto üles tõstetud ning ilmselt vaatluse teel ja ka proovi sõidu teel. Sest nagu enne mainisin, pöörded ei kõigu, musta tossu ei viska ning nüüd käivitub ka hästi, peale mingi väikese toru parandust.Kuna ise ei teinud siis ei teagi täpselt mis toru see oli.
No nii, täna hommiku andis ka minu Saab külmale alla ning ei läinud käima.
Aku on peal korralik ning paagis ka Statoili kütus aga ei ole miskit. Käivitades puterdas ja tegi sellist häält nagu 4 silindrist 2 oleks järgi. Ning iga kord kui süüte uuesti sisse lülitasid lülitusid ka eelsüüte küünlad järgi. Eelnevatel hommikutel on korralikult käima läinud.
Aga no vaatab õhtul uuesti, ehk vahepealne veidi kõrgem temperatuur on sobinud...homme peaks Hiiumaale veel sõitma sellega, ei ole enam nii kindel selles.
Aku on peal korralik ning paagis ka Statoili kütus aga ei ole miskit. Käivitades puterdas ja tegi sellist häält nagu 4 silindrist 2 oleks järgi. Ning iga kord kui süüte uuesti sisse lülitasid lülitusid ka eelsüüte küünlad järgi. Eelnevatel hommikutel on korralikult käima läinud.
Aga no vaatab õhtul uuesti, ehk vahepealne veidi kõrgem temperatuur on sobinud...homme peaks Hiiumaale veel sõitma sellega, ei ole enam nii kindel selles.
Kas kütuselisandit kasutad? Mina kasutan ka Statoili talvekütuses nt Karla Auto diislilisandit ning ka täna hommikul käivitus -25 kraadiga ilusti. Mootor tegi mõned hetked küll päris koledat lõrinat, aga ei tõrkunud ja jäi kenasti tööle. Igaks juhuks andsin enne käivitust ka 2 korda eelsüüteküünlaid.
Kas kütuselisandit kasutad? Mina kasutan ka Statoili talvekütuses nt Karla Auto diislilisandit ning ka täna hommikul käivitus -25 kraadiga ilusti. Mootor tegi mõned hetked küll päris koledat lõrinat, aga ei tõrkunud ja jäi kenasti tööle. Igaks juhuks andsin enne käivitust ka 2 korda eelsüüteküünlaid.
Viimased paagid pole kasutanud kütuselisandit. Mingi paar kuud tagasi kasutasin küll igal paagitäiel, see pudel veel autos, eks tuleb siis tõrts peale valada.
Täna sai siis veidi hooldust tehtud.
Vahetatud:
Õli, kütuse ja õli filter.
Termostaat. (Kuna mootor ei säilitanud täis soojust külmaga sõites)
Eelmine reede sai vahetatud rehvid Nokian Hakkapeliitta 4-e vastu kuna eelnevad mis autoga ostul kaasa tulid olid jubeda pidamisega mille tagajärjel eelmine neljapäev käisin korra hanges ja lõhkusin esimese pamperi ära koos lisaga.
Vahetatud:
Õli, kütuse ja õli filter.
Termostaat. (Kuna mootor ei säilitanud täis soojust külmaga sõites)
Eelmine reede sai vahetatud rehvid Nokian Hakkapeliitta 4-e vastu kuna eelnevad mis autoga ostul kaasa tulid olid jubeda pidamisega mille tagajärjel eelmine neljapäev käisin korra hanges ja lõhkusin esimese pamperi ära koos lisaga.
Täiendaks siis teemat vahepeal tehtuga.
Uus SID,
Uus stange+lisa
Mõlemad küljelaiendid uued
Kuna turbo cooler on ikkagi otsad andnud siis homme lammutan laiali ja vahetan ära ning ilmselt puhastaks EGR-i seal veel ühtteist ära.
Tagumise parema piduri peab ka veel uuesti lahti võtma, miskipärast käsipidur ei võta sellel poolel.
Uus SID,
Uus stange+lisa
Mõlemad küljelaiendid uued
Kuna turbo cooler on ikkagi otsad andnud siis homme lammutan laiali ja vahetan ära ning ilmselt puhastaks EGR-i seal veel ühtteist ära.
Tagumise parema piduri peab ka veel uuesti lahti võtma, miskipärast käsipidur ei võta sellel poolel.
Sai siis eelmine reede lõpuks cooler ära vahetatud, mõned pildid ka siis.
Vana cooler oli paisunud veidi ning sellega pole enam midagi teha.
Peale uue cooleri paigaldamist natuke aega tuli ikka päris võigast musta tossu aga nüüd kus on veidi ikka sõidetud masinaga on palju parem. Kütte kulu ka linnas langenud meeldivalt ning minek oluliselt parem.
Nüüd jäänud veel rehvid vahetada ja võib suvele vastu minna.
Vana cooler oli paisunud veidi ning sellega pole enam midagi teha.
Peale uue cooleri paigaldamist natuke aega tuli ikka päris võigast musta tossu aga nüüd kus on veidi ikka sõidetud masinaga on palju parem. Kütte kulu ka linnas langenud meeldivalt ning minek oluliselt parem.
Nüüd jäänud veel rehvid vahetada ja võib suvele vastu minna.
Eile-täna sai siis jälle saabi putitatud.
Tagumine support korda tehtud(ei töötanud korretkselt peale viimast klotside vahetust), veidi ebakorraline hooldus , 10k km peaks varsti täis saama aga enne plaanis minna veidi pikemale tripile, ca 5000km vms siis sai õlid,filtrid vahetatud ning nipetnäpet veel tehtud.
Genekarihma vilistamise osas sai lõpuks lahendus. Probleem oli ikkagi selles mis algselt välistati. Audaceris oli hommikul aeg kirjas ning sai koos ka pilk peale visatud kuid lõpuks tuli ikka ise laiali lammutada ja instinktide najal sai vahetatud ära väntvõlli rullik mis osutuski probleemi allikaks.
Diagnost sai ka tehtud ning õnneks mootori osas mingeid veakoode ei andnud.
Tagumine support korda tehtud(ei töötanud korretkselt peale viimast klotside vahetust), veidi ebakorraline hooldus , 10k km peaks varsti täis saama aga enne plaanis minna veidi pikemale tripile, ca 5000km vms siis sai õlid,filtrid vahetatud ning nipetnäpet veel tehtud.
Genekarihma vilistamise osas sai lõpuks lahendus. Probleem oli ikkagi selles mis algselt välistati. Audaceris oli hommikul aeg kirjas ning sai koos ka pilk peale visatud kuid lõpuks tuli ikka ise laiali lammutada ja instinktide najal sai vahetatud ära väntvõlli rullik mis osutuski probleemi allikaks.
Diagnost sai ka tehtud ning õnneks mootori osas mingeid veakoode ei andnud.
Õnnelikult ca 5500 km pikkuselt tripilt tagasi ning Saab pani imestama küll...
4kesi+ pagasnik asju täis ja kogu tripi keskmine kütusekulu tuli 5.5.
Minnes oli puhtalt maanteed ja veidi linnasi ning 5.2 ning tuleb tunnistada ,et ei sõidetud koguaeg piirkiirusi arvestades. Mägede ja kiirteede pärast tõusis see vahepeal 6-le.
Muidu pidas Saab kenasti vastu kuid Ukraina olematud teed panid ilmselt veermikule väikse põntsu ja tuleb ära vehetada stabika kondid ning võibolla ka puksid. Pole veel üles tõsnud et kindlalt kontrollida mis vajab vahetust. Salongis kostus hulga uusi naginaid ukraina teedel sõites, normaalsetel euroopa teedel sõites auto suht vaikne.
Sõidu mugavusest rääkida siis pikka otsa sõite on suht okei saabi istmetel(riidest kattega variant minul) kuid magada nendel istmetel sõiduaeg on ikka päris kehva. Samuti ühiselt jõudsime järeldusele et peatoed on liiga kõvad, võiks mingigi pehmendus sees olla.
Oskab keegi kommenteerida nahksisuga variante?
Ning peale pikka trippi läbi Ukraina võib ütelda, et kes veel vingub eesti teede üle mingu Ukrainasse ja siis tulgu uuesti rääkima. Nende kõrval on eestis ikka väga head teed. Lausa lust on sõita siin;)
4kesi+ pagasnik asju täis ja kogu tripi keskmine kütusekulu tuli 5.5.
Minnes oli puhtalt maanteed ja veidi linnasi ning 5.2 ning tuleb tunnistada ,et ei sõidetud koguaeg piirkiirusi arvestades. Mägede ja kiirteede pärast tõusis see vahepeal 6-le.
Muidu pidas Saab kenasti vastu kuid Ukraina olematud teed panid ilmselt veermikule väikse põntsu ja tuleb ära vehetada stabika kondid ning võibolla ka puksid. Pole veel üles tõsnud et kindlalt kontrollida mis vajab vahetust. Salongis kostus hulga uusi naginaid ukraina teedel sõites, normaalsetel euroopa teedel sõites auto suht vaikne.
Sõidu mugavusest rääkida siis pikka otsa sõite on suht okei saabi istmetel(riidest kattega variant minul) kuid magada nendel istmetel sõiduaeg on ikka päris kehva. Samuti ühiselt jõudsime järeldusele et peatoed on liiga kõvad, võiks mingigi pehmendus sees olla.
Oskab keegi kommenteerida nahksisuga variante?
Ning peale pikka trippi läbi Ukraina võib ütelda, et kes veel vingub eesti teede üle mingu Ukrainasse ja siis tulgu uuesti rääkima. Nende kõrval on eestis ikka väga head teed. Lausa lust on sõita siin;)
Eile sai tehtud õlivahetus+ õlifilter+õhufilter.
Läbisõit 257 000km+, seega ca 2000 km rohkem kui oleks pidanud aga need 2000 läksid kuidagi liiga kiiresti.
Õlivahetuse ajal sai tehtud õlipuhastust valvoline mootoripesu vahendiga.
Nüüd aga tundub, et autol pole nagu õige tõmme...läheb edasi küll aga turbo "boosti" nagu oleks vähe. Võibolla mul luulud, kuna 2 teist inimest proovinud ja ütlevad et läheb nagu edasi küll. EDIT: Paistab, et oli luulu :red:
Kuna peale õlivahetust tundus imelik, sai ka lisatud valvoline kütuselisandit paagitäiele Statoil diislile kuid mingit vahet küll ei tunne. Enne õlivahetust tundus auto ok...kuigi oli mitu päeva lumes seisnud.
Samuti vahepeal sai lisatud autosse pool nahksisu, värvus hall ja valge. Pärit inglise poolselt autolt kuid juhi iste tõstetud ümber olemas olevale raamile ning nüüd kaks tõstetavat istet. Olemas olnud srs andur sai küll ümber tõstetud kuid tööle see ei hakanud, ilmselt samuti vigane.
Selle töö käigus sai lisatud ka audio uuendus 70w to 150w kuid hetkel puudu veel 2 optilise kaabli klambrit et ühendada maki külge ja siis võimust tulev kaabel autos makki mineva kaablini. Vikingist klambrit tellitud ja esmasp peaks kätte saama, hind 2.4 EUR/tk
See kuu tuleb ka ülevaatusel ära käia.
EDIT: ülevaatusel käidud, probleemideta läbitud.
Läbisõit 257 000km+, seega ca 2000 km rohkem kui oleks pidanud aga need 2000 läksid kuidagi liiga kiiresti.
Õlivahetuse ajal sai tehtud õlipuhastust valvoline mootoripesu vahendiga.
Nüüd aga tundub, et autol pole nagu õige tõmme...läheb edasi küll aga turbo "boosti" nagu oleks vähe. Võibolla mul luulud, kuna 2 teist inimest proovinud ja ütlevad et läheb nagu edasi küll. EDIT: Paistab, et oli luulu :red:
Kuna peale õlivahetust tundus imelik, sai ka lisatud valvoline kütuselisandit paagitäiele Statoil diislile kuid mingit vahet küll ei tunne. Enne õlivahetust tundus auto ok...kuigi oli mitu päeva lumes seisnud.
Samuti vahepeal sai lisatud autosse pool nahksisu, värvus hall ja valge. Pärit inglise poolselt autolt kuid juhi iste tõstetud ümber olemas olevale raamile ning nüüd kaks tõstetavat istet. Olemas olnud srs andur sai küll ümber tõstetud kuid tööle see ei hakanud, ilmselt samuti vigane.
Selle töö käigus sai lisatud ka audio uuendus 70w to 150w kuid hetkel puudu veel 2 optilise kaabli klambrit et ühendada maki külge ja siis võimust tulev kaabel autos makki mineva kaablini. Vikingist klambrit tellitud ja esmasp peaks kätte saama, hind 2.4 EUR/tk
See kuu tuleb ka ülevaatusel ära käia.
EDIT: ülevaatusel käidud, probleemideta läbitud.