SAAB 9-7x Arc 5.3i, 2006, mart284
Jaanuaris-veebruaris on autoremondile kulunud "veidi" liiga palju juurosid... seega on neer müügis:)
Jaanuaris-veebruaris on autoremondile kulunud "veidi" liiga palju juurosid... seega on neer müügis:)
Selge. :)
Ma mõtlesin, et mingi auto jubin, välismaa keeles või slängis.
Ma mõtlesin, et sul on neerud juba müüdud ja nüüd igatsed neid taga :)
Igatsemiseks pole ressursse:) Täna olen sellises "kõik müügiks" seisule vägagi ligidal :gun:
Samas oli üsna hea sõita ja liigelda ilma mingite krõbinateta, loodetavasti saab 15 ka käsikat proovida:)
Samas oli üsna hea sõita ja liigelda ilma mingite krõbinateta, loodetavasti saab 15 ka käsikat proovida:)
Talveralli tehtud, auto taas kord hoolduse läbinud:
Uued pidurikettad ees
Tagumine Stabika kont
4L60E sobiv õlifilter
V8-le komplekt küünlajuhtmeid
Dexroni õli 4,5 ühikut
TCC solenoid käimakastile
Ja taas valmis laupäevaseks ralliks:)
Uued pidurikettad ees
Tagumine Stabika kont
4L60E sobiv õlifilter
V8-le komplekt küünlajuhtmeid
Dexroni õli 4,5 ühikut
TCC solenoid käimakastile
Ja taas valmis laupäevaseks ralliks:)
Saabid hoiavad vähemalt rahamure eemal - pole raha, pole muret:)
Tänasest suverehvid all - lausa rõõm on ilma naelaklõbinata kulgeda:)
Veidi logiraamatut:
Läbisõidumõõdik jõudis 80000km
Kuna 9-7 on pidanud pikalt vaatama väikevenna tegemisi, siis otsustas ka sarnaselt cabrioga jonnima hakata, nimelt reedel Saaremaale kulgedes lõpetas töölepingu konditsioneer. Kuresaare "petsjalisti" kontroll tuvastas, et gaasi on piisavalt ja pumba siduris viga, ning seejärel otsustas seda veidi veega puhastada.
Peale seda on meeletu krigin ja vigin ja autos ainult soe õhk:)
Samas polnudki ammu 9-7ga tegelenud, nüüd saab taas tuttavaid remondimehi tervitamas käia:)
Läbisõidumõõdik jõudis 80000km
Kuna 9-7 on pidanud pikalt vaatama väikevenna tegemisi, siis otsustas ka sarnaselt cabrioga jonnima hakata, nimelt reedel Saaremaale kulgedes lõpetas töölepingu konditsioneer. Kuresaare "petsjalisti" kontroll tuvastas, et gaasi on piisavalt ja pumba siduris viga, ning seejärel otsustas seda veidi veega puhastada.
Peale seda on meeletu krigin ja vigin ja autos ainult soe õhk:)
Samas polnudki ammu 9-7ga tegelenud, nüüd saab taas tuttavaid remondimehi tervitamas käia:)
Eilasest taas pisut vaesem, kuid Saab taas korras:) Vahelduseks on suurema masinaga täitsa tore liigelda:)
Vaesus on lühiajaline mõiste :)
See on kangesti ilusti öeldud:)
Nii, õnnestus oma elu esimene rattur kinni püüda, peale politsei saabumist jäi ta vaeseke süüdi kah veel.
Ootan soovitusi 9-7x esitiiva vahetuseks...
Ootan soovitusi 9-7x esitiiva vahetuseks...
Tore. Nüüd rattur läheb su liikluskindlustusse ja küsib omale uue ratta ja katkiste pükste raha. Sinu kindlustus läheb kallimaks.
Kuidas ta seda saab küsida? Politsei juures kirjutas ju alla, et rattur on õnnetuses süüdi?
Millest ma aru ei saanud?
Rattur ja jalakäija on nõrgem pool ja võivad alati hüvitist küsida, isegi kui on umbjoobes. Sina võid ka tsiviilkorras on tiivaraha nõuda.
Liikluskindlustuse seadus:
§ 27. Kahju hüvitamine olenemata vastutusest
[RT I 2007, 55, 368 - jõust. 02.11.2007]
(1) Jalakäijale ja jalgratturile kindlustusjuhtumi toimumise tõttu tekitatud kahju hüvitatakse ka juhul, kui sõidukijuht ei ole vastutav tekitatud kahju eest. Jalakäijana käsitatakse liiklusseaduse § 2 punktis 13 loetletud isikuid.
Siuke tore seadus on meil.
Liikluskindlustuse seadus:
§ 27. Kahju hüvitamine olenemata vastutusest
[RT I 2007, 55, 368 - jõust. 02.11.2007]
(1) Jalakäijale ja jalgratturile kindlustusjuhtumi toimumise tõttu tekitatud kahju hüvitatakse ka juhul, kui sõidukijuht ei ole vastutav tekitatud kahju eest. Jalakäijana käsitatakse liiklusseaduse § 2 punktis 13 loetletud isikuid.
Siuke tore seadus on meil.
Ma pole selles nii kindel. Mul on paber, kus kirjas:
Nähtavad kahjud puuduvad
Olen vastutav liikluskahju põhjustamise eest.
Allkirjaks on jalgratturi nimi.
Seda ütles ka politsei, et kui ta ei maksa, siis tsiviilkohus ainukesena aitab raha kätte saada. Ka näidati nii mulle kui ratturile neid punkte, mille alusel rattur süüdi on.
See 27 punkt on ju müstika - kui mul on vana jakatkine ratas olemas, siis sõidan sirgelt autole otsa ja saan uued riided ja ratta? Kui see nii lihtne oleks...
Nähtavad kahjud puuduvad
Olen vastutav liikluskahju põhjustamise eest.
Allkirjaks on jalgratturi nimi.
Seda ütles ka politsei, et kui ta ei maksa, siis tsiviilkohus ainukesena aitab raha kätte saada. Ka näidati nii mulle kui ratturile neid punkte, mille alusel rattur süüdi on.
See 27 punkt on ju müstika - kui mul on vana jakatkine ratas olemas, siis sõidan sirgelt autole otsa ja saan uued riided ja ratta? Kui see nii lihtne oleks...
Kas ikka nii ei ole, et sinule hüvitab kahjud liikluskindlustus, mitte see jalgrattur? Kuna su auto oli kindlustatud ja sina polnud süüdi.
Kahe kindlustatud auto kokkupõrkes nõuab kindlustus kahjud sisse õnnetuse põhjustajalt juhul, kui see oli purjus.
Mulle ka mõistmata, kas jalgrattur mingi eri nähtus? Kaks vastandlikku seisukohta nüüd, et kas ta peab maksma kahjud, kuna tal polnud liikluskindlustust või siis talle antakse hoopis uus ratas...
Kahe kindlustatud auto kokkupõrkes nõuab kindlustus kahjud sisse õnnetuse põhjustajalt juhul, kui see oli purjus.
Mulle ka mõistmata, kas jalgrattur mingi eri nähtus? Kaks vastandlikku seisukohta nüüd, et kas ta peab maksma kahjud, kuna tal polnud liikluskindlustust või siis talle antakse hoopis uus ratas...
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Unustate, et teine pool ehk jalgrattur ei oma liikluskindlustust, see on umbes analoogne teema kui loom alla ajada
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)