SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#51

T Veebr 08, 2011 8:45

Muidu veel Isuzu ja Oldsmobile eksisteerivad, samal platvormil

Oldsmobile Bravada, vot see on koletis, mitte Trailblazer!

Algselt postitas: teager
9-7x kiituseks - istuge TrailBlazerisse ja seal näete tõelist odavust ja koledust :(

terv, teager

Trailblazer on neist kõige odavam, GMC Envoy juba parem ja Buick eriti hea
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#52

T Veebr 08, 2011 9:39

Muidu veel Isuzu ja Oldsmobile eksisteerivad, samal platvormil

Oldsmobile Bravada, vot see on koletis, mitte Trailblazer!



GMT 360 platformil olid järgnevad masinad saada:

* 2002–2008 Chevrolet TrailBlazer
* 2002–2008 GMC Envoy
* 2002–2004 Oldsmobile Bravada
* 2003–2007 Isuzu Ascender
* 2004–2007 Buick Rainier
* 2005–2008 Saab 9-7X

NOFEAR- mida sa esisillaga tegid siis? Minu omal hakkas tagumine "limited slip" mägedes katkuma peale pikemat keerutamist. Peale väikest jahtumist on kõik ilus jälle...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#53

K Veebr 16, 2011 10:15

Peale tagasilla luku jama on see anomaalia kadunud ning esisild jättis töölepingu katki. Aitab, arvas ta:wall:
Jälle kümnekas loosi. Americanisse aeg kinni ning udivek... Ja siis viin selle remonti, et juhul kui kaheks päevaks jääb, saate selle mulle reedel Viljandisse tulla-need kes teavad ja tulevad ning on! M.O.T.T.

Kas saab või JA?:P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#54

K Veebr 16, 2011 10:22

Toome ära sulle su käraka..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#55

K Veebr 16, 2011 17:12

Ja tegelt on nii, et nädalavahetuse kütusekulu oli vaid 15,6 kõik kogu kama kokku.
Uskumatult soodne masin ikka...:beer:

74,22 liitrit ning 475 kilti.:facts:

Tervitades: pooliku mootoriga NO FEAR
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#56

K Veebr 16, 2011 17:52

Tundub, et need kaks lisa silindrit on saadanast:) Saabil paak tühi ja 284 Km sõidetud. Kuna bensiini hind just kallines, siis sõidan kuni odavnemiseni oma öko pilliga ja tangin peale kütuse odavnemist alla 1.18:)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#57

K Veebr 16, 2011 19:57

Misasja sa Märt teed oma autoga :wtf:
Mul on 380km sõidetud ja 20 lirtsu veel alles:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#58

K Veebr 16, 2011 20:40

Misasja sa Märt teed oma autoga :wtf:
Mul on 380km sõidetud ja 20 lirtsu veel alles:cool:

Käisin Haapsalus jäärajal:)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#59

N Veebr 17, 2011 9:51

Misasja sa Märt teed oma autoga :wtf:
Mul on 380km sõidetud ja 20 lirtsu veel alles:cool:

Käisin Haapsalus jäärajal:)


Mis kihutad siis? Rahulikult, nagu penskar tuleb sõita!:eureka:
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#60

R Mär 18, 2011 11:32

Sul auto müügis?
www.tmuuga.eu
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#61

N Dets 01, 2011 12:43

Sai siis jälle American Beauty´t külastatud. Seekordseks mureks oli tagumise silla üks kontidest, mis vahetatud sai. Kusjuures uued on määritavad ja korra paari-kolme kuu tagant uus määre sisse lüüa on igati tore ja pikendab iga.
Saba andis vahekasti juhtmootor, mis tuli uus tellida. See juhib siis esi- ja tagasildade tööd ja lukustust.
Esistabika puksid ka uued ja üks esitule lamp põles läbi-H11 uus sisse susatud.
Muud nagu miskit.
Kütusekulu oli Tallinnasse ja tagasi 11,7 sajale , päris hea ju!:D
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#62

N Sept 13, 2012 9:10

Eile kooles masin ära...
Korraks käivitus ja kohe jäi seisma. Sai see siis garaaži veetud ning kuna selle proovimisega oli akus voolu liiga väheks jäänud, sai apastraat järgi susatud.
Kaks tundi pusimist ning auto töötas jälle.
Nimelt jäi tal armatuuris põlema üks lambike, mis näitab, et immo on peal. Proovisin mõlemat võtit aga ikka ei midagi, siis kõne mehele, kes vist magas, siis veel üks kõne-Mart284-le, kelle käest sain American Beauty elektrooniku numbri ja õhtul, kell 9 helistada ei olnud sugugi hilja. Paar küsimust ning proovisime tema jutu järgi teha ühte ja teha teist. Masinat õpetada me ei osanud vist, igatahes proovisime...- ei midagi.
Siis kakkusin absoluutselt kõik kaitsmed välja, et veenduda, kas need ikka kõik terved on-ja masin läks käima, ilmselt oli viga mingis ühenduses...
No ja siis mõtlesime, et seda võiks ju tähistada mingi väikese iga kuu viimase neljapäeva kokkusaamise korraldamisega, aga lükata see hoopis reede peale. Ehk siis reedel, 28-l septil on baanja jms Viljandis, kes soovib, astub ligi!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#63

N Sept 13, 2012 9:18

Seda viimast lauset olen ma juba pikka aega oodanud:head::beer::drink::wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#64

N Sept 13, 2012 20:41

Eile kooles masin ära...
Korraks käivitus ja kohe jäi seisma. Sai see siis garaaži veetud ning kuna selle proovimisega oli akus voolu liiga väheks jäänud, sai apastraat järgi susatud.
Kaks tundi pusimist ning auto töötas jälle.
Nimelt jäi tal armatuuris põlema üks lambike, mis näitab, et immo on peal. Proovisin mõlemat võtit aga ikka ei midagi, siis kõne mehele, kes vist magas, siis veel üks kõne-Mart284-le, kelle käest sain American Beauty elektrooniku numbri ja õhtul, kell 9 helistada ei olnud sugugi hilja. Paar küsimust ning proovisime tema jutu järgi teha ühte ja teha teist. Masinat õpetada me ei osanud vist, igatahes proovisime...- ei midagi.
Siis kakkusin absoluutselt kõik kaitsmed välja, et veenduda, kas need ikka kõik terved on-ja masin läks käima, ilmselt oli viga mingis ühenduses...
No ja siis mõtlesime, et seda võiks ju tähistada mingi väikese iga kuu viimase neljapäeva kokkusaamise korraldamisega, aga lükata see hoopis reede peale. Ehk siis reedel, 28-l septil on baanja jms Viljandis, kes soovib, astub ligi!


Kena kuulda, et liikuma said
Iuo
Postitusi: 1004
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#65

R Sept 14, 2012 10:07

Abistav BOSS diagnostika ja näpitsatega diagnostik K.... BOSS :eureka:


PS. Ma küll ei mäleta seal nii palju :beer: oleks olnud, et
sa mu ilusaks oleks joonud.

IUO

Lisatud failid
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#66

T Sept 25, 2012 8:57

Eile õhtu jälle...:freak:
Täna kakkusin hommikul kõik kaitsmed igaks juhuks välja. ei midagi. Lähen pärastpoole teda veel "õpetama". Kui see ka ei aita, siis homme Tallinnasse selle autoga ma nüüd küll enam tulla ei saa ega julge... :wall:
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#67

T Okt 30, 2012 16:11

Nii. Kuna ligi kuu aega oli masin seisnud hoovi peal ja liigutatud seda vaid puksiirköiega siis sai asi lõpuks niikaugele, et eile tuli järgi Tallinnast treila, et see viia American Beauty´sse. Sikutasime siis massina tagurpidi hoovist välja ja ma siis korra mõtlesin, et proovin võtit, et treila peale sõita on ju lihtsam kui sikutada teise autoga kõrvalt...:D masin käivitus:wall:.
Läks ikka Tallinna poole teele. Oli seal maha ajamisel samuti käima läinud. Täna vahetati üks tagumistest kontidest ja üks rooliots ära ning ka sillastend olla tehtud.
Ja jälle oli masin välja ajmisel ilusasti käima läinud...nagu polekski midagi viga olnud. Ei tea, eks targad asuvad oma aparaatidega kallale, siis saab teada, mis tuleb ära vahetada või mida mitte. Igatahes!
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#68

T Okt 30, 2012 19:00

:) samas oled nüüd hunniku kütet säästnud:)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#69

K Okt 31, 2012 8:50

:) samas oled nüüd hunniku kütet säästnud:)


Oi, ära parem räägi...:)

Seda veel uudiseks, et see kuradi käigukasti või oli see vahekasti mootorike jälle läbi...:wall: Hakkas juba ennast ka huvitama, et täpselt peale 6 kuud lõpetab mootorike lepingu. Alt ära ja lammutasin selle laiali. Tegelikult vaadates sellele mootorile ja hammakatele sisse, siis on see raudselt tootjapoolne sitt! Üks plaadike, kus peal asuvad igas nurgas ca 8mm läbimõõduga hammakad, on lihtsalt pragu sisse tulnud ja nii ongi!
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#70

R Nov 02, 2012 9:03

Tegin pildi ka sellest jupist, mis katki. Kahju, et selline materjalipraak ei lähe ikkagi garantii alla.

Ei saa mina seda pilti siia lisada...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#71

R Nov 02, 2012 9:18

Miks sa ei saa?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#72

R Nov 02, 2012 10:37

Miks sa ei saa?


Ma ei tea, tegin küll väiksemaks aga ikkagi ei lisandu postitusele. Äkki meie süsteemist ei lase lisada...ehk siis arvutivõrk piirab.:wtf:
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#73

E Veebr 04, 2013 10:05

Jälle uudiseid!

Kuna immoblokk sai mõni aeg tagasi välja vahetatud siis oli vajalik uuesti võtmete paaritamine...
Ohhh---oleks ma seda teadnud, et hiljem ei saa enam võtit juurde paaritada siis ei oleks ma lasknud seda teha enne, kui ülesse leian teise võtme.
Nimelt oli asi selline, et aeg oli meil kokku lepitud ning saatsin oma kaasa Tallinnasse ja otsisin nagu pöörane teist võtit. No ei ole! Järgmisel päeval võtan ühed tööpüksid ning VOILA...võti seal taskus. Prooviti siis hiljem veel Americanis paaritada, ei õnnestunud. Soovitati siis pöörduda Vikingisse. Sai seal reedel siis oodatud 1,5 tundi masinat ja ikkagi ei õnnestunud vanat võtit masinale juurde lisada. Seega sai uus võti ära tellitud. Kas üldse saab. Sest et aasta tagasi olid nad proovinud tellida 9-7x le võtit ja siis ei olnud saanud...ja hind ei ole "nummi".

Nii et kaashaiglased saabipeded-kui satute samasse olukorda siis ärge laske vaid ühte võtit uue immoga paaritada. Teise lisamine läheb liiga kalliks...:wall::wall::wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#74

E Veebr 04, 2013 10:41

See hoiatus jookseb alati kõigi saabide puhul tech-2 ekraanil.et ära sa raisk vehi siin oma ainukese võtmega.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#75

E Veebr 04, 2013 14:19

See hoiatus jookseb alati kõigi saabide puhul tech-2 ekraanil.et ära sa raisk vehi siin oma ainukese võtmega.


Hoiatus küll jah aga ega mina seda hoiatust ju ei näe. Ja tegelikult ei saa ma päris hästi aru, et miks ma siis ei pärast teist võtit paaritada? Kas seda ei saa siis nö nullida?
Suletud