2. leht 4-st

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: E Aug 17, 2009 21:20
Postitas NO FEAR
No nii-uudiseid lõunarindelt.
Iiskau ja Trionicu juures sellise väikese ajaga abi ei saanud ning saadeti mind Vikingisse. Kuna elektrik oli puhkusel siis käisin täna ära ja peale mõningaid tunde oli umbes 99% elektrikul selge, et vool kaob muusikasüsteemi?:conf:
Kuna see süsteem on soetatud ammerikast ning laulatatud Vikingus siis ei teadnud ka nemad, et see selline vigane. Midagi. Uue süsteemi hind tehti hea ning nüüd ongi uus muusika sees. Isegi plaate sööb, päris kohe mitu tükki ning eks ole siis näha, kas aku tühjeneb või mitte.

Ootama jäädes...:notworthy:

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: E Aug 17, 2009 22:03
Postitas mart284
Uus pandi kah originaal sisse?

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: T Aug 18, 2009 8:25
Postitas NO FEAR
Uus ikka originaal ning see asi ka veel, et eelmises maisi oli asi ameerika põhine, st et sagedused olid paaritu arvu lõpuga. Uues aga asi nagu eurooplastel.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 15:15
Postitas NO FEAR
Vahepeal on tehtud ka hooldus, kus vahetusse läksid kõik õlid ja filtrid. Alguses oli pakkumises ka süüteküünalde vahetus aga kuna mootor vaid 20tuhat sõitnud siis sellest vahetusest loobuti... krt, suur auto, suur hind:conf:

Meenutus nädalavahetusest...

Lisatud failid

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 16:25
Postitas vallikas
Vähenda pilt enne mingis programmis ära, siis ta ei jää selline sakiline.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 16:32
Postitas Cyber
Algselt postitas: vallikas
Vähenda pilt enne mingis programmis ära, siis ta ei jää selline sakiline.
huvitav, mida ta siis teinud on ? lihtsalt kõik proged ei ole nii suutlikud..:(

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 16:38
Postitas S9K
Aga ma tahaks sõita nüüd sellega.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 17:14
Postitas suur
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Aga ma tahaks sõita nüüd sellega.

Juba tahad nofeari "vana" ära osta :)?

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 17:27
Postitas vallikas
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: vallikas
Vähenda pilt enne mingis programmis ära, siis ta ei jää selline sakiline.
huvitav, mida ta siis teinud on ? lihtsalt kõik proged ei ole nii suutlikud..:(


No siin see html-iga pildi vähendamine teeb selliseks näiteks:conf:, pressib lihtsalt kokku, lihtsamadki programmid teevad parema tulemuse (irfanview) , või tont teab, ma paintis pole proovinud :P

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 17:44
Postitas mart284
Ega ometi need rauad pole sikutamiseks mõeldud?

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 22:12
Postitas NO FEAR
Nüüd pilt muudetud.

Nendest raudadest võib arvatavasti vaid lihtsalt kergelt kinni hoida...:nono:

S9T-helista, tule läbi...

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 22:40
Postitas foxer
Algselt postitas: NO FEAR
Vahepeal on tehtud ka hooldus, kus vahetusse läksid kõik õlid ja filtrid. Alguses oli pakkumises ka süüteküünalde vahetus aga kuna mootor vaid 20tuhat sõitnud siis sellest vahetusest loobuti... krt, suur auto, suur hind:conf:


Mis sellise looma hoolduse hind siis on umbkaudu on?

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Sept 24, 2009 23:35
Postitas NO FEAR
koos käibega viie kohaline arv:evil: deem
Aga sellegi poolest-hea on sõita!:P

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: R Okt 23, 2009 22:04
Postitas S9K
Täna käisin seda elukat proovimas. Sõites tundub olevat väga väga raskepärane. Manööverdamine nõuab päris palju tähelepanu, eriti raske on tagurdada. Aga krt hing ihkab omalegi sellist. Topsihoidja oli olemas :thumb: Tõesti mõnus.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: R Okt 23, 2009 22:12
Postitas teager
Enda kogemused 9-7x'ga sõites (5.3i)

Tagurdamiskaamera on väga kasulik vidin
Õõtsub päris palju
Paigaltseistes ei tasu lapakat põhja vajutada, eriti, kui rattad on ära keeratud :)
Turbo kiirenduse vastu ei saa ikka miski, kui lapaka põhja vajutad ja kickdown toimub (loe: vabalthingava kiirendus on ... igav)
Sellise suure (kõrgema) masina roolis tekib üleolev tunne.

Topsihoidja on tuletatud 9-5'st :)

9-7x kiituseks - istuge TrailBlazerisse ja seal näete tõelist odavust ja koledust :(

terv, teager

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: R Okt 23, 2009 23:53
Postitas mart284
Algselt postitas: teager
9-7x kiituseks - istuge TrailBlazerisse ja seal näete tõelist odavust ja koledust :(

terv, teager

Trailblazer on neist kõige odavam, GMC Envoy juba parem ja Buick eriti hea

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Dets 31, 2009 12:44
Postitas S9K
Täna sai kirutud ühe ratta veolist autot. Nüüd tahaks hirmsasti NO FEAR-i omaga ühe tiiru teha.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: K Mai 26, 2010 16:19
Postitas iisak
Siia ei ole 100 aastat midagi juurde lisatud...
Kas sul nendest raudadest juba siiber ei ole?
Ma tean ühte meest ühes kohas kes neid endale tahaks :poke:

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: K Mai 26, 2010 16:58
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: iisak
Siia ei ole 100 aastat midagi juurde lisatud...
Kas sul nendest raudadest juba siiber ei ole?
Ma tean ühte meest ühes kohas kes neid endale tahaks :poke:


Mh:freak:

Mis ma ikka siin kirjutan, ega seda autot mulle eriti sõita ei anta. ainult öösi, kui naane tuttu on läinud siis võtan salaja võtme...ja lähen istun korraks autosse. Päris mugav teine.:P

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: K Mai 26, 2010 17:00
Postitas iisak
Mulle tundub, et te hiilisite vastusest kõrvale praegu Härra:nono:

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: K Mai 26, 2010 23:44
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: iisak
Mulle tundub, et te hiilisite vastusest kõrvale praegu Härra:nono:


:red: Vabandust...ei ole hea Iisak, veel ei ole tüdinenud.:headbang:

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Okt 28, 2010 10:44
Postitas NO FEAR
Kuna mind on siin kirutud, et midagi ei kirjuta siis ma natuke kirjutan kah!
Muidu läheb nagu lepase reega, kalla sisse ning huvitav asi---kõik saab otsa! Olen kuulnud, et see pidavat samuti teistel niimoodi olema, seega ei närvitse.

Suvel, enne Šveitsi sõitu käisin läbi American Beauty salongist, kus läksid vahetusse tagumised piduriklotsid ning miski tihend käigukasti juurest ning paar puksi samuti tagasillast olla ära vahetatud. Pikal sõidul aga andis tunda esipidurite vibra pidurdamisel. Samuti jäi juppide puudumisel tegemata esisild ning selle regull. Seega olen planeerinud järgmisel nädalal reedel uuesti masin remonti viia ja siis peask vast laskma ka esikettad üle vaadata. Kuigi jah-esirehvid on saavutanud oma kulumisastme ning kindlasti ka tasakaalust väljas. Neid aga ei ole mõtet hakata enam tasakaalustama. Tuleb nüüd järgmiseks suveks suverehvid supersoodsalt ära osta siis kevadel muret vähem. Praagast saab vast neid 18" rehve parema hinnaga kui kevadel. Aga kui talvekad alla lähevad ja vibra ikka sees, siis kettad ja muu värk vahetusse ning lasen ka pidurivedeliku vahetada. Kuna eile kella poole ööni jandasin oma teise maasturiga ning vahetasin klotse ja siis pidin suportisilindri maha võtma ning oioi, mis saast sealt välja voolas. Seega arvasin, et tuleks lasta ka sellel masinal ära vahetada. Vaevalt seda tükki tehtud on.
Ikka veel ei ole saanud tagaklaasi soojendust tööle...suvel ei ole ju vaja ning eelmisel nädalal hakkas salongiventilaator jamama. Kord töötab siis jälle ei tööta. Ning isegi siis jääb tööle, kui süüte välja keeran ukse avan ja alarmi alla panen...nagu kero töötaks:D
Seda ka veel tegema.
Ja siis olen isegi korra õli vahetanud-ise. Uskumatu, kui hea koha peal on selle masinal õlifilter ja mis väga tähtis, see on täiesti püstina. Paljudel masinatel on see filter keeratud nurga alla ja siis kui seda vahetam hakkad, on terve mootor ja ilm seda täis. Nüüd oleks vaja ainult mootoriõli eluea protsent jälle 100 peale viia ja seda saab kindlasti vaid kompjuutriga teha. Mul aga seda võimalust ju ei ole...vot.

Ja no muud ei midagi.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Okt 28, 2010 11:29
Postitas iisak
Keera süüde sisse ja vajuta gaasipedaal 3(või4?)X põhja.
Siis saad nullitud.

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: N Dets 09, 2010 12:02
Postitas NO FEAR
Nii!

Minu auto ka sõidab-jätkuvalt ja nagu ma ühes teises teemas kirjutasin, et meeletult hea on sõita. Aga-õnnestus mul ka paar päeva tagasi selle autoga kinni jääda. Natuke oskamatusest ja "halbadest ilmastikuoludest".
Nimelt oli üks 50 meetrine teelõik täis tuisanud ja seal mingid vaevumärgatavad jäljed läksid. No ma siis ka järgi...sain siis oma 20-30 meetrit sõita ja virr-virr...rattad õhus ja käivad ringi. Oleks hoog suurem olnud, oleks ma ka sellest lumest läbi saanud. Vaja oleks olnud trac maha võtta. Siis oleks suurema hooga saanud. No ja nii ma seal istusin siis tunnike kuni nägin päästvat T-150 tulemas, sahaga ja puha! No tõmban su ära, lausus trakatsijuht. Panime siis suure 14, trossi mulle haakekonksu külge, sajaviiekümnemees pani veel saha ka maha, et tõmbab mu ära...aga ei midagi, mitte midagi. Saabus selle aja peale ka veel Maanteeameti teehöövel kohale. Tuli ja vaatas, et no mismis-ei saa nüüd massinat kätte vä? Ja siis tegime nii, et 150 läks risti põllule ning sikutas mu siis põllu peale ära. Ei olnud mul kindaid, lumelabidat:wtf: ega midagi. Hea, et viskasin saapad enne autosse, muidu oleks veel kingadega põlla pääl olnud. No ja kui siis see teeröövel hoogu võttis ja üritas sellest lumest läbi murda, must tõusis sumpsist ning rattad käisid all ringi ja murdis läbi ikka. Kahju, et fotokat kaasas ei olnud, no ja too oleks ka narr olnud, et oota, nats, ma teen pilti ka kui mind lumest välja sikutad:D. Mind oleks vast nagu pooletoobist siis vaadatud.
Vot siis sellised lood.
Aga muidu on esisild korrastatud American Beauty poolt. Samuti hakkas salongiventilaator segast peksma ning American tellis kahe-kolme päevaga kaugel maalt kohale mingi poteka või kiirust reguleeriva elektroonika vidina.
Ja siis muud midagi nagu...

SAAB 9-7x Linear 4.2i, NO FEAR

Postitatud: T Veebr 08, 2011 8:21
Postitas NO FEAR
Nüüd on viimastel päevadel tekkinud mingi jama esisillas. Tundub, nagu esidiffer ei libiseks läbi. Milles see väljendub-keeran rooli välja ning kohalt auto ise ära ei lähe, sest takistus on niivõrd suur. Kurat, ma tõesti ei viitsi jälle Tallinnasse sõita. Eh...