SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Vasta
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2093
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#1

K Okt 03, 2012 9:03

Kahju, et haigus iga aastaga ühe süveneb ja suuri jälgi järele jättes aina sügavamale südamesse surub.:)

Eks ta ole. Diil on tehtud ning uus auto on kodus õue peal.
Meile meeldib. Kohe väga!

Kui ma Iisaku postitusi nägin antud masina müügi kohta, siis nagu ikka ilusate autode puhul, käis kohe nagu miski nõks seest läbi. Oma võimalusi uurides ja asja üle järelel mõeldes saigi Päälinna mindud ja autoga üks proovisõit tehtud. Siis mina juba teadsin, et sellest saab ikka meie uus pereliige. Naane-vada naane oli vähe selline kahklev ja kõhklev aga polnud hullu, masin ju igati vinks-vonks.
Järgmisel päeval asju ajama ning nüüd see ongi käes.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Okt 03, 2012 9:09

Hoia siis hoolega-ikkagi esimene viimase põlvkonna 9-5 siin foorumis:head:
Lisame ühe pildi ka siia,et teisedki teaks millest jutt.
Mitte,et keegi seda enne juba näinud poleks...:freak:
Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Okt 03, 2012 9:12

Pagan küll, et ma sind ei kahtlustanud :head:
Kahtlustasin suvekat aga sa ju samasugune hull mees!
Igaljuhul hoia kenasti ja anna ikka teada kah kuidas vastu peab jne.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

K Okt 03, 2012 9:12

Õnnitlused, muretuid km. Neid libiseb selle masinaga päris sujuvalt ning kiirelt...

See on esimene ja ainuke auto kus ma unustasin ära, et ma ei sõidan manuaalkastiga ning suutsin maantee ääres seisma jäädes 2x auto välja suretada .... :D

Häid kilomeetreid...
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#5

K Okt 03, 2012 11:04

Uhh, palju õnne uuele omanikule!!! See auto isutas mind ikka sajaga. Õnneks on see, et ma vajan kindlasti universaalkerega autot ja uus 9-5 seda ei paku.... see oli ainuke asi, mis hoidis mind tagasi Iisakule helistamast :)
Seega jääb 9-5 soetamine minule ainult unistuseks. Aga seda rohkem ma rõõmustan (loe kadestan) teisi!
Factor
Saabiklubi liige
Postitusi: 701
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#6

K Okt 03, 2012 13:40

No hästi paned NO FEAR.... Tubli!
Et nüüd kohe järgmine saunaõhtu nimetusega liigud.... :drink:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2093
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#7

K Okt 03, 2012 16:58

IFF... sa ei ole ainuke...

Ka mul õnnestus täna kord auto päris välja suretada ja teine kord sain veel madalama käigu sisse, et vedas käima.
Aga selle autoga sõit on vaid üks nauding-pean vist ka nutitelefoni ostma, ei taha sellest autost kohe teps mitte väljuda...:D siis saan otse foorumisse kirju saata...

Kodupoole sõidan ikka suure ringiga...:P
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1752
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 03, 2012 17:08

Õnnitlused :beer:

See on lihtsalt jäle, kuidas mulle see auto meeldib :love:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#9

K Okt 03, 2012 22:36

Ära siis sõidu ajal telefoniga kirjuta :) Mõtlesin muidu et ostaks ka sellise Saabi järgmiseks. Olen veel kuulnud et rehvimüra kostub hästi sisse.
Kasutaja avatar
welts
Postitusi: 116
Liitunud: T Juul 12, 2011 23:54
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 03, 2012 22:51

Paljud Õnned kena masina puhul. Väga kena aparaat, isegi tahaks aga veel ei küündi selleni.

Kuidas sel diislil kütusekulu on?
Tuttaval ka uus 9-5, 2.0 automaat bensukas ja räägib, et kütusekulu ikka üllatavalt väike, rääkis midagi linnas 8-9 kuid ma ise pole veel näinud. Korra küll sõita sain, mitte ei tahtnud roolitagant ära tulla.:drive:


Ära siis sõidu ajal telefoniga kirjuta :) Mõtlesin muidu et ostaks ka sellise Saabi järgmiseks. Olen veel kuulnud et rehvimüra kostub hästi sisse.


On mõni saab millel seda ei kostu sisse nii palju?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#11

K Okt 03, 2012 22:57

Mu tonnine griffin tundus küll vaikne kuigi sellel oli täiendav isolatsioon tehtud. 2001a. 9-5 sisemüra paraku ei mäleta. Eks tuleb organiseerida kuskilt üks sellise 9-5ga sõit.
Kasutaja avatar
heikiw
Saabiklubi liige
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#12

N Okt 04, 2012 1:18

Vahva, et vähemalt 1 selline ka meie foorumis. Muuhulgas võiks keegi teadjam öelda, palju neid uuemaid 9-5 üldse liinilt maha on vuranud?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2093
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#13

N Okt 04, 2012 10:38

Aitäh heade soovide eest.

Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.
Keskmine küttekulu hetkel on 6,7. Enne, kui Tallinnast auto hoovi jõudis, oli keskmine 6,6.

Ausalt-mul ei ole nii väikese küttekuluga autot mitte kunagi olnud.

TGB: ma tean, mida Sa tunned...:love:
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#14

N Okt 04, 2012 12:46

...
Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.

Miks peaks suurem rehv rohkem kive üles korjama?

Aga väga lahe auto. :thumb:
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 345
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#15

N Okt 04, 2012 13:02

Suurem diameeter -> madalam profiil -> jäigem rehv -> teekonarused rohkem tunda...

Kena masin :cool:
Kuigi HDR pildil olev porikärbsepe**e värv oleks veel vingem...:)


Miks peaks suurem rehv rohkem kive üles korjama?
Lauri_R
Postitusi: 35
Liitunud: T Juul 10, 2012 22:33
Asukoht:
Auto:

#16

N Okt 04, 2012 17:01

Sooviks paremat ülevaadet piltide näol:).
Ma vist ei olegi tänavapildis uusimat 9-5-e näinud, väga kihvt näeb pildil küll.

Edu.
crowman
Saabiklubi liige
Postitusi: 276
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#17

N Okt 04, 2012 19:33

Pikka iga ja mõnusat kulgemist.




Lisatud failid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2093
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#18

R Jaan 25, 2013 9:48

No nii! Eile õnnestus mul siis oma autosse rahuliku südamega 42 liitrit bensiini tankida. Mõeldud-tehtud! Ärkasin alles siis, kui hakkasin bensiini lõhna tundma-krt, ma ju selle autoga, mille sisse läheb diisel. Johhaidii...nagu ütleb onu Heino.
Vantsisin siis linta-lönta kassasse ja ütlesin kurvalt selle nädalavahetuse võlusõna, et saada 4 senti liitrilt alla ja siis moka otsast mainisin, et tegelikult pidin ma sellesse autosse diislit tankima. Müüjatel ka näod pikad ja keelitasid mind kohe, et ma autot ei käivitaks. Mindi kohe tagaruumi mingeid kanistreid otsima.
Võtsin siis kõne sõbrale, kes mu 500 meetrit eemale garaaži veaks ja valmistasin juba auto ette-kruvisin pukseerimisaasa autole ilusasti ette ja siis tuli meelde, et huvitav küll, kuidas sellel autol rooli lukust lahti saan, ilma, et masin käivituks. Ei julenud mina nuppu puutuda. Kõne Iisakule, ja saingi teada, et ei tohi pedaali puutuda. Aga mitte piduripedaali vaid sidurit ei tohi alla vajutada. Klõpsti, süüde sees, rool lukust lahti ja tore! Hakkas siis sikutama-no ei lähe masin edasi. Krt-käik sees aga enne kontrollisin, et ega kässar peal ei ole. Ei olnud-aga nüüd oli! No kuidas ma seda maha saan, Iisak ju ütles, et ära piduripedaali puutu, läheb käima. Appi!!! No vaikselt ikka vajutasin pidurit ja saingi kässari maha. Vedaja auto hüppab, kargab ees, no ei tule minu masin järgi. Ja kui siis käik välja sai ning käispidur ka maha, siis saimegi rõõmsalt hakata liikuma. Siis küsisin, veel Trionicu käest, et äkki teab tema, mismoodi seda kütust paagist kätte saab? Ei tea, arutasime mõningaid variante ja eks ma siis valmistusin pikaks õhtuks. Auto kanali peale ja siis proovisime ühe tugevama peenema hüdrovoolikuga, et kas sisselaske avast saaks mõne liitri välja imeda. Voolik läks meetri jagu sisse aga ei midagi, isegi ots ei saanud märjaks. Järgmine etapp auto alla. Miski suur filtrikorpus paagi kõrval. Ok - vaatasime ka mootori juurest, et millise vooliku lahti võtaks. Aga nagu ei tahtnud, et sinna bensiin satub. Liikusime tagasi paagi juurde. Midagi-ämber kätte ja filtri korpus lahti ning lootsime niimoodi kütuse kätte saada. Tuli üks törts-kõik! No siis proovisime kompressoriga õhku lasta paaki, et küll ta välja suruma hakkab. Paak tegi ühel hetkel - plõnn ja siis jätsime järgi. Krt! No kuidas me siis saame-jäi õhku tekkinud küsimus ikka veel vastuseta… Ahjaa, paagi peal on ju miski ava, kuhu juurde saab äkki pealpoolt. Nii, tagaiste välja…huvitav, kuidas see käib? Pisut nipitamist ja oligi lõpuks iste käes aga mida ei ole-see on mingi luuk, et pääseks paagi peale. Jälle istusime, mõtlesime, arutasime, võtsime lonksu ja uuesti auto alla tagasi. Ennäe! Paaki saab ka ju maha võtta. See eeldas aga tagumise summutaja osa eemaldamist-aga kuidas siis paak eraldub täitetorust? Nädsa - siin on raudtoru ja seda ühendab paagiga täitsa tavaline lõdvik, mis on kinnitatud täitsa tavalise vitsklambriga ja täitsa keeratav kohe! Number 8 padrun kätte ja vits lahti-no siit peaks nüüd kohe ka kütust välja voolama hakkama, ei hakanud. Aga voolikust hakkas tulema- väike imemine ja kankud täitusid üksteise järel, 30L, 25L 10L. Kõik! Jess!!! Nüüd vollad-jullad tagasi ja kähku tanklasse uue diisli järele. Kallasime siis 48 liitrit sisse ja risti ette lüües vajutasin START nuppu. Ketras ja ketras ja käivitus. Johhaidii…nagu onu Heino ütleb. Käed, näod puhtaks, puhtad riided selga ja tanklasse, et täita paak kurguni uue, värske joogiga! Tanklas sooviti meile veel õnne, et niigi hästi läks. Nüüd siis koju, sauna, väike õlu ja pisut näksimist, tiba kangemat terviseks ning juba kell üks magama. Hea, et niigi läks…ŽŽžžžž…z…
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

R Jaan 25, 2013 9:54

Ma lammas unustasin ära,et sul ju kepikastiga auto.
Siduripedaal ei tulnud üldse meelde...:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6986
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

R Jaan 25, 2013 9:56

Pole paha:head: .
Kuul
Postitusi: 62
Liitunud: P Nov 04, 2012 10:13
Asukoht: Viljandimaa
Auto:

#21

R Jaan 25, 2013 11:24

Hää, et lõhnataju alles... Aga sai õhtu sisustatud, sauna kah.:beer:
Ka pirukaga SAAB kulgeda...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#22

R Jaan 25, 2013 12:07

Kas diislil ja bensukal need tankuriotsad erineva jämedusega polnud? Või käib ainult sedapidi, et diislivart ei saa bensukasse toppida, aga vastupidi ei toimi?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2116
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#23

R Jaan 25, 2013 12:34

Kas polnud mitte nii, et diisli tankuriots on jämedam? Et siis bensuka oma mahub rõõmsalt paaki.

Aga muidu tore lugemine..."seiklusjutte maalt ja merelt". NoFear, peaksid kirjanikuks hakkama..:cool:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2126
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#24

R Jaan 25, 2013 14:13

hea, et jälle liigub:)
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 496
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#25

E Mär 04, 2013 15:03

Üks tähelepanek - kas see mitte pole TTiD? On Aero ja TiD? Ma tean kui mõnus ja ilus auto see on. See armastab ja samas ka peidab sõites juhi eest kiirust! 140 sõites on sama tunne, mis 9-3 Aeroga 100-ga. Suur telje vahe loeb. Madalatel kiirustel on aga see tõeline kruisimise nauding. :drive:

Imeilus värv! Üks kahest, mis sellele sobib, sest ei tee seda optiliselt suuremaks (olgem ausad, see auto on suur). Hoia siis bensiinist kaarega eemale! Diislit kulub ju sellel mõnusalt vähe. :)

Muretuid kilomeetreid! :head:

Üks küsimus: Mis on su auto kaaluks kirjutatud esimese ja tagumise ukse vahel oleval mustal kleebisel (ülemine number kohe VIN kood all)? Kas oleksid nõus numbri avalikustama või mulle U2U-ga saatma?
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta