SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Vasta
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#26

K Mär 06, 2013 15:20



Üks küsimus: Mis on su auto kaaluks kirjutatud esimese ja tagumise ukse vahel oleval mustal kleebisel (ülemine number kohe VIN kood all)? Kas oleksid nõus numbri avalikustama või mulle U2U-ga saatma?


Vin koodi all pesitseb tühi koht...kaaluta olek vist.
jupid
Postitusi: 112
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#27

K Mär 06, 2013 22:47

2350 kg peaks registrimass olema sellisel 2,0TTiD manuaalil
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#28

R Mär 08, 2013 10:06

Tegin küttekulu mõõtmise: 100% linnas ja ma ei ole teps mitte kerge jalaga 10,75L/100km.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7054
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

R Mär 08, 2013 13:55

Sellise vana kontsu puhul pole ime,et niipalju rüüpab:beer: .
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 511
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#30

R Mär 15, 2013 11:40

2350 kg peaks registrimass olema sellisel 2,0TTiD manuaalil


Tegelikult seetõttu küsisingi, et mu 2,0 TTiD manuaalil on see hoopis 2440 kg ja sellise massiga autosid Eestis seni registris polnud. Arvasin ise ka, et autodel peaks samad massid olema aga pole. Huvitav kas vahe tuleb mootorist (sul ongi TiD nagu pealkirjas) või lisavarustusest?
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#31

R Mär 15, 2013 14:09

Mul on ikka kahe turbolaaduriga jah aga tundub, et minu auto lisavarustus või siis mugavusvarustus on siinolevatest ikka kõige lahjem, seega kui ei ole NAVI ( mille olemasolu vajadusest Eestis ei ole veel eriti aru saanud) ja muud staffi siis ongi kergem vist registrimass. No see oleks nüüd küll klass omaette kui pea iga auto omaette massiga oleks.

Viimase korra tankimine tõestas, et maanteel on küttekulu 6,95 liitrit diislit sajale kilomeetrile, keskmine kiirus ca 105-110.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3069
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#32

R Mär 15, 2013 14:53

Läks minu masina jaoks ka vaja tüübikinnitust aga see selleks. Räägi parem kuidas roolis tunne on kui nende 19" velgedega kulged? Saabi sild pole just vaiksemate küllast kuid lihtsa ehitusega ja tekkis väike huvi kuidas nendega sõita on.
Ma enda omaga sain analoogsete kiirustega kuluks 5,7 aga mul on kõige lahjem :)
Seniks aga muretut lendu!
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#33

R Mär 15, 2013 15:19

rantto- ma ei oska midagi halba öelda, sinna kuhu rooli keeran, sinna see masin läheb :)

No mina aru ei saa, kuidas saab masina küttekulu olla 5,7??? Ma olen seda täheldanud kõikide autode puhul, mis mul olnud on, et küttekulu on minu jala jaoks suurem mis igal pool kuulda on. Kõvasti suurem.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3069
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#34

R Mär 15, 2013 15:27

Pidasin silmas seda, et isegi kui sillad on väga heas korras siis tänu madala profiiliga rehvidele kolistab ikkagi? Küsin kuna vaja langetada otsus kas suveks 19 või 20" Mina olen täheldanud seda, et kui masin kaugelt maalt tuleb siis algul ongi öko. Sõidad mingi aja meie kütusega ära ja algsetest numbritest võid ainult und näha.
Mis puudutab navit siis baltikum puudub, küll aga on muud hüved. Lased multikatega DVD sisse ja mõneks ajaks on rahu kui peab kuskil pikemalt ootama. USB, HDD ja Bluetooth nagu 21 sajandil kombeks. Harjud ära ja pärast enam ilma ei saa:)
strife
Postitusi: 263
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#35

R Mär 15, 2013 16:02

Ma ei oska muud öelda et sa lihtsalt üllatad oma Saabide valikutega :) Minu meelest üks viisakamaid Saabe üldse!
Igatahes muretuid ja toredaid raskejalaga kilomeetreid!

Ja tankimise kohta: inimene on oma harjumise ori :)

Olen seda sama teinud tuliuue mersu bussiga.. jäi nagu kahtlasti üks hetk seisma tee äärde... õnneks sai kõik välja imetud ja korras :)

Tervitades
Strife
Fly High!
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 511
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#36

R Mär 15, 2013 18:06

Pidasin silmas seda, et isegi kui sillad on väga heas korras siis tänu madala profiiliga rehvidele kolistab ikkagi? Küsin kuna vaja langetada otsus kas suveks 19 või 20"


Kui Tallinnas sõidad on 19" kindlasti mõistlikum. Ühe proovisõidu otsa 19" ka sõitsin, miski ei seganud (kusjuures tee polnud ideaalne). Nüüd aga all talverehvid, need said hoopis 17" - no ei saa Tallinnas madala profiiliga rehviga hakkama!

Mina olen täheldanud seda, et kui masin kaugelt maalt tuleb siis algul ongi öko.


Kütusekulu sõltub jalast ja ajust, mis seda ka juhib aga mulle tundub aina enam ka, et ka sellest kui pikki otsi sõita. Olen tähele pannud, et külmalt on see diiselmootor ka ekraani näitude järgi janusem kui soojalt. Võrreldes 2,8T soojeneb ka salong aeglaset.


Mis puudutab navit siis baltikum puudub, küll aga on muud hüved. Lased multikatega DVD sisse ja mõneks ajaks on rahu kui peab kuskil pikemalt ootama. USB, HDD ja Bluetooth nagu 21 sajandil kombeks. Harjud ära ja pärast enam ilma ei saa:)


Navil võiks jah Baltikum olla! Siis oleks super. Mis aga laste lõbustamisse puutub, siis see hea süsteem. Hea on ka see, et kõvaketta võib muusikat täis panna. Minu arust teeb navi ka auto keskkonsooli seest kenamaks. See väike raadio ekraan on kuidagi veidralt neil välja kukkunud. Aga see maitseasi. Kahju tõesti, et selle navi põhifunktsiooni siin kasutada ei saa. Ise-enesest on kaart ju uuendatav, iseküsimus kas keegi sellele autole selle kaardi kunagi teeb. Peaks uurima, kas see navi mõne muu GM autoga ühtib. 9-3 navid ju sai siin tööle, mis mühiseb! 9-3 navi DVD-d aga 9-5 lugeda ei oska. Teatab, et tundmatu formaat.:(

Mul on ikka kahe turbolaaduriga jah aga tundub, et minu auto lisavarustus või siis mugavusvarustus on siinolevatest ikka kõige lahjem, seega kui ei ole NAVI ( mille olemasolu vajadusest Eestis ei ole veel eriti aru saanud) ja muud staffi siis ongi kergem vist registrimass. No see oleks nüüd küll klass omaette kui pea iga auto omaette massiga oleks.


Massi teema on mulle ka mõistatus. Vahe ju suur. Asi seda kummalisem, et mul on varurattata auto. See peaks ju auto kergemaks tegema.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#37

T Mär 19, 2013 11:38

Küsin kuna vaja langetada otsus kas suveks 19 või 20" Mina olen täheldanud seda, et kui masin kaugelt maalt tuleb siis algul ongi öko. Sõidad mingi aja meie kütusega ära ja algsetest numbritest võid ainult und näha.
Mis puudutab navit siis baltikum puudub, küll aga on muud hüved. Lased multikatega DVD sisse ja mõneks ajaks on rahu kui peab kuskil pikemalt ootama. USB, HDD ja Bluetooth nagu 21 sajandil kombeks. Harjud ära ja pärast enam ilma ei saa:)



Ära üle 19" küll alla pane...tõesõna.
Asi selles ongi, et see masin ei tulnud teps mitte kaugelt maalt...juhul kui Tallinn "kauge maa" ei ole. Mina teen küttekulu kontrolli tankimisest tankimiseni, seal võib see erinevus loomulikult olla ka mõnes liitris, et kuidas kütus paaki vuhisedes vahutab.
Aga jah, seda lastele mõeldud multimeediat sooviks oma autosse ka tegelt.
Factor
Postitusi: 701
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#38

T Mär 19, 2013 15:34


Aga jah, seda lastele mõeldud multimeediat sooviks oma autosse ka tegelt.

Minul on Odavaotsa tahvelarvuti koos eesistuja peatoekülge käiva hoidikuga.
http://www.itshop.ee/tahvelarvutid-ja-lisad/tahvelarvutite-lisad/tahvelarvuti-autohoidik-tagaistujale.

On ka klaasikülge käiva iminapaga varjante, kui peaksid esiistmel tahvlit vajama (GPS vms.)
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#39

K Mär 27, 2013 14:55

No ma räägin jälle ühe huvitava loo. See pealkiri peaks olema , et juhtub vaid Venemaal-tegelt juhtus Lätis:

Käisime oma perega eelmisel reedel, ehk siis 22. märtsil Lätis, Cesises suusatamas ja mäelt ära tulles olime ühe valgusfoori taga kui meie ette trügis üks vana parsa Golf. Ilma tagumise stangeta, ukseliistud töllerdamas ja neli jummalast täis vennikest autos. Kui ma signaaliga märku andsin, et nii ei tehta, kuna mina ka ju alles liikusin siis tuli sealt tagumise akna kaudu igasuguseid vihaseid kommentaare. See oli nagu aru saada. Ja no kui siis roheline süttis ning esimene auto ära sõitis jäi too Golf minu ette seisma...no mida seisad, sõitsin siis temast mööda aga nemad vist tahtsid autost välja karata, et mind "õpetada". Parempoolsest küljepeelglist nägin siis, et masin kargas kohapealt ja osaliselt üle lumehunniku, mulle järgi. Ja no nii taga oli, et ... seal võis vahet olla vast mingi 10cm. Siis kimasid nad võimalusel minust mööda ning risti tee peale, jäin siis ka seisma, need kargasid aga autost välja ja ma siis üle kõnnitee minema ja edasi. ... kuni järgmise valgusfoorini. Seal ajasid nad auto jälle kohe väga risti ja jälle autost välja ja tulid siis minu poole...tegelt oli paras hirm nahas, Neid oli 3 umbjoobes-pohui ju! Kerisin siis akna alla ja kohe vaadati autos olevad inimesed üle, nähes lapsi ütlesid nad, et lapsed ja vaheaeg jms...ja meil on siin maal omad reeglid ja nii ei tehta...sõbralik käepigistus ning siis ütles üks krutoi SAAB, harošaja...ja läinud nad olidki. Loomulikult seisis liiklus kogu tee peal...Vat selline lugu meie vennasvabariigist. Nii et rahvas-KRUTOI SAAB!
Kahju, et mul mingitki kaamerat autos ei olnud mis teed filmib, oleks päris korraliku lõigu saanud.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#40

E Jaan 06, 2014 11:13

Täna läks auto päris katki kohe...
Esinina sai laksu ja kõrvalteelt ette sõitnud Škoda Superb viis kaasa esistange koos kõige mudru ja asjadega.
Samuti sai esikapott ja tuled särgid värgid viga. Vot, selline kingitus siis.:freak:



Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#41

E Jaan 06, 2014 11:33

Einoteretore :wall:
Vaata,et auto kindlasti Viking Motorsisse saaks-mida iganes see süüdlase selts kokku rääkima ei hakka :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Oliver777
Saabiklubi liige
Postitusi: 291
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht:
Auto:

#42

E Jaan 06, 2014 11:53

Lõhnab ikka hea summa järgi see esiots. Kahju vaadata kohe !
Kui aus olla siis olen täheldanud, et liikluses viimaselajal päris palju Rahvast kes ei näe või ei taha vaadata mis tema kõrval toimub ja siis tehakse manöövreid kus omal peab silm lahti olema 100% ,et vältida kamikaazede äkk rünnakut.
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#43

E Jaan 06, 2014 11:57

Selts viib selle Tartu Carringi...
Ma nüüd ei tea, kas ajan ikka oma jonni, et Viking? Või võib see Carring ka asjaga korda saada?
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 910
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#44

E Jaan 06, 2014 12:01

Pigem ikka Viking
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#45

E Jaan 06, 2014 12:03

Mina ei laseks mujale viia kui ainult VM-i...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3658
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#46

E Jaan 06, 2014 12:06

Lisaks õnnele tuleb ka palju edu soovida :head:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#47

E Jaan 06, 2014 12:42

Mina nõuaks ka VM-i. Selts võiks ise ka aru saada, et selline Eestis vähelevinud mudel tuleks viia sinna kus vastav pädevus ja kogemus on. Ei ole mõtet sama tööd 2 korda teha ... enne Tartus ja siis Tallinnas vigade parandus.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 910
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#48

E Jaan 06, 2014 12:56

Seltsi vaevalt, et huvitab kui vähelevinud mudel see on, neid pigem huvitab, et võimalikult odavalt see ära tehtaks. Kui carring pakub vähem kui VM siis loogiline, et nad tahavad carringi viia(näiteks).
aednik
Postitusi: 458
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#49

E Jaan 06, 2014 13:26

Kas Saabidel oli oluline see hoolduse järjepidevus VM-s? Mingid garantiid vms. Tulevikus võid kahetseda, kui mujal lased teha. See pole ju mingi odav sõiduk sul.

Turvapadi ikka avanes?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3069
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#50

E Jaan 06, 2014 14:23

Seoses pankrotiga kadusid ka kõik garantiid! Kui uusi juppe ei saa siis lammutatud on neid juba piisavalt, et kasutatud juppidega asi korda teha. Seniks aga jaksu!
Vasta