Kahju, et haigus iga aastaga ühe süveneb ja suuri jälgi järele jättes aina sügavamale südamesse surub.
Eks ta ole. Diil on tehtud ning uus auto on kodus õue peal.
Meile meeldib. Kohe väga!
Kui ma Iisaku postitusi nägin antud masina müügi kohta, siis nagu ikka ilusate autode puhul, käis kohe nagu miski nõks seest läbi. Oma võimalusi uurides ja asja üle järelel mõeldes saigi Päälinna mindud ja autoga üks proovisõit tehtud. Siis mina juba teadsin, et sellest saab ikka meie uus pereliige. Naane-vada naane oli vähe selline kahklev ja kõhklev aga polnud hullu, masin ju igati vinks-vonks.
Järgmisel päeval asju ajama ning nüüd see ongi käes.
SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear
Hoia siis hoolega-ikkagi esimene viimase põlvkonna 9-5 siin foorumis:head:
Lisame ühe pildi ka siia,et teisedki teaks millest jutt.
Mitte,et keegi seda enne juba näinud poleks...
Lisame ühe pildi ka siia,et teisedki teaks millest jutt.
Mitte,et keegi seda enne juba näinud poleks...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pagan küll, et ma sind ei kahtlustanud
Kahtlustasin suvekat aga sa ju samasugune hull mees!
Igaljuhul hoia kenasti ja anna ikka teada kah kuidas vastu peab jne.
Kahtlustasin suvekat aga sa ju samasugune hull mees!
Igaljuhul hoia kenasti ja anna ikka teada kah kuidas vastu peab jne.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Õnnitlused, muretuid km. Neid libiseb selle masinaga päris sujuvalt ning kiirelt...
See on esimene ja ainuke auto kus ma unustasin ära, et ma ei sõidan manuaalkastiga ning suutsin maantee ääres seisma jäädes 2x auto välja suretada ....
Häid kilomeetreid...
See on esimene ja ainuke auto kus ma unustasin ära, et ma ei sõidan manuaalkastiga ning suutsin maantee ääres seisma jäädes 2x auto välja suretada ....
Häid kilomeetreid...
Iga ratas veab and then some!
Uhh, palju õnne uuele omanikule!!! See auto isutas mind ikka sajaga. Õnneks on see, et ma vajan kindlasti universaalkerega autot ja uus 9-5 seda ei paku.... see oli ainuke asi, mis hoidis mind tagasi Iisakule helistamast
Seega jääb 9-5 soetamine minule ainult unistuseks. Aga seda rohkem ma rõõmustan (loe kadestan) teisi!
Seega jääb 9-5 soetamine minule ainult unistuseks. Aga seda rohkem ma rõõmustan (loe kadestan) teisi!
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2289
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
IFF... sa ei ole ainuke...
Ka mul õnnestus täna kord auto päris välja suretada ja teine kord sain veel madalama käigu sisse, et vedas käima.
Aga selle autoga sõit on vaid üks nauding-pean vist ka nutitelefoni ostma, ei taha sellest autost kohe teps mitte väljuda... siis saan otse foorumisse kirju saata...
Kodupoole sõidan ikka suure ringiga...
Ka mul õnnestus täna kord auto päris välja suretada ja teine kord sain veel madalama käigu sisse, et vedas käima.
Aga selle autoga sõit on vaid üks nauding-pean vist ka nutitelefoni ostma, ei taha sellest autost kohe teps mitte väljuda... siis saan otse foorumisse kirju saata...
Kodupoole sõidan ikka suure ringiga...
Paljud Õnned kena masina puhul. Väga kena aparaat, isegi tahaks aga veel ei küündi selleni.
Kuidas sel diislil kütusekulu on?
Tuttaval ka uus 9-5, 2.0 automaat bensukas ja räägib, et kütusekulu ikka üllatavalt väike, rääkis midagi linnas 8-9 kuid ma ise pole veel näinud. Korra küll sõita sain, mitte ei tahtnud roolitagant ära tulla.
On mõni saab millel seda ei kostu sisse nii palju?
Kuidas sel diislil kütusekulu on?
Tuttaval ka uus 9-5, 2.0 automaat bensukas ja räägib, et kütusekulu ikka üllatavalt väike, rääkis midagi linnas 8-9 kuid ma ise pole veel näinud. Korra küll sõita sain, mitte ei tahtnud roolitagant ära tulla.
Ära siis sõidu ajal telefoniga kirjuta Mõtlesin muidu et ostaks ka sellise Saabi järgmiseks. Olen veel kuulnud et rehvimüra kostub hästi sisse.
On mõni saab millel seda ei kostu sisse nii palju?
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2289
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aitäh heade soovide eest.
Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.
Keskmine küttekulu hetkel on 6,7. Enne, kui Tallinnast auto hoovi jõudis, oli keskmine 6,6.
Ausalt-mul ei ole nii väikese küttekuluga autot mitte kunagi olnud.
TGB: ma tean, mida Sa tunned...
Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.
Keskmine küttekulu hetkel on 6,7. Enne, kui Tallinnast auto hoovi jõudis, oli keskmine 6,6.
Ausalt-mul ei ole nii väikese küttekuluga autot mitte kunagi olnud.
TGB: ma tean, mida Sa tunned...
Miks peaks suurem rehv rohkem kive üles korjama?...
Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.
Aga väga lahe auto.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2289
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
No nii! Eile õnnestus mul siis oma autosse rahuliku südamega 42 liitrit bensiini tankida. Mõeldud-tehtud! Ärkasin alles siis, kui hakkasin bensiini lõhna tundma-krt, ma ju selle autoga, mille sisse läheb diisel. Johhaidii...nagu ütleb onu Heino.
Vantsisin siis linta-lönta kassasse ja ütlesin kurvalt selle nädalavahetuse võlusõna, et saada 4 senti liitrilt alla ja siis moka otsast mainisin, et tegelikult pidin ma sellesse autosse diislit tankima. Müüjatel ka näod pikad ja keelitasid mind kohe, et ma autot ei käivitaks. Mindi kohe tagaruumi mingeid kanistreid otsima.
Võtsin siis kõne sõbrale, kes mu 500 meetrit eemale garaaži veaks ja valmistasin juba auto ette-kruvisin pukseerimisaasa autole ilusasti ette ja siis tuli meelde, et huvitav küll, kuidas sellel autol rooli lukust lahti saan, ilma, et masin käivituks. Ei julenud mina nuppu puutuda. Kõne Iisakule, ja saingi teada, et ei tohi pedaali puutuda. Aga mitte piduripedaali vaid sidurit ei tohi alla vajutada. Klõpsti, süüde sees, rool lukust lahti ja tore! Hakkas siis sikutama-no ei lähe masin edasi. Krt-käik sees aga enne kontrollisin, et ega kässar peal ei ole. Ei olnud-aga nüüd oli! No kuidas ma seda maha saan, Iisak ju ütles, et ära piduripedaali puutu, läheb käima. Appi!!! No vaikselt ikka vajutasin pidurit ja saingi kässari maha. Vedaja auto hüppab, kargab ees, no ei tule minu masin järgi. Ja kui siis käik välja sai ning käispidur ka maha, siis saimegi rõõmsalt hakata liikuma. Siis küsisin, veel Trionicu käest, et äkki teab tema, mismoodi seda kütust paagist kätte saab? Ei tea, arutasime mõningaid variante ja eks ma siis valmistusin pikaks õhtuks. Auto kanali peale ja siis proovisime ühe tugevama peenema hüdrovoolikuga, et kas sisselaske avast saaks mõne liitri välja imeda. Voolik läks meetri jagu sisse aga ei midagi, isegi ots ei saanud märjaks. Järgmine etapp auto alla. Miski suur filtrikorpus paagi kõrval. Ok - vaatasime ka mootori juurest, et millise vooliku lahti võtaks. Aga nagu ei tahtnud, et sinna bensiin satub. Liikusime tagasi paagi juurde. Midagi-ämber kätte ja filtri korpus lahti ning lootsime niimoodi kütuse kätte saada. Tuli üks törts-kõik! No siis proovisime kompressoriga õhku lasta paaki, et küll ta välja suruma hakkab. Paak tegi ühel hetkel - plõnn ja siis jätsime järgi. Krt! No kuidas me siis saame-jäi õhku tekkinud küsimus ikka veel vastuseta… Ahjaa, paagi peal on ju miski ava, kuhu juurde saab äkki pealpoolt. Nii, tagaiste välja…huvitav, kuidas see käib? Pisut nipitamist ja oligi lõpuks iste käes aga mida ei ole-see on mingi luuk, et pääseks paagi peale. Jälle istusime, mõtlesime, arutasime, võtsime lonksu ja uuesti auto alla tagasi. Ennäe! Paaki saab ka ju maha võtta. See eeldas aga tagumise summutaja osa eemaldamist-aga kuidas siis paak eraldub täitetorust? Nädsa - siin on raudtoru ja seda ühendab paagiga täitsa tavaline lõdvik, mis on kinnitatud täitsa tavalise vitsklambriga ja täitsa keeratav kohe! Number 8 padrun kätte ja vits lahti-no siit peaks nüüd kohe ka kütust välja voolama hakkama, ei hakanud. Aga voolikust hakkas tulema- väike imemine ja kankud täitusid üksteise järel, 30L, 25L 10L. Kõik! Jess!!! Nüüd vollad-jullad tagasi ja kähku tanklasse uue diisli järele. Kallasime siis 48 liitrit sisse ja risti ette lüües vajutasin START nuppu. Ketras ja ketras ja käivitus. Johhaidii…nagu onu Heino ütleb. Käed, näod puhtaks, puhtad riided selga ja tanklasse, et täita paak kurguni uue, värske joogiga! Tanklas sooviti meile veel õnne, et niigi hästi läks. Nüüd siis koju, sauna, väike õlu ja pisut näksimist, tiba kangemat terviseks ning juba kell üks magama. Hea, et niigi läks…ŽŽžžžž…z…
Vantsisin siis linta-lönta kassasse ja ütlesin kurvalt selle nädalavahetuse võlusõna, et saada 4 senti liitrilt alla ja siis moka otsast mainisin, et tegelikult pidin ma sellesse autosse diislit tankima. Müüjatel ka näod pikad ja keelitasid mind kohe, et ma autot ei käivitaks. Mindi kohe tagaruumi mingeid kanistreid otsima.
Võtsin siis kõne sõbrale, kes mu 500 meetrit eemale garaaži veaks ja valmistasin juba auto ette-kruvisin pukseerimisaasa autole ilusasti ette ja siis tuli meelde, et huvitav küll, kuidas sellel autol rooli lukust lahti saan, ilma, et masin käivituks. Ei julenud mina nuppu puutuda. Kõne Iisakule, ja saingi teada, et ei tohi pedaali puutuda. Aga mitte piduripedaali vaid sidurit ei tohi alla vajutada. Klõpsti, süüde sees, rool lukust lahti ja tore! Hakkas siis sikutama-no ei lähe masin edasi. Krt-käik sees aga enne kontrollisin, et ega kässar peal ei ole. Ei olnud-aga nüüd oli! No kuidas ma seda maha saan, Iisak ju ütles, et ära piduripedaali puutu, läheb käima. Appi!!! No vaikselt ikka vajutasin pidurit ja saingi kässari maha. Vedaja auto hüppab, kargab ees, no ei tule minu masin järgi. Ja kui siis käik välja sai ning käispidur ka maha, siis saimegi rõõmsalt hakata liikuma. Siis küsisin, veel Trionicu käest, et äkki teab tema, mismoodi seda kütust paagist kätte saab? Ei tea, arutasime mõningaid variante ja eks ma siis valmistusin pikaks õhtuks. Auto kanali peale ja siis proovisime ühe tugevama peenema hüdrovoolikuga, et kas sisselaske avast saaks mõne liitri välja imeda. Voolik läks meetri jagu sisse aga ei midagi, isegi ots ei saanud märjaks. Järgmine etapp auto alla. Miski suur filtrikorpus paagi kõrval. Ok - vaatasime ka mootori juurest, et millise vooliku lahti võtaks. Aga nagu ei tahtnud, et sinna bensiin satub. Liikusime tagasi paagi juurde. Midagi-ämber kätte ja filtri korpus lahti ning lootsime niimoodi kütuse kätte saada. Tuli üks törts-kõik! No siis proovisime kompressoriga õhku lasta paaki, et küll ta välja suruma hakkab. Paak tegi ühel hetkel - plõnn ja siis jätsime järgi. Krt! No kuidas me siis saame-jäi õhku tekkinud küsimus ikka veel vastuseta… Ahjaa, paagi peal on ju miski ava, kuhu juurde saab äkki pealpoolt. Nii, tagaiste välja…huvitav, kuidas see käib? Pisut nipitamist ja oligi lõpuks iste käes aga mida ei ole-see on mingi luuk, et pääseks paagi peale. Jälle istusime, mõtlesime, arutasime, võtsime lonksu ja uuesti auto alla tagasi. Ennäe! Paaki saab ka ju maha võtta. See eeldas aga tagumise summutaja osa eemaldamist-aga kuidas siis paak eraldub täitetorust? Nädsa - siin on raudtoru ja seda ühendab paagiga täitsa tavaline lõdvik, mis on kinnitatud täitsa tavalise vitsklambriga ja täitsa keeratav kohe! Number 8 padrun kätte ja vits lahti-no siit peaks nüüd kohe ka kütust välja voolama hakkama, ei hakanud. Aga voolikust hakkas tulema- väike imemine ja kankud täitusid üksteise järel, 30L, 25L 10L. Kõik! Jess!!! Nüüd vollad-jullad tagasi ja kähku tanklasse uue diisli järele. Kallasime siis 48 liitrit sisse ja risti ette lüües vajutasin START nuppu. Ketras ja ketras ja käivitus. Johhaidii…nagu onu Heino ütleb. Käed, näod puhtaks, puhtad riided selga ja tanklasse, et täita paak kurguni uue, värske joogiga! Tanklas sooviti meile veel õnne, et niigi hästi läks. Nüüd siis koju, sauna, väike õlu ja pisut näksimist, tiba kangemat terviseks ning juba kell üks magama. Hea, et niigi läks…ŽŽžžžž…z…
Pole paha:head: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas polnud mitte nii, et diisli tankuriots on jämedam? Et siis bensuka oma mahub rõõmsalt paaki.
Aga muidu tore lugemine..."seiklusjutte maalt ja merelt". NoFear, peaksid kirjanikuks hakkama..
Aga muidu tore lugemine..."seiklusjutte maalt ja merelt". NoFear, peaksid kirjanikuks hakkama..
hea, et jälle liigub:)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Üks tähelepanek - kas see mitte pole TTiD? On Aero ja TiD? Ma tean kui mõnus ja ilus auto see on. See armastab ja samas ka peidab sõites juhi eest kiirust! 140 sõites on sama tunne, mis 9-3 Aeroga 100-ga. Suur telje vahe loeb. Madalatel kiirustel on aga see tõeline kruisimise nauding.
Imeilus värv! Üks kahest, mis sellele sobib, sest ei tee seda optiliselt suuremaks (olgem ausad, see auto on suur). Hoia siis bensiinist kaarega eemale! Diislit kulub ju sellel mõnusalt vähe.
Muretuid kilomeetreid!
Üks küsimus: Mis on su auto kaaluks kirjutatud esimese ja tagumise ukse vahel oleval mustal kleebisel (ülemine number kohe VIN kood all)? Kas oleksid nõus numbri avalikustama või mulle U2U-ga saatma?
Imeilus värv! Üks kahest, mis sellele sobib, sest ei tee seda optiliselt suuremaks (olgem ausad, see auto on suur). Hoia siis bensiinist kaarega eemale! Diislit kulub ju sellel mõnusalt vähe.
Muretuid kilomeetreid!
Üks küsimus: Mis on su auto kaaluks kirjutatud esimese ja tagumise ukse vahel oleval mustal kleebisel (ülemine number kohe VIN kood all)? Kas oleksid nõus numbri avalikustama või mulle U2U-ga saatma?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid