SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Nii. Tänane hommik oli pehmem ning õlituli põlema ei jäänud. Leppisime nüüd Carringiga kokku, et see auto läheb ühel õhtul sinna aeda ning järgmisel hommikul kui on mootor täiesti külm, panevad nad manokad külge ning mõõdavad igaks petteks surved ära. Äkki selles asi. Kas aga niimoodi midagi teada saab? Seda veel ei tea...
Vot...
Lisaks on veel üks anomaalia hakanud autot kummitama...
Mootor täiesti soe ja sõidan mööda teed, ning tunnen kuidas jõud hakkab raugema. Vajutan küll gaasipedaali aga mingit muutust ei ole. Ja järsku, peale minutit - paari hakkab auto jälle ilusasti tõmbama ja saab kiirendada.
Eile, siis peale seda kui õlituli oli endast märku andnud, tekkis mul selline asi valges, st eelneval paaril korral oli see ühel pikal sõidul idast kodu poole ja pimedas..., siis tuli väljalasketorustikust ikka korralikult auru välja. See ei olnud must ega sinine suits, see oli täiesti valge ja lõhnas ikka nagu diislisuits. Jahutusvedelik normis...
Vot...
Lisaks on veel üks anomaalia hakanud autot kummitama...
Mootor täiesti soe ja sõidan mööda teed, ning tunnen kuidas jõud hakkab raugema. Vajutan küll gaasipedaali aga mingit muutust ei ole. Ja järsku, peale minutit - paari hakkab auto jälle ilusasti tõmbama ja saab kiirendada.
Eile, siis peale seda kui õlituli oli endast märku andnud, tekkis mul selline asi valges, st eelneval paaril korral oli see ühel pikal sõidul idast kodu poole ja pimedas..., siis tuli väljalasketorustikust ikka korralikult auru välja. See ei olnud must ega sinine suits, see oli täiesti valge ja lõhnas ikka nagu diislisuits. Jahutusvedelik normis...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Turborõhu andur ja EGRi on ka puhastatud? Ma enda omadel puhastan 4xaastas ja iga kord on korralikult kinni tahmunud. Ma seda GM õli enam usalda. Varem oli Castrol sees kõik ilus, peale GMi hommikuti käis raskelt ja hääl ka valju. Pärast kolme päeva uuesti Castrol sisse ja hommikune käivitamine palju vaiksem.
See GM õli tasuks ära unustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kuna kirjeldusest seda välja ei tule, siis küsiks jaburalt elementaarset ja banaalset asja- kas sa mootori õlitaset oled ka peale seda Carringis käiku kontrollinud? Eeldusel, et sel peenel autol ikka õlimõõtevarras veel eksisteerib ja pole anduritega asendatud.
Oma kogemusest ütleks, et kui autol ise õli ei vaheta, siis reeglina pannakese seda sisse kas liiga vähe või liiga palju, normi ei kipu eriti trehvama kuna aeg sunnib takka ja pohh...võõras auto ju. Paar korda olen seda viga teinud ja lasknud raha eest teistel vahetada enam naljalt seda viga ei tee... kui just viimne häda käes pole.
Oma kogemusest ütleks, et kui autol ise õli ei vaheta, siis reeglina pannakese seda sisse kas liiga vähe või liiga palju, normi ei kipu eriti trehvama kuna aeg sunnib takka ja pohh...võõras auto ju. Paar korda olen seda viga teinud ja lasknud raha eest teistel vahetada enam naljalt seda viga ei tee... kui just viimne häda käes pole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Õlitaset pole ma tõepoolest vaadanud... Ei tule nagu selle pealegi...
Mina olen pigem seda usku, et see õli on pask. Sest kuna eile ja täna olid soojemad ilmad ja ei olnud enam -6, siis käivitus nagu naksti ja ilma õlitule süttimiseta.
Krt, lööge või maha, aga ma kahtlustan ikkagi õli kvaliteeti.
Täna peaks ma oma auto saatma siis õhtul Tartusse Carringi...kas sellel aga mõtet on? Kardan, et sealt ei tule survete mõõtmisel mingit adekvaatset vastust...
Mina olen pigem seda usku, et see õli on pask. Sest kuna eile ja täna olid soojemad ilmad ja ei olnud enam -6, siis käivitus nagu naksti ja ilma õlitule süttimiseta.
Krt, lööge või maha, aga ma kahtlustan ikkagi õli kvaliteeti.
Täna peaks ma oma auto saatma siis õhtul Tartusse Carringi...kas sellel aga mõtet on? Kardan, et sealt ei tule survete mõõtmisel mingit adekvaatset vastust...
No saad vähemalt südamerahu :)
Trionic- palun esita tõesed väited GM kehva õli kvaliteedi kohta, kui sa selles nii veendunud oled.
Muidu soovitaks aga autoga pädevasse remondi töökotta pöörduda, õlitule vilgutamist tuleks tõsiselt võtta.
Muidu soovitaks aga autoga pädevasse remondi töökotta pöörduda, õlitule vilgutamist tuleks tõsiselt võtta.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Päris mitmed kasutavad ja ei kurda küll GMi õli üle aga eelmine kevad proovisin GMi 5W30 Dexos 2-te. Vahetasin selle üsna kiiresti Liqui Moly vastu tagasi kuna hommikul mootor tegi ikka päris koledat häält, eelmise õliga ei olnud seda probleemi ja ka selle õliga mis peale GMI sisse läks ei olnud ka seda probleemi. Tellisin kanistri partsforsaabs lehelt koos muu träniga, ei teagi kas oli "võlts" õli või ongi kehv aga igatahes rohkem ei jända temaga.
Teemast küll väljudes kuid üldsuse harimiseks ja mitte GM õli promomiseks -õli paksuse ja õli määrdeomadused erinevatel temperatuuridel määratakse õli viskoosusega. Kel huvi võib ennast kurssi viia näiteks :
http://www.texacobaltic.eu/et/viskoossus
Õlide kvaliteet määratakse kindlaks ikka laborites, mille aluseks on vastavad nõuded ja tingimused. Jutu kokkuvõte, kui kasutada autot sihipäraselt, vahetada õli mõistliku välbaga, siis pole vahet kas kasutad GM, Liqui Moly või Castrolit. B205/235 mootorite peamine probleem seisneb mitte õli kvaliteedis vaid pigem õli puudumises (kas sõidetakse kuivaks või õlivõttur umbes või sõidetakse üli pikkasid välpasid).
http://www.texacobaltic.eu/et/viskoossus
Õlide kvaliteet määratakse kindlaks ikka laborites, mille aluseks on vastavad nõuded ja tingimused. Jutu kokkuvõte, kui kasutada autot sihipäraselt, vahetada õli mõistliku välbaga, siis pole vahet kas kasutad GM, Liqui Moly või Castrolit. B205/235 mootorite peamine probleem seisneb mitte õli kvaliteedis vaid pigem õli puudumises (kas sõidetakse kuivaks või õlivõttur umbes või sõidetakse üli pikkasid välpasid).
Võimsust pole kunagi piisavalt
NoFeari probleemi on kajastanud ka paljud teised TTiD omanikud, viga on kuuldavasti softis ja ainult ühel on õlipump vahetusse läinud:
A20DTC/H/J Engines
Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.
This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.
Note: Do not replace any parts.
A20DTC/H/J Engines
Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.
This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.
Note: Do not replace any parts.
Trionic- palun esita tõesed väited GM kehva õli kvaliteedi kohta, kui sa selles nii veendunud oled.
Muidu soovitaks aga autoga pädevasse remondi töökotta pöörduda, õlitule vilgutamist tuleks tõsiselt võtta.
Omateada ei ole ma õli (kehvast)kvaliteedist kusagil midagi maininud:freak:
Mul puudub selleks labor.
Mulle ei sobi GM õlide nn. "pesemisomadused" (või nende puudumine), mis pole aga mingi kvaliteedinäitaja. Vastavaid lisandeid kas lisatakse, või mitte. Õli põhifunktsiooni mõjutab see marginaalselt.:thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
haha, peenelt öeldud. See teema läheb samasse kategooriasse nagu seda on kütusetootjate milesPLUS, futura või V-power kütused, mis ei oma normaalse ja tavatarbimise puhul mingit vahet . Seda võib ka õlide kohta öelda.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Seega ! Tuleb rohkem pöördesse ajada ja mitte kulgeda lihtsalt;)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Seega ! Tuleb rohkem pöördesse ajada ja mitte kulgeda lihtsalt;)
Samas pole see seda tüüpi auto millega peenestada. Elegantne härrasmeeste auto, paras vaikselt kulgeda.
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Mõni laisk, vähe kogukama kubatuuriga vabalthingav bensukas, automaat kastiga on paras. :drive:
Iga ratas veab and then some!
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Vaata õuepeal ringi :)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.
Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
Vaata õuepeal ringi :)
Nähh, krt, laps leidiski auto!:head:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ikka häda ja viletsus nende uuemate saanidega.
Kes 1985 aastal oskas seda arvata, et ta oma 5 aastat vana autoga iga aasta paaril korral kuskil remondis või hoolduses peaks käima?? Kui osteti ikka uus auto, siis sellega sai sõita....:drive:
Kes 1985 aastal oskas seda arvata, et ta oma 5 aastat vana autoga iga aasta paaril korral kuskil remondis või hoolduses peaks käima?? Kui osteti ikka uus auto, siis sellega sai sõita....:drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Nonii!
Uudiseid siis ka siitpoolt sood.
Reedel käis see auto siis Carringis kus väidetavalt olla nad jälile jõudnud õliprobleemile ja vahetati ära õliandur. Samuti puhastati igasuguseid muid andureid ja saime siis lõpuks ka jälle oma parkimisandurid tööle, kuna kaks tükki olid vigased.
Juba suures ootuses ja pisut väriseva nimetissõrmega vajutasin täna hommikul starterit ning ülla-ülla... "Stop the Motor. Oilpressure too low" Peale mõne sekundilist edasikäimist käib jälle, nagu poleks midagi olnudki... Aga väljas oli ju miinuskraad!!! ;-)
Seega läheb see auto reedel Vikingisse ja tehakse korda!
Ja kujutle vaid, ivomets, tõepoolest. Ostad raske raha eest auto, mõtled, et saad normaalselt sõita...aga sittagi, 74tuh km ja mootoris on jama...
Uudiseid siis ka siitpoolt sood.
Reedel käis see auto siis Carringis kus väidetavalt olla nad jälile jõudnud õliprobleemile ja vahetati ära õliandur. Samuti puhastati igasuguseid muid andureid ja saime siis lõpuks ka jälle oma parkimisandurid tööle, kuna kaks tükki olid vigased.
Juba suures ootuses ja pisut väriseva nimetissõrmega vajutasin täna hommikul starterit ning ülla-ülla... "Stop the Motor. Oilpressure too low" Peale mõne sekundilist edasikäimist käib jälle, nagu poleks midagi olnudki... Aga väljas oli ju miinuskraad!!! ;-)
Seega läheb see auto reedel Vikingisse ja tehakse korda!
Ja kujutle vaid, ivomets, tõepoolest. Ostad raske raha eest auto, mõtled, et saad normaalselt sõita...aga sittagi, 74tuh km ja mootoris on jama...
Reede on viimane aeg poole hinnaga tööd VM-st saada:) Ma siin loodan, et ka minu 95 katkine parkimisandur saab selle nädala jooksul värvi selga ja paigalduse soodsalt tehtud.
Ikka häda ja viletsus nende uuemate saanidega.
Kes 1985 aastal oskas seda arvata, et ta oma 5 aastat vana autoga iga aasta paaril korral kuskil remondis või hoolduses peaks käima?? Kui osteti ikka uus auto, siis sellega sai sõita....:drive:
85 pole autot ostnud poest, 88 aasta masinaga oli küll palju jama peale poest väljasõitu. Esiteks võeti algosadeks lahti ja pandi kokku tagasi, et üldse liikuma saaks, lisaks roostetõrjet ja palju muud huvitavat.
Autoks oli tooaeg kollane ZaZ 968M :)
Ivomets- milliseid liikureid sa 1985 siis poest ostsid, et nendega muret polnud?