1. leht 8-st

SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 9:03
Postitas NO FEAR
Kahju, et haigus iga aastaga ühe süveneb ja suuri jälgi järele jättes aina sügavamale südamesse surub.:)

Eks ta ole. Diil on tehtud ning uus auto on kodus õue peal.
Meile meeldib. Kohe väga!

Kui ma Iisaku postitusi nägin antud masina müügi kohta, siis nagu ikka ilusate autode puhul, käis kohe nagu miski nõks seest läbi. Oma võimalusi uurides ja asja üle järelel mõeldes saigi Päälinna mindud ja autoga üks proovisõit tehtud. Siis mina juba teadsin, et sellest saab ikka meie uus pereliige. Naane-vada naane oli vähe selline kahklev ja kõhklev aga polnud hullu, masin ju igati vinks-vonks.
Järgmisel päeval asju ajama ning nüüd see ongi käes.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 9:09
Postitas iisak
Hoia siis hoolega-ikkagi esimene viimase põlvkonna 9-5 siin foorumis:head:
Lisame ühe pildi ka siia,et teisedki teaks millest jutt.
Mitte,et keegi seda enne juba näinud poleks...:freak:
Pilt

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 9:12
Postitas ivomets
Pagan küll, et ma sind ei kahtlustanud :head:
Kahtlustasin suvekat aga sa ju samasugune hull mees!
Igaljuhul hoia kenasti ja anna ikka teada kah kuidas vastu peab jne.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 9:12
Postitas IFF
Õnnitlused, muretuid km. Neid libiseb selle masinaga päris sujuvalt ning kiirelt...

See on esimene ja ainuke auto kus ma unustasin ära, et ma ei sõidan manuaalkastiga ning suutsin maantee ääres seisma jäädes 2x auto välja suretada .... :D

Häid kilomeetreid...

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 11:04
Postitas Ets
Uhh, palju õnne uuele omanikule!!! See auto isutas mind ikka sajaga. Õnneks on see, et ma vajan kindlasti universaalkerega autot ja uus 9-5 seda ei paku.... see oli ainuke asi, mis hoidis mind tagasi Iisakule helistamast :)
Seega jääb 9-5 soetamine minule ainult unistuseks. Aga seda rohkem ma rõõmustan (loe kadestan) teisi!

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 13:40
Postitas Factor
No hästi paned NO FEAR.... Tubli!
Et nüüd kohe järgmine saunaõhtu nimetusega liigud.... :drink:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 16:58
Postitas NO FEAR
IFF... sa ei ole ainuke...

Ka mul õnnestus täna kord auto päris välja suretada ja teine kord sain veel madalama käigu sisse, et vedas käima.
Aga selle autoga sõit on vaid üks nauding-pean vist ka nutitelefoni ostma, ei taha sellest autost kohe teps mitte väljuda...:D siis saan otse foorumisse kirju saata...

Kodupoole sõidan ikka suure ringiga...:P

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 17:08
Postitas TGB
Õnnitlused :beer:

See on lihtsalt jäle, kuidas mulle see auto meeldib :love:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 22:36
Postitas vmaster
Ära siis sõidu ajal telefoniga kirjuta :) Mõtlesin muidu et ostaks ka sellise Saabi järgmiseks. Olen veel kuulnud et rehvimüra kostub hästi sisse.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 22:51
Postitas welts
Paljud Õnned kena masina puhul. Väga kena aparaat, isegi tahaks aga veel ei küündi selleni.

Kuidas sel diislil kütusekulu on?
Tuttaval ka uus 9-5, 2.0 automaat bensukas ja räägib, et kütusekulu ikka üllatavalt väike, rääkis midagi linnas 8-9 kuid ma ise pole veel näinud. Korra küll sõita sain, mitte ei tahtnud roolitagant ära tulla.:drive:


Ära siis sõidu ajal telefoniga kirjuta :) Mõtlesin muidu et ostaks ka sellise Saabi järgmiseks. Olen veel kuulnud et rehvimüra kostub hästi sisse.


On mõni saab millel seda ei kostu sisse nii palju?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Okt 03, 2012 22:57
Postitas vmaster
Mu tonnine griffin tundus küll vaikne kuigi sellel oli täiendav isolatsioon tehtud. 2001a. 9-5 sisemüra paraku ei mäleta. Eks tuleb organiseerida kuskilt üks sellise 9-5ga sõit.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 1:18
Postitas heikiw
Vahva, et vähemalt 1 selline ka meie foorumis. Muuhulgas võiks keegi teadjam öelda, palju neid uuemaid 9-5 üldse liinilt maha on vuranud?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 10:38
Postitas NO FEAR
Aitäh heade soovide eest.

Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.
Keskmine küttekulu hetkel on 6,7. Enne, kui Tallinnast auto hoovi jõudis, oli keskmine 6,6.

Ausalt-mul ei ole nii väikese küttekuluga autot mitte kunagi olnud.

TGB: ma tean, mida Sa tunned...:love:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 12:46
Postitas AndresV
...
Seda isolatsiooni täiendavalt soovitasid ka Iisak ja Trionic. Sest jah, 19" rehv korjab ka väikese kivi maast ülesse.

Miks peaks suurem rehv rohkem kive üles korjama?

Aga väga lahe auto. :thumb:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 13:02
Postitas Six
Suurem diameeter -> madalam profiil -> jäigem rehv -> teekonarused rohkem tunda...

Kena masin :cool:
Kuigi HDR pildil olev porikärbsepe**e värv oleks veel vingem...:)


Miks peaks suurem rehv rohkem kive üles korjama?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 17:01
Postitas Lauri_R
Sooviks paremat ülevaadet piltide näol:).
Ma vist ei olegi tänavapildis uusimat 9-5-e näinud, väga kihvt näeb pildil küll.

Edu.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Okt 04, 2012 19:33
Postitas crowman
Pikka iga ja mõnusat kulgemist.




Lisatud failid

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 9:48
Postitas NO FEAR
No nii! Eile õnnestus mul siis oma autosse rahuliku südamega 42 liitrit bensiini tankida. Mõeldud-tehtud! Ärkasin alles siis, kui hakkasin bensiini lõhna tundma-krt, ma ju selle autoga, mille sisse läheb diisel. Johhaidii...nagu ütleb onu Heino.
Vantsisin siis linta-lönta kassasse ja ütlesin kurvalt selle nädalavahetuse võlusõna, et saada 4 senti liitrilt alla ja siis moka otsast mainisin, et tegelikult pidin ma sellesse autosse diislit tankima. Müüjatel ka näod pikad ja keelitasid mind kohe, et ma autot ei käivitaks. Mindi kohe tagaruumi mingeid kanistreid otsima.
Võtsin siis kõne sõbrale, kes mu 500 meetrit eemale garaaži veaks ja valmistasin juba auto ette-kruvisin pukseerimisaasa autole ilusasti ette ja siis tuli meelde, et huvitav küll, kuidas sellel autol rooli lukust lahti saan, ilma, et masin käivituks. Ei julenud mina nuppu puutuda. Kõne Iisakule, ja saingi teada, et ei tohi pedaali puutuda. Aga mitte piduripedaali vaid sidurit ei tohi alla vajutada. Klõpsti, süüde sees, rool lukust lahti ja tore! Hakkas siis sikutama-no ei lähe masin edasi. Krt-käik sees aga enne kontrollisin, et ega kässar peal ei ole. Ei olnud-aga nüüd oli! No kuidas ma seda maha saan, Iisak ju ütles, et ära piduripedaali puutu, läheb käima. Appi!!! No vaikselt ikka vajutasin pidurit ja saingi kässari maha. Vedaja auto hüppab, kargab ees, no ei tule minu masin järgi. Ja kui siis käik välja sai ning käispidur ka maha, siis saimegi rõõmsalt hakata liikuma. Siis küsisin, veel Trionicu käest, et äkki teab tema, mismoodi seda kütust paagist kätte saab? Ei tea, arutasime mõningaid variante ja eks ma siis valmistusin pikaks õhtuks. Auto kanali peale ja siis proovisime ühe tugevama peenema hüdrovoolikuga, et kas sisselaske avast saaks mõne liitri välja imeda. Voolik läks meetri jagu sisse aga ei midagi, isegi ots ei saanud märjaks. Järgmine etapp auto alla. Miski suur filtrikorpus paagi kõrval. Ok - vaatasime ka mootori juurest, et millise vooliku lahti võtaks. Aga nagu ei tahtnud, et sinna bensiin satub. Liikusime tagasi paagi juurde. Midagi-ämber kätte ja filtri korpus lahti ning lootsime niimoodi kütuse kätte saada. Tuli üks törts-kõik! No siis proovisime kompressoriga õhku lasta paaki, et küll ta välja suruma hakkab. Paak tegi ühel hetkel - plõnn ja siis jätsime järgi. Krt! No kuidas me siis saame-jäi õhku tekkinud küsimus ikka veel vastuseta… Ahjaa, paagi peal on ju miski ava, kuhu juurde saab äkki pealpoolt. Nii, tagaiste välja…huvitav, kuidas see käib? Pisut nipitamist ja oligi lõpuks iste käes aga mida ei ole-see on mingi luuk, et pääseks paagi peale. Jälle istusime, mõtlesime, arutasime, võtsime lonksu ja uuesti auto alla tagasi. Ennäe! Paaki saab ka ju maha võtta. See eeldas aga tagumise summutaja osa eemaldamist-aga kuidas siis paak eraldub täitetorust? Nädsa - siin on raudtoru ja seda ühendab paagiga täitsa tavaline lõdvik, mis on kinnitatud täitsa tavalise vitsklambriga ja täitsa keeratav kohe! Number 8 padrun kätte ja vits lahti-no siit peaks nüüd kohe ka kütust välja voolama hakkama, ei hakanud. Aga voolikust hakkas tulema- väike imemine ja kankud täitusid üksteise järel, 30L, 25L 10L. Kõik! Jess!!! Nüüd vollad-jullad tagasi ja kähku tanklasse uue diisli järele. Kallasime siis 48 liitrit sisse ja risti ette lüües vajutasin START nuppu. Ketras ja ketras ja käivitus. Johhaidii…nagu onu Heino ütleb. Käed, näod puhtaks, puhtad riided selga ja tanklasse, et täita paak kurguni uue, värske joogiga! Tanklas sooviti meile veel õnne, et niigi hästi läks. Nüüd siis koju, sauna, väike õlu ja pisut näksimist, tiba kangemat terviseks ning juba kell üks magama. Hea, et niigi läks…ŽŽžžžž…z…

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 9:54
Postitas iisak
Ma lammas unustasin ära,et sul ju kepikastiga auto.
Siduripedaal ei tulnud üldse meelde...:(

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 9:56
Postitas Trionic
Pole paha:head: .

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 11:24
Postitas Kuul
Hää, et lõhnataju alles... Aga sai õhtu sisustatud, sauna kah.:beer:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 12:07
Postitas Cyber
Kas diislil ja bensukal need tankuriotsad erineva jämedusega polnud? Või käib ainult sedapidi, et diislivart ei saa bensukasse toppida, aga vastupidi ei toimi?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 12:34
Postitas sebastian
Kas polnud mitte nii, et diisli tankuriots on jämedam? Et siis bensuka oma mahub rõõmsalt paaki.

Aga muidu tore lugemine..."seiklusjutte maalt ja merelt". NoFear, peaksid kirjanikuks hakkama..:cool:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Jaan 25, 2013 14:13
Postitas mart284
hea, et jälle liigub:)

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 04, 2013 15:03
Postitas dreamer12
Üks tähelepanek - kas see mitte pole TTiD? On Aero ja TiD? Ma tean kui mõnus ja ilus auto see on. See armastab ja samas ka peidab sõites juhi eest kiirust! 140 sõites on sama tunne, mis 9-3 Aeroga 100-ga. Suur telje vahe loeb. Madalatel kiirustel on aga see tõeline kruisimise nauding. :drive:

Imeilus värv! Üks kahest, mis sellele sobib, sest ei tee seda optiliselt suuremaks (olgem ausad, see auto on suur). Hoia siis bensiinist kaarega eemale! Diislit kulub ju sellel mõnusalt vähe. :)

Muretuid kilomeetreid! :head:

Üks küsimus: Mis on su auto kaaluks kirjutatud esimese ja tagumise ukse vahel oleval mustal kleebisel (ülemine number kohe VIN kood all)? Kas oleksid nõus numbri avalikustama või mulle U2U-ga saatma?