SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Suletud
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#101

E Mär 02, 2015 11:22

Sai siis reedel käidud Vikingis ja selgus, et kardetav viga ei olnud.
Mis veel välja tuli, et vist on pisut vale õli sisse lastud. 5W-30 aga peaks olema 0W-40. Seega teen kodustes tingimustes varsti õlivahetuse.
skyline
Postitusi: 1045
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#102

E Mär 02, 2015 11:47

Sai siis reedel käidud Vikingis ja selgus, et kardetav viga ei olnud.
Mis veel välja tuli, et vist on pisut vale õli sisse lastud. 5W-30 aga peaks olema 0W-40. Seega teen kodustes tingimustes varsti õlivahetuse.


Kas uksepostile oli Carringis pandud vastavasisuline GM kirjadega kleeps? Äkki neil pole lihtsalt sobilikku viskoossust käsitlevat kleepsu :)
Minu autole pandi ka aasta tagasi see GM Dexos2 vmt kleeps sinna mis viitas valele õlile 5w-30 kuigi ise viisin kankudega neile sinna Mobil 1 0w-30 mis ka sisse sai.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#103

E Mär 02, 2015 11:51

Mootori juures on kleeps jah, et 5w30 Dexos on sisse valatud.
Seal on küll see võimalus teha ristike sobiliku margi juurde. Ju ei teatud.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#104

E Mär 02, 2015 13:37

Opel Insignial peab olema 5W30 oli ( tehase soovituslik kõikidel temperatuuridel). miks siis saabil 0W40.
Ma arvan et see 5W30on piisavalt hea küll.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#105

E Mär 02, 2015 14:31

Kas Insignial on ka biturbo?
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#106

E Mär 02, 2015 17:23

140 kw on küll kirjanduse järgi Bi turbo
ja tehase ettenähtud õli viskoosus on 5W30 Ja 5W40
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#107

T Mär 10, 2015 9:04

143kw on Insignia Biturbo
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#108

T Mär 10, 2015 9:43

Vähe ka uudiseid.
Peale Vikingis käimist, kus vahetati miski tihend, siis ka -3 kraadiga ei ole enam õlituli põlema jäänud. Arvati, et selle tihendi suremine võib olla samuti põhjuseks.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#109

E Mär 23, 2015 9:26

15.03.2015 hommikul laevale sõites tekkis ootamatult selline asi, et sõites 105-ga maanteel kadus justkui järsku turbo tagant ära ja masin hakkas kaotama kiirust. Loomulikult viskas ka teate armatuuri, et mine servisesse... et mismõttes nagu? Pühapäeva hommikul lähen servisesse vä? Hea masin küll. Pöörded üle 3500 ei läinud. Midagi ei osanud tegelt teha. Ju see tahmafilter on, arvasin ma ja alustasin sõitu kolmanda käiguga ja gaasipedaal põhjas, pöörded maksimaalselt 3300. Sõitsin siis niimoodi umbes 10 kilti ja mõtlesin, et asi ei paranegi. Jätsin korra auto tee äärde seisma ja süüde välja ning uuesti käivitades ja proovides üle 3500 pöörde, lõi uuesti nö piiraja peale. Jätsin uuesti masina seisma ja edaspidi ma enam autol pöördeid üle 3500 ei lasknud. Seega sain vist see kord niimoodi oma vaevast lahti. Peale seda veel pikalt 800 kilti sõites ei juhtunud seda enam.
Küttekulu on ikka mõnus sellel autol. Ausalt kohe. :beer:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3181
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#110

E Mär 23, 2015 10:09

Turbo lõdvik katki? Mul olid täpselt samad sümptomid.
Maakas
Postitusi: 19
Liitunud: L Mär 15, 2014 12:41
Asukoht:
Auto:

#111

T Mär 24, 2015 19:50

sai just roolivõimu survevoolik vahetatud..Rootsis 2500 sekki koos tööga
Maakas
Postitusi: 19
Liitunud: L Mär 15, 2014 12:41
Asukoht:
Auto:

#112

T Mär 24, 2015 19:52

ja esmaspäev läheb esiklaasi vahetuseks(kasko)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#113

R Mär 27, 2015 9:16

Täna toimus samade sümptomitega käitumine. Jälle hakkas hoog raugema. Jätsin siis kohe tee äärde seisma, süüde korraks välja ja tagasi ning tegin 20km ringi kolmanda käiguga ja pööretel 4000. Peale seda proovisin nii ja naa, küll kiirendada ja kõik funkas jälle ideaalselt...

Kuradi jama on ikka elada linnas või siis kohas kus ei saa selle autoga minna samasse linna arvutisse... ikka ja jälle pead ette võtma mingi tobeda reisi ja terve päeva kihva keerama :gun:
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#114

R Mär 27, 2015 9:47

ELM327 lugeja näitab NG puhul kriitilise veakoodi ikka ära ;)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#115

N Apr 23, 2015 8:59

Sooh...ega see kannatuste rada enne ei lõpe kui masin remonti läheb.
17-l aprillil liikus naane Tallinna poole, kus samade sümptomitega toimus nö hingest kinni jäämine. Helistasin siis kiirelt Vikingisse daagsile ning sai võimalus, et minna ja vaadata, mis autol siis viga on. Suur, suur tänu sellise kiire reageerimise eest!!!!!
Nüüd, nädal hiljem läheb siis vahetusse sisselaskekollektor, samuti oli turbo solenoid vigane. Milline, veel ei tea, vahetati seega üks ära ja kui enam veateateid ei anna, siis sai õige ära vahetatud. Loodan siis väga, et sex korrax saab sõita ja sõidab.
Aga see pole veel kõik...paar päeva tagasi hakkas auto tegema pööretel imelikku käginat. No ja siis leidsin, et roolivõimust on lahkunud õli... :wall:

Kuna ka kodus tänavaplaatidel olid imelikud plekid, millest ma alguses aru ei saanud, et milline masin neist tilgub, siis nüüd on selge, kõige uuem. Kahjuks pole veel aru saanud, millisest august on õli lahkunud, kui on miski survevoolik, nagu maakas eelnevalt postitanud on, siis löön jälle plaksutades käsi kokku ja hüüan...hurraaa!!!:drink:

Seda veel, et millise õli võin sisse kallata, et Tallinnasse sõita saaks? Teab keegi?
Maakas
Postitusi: 19
Liitunud: L Mär 15, 2014 12:41
Asukoht:
Auto:

#116

N Apr 23, 2015 13:26

aga mina oskasin täna tagumise pampri ära sõita ..ise lammas nohh
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#117

N Apr 23, 2015 15:37

Dexron 6 on roolivõimu õli.
Maakas
Postitusi: 19
Liitunud: L Mär 15, 2014 12:41
Asukoht:
Auto:

#118

L Apr 25, 2015 5:27

roheline õli!!!!!!Rootsis tanklas pakuti mulle punast ,sõitis ka ga kui töökojas mehed lahti tegid siis mainiti et roheline õli võiks ikka sees olla.tanklas arvati et tavaline punane mis kõigile GM toodetele läheb,Dexron 2-3.ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga
Maakas
Postitusi: 19
Liitunud: L Mär 15, 2014 12:41
Asukoht:
Auto:

#119

L Apr 25, 2015 5:34

roheline õli!!!!!!Rootsis tanklas pakuti mulle punast ,sõitis ka ga kui töökojas mehed lahti tegid siis mainiti et roheline õli võiks ikka sees olla.tanklas arvati et tavaline punane mis kõigile GM toodetele läheb,Dexron 2-3.ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga
innar11
Postitusi: 116
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#120

P Apr 26, 2015 17:26

Uuel 9-5l on dexron 6, ehk siis punane, vanemal 9-5l on roheline (93160548), kuni 2010 aasta autodele siis.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#121

E Apr 27, 2015 10:40

ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga


... eelmine nädal tegin selle asja läbi. Uus voolik oli Viking Motorsis 83,10. Nii oligi, oli vaid väike hoiatus parklast välja tagurdamisel ja 2 minutit hiljem parem koobas õli täis ja rool üliraske. Sai siis ka puksiiriga auto Vikingisse veetud. Osa saabus Rootsis 3 päevaga. Nüüd taas Saab liikuda! Ilma rooli võimuta selle autoga sõita ei saa.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#122

E Apr 27, 2015 10:48

Tohutult ilus auto muidu. Kahju, et selliseid lollakaid vigu täis.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#123

E Apr 27, 2015 12:13

Kahju jah...tegelt paneb see mõtlema millegi muu auto peale juba. Polegi veel sellist autot olnud, millega niiii palju remondis käia vaja oleks olnud. Ahjaa, katel oli ju ka vahepeal selline, mis koguaeg Americani vahet jooksis...seega, mida uuem auto, tundub, et seda sitem on selle kvaliteet.
Rääkisin oma töö juures nendest juhtumitest, kus ma olin sisselaske kollektori vahetuseks aja broneerinud, ja kui siis vahepeal veel roolivõimu toru purunes, siis öeldi mulle niimoodi, et: "see ei saa tõsi olla"... SAAB vastasin ma. :D
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#124

T Apr 28, 2015 10:09

Kui välja arvata kivi esiklaasi ja pidurivooliku purunemine on mul siiani autoga väga vedanud. :)
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2271
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#125

K Apr 29, 2015 8:47

Ja eile õhtul taas oma auto roolis olles mõtlesin, et millised lollid mõtted võivad ikka inimesel sellise lühikese ajaga tulla. :)
Olles reedest saadik sõitnud Opel Astraga, siis ei ütlegi selle masina kohta ka midagi oluliselt halba. Sõidab normaalselt, üllatavalt vaikne ja nutikas. Mis aga ikkagi häirib, oli see, et kiirendada oli pisut keeruline, sest ega see masin edasi ei läinud küll jah. Veel häirisid mind esitulede valgusvihk, mis oli natuke liiga kaugele või laiali suunatud, igatahes olid esituled kehvad. Veel ei pakkunud mitte mingit mõnu selles autos muusika kuulamine, sest see oli sellises kotis ja kui mul esiiste oli minu järgi paigas, siis minu 5 aastane laps oma jalge enam tagaistmel eriti ringi keerata ei saanud, niivõrd väike oli see tagumine osa. Muidu täiesti normaalne auto.
Aga nüüd siis enda autol vahetati sisselaskekollektor, üks turbo solenoid ja roolivõimu survevoolik või -toru.
Suletud