5. leht 8-st

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:22
Postitas NO FEAR
Sai siis reedel käidud Vikingis ja selgus, et kardetav viga ei olnud.
Mis veel välja tuli, et vist on pisut vale õli sisse lastud. 5W-30 aga peaks olema 0W-40. Seega teen kodustes tingimustes varsti õlivahetuse.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:47
Postitas skyline
Sai siis reedel käidud Vikingis ja selgus, et kardetav viga ei olnud.
Mis veel välja tuli, et vist on pisut vale õli sisse lastud. 5W-30 aga peaks olema 0W-40. Seega teen kodustes tingimustes varsti õlivahetuse.


Kas uksepostile oli Carringis pandud vastavasisuline GM kirjadega kleeps? Äkki neil pole lihtsalt sobilikku viskoossust käsitlevat kleepsu :)
Minu autole pandi ka aasta tagasi see GM Dexos2 vmt kleeps sinna mis viitas valele õlile 5w-30 kuigi ise viisin kankudega neile sinna Mobil 1 0w-30 mis ka sisse sai.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 11:51
Postitas NO FEAR
Mootori juures on kleeps jah, et 5w30 Dexos on sisse valatud.
Seal on küll see võimalus teha ristike sobiliku margi juurde. Ju ei teatud.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 13:37
Postitas keenius
Opel Insignial peab olema 5W30 oli ( tehase soovituslik kõikidel temperatuuridel). miks siis saabil 0W40.
Ma arvan et see 5W30on piisavalt hea küll.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 14:31
Postitas NO FEAR
Kas Insignial on ka biturbo?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 02, 2015 17:23
Postitas keenius
140 kw on küll kirjanduse järgi Bi turbo
ja tehase ettenähtud õli viskoosus on 5W30 Ja 5W40

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Mär 10, 2015 9:04
Postitas Va1dek
143kw on Insignia Biturbo

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Mär 10, 2015 9:43
Postitas NO FEAR
Vähe ka uudiseid.
Peale Vikingis käimist, kus vahetati miski tihend, siis ka -3 kraadiga ei ole enam õlituli põlema jäänud. Arvati, et selle tihendi suremine võib olla samuti põhjuseks.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 23, 2015 9:26
Postitas NO FEAR
15.03.2015 hommikul laevale sõites tekkis ootamatult selline asi, et sõites 105-ga maanteel kadus justkui järsku turbo tagant ära ja masin hakkas kaotama kiirust. Loomulikult viskas ka teate armatuuri, et mine servisesse... et mismõttes nagu? Pühapäeva hommikul lähen servisesse vä? Hea masin küll. Pöörded üle 3500 ei läinud. Midagi ei osanud tegelt teha. Ju see tahmafilter on, arvasin ma ja alustasin sõitu kolmanda käiguga ja gaasipedaal põhjas, pöörded maksimaalselt 3300. Sõitsin siis niimoodi umbes 10 kilti ja mõtlesin, et asi ei paranegi. Jätsin korra auto tee äärde seisma ja süüde välja ning uuesti käivitades ja proovides üle 3500 pöörde, lõi uuesti nö piiraja peale. Jätsin uuesti masina seisma ja edaspidi ma enam autol pöördeid üle 3500 ei lasknud. Seega sain vist see kord niimoodi oma vaevast lahti. Peale seda veel pikalt 800 kilti sõites ei juhtunud seda enam.
Küttekulu on ikka mõnus sellel autol. Ausalt kohe. :beer:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Mär 23, 2015 10:09
Postitas rantto
Turbo lõdvik katki? Mul olid täpselt samad sümptomid.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Mär 24, 2015 19:50
Postitas Maakas
sai just roolivõimu survevoolik vahetatud..Rootsis 2500 sekki koos tööga

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Mär 24, 2015 19:52
Postitas Maakas
ja esmaspäev läheb esiklaasi vahetuseks(kasko)

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Mär 27, 2015 9:16
Postitas NO FEAR
Täna toimus samade sümptomitega käitumine. Jälle hakkas hoog raugema. Jätsin siis kohe tee äärde seisma, süüde korraks välja ja tagasi ning tegin 20km ringi kolmanda käiguga ja pööretel 4000. Peale seda proovisin nii ja naa, küll kiirendada ja kõik funkas jälle ideaalselt...

Kuradi jama on ikka elada linnas või siis kohas kus ei saa selle autoga minna samasse linna arvutisse... ikka ja jälle pead ette võtma mingi tobeda reisi ja terve päeva kihva keerama :gun:

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Mär 27, 2015 9:47
Postitas Va1dek
ELM327 lugeja näitab NG puhul kriitilise veakoodi ikka ära ;)

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Apr 23, 2015 8:59
Postitas NO FEAR
Sooh...ega see kannatuste rada enne ei lõpe kui masin remonti läheb.
17-l aprillil liikus naane Tallinna poole, kus samade sümptomitega toimus nö hingest kinni jäämine. Helistasin siis kiirelt Vikingisse daagsile ning sai võimalus, et minna ja vaadata, mis autol siis viga on. Suur, suur tänu sellise kiire reageerimise eest!!!!!
Nüüd, nädal hiljem läheb siis vahetusse sisselaskekollektor, samuti oli turbo solenoid vigane. Milline, veel ei tea, vahetati seega üks ära ja kui enam veateateid ei anna, siis sai õige ära vahetatud. Loodan siis väga, et sex korrax saab sõita ja sõidab.
Aga see pole veel kõik...paar päeva tagasi hakkas auto tegema pööretel imelikku käginat. No ja siis leidsin, et roolivõimust on lahkunud õli... :wall:

Kuna ka kodus tänavaplaatidel olid imelikud plekid, millest ma alguses aru ei saanud, et milline masin neist tilgub, siis nüüd on selge, kõige uuem. Kahjuks pole veel aru saanud, millisest august on õli lahkunud, kui on miski survevoolik, nagu maakas eelnevalt postitanud on, siis löön jälle plaksutades käsi kokku ja hüüan...hurraaa!!!:drink:

Seda veel, et millise õli võin sisse kallata, et Tallinnasse sõita saaks? Teab keegi?

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Apr 23, 2015 13:26
Postitas Maakas
aga mina oskasin täna tagumise pampri ära sõita ..ise lammas nohh

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Apr 23, 2015 15:37
Postitas NO FEAR
Dexron 6 on roolivõimu õli.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: L Apr 25, 2015 5:27
Postitas Maakas
roheline õli!!!!!!Rootsis tanklas pakuti mulle punast ,sõitis ka ga kui töökojas mehed lahti tegid siis mainiti et roheline õli võiks ikka sees olla.tanklas arvati et tavaline punane mis kõigile GM toodetele läheb,Dexron 2-3.ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: L Apr 25, 2015 5:34
Postitas Maakas
roheline õli!!!!!!Rootsis tanklas pakuti mulle punast ,sõitis ka ga kui töökojas mehed lahti tegid siis mainiti et roheline õli võiks ikka sees olla.tanklas arvati et tavaline punane mis kõigile GM toodetele läheb,Dexron 2-3.ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: P Apr 26, 2015 17:26
Postitas innar11
Uuel 9-5l on dexron 6, ehk siis punane, vanemal 9-5l on roheline (93160548), kuni 2010 aasta autodele siis.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Apr 27, 2015 10:40
Postitas dreamer12
ja see survevoolik läheb kinnituste kohapealt katki ,kulub läbi lihtsalt ,liivatera või mingi mu puru satub vahele ja ongi kööga


... eelmine nädal tegin selle asja läbi. Uus voolik oli Viking Motorsis 83,10. Nii oligi, oli vaid väike hoiatus parklast välja tagurdamisel ja 2 minutit hiljem parem koobas õli täis ja rool üliraske. Sai siis ka puksiiriga auto Vikingisse veetud. Osa saabus Rootsis 3 päevaga. Nüüd taas Saab liikuda! Ilma rooli võimuta selle autoga sõita ei saa.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Apr 27, 2015 10:48
Postitas S9K
Tohutult ilus auto muidu. Kahju, et selliseid lollakaid vigu täis.

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Apr 27, 2015 12:13
Postitas NO FEAR
Kahju jah...tegelt paneb see mõtlema millegi muu auto peale juba. Polegi veel sellist autot olnud, millega niiii palju remondis käia vaja oleks olnud. Ahjaa, katel oli ju ka vahepeal selline, mis koguaeg Americani vahet jooksis...seega, mida uuem auto, tundub, et seda sitem on selle kvaliteet.
Rääkisin oma töö juures nendest juhtumitest, kus ma olin sisselaske kollektori vahetuseks aja broneerinud, ja kui siis vahepeal veel roolivõimu toru purunes, siis öeldi mulle niimoodi, et: "see ei saa tõsi olla"... SAAB vastasin ma. :D

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Apr 28, 2015 10:09
Postitas dreamer12
Kui välja arvata kivi esiklaasi ja pidurivooliku purunemine on mul siiani autoga väga vedanud. :)

SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Apr 29, 2015 8:47
Postitas NO FEAR
Ja eile õhtul taas oma auto roolis olles mõtlesin, et millised lollid mõtted võivad ikka inimesel sellise lühikese ajaga tulla. :)
Olles reedest saadik sõitnud Opel Astraga, siis ei ütlegi selle masina kohta ka midagi oluliselt halba. Sõidab normaalselt, üllatavalt vaikne ja nutikas. Mis aga ikkagi häirib, oli see, et kiirendada oli pisut keeruline, sest ega see masin edasi ei läinud küll jah. Veel häirisid mind esitulede valgusvihk, mis oli natuke liiga kaugele või laiali suunatud, igatahes olid esituled kehvad. Veel ei pakkunud mitte mingit mõnu selles autos muusika kuulamine, sest see oli sellises kotis ja kui mul esiiste oli minu järgi paigas, siis minu 5 aastane laps oma jalge enam tagaistmel eriti ringi keerata ei saanud, niivõrd väike oli see tagumine osa. Muidu täiesti normaalne auto.
Aga nüüd siis enda autol vahetati sisselaskekollektor, üks turbo solenoid ja roolivõimu survevoolik või -toru.