8. leht 8-st

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Juun 29, 2018 10:38
Postitas lemps14
Pootsman kirjutas:
E Juun 25, 2018 18:31
NO FEAR kirjutas:
E Juun 25, 2018 12:40
budulojus kirjutas:
L Juun 23, 2018 19:37
Küsiks sellist asja, et kui mahukas NG pagassiruum on? Proua arvab,et sinna lapsevanker ära ei mahu.
Ma liitreid ei tea, seda saab netist uurida aga silma järgi mahub ikka lapsevanker ka sinna ära, kui see lahti ikka käib. Ava päris suur ja muu suurusega ei ole kohe kindlasti probleeme.
Kõige kindlam on oma vankriga proovida, kuna kärud/vankrid on erinevate suurustega ja kokkupakkimis võimalustega. :thumb:
Kunagi testisime minu omaga:
Kui on täismõõdus varurattaga variant, siis mahub lapsevanker sisse nii, et midagi muud ei mahu. Kui on madal varuratas, siis on ruumi ka hobusevankrile :)

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Juul 04, 2018 9:01
Postitas NO FEAR
No turbo on siis remonditud. Sain juba enne Jaani kätte aga nii kiire olnud, et pole aega olnud seda külge panna. Hakkasin siis seda tegema paar päeva tagasi õhtul ning oh üllatust-see kuramuse plastikust õhuvõtt, see sinder eraldus ühest teisest plastiktükist. Ehk siis need ongi kaks erinevat detaili aga mismoodi nood nüüd omabahel ühendatud olid??? Sellest mina aru ei saa. Proovisin seda kummitihendit seal all ühte pidi ja teist pidi-ei midagi. Eile siis sain kõik muud asjad juba kokku ja kinni ja selle kuradi platikuga vaevan ikkagi pead. Selline tunne, et need on lihtsalt olnud teineteise külge liimitud või sulatatud-teist võimalust olla lihtsalt ei saa. Eks ma pean otsima kuskilt ühe - mõtte? Äkki mõni hea mõte annab mulle inspiratsiuuni ja saan korda. Peaks vist klaasiliimiga proovima neid detaile jälle ühendada...

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: N Juul 05, 2018 10:50
Postitas NO FEAR
Juhhei! Autole turbo peale aretatud ja kõik jonksus...aga krt käima ei lähe. Korraks alguses läheb ja siis jääb kohe seisma ning peale seda võiks käiata päeva lõpuni, aga ei miskit. Mingil hetkel oli veakoord P0069 ees. Ei teagi enam. Lootsin, et saan odavamalt ja vahetan selle turbo ise ära. No mis see siis ära ei ole? Eksju! Mõned mutrid-kruvid-poldid lahti ning pärast vastupididses järjekorrad tagasi. Ainuke pistik, mille ma lahti võtsin, oli esimene lambda andur ja no lihtsalt ei käi-vi-tu... :wall:

Tundub, et ajan selle treila peale ja sõit Tartusse võib alata. Ikkagi saan oma raha ära anda. KRT

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Juul 06, 2018 9:04
Postitas NO FEAR
Vaju või häbi pärast maa alla...Sain auto käima ja nii kuramuse lihtne viga, et paha hakkab lausa. :wall: :wall: :wall:

Enne asjade kokku ühendamist võiks ikka kõik korgid avade eest ära võtta! Eks!!! No täitsa lõpp, ausalt. :facts:

Kuidas me siis jälile saime-kutsusin ühe härra lugejaga auto ligi ja see ütleb, et MAPsensoriga tuleb koguaeg mingi viga. Uurib ja uurib ning mingil hetkel vaatab, et see sama sensor jääks nagu vaakumisse. Jälgime siis käivitamise hetkel pehmeid lõdvikuid, ning need tõmbavad ikka päris kokku. Selge-ütles ta, kuskil on mingi takistus ees, mis ei lase õhul piisavalt sisse voolata. Nooojah-võtsin siis õhufiltri poolse otsa uuesti lahti-puhas ja tühi. Ning siis peale turbosi väljamineva torustiku ka lahti ja voilaaa, seal see punane plastikust avatäide istuski.

Tänan tähelepanu eest. :notworthy:

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Juul 06, 2018 11:00
Postitas Herki
Tere,
Hea, et sisse ei imenud, siis oleks jälle "nalja" saanud;)
Herki
NO FEAR kirjutas:
R Juul 06, 2018 9:04
Vaju või häbi pärast maa alla...Sain auto käima ja nii kuramuse lihtne viga, et paha hakkab lausa. :wall: :wall: :wall:

Enne asjade kokku ühendamist võiks ikka kõik korgid avade eest ära võtta! Eks!!! No täitsa lõpp, ausalt. :facts:

Kuidas me siis jälile saime-kutsusin ühe härra lugejaga auto ligi ja see ütleb, et MAPsensoriga tuleb koguaeg mingi viga. Uurib ja uurib ning mingil hetkel vaatab, et see sama sensor jääks nagu vaakumisse. Jälgime siis käivitamise hetkel pehmeid lõdvikuid, ning need tõmbavad ikka päris kokku. Selge-ütles ta, kuskil on mingi takistus ees, mis ei lase õhul piisavalt sisse voolata. Nooojah-võtsin siis õhufiltri poolse otsa uuesti lahti-puhas ja tühi. Ning siis peale turbosi väljamineva torustiku ka lahti ja voilaaa, seal see punane plastikust avatäide istuski.

Tänan tähelepanu eest. :notworthy:

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Juul 06, 2018 12:38
Postitas ivomets
Ja ma tahtsin sulle kirjutada, et võta puunid võid kaltsud eest!!! :lol:
Aga sain end pidama, et mitte liiga nõme taas välja näha!!

Isa mul läks kunagi ülevaatusele, karpas kaltsust punn ees mis jäi sinna peale hoolikat puhastust jne...

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: R Juul 06, 2018 14:25
Postitas S9K
Hahhaaa, meil oli ühe turbo vagiga sama lugu. Sai uus cooler ette pandud aga cooleri otsad olid mägi aivari teibiga kaetud, et mustust sisse ei läheks ja nii nad lõdvikute alla peitu jäid. Tõmbas ka käiates voolikut kokku ja voolik lahti läks käima :D.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 8:09
Postitas NO FEAR
Hakkasin eile talverehve vaatama ja ma ei tea, kus ma elanud olen, aga naaste pole enam üldse sellele mõõdule saada nii palju kui ennist ja no need on ikka tõsise raha eest... :wtf: :conf:

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 8:47
Postitas rantto
17” talverattad osta, säästad aega ja raha.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 8:54
Postitas I-Vaari
Eesti selle sajandi kliimaoludes toimetavad SAABi all ka head lamellrehvid. Kuid on ka need tösise raha eest ... .

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 12:35
Postitas NO FEAR
rantto kirjutas:
K Nov 14, 2018 8:47
17” talverattad osta, säästad aega ja raha.
Kas need lähevad alla ka? Ma olen aru saanud, et minu autole on vaid 19 ja 18 tolli niidirulle saada ja tohib alla panna.

Lamellrehvidega on ikkagi see, et ma sõidan ka mööda jääd ja seda oli meie linnas eelmisel aastal küll ja rohkem. Väga lihtne, lumi sajab maha, see sõidatakse kinni ja siis tuleb sahk...ja siis hakkab hoopi svihma sadama ja jälle on jää... siis veel sellised rööpad sees meil siin kodukülas, et ...

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 12:37
Postitas rantto
Nagu nalja läheb alla, sul velje ja suporti vahel palju ruumi. 2.8l istub 17” siis läheb diislile ka.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 12:39
Postitas NO FEAR
Selge!

VELGI VAJA!!!

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 18:16
Postitas I-Vaari
Viivad lamellrehvid SAABi ka päris järsust jäätunud munakividega kaetud tänaval nölvast ules sellises pöhjanaabrite pealinna osas kui Kallio. Vt eelmist ESK talvekokkutuleku salvestust . Jäärajal esikohamehed söitsid naastrehvidega. 9-5 Hirsch ja tumesinine 9-5 olid rajal mitte köige uuemate lamellrehvidega.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: K Nov 14, 2018 23:02
Postitas wilddog
I-Vaari kirjutas:
K Nov 14, 2018 18:16
Viivad lamellrehvid SAABi ka päris järsust jäätunud munakividega kaetud tänaval nölvast ules sellises pöhjanaabrite pealinna osas kui Kallio. Vt eelmist ESK talvekokkutuleku salvestust . Jäärajal esikohamehed söitsid naastrehvidega. 9-5 Hirsch ja tumesinine 9-5 olid rajal mitte köige uuemate lamellrehvidega.
Aga mõisa ees pidi fännikarjaga välja tõmbama siledal maal :D

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Okt 04, 2021 9:42
Postitas NO FEAR
Mul oleks antud autole udutule klaasi vaja...kas oskab mind keegi antud olukorras aidata? Kahtlen sügavalt...

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Okt 04, 2021 10:58
Postitas vmaster
Klaase vist eraldi ei müüda, peab terve tule ostma.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: E Okt 04, 2021 16:29
Postitas NO FEAR
Mul vahet pole, võin ka terve tule soetada, kui võimalik. Tagumist soovin, kui täpsem olla.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Postitatud: T Mai 30, 2023 8:33
Postitas NO FEAR
Ja müüdud see auto ongi. Head teed talle minna!
Mida me siis koos tegime? Sõitsime umbes 135000km. Eks seal vahetamist remontimist ikka ka oli aga tegelt suht vähe. Et miks siis ära müüsin? Ei tea isegi, tahtsin midagi muud proovida, oli see ju 10 aastat minu sõiduk olnud ja nii ongi.
Aga üks tonnine on mul ikka veel. Tegelikult kaks aga see üks ei hakka mitte kunagi sõitma.
Seega selle teema võib lukku panna.