SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010, No Fear

Vasta
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#76

K Veebr 18, 2015 8:59

Nii. Tänane hommik oli pehmem ning õlituli põlema ei jäänud. Leppisime nüüd Carringiga kokku, et see auto läheb ühel õhtul sinna aeda ning järgmisel hommikul kui on mootor täiesti külm, panevad nad manokad külge ning mõõdavad igaks petteks surved ära. Äkki selles asi. Kas aga niimoodi midagi teada saab? Seda veel ei tea...
Vot...
Lisaks on veel üks anomaalia hakanud autot kummitama...
Mootor täiesti soe ja sõidan mööda teed, ning tunnen kuidas jõud hakkab raugema. Vajutan küll gaasipedaali aga mingit muutust ei ole. Ja järsku, peale minutit - paari hakkab auto jälle ilusasti tõmbama ja saab kiirendada.
Eile, siis peale seda kui õlituli oli endast märku andnud, tekkis mul selline asi valges, st eelneval paaril korral oli see ühel pikal sõidul idast kodu poole ja pimedas..., siis tuli väljalasketorustikust ikka korralikult auru välja. See ei olnud must ega sinine suits, see oli täiesti valge ja lõhnas ikka nagu diislisuits. Jahutusvedelik normis...
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2865
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#77

K Veebr 18, 2015 10:16

Turborõhu andur ja EGRi on ka puhastatud? Ma enda omadel puhastan 4xaastas ja iga kord on korralikult kinni tahmunud. Ma seda GM õli enam usalda. Varem oli Castrol sees kõik ilus, peale GMi hommikuti käis raskelt ja hääl ka valju. Pärast kolme päeva uuesti Castrol sisse ja hommikune käivitamine palju vaiksem.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#78

K Veebr 18, 2015 10:49

Ma ise pole seal auto kallal ju midagi teinud...
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#79

K Veebr 18, 2015 11:38

Ühenda kasvõi odav hiina ELM327 obd lugeja külge, sellise kirjeldusega viskab kindlasti põnevaid koode.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#80

K Veebr 18, 2015 16:02

See GM õli tasuks ära unustada.
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 920
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#81

K Veebr 18, 2015 17:57

Kuna kirjeldusest seda välja ei tule, siis küsiks jaburalt elementaarset ja banaalset asja- kas sa mootori õlitaset oled ka peale seda Carringis käiku kontrollinud? Eeldusel, et sel peenel autol ikka õlimõõtevarras veel eksisteerib ja pole anduritega asendatud.
Oma kogemusest ütleks, et kui autol ise õli ei vaheta, siis reeglina pannakese seda sisse kas liiga vähe või liiga palju, normi ei kipu eriti trehvama kuna aeg sunnib takka ja pohh...võõras auto ju. Paar korda olen seda viga teinud ja lasknud raha eest teistel vahetada enam naljalt seda viga ei tee... kui just viimne häda käes pole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#82

N Veebr 19, 2015 9:00

Õlitaset pole ma tõepoolest vaadanud... Ei tule nagu selle pealegi...
Mina olen pigem seda usku, et see õli on pask. Sest kuna eile ja täna olid soojemad ilmad ja ei olnud enam -6, siis käivitus nagu naksti ja ilma õlitule süttimiseta.
Krt, lööge või maha, aga ma kahtlustan ikkagi õli kvaliteeti.

Täna peaks ma oma auto saatma siis õhtul Tartusse Carringi...kas sellel aga mõtet on? Kardan, et sealt ei tule survete mõõtmisel mingit adekvaatset vastust...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2112
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#83

N Veebr 19, 2015 9:09

No saad vähemalt südamerahu :)
daags
Postitusi: 673
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#84

N Veebr 19, 2015 9:17

Trionic- palun esita tõesed väited GM kehva õli kvaliteedi kohta, kui sa selles nii veendunud oled.
Muidu soovitaks aga autoga pädevasse remondi töökotta pöörduda, õlitule vilgutamist tuleks tõsiselt võtta.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1028
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#85

N Veebr 19, 2015 10:02

Päris mitmed kasutavad ja ei kurda küll GMi õli üle aga eelmine kevad proovisin GMi 5W30 Dexos 2-te. Vahetasin selle üsna kiiresti Liqui Moly vastu tagasi kuna hommikul mootor tegi ikka päris koledat häält, eelmise õliga ei olnud seda probleemi ja ka selle õliga mis peale GMI sisse läks ei olnud ka seda probleemi. Tellisin kanistri partsforsaabs lehelt koos muu träniga, ei teagi kas oli "võlts" õli või ongi kehv aga igatahes rohkem ei jända temaga.
daags
Postitusi: 673
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#86

N Veebr 19, 2015 11:24

Teemast küll väljudes kuid üldsuse harimiseks ja mitte GM õli promomiseks -õli paksuse ja õli määrdeomadused erinevatel temperatuuridel määratakse õli viskoosusega. Kel huvi võib ennast kurssi viia näiteks :
http://www.texacobaltic.eu/et/viskoossus
Õlide kvaliteet määratakse kindlaks ikka laborites, mille aluseks on vastavad nõuded ja tingimused. Jutu kokkuvõte, kui kasutada autot sihipäraselt, vahetada õli mõistliku välbaga, siis pole vahet kas kasutad GM, Liqui Moly või Castrolit. B205/235 mootorite peamine probleem seisneb mitte õli kvaliteedis vaid pigem õli puudumises (kas sõidetakse kuivaks või õlivõttur umbes või sõidetakse üli pikkasid välpasid).
Võimsust pole kunagi piisavalt
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2112
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#87

N Veebr 19, 2015 17:54

NoFeari probleemi on kajastanud ka paljud teised TTiD omanikud, viga on kuuldavasti softis ja ainult ühel on õlipump vahetusse läinud:

A20DTC/H/J Engines

Engine Management System – “Oil Pressure Too Low, Shut off Engine” Appears in
Instrument Cluster
Customer complains that the message “Oil pressure too low, shut off engine” message shows up in instrument panel.

This is caused by a software deviation in the Engine Management System.
In case of customer complaint please advise customer of the described malfunction. A modified calibration file is currently in preparation and will be available in August/September 2010 as a TIS2Web download. This newsletter will be updated accordingly.

Note: Do not replace any parts.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6976
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#88

R Veebr 20, 2015 8:31

Trionic- palun esita tõesed väited GM kehva õli kvaliteedi kohta, kui sa selles nii veendunud oled.
Muidu soovitaks aga autoga pädevasse remondi töökotta pöörduda, õlitule vilgutamist tuleks tõsiselt võtta.


Omateada ei ole ma õli (kehvast)kvaliteedist kusagil midagi maininud:freak:
Mul puudub selleks labor.

Mulle ei sobi GM õlide nn. "pesemisomadused" (või nende puudumine), mis pole aga mingi kvaliteedinäitaja. Vastavaid lisandeid kas lisatakse, või mitte. Õli põhifunktsiooni mõjutab see marginaalselt.:thumb:
daags
Postitusi: 673
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#89

R Veebr 20, 2015 9:43

haha, peenelt öeldud. See teema läheb samasse kategooriasse nagu seda on kütusetootjate milesPLUS, futura või V-power kütused, mis ei oma normaalse ja tavatarbimise puhul mingit vahet . Seda võib ka õlide kohta öelda.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#90

R Veebr 20, 2015 12:14

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.
crowman
Saabiklubi liige
Postitusi: 271
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#91

R Veebr 20, 2015 13:38

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.




Seega ! Tuleb rohkem pöördesse ajada ja mitte kulgeda lihtsalt;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#92

R Veebr 20, 2015 15:38

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.




Seega ! Tuleb rohkem pöördesse ajada ja mitte kulgeda lihtsalt;)


Samas pole see seda tüüpi auto millega peenestada. Elegantne härrasmeeste auto, paras vaikselt kulgeda.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#93

R Veebr 20, 2015 16:03

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.


Mõni laisk, vähe kogukama kubatuuriga vabalthingav bensukas, automaat kastiga on paras. :drive:
Iga ratas veab and then some!
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1671
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#94

R Veebr 20, 2015 16:09

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.


Vaata õuepeal ringi :)
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#95

R Veebr 20, 2015 16:30

Et ei tohi ühtegi varuosa vahetada, nagu Märt kirjutas.

Ok. Täna käis siis Tartus see auto ning vahetati õliandur. Samuti oli hingetuksjäämise põhjuseks igasuguste andurite ja asjade mustaks minemine, ehk siis väikesed linnaotsad ja nii ongi ju! Seega! Tuleb otsida üks korralik bensukas.


Vaata õuepeal ringi :)


Nähh, krt, laps leidiski auto!:head:





Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7170
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#96

R Veebr 20, 2015 16:51

Ikka häda ja viletsus nende uuemate saanidega.
Kes 1985 aastal oskas seda arvata, et ta oma 5 aastat vana autoga iga aasta paaril korral kuskil remondis või hoolduses peaks käima?? Kui osteti ikka uus auto, siis sellega sai sõita....:drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2084
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#97

E Veebr 23, 2015 9:01

Nonii!
Uudiseid siis ka siitpoolt sood.

Reedel käis see auto siis Carringis kus väidetavalt olla nad jälile jõudnud õliprobleemile ja vahetati ära õliandur. Samuti puhastati igasuguseid muid andureid ja saime siis lõpuks ka jälle oma parkimisandurid tööle, kuna kaks tükki olid vigased.

Juba suures ootuses ja pisut väriseva nimetissõrmega vajutasin täna hommikul starterit ning ülla-ülla... "Stop the Motor. Oilpressure too low" Peale mõne sekundilist edasikäimist käib jälle, nagu poleks midagi olnudki... Aga väljas oli ju miinuskraad!!! ;-)

Seega läheb see auto reedel Vikingisse ja tehakse korda!

Ja kujutle vaid, ivomets, tõepoolest. Ostad raske raha eest auto, mõtled, et saad normaalselt sõita...aga sittagi, 74tuh km ja mootoris on jama...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2112
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#98

E Veebr 23, 2015 10:44

Reede on viimane aeg poole hinnaga tööd VM-st saada:) Ma siin loodan, et ka minu 95 katkine parkimisandur saab selle nädala jooksul värvi selga ja paigalduse soodsalt tehtud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#99

E Veebr 23, 2015 10:47

Reede on viimane aeg poole hinnaga tööd VM-st saada:)
...

Laupäeval tehakse ka tööd :poke:

terv, teager
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2112
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#100

E Veebr 23, 2015 18:26

Ikka häda ja viletsus nende uuemate saanidega.
Kes 1985 aastal oskas seda arvata, et ta oma 5 aastat vana autoga iga aasta paaril korral kuskil remondis või hoolduses peaks käima?? Kui osteti ikka uus auto, siis sellega sai sõita....:drive:


85 pole autot ostnud poest, 88 aasta masinaga oli küll palju jama peale poest väljasõitu. Esiteks võeti algosadeks lahti ja pandi kokku tagasi, et üldse liikuma saaks, lisaks roostetõrjet ja palju muud huvitavat.

Autoks oli tooaeg kollane ZaZ 968M :)
Ivomets- milliseid liikureid sa 1985 siis poest ostsid, et nendega muret polnud?
Vasta