SAAB 9-5 Vector 2.0 TiD, 2010, rantto MÜÜDUD
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pärast 9-5 Aero vaguni äkilist müüki tuli uus auto osta. Sai proovitud seda ja teist kuid polnud nagu päris see mida hing ihkaks. Mingi hetk jäi ikka NG 9-5 silma ja sai üks ära võetud.
Seekord siis Vector, pole küll "full option" kuid lisasid jagub. El. istmed soojendusega, parkimisabi ees ja taga, head-on display, must täisnahk, ise tumenevad peeglid, rehvirõhuandurid jne.
Mootoriks opeli 2,0 TiD 118kW käike vahetan ise. Minekut on piisavalt ja kütusekulu olematu, hetke seisuga 6,6l/100km. Jalaruumi on metsikult nii ees kui taga.
Paar aastat tagasi oli üks selline NG Tallinna Lennujaamas väravate vahelisel alal, mäletan selgelt kui kunagi öise lennuga kodumaale saabusin. Kerge pisara lõi silmi kui masinal pargid põlesid ja need jooned http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CsPujr5M9A
Kas sellele masinale baltikumi navi kaarti ka pakutakse?
Seekord siis Vector, pole küll "full option" kuid lisasid jagub. El. istmed soojendusega, parkimisabi ees ja taga, head-on display, must täisnahk, ise tumenevad peeglid, rehvirõhuandurid jne.
Mootoriks opeli 2,0 TiD 118kW käike vahetan ise. Minekut on piisavalt ja kütusekulu olematu, hetke seisuga 6,6l/100km. Jalaruumi on metsikult nii ees kui taga.
Paar aastat tagasi oli üks selline NG Tallinna Lennujaamas väravate vahelisel alal, mäletan selgelt kui kunagi öise lennuga kodumaale saabusin. Kerge pisara lõi silmi kui masinal pargid põlesid ja need jooned http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CsPujr5M9A
Kas sellele masinale baltikumi navi kaarti ka pakutakse?
Viimati muutis rantto, T Apr 09, 2019 21:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Muhe Saab :)
See on vist selline mudel, mis alguses ei meeldi paljudele (ka. mina) kuid mida aeg edasi, seda enam haav paraneb ja mõistus hakkab nägema tegelikku ilu :cool:
Ja nagu lubasid, siis alla 20" rattaid sa sinna alla (enam) ei topi :P
Igatahes palju :drive: rõõmu :thumb:
See on vist selline mudel, mis alguses ei meeldi paljudele (ka. mina) kuid mida aeg edasi, seda enam haav paraneb ja mõistus hakkab nägema tegelikku ilu :cool:
Ja nagu lubasid, siis alla 20" rattaid sa sinna alla (enam) ei topi :P
Igatahes palju :drive: rõõmu :thumb:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Esimesed 2000km meie teedel kulgetud. Minu suureks üllatuseks on tänu maanteesõidule keskmine kütuskulu 5,7-le langenud, sama kulu näitas minu vana OG9-3 2,2TiD suvel ilusa ilmaga ja auto oli poole väiksem.
Olen käinud erinevatel külateedel autot testimas ja peab ennast väga viisakalt üleval. Erinevate kontrollide ja seadmete koostöö on väga hea, libedaga kurve kangutades on auto käitumine eeskujulik. Kui nüüd profiilis olevate teiste masinatega võrrelda siis kõik plussid on Saabi kasuks ja seda mäe kõrguselt.
Hetkel õpime veel teineteist tundma ja naudime suurt tähelepanu kaasliiklejate poolt.
vvs-i poolt kirjutatud 20" veljed on veel helesinine unistus kuna oem valikus olnud veljed on kõik juba ammu läbi müüdud.
E: Vahepeal siis klaasid toonitud ja pol koos vahaga
Olen käinud erinevatel külateedel autot testimas ja peab ennast väga viisakalt üleval. Erinevate kontrollide ja seadmete koostöö on väga hea, libedaga kurve kangutades on auto käitumine eeskujulik. Kui nüüd profiilis olevate teiste masinatega võrrelda siis kõik plussid on Saabi kasuks ja seda mäe kõrguselt.
Hetkel õpime veel teineteist tundma ja naudime suurt tähelepanu kaasliiklejate poolt.
vvs-i poolt kirjutatud 20" veljed on veel helesinine unistus kuna oem valikus olnud veljed on kõik juba ammu läbi müüdud.
E: Vahepeal siis klaasid toonitud ja pol koos vahaga
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Esimesed 10 000km selle masinaga sõidetud. Peagi korraline hooldus, muidu kõik OK pisut häirib, et lisapiduritulel on paar LED pirni ära kustunud. Vahepeal auto ei tunne võtit ära kuid selle vastu pidi aitama softi uuendus.
Ei ole kindel kas on konkreetne Saab (palju neid uusi 9-5-i ikka Tartus on), aga viimasel ajal on väga tihti Võru maantee, ringtee silla juures vastu tulnud sarnane Saab (keegi neiu on roolis olnud koguaeg). Ning tuleb tõdeda, et varem mulle ei ole eriti see tavalise kerega 9-5 niivõrd meeldinud kui Aero omaga aga pärast mitut vastutulekut on see järjest rohkem sümpatiseerima hakanud :). Väga kena Saab on!!
Vahet ei ole kas tegu on selle sama Saabiga või mitte, aga palju edu ja jaksu siiski! :)
Vahet ei ole kas tegu on selle sama Saabiga või mitte, aga palju edu ja jaksu siiski! :)
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
Kurjam, kui väga see uus 9-5 mulle ikka meeldib... Kadedaks teeb.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vahepeal siis hoolduses käidud ja suverattad alla kruvitud. Lööb pildi ikka teiseks:)
Valituks ostusid 19" veljed. Minust jäid veel maha haruldased 20" originaalid kuid oma pisikeste piduritega jäänuks pilt pisut kentsakas. Kel huvi leiab pildi siit
Valituks ostusid 19" veljed. Minust jäid veel maha haruldased 20" originaalid kuid oma pisikeste piduritega jäänuks pilt pisut kentsakas. Kel huvi leiab pildi siit
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kriban ka paar rida vahepeal. Paar nädalat tagasi hakkas masin mulle teatama, et service vehicle soon. Sai siis paaril korral selle murega Carringu ust kulutatud kuid keegi jaole ei saanud kuna veakoode polnud, Vikingus sama teema, Partnerkaari ale sain!
Tallinnast tagasi Tartu poole sõites kadus aeg ajalt boost ära ja kui koju jõudsin siis enam boosti polnudki. Ise hakkasin kohe lammutama, esmalt gaasiklapp ja siis EGR koos toruga puhtaks. Asi paremaks ei läinud, uuesti Carringusse kus siis paar veakoodi kätte saadi, tahmafiltri täituvuse andur ja mingi teema eelsüüteküündlaga. Kalibreeriti andur ja pandi arvutigiga tahmafiltri põletus peale. Viga kadus kuni õhtuni, esimest korda süttis mootorituli, mis täna lõunaks oli juba kustunud. Täna uuesti Carringus enam tahmafiltri täituvuse anduri viga polnud, küll aga on sellel masinal spets eelsüüteküündlad mis on koos mingi rõhuanduriga, sai siis see ära vahetatud(120eur tk) Lisaks saadi jaole ka boosti kadumisele mille põhjuseks purunenud turbolõdvik(170eur)
Muus osas masin 5+ :head:
Tallinnast tagasi Tartu poole sõites kadus aeg ajalt boost ära ja kui koju jõudsin siis enam boosti polnudki. Ise hakkasin kohe lammutama, esmalt gaasiklapp ja siis EGR koos toruga puhtaks. Asi paremaks ei läinud, uuesti Carringusse kus siis paar veakoodi kätte saadi, tahmafiltri täituvuse andur ja mingi teema eelsüüteküündlaga. Kalibreeriti andur ja pandi arvutigiga tahmafiltri põletus peale. Viga kadus kuni õhtuni, esimest korda süttis mootorituli, mis täna lõunaks oli juba kustunud. Täna uuesti Carringus enam tahmafiltri täituvuse anduri viga polnud, küll aga on sellel masinal spets eelsüüteküündlad mis on koos mingi rõhuanduriga, sai siis see ära vahetatud(120eur tk) Lisaks saadi jaole ka boosti kadumisele mille põhjuseks purunenud turbolõdvik(170eur)
Muus osas masin 5+ :head:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Esimene aasta seljataga ja ainuke Vector foorumis. Nüüd tagant järgi mõeldes siis üks paremaid Saabe minu elus, öko ja mõistlikud jooksvad kulud. Peagi teine hooldus ja julge 40000km läbi aetud. Kevadeks tutikad suverehvid ja tuju hea.
Paar pilti VVS-i objektiivi läbi:
Paar pilti VVS-i objektiivi läbi:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sõitsid täna Puhjas vastu?
See oli keegi teine, mul on klassiku meestele ikka alati käpp püsti!
Asjast ka, vahepeal sai hooldus tehtud, külge said ka uued pirurikettad ja klotsid. Muus osas kõik OK. Uued suverehvid said ka tellitud, ilmselt paari päeva pärast kohal ja ilmade paranedes saab alla ka kruvida.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Valmistun talveks, masin sai pestud nii seest kui väljas, poleeriti ja kõige lõpuks ka cquartz. Hetkel on kui peegel aga õige tulemus pidi peale esimest pesu tulema.
Tänud Tartu Autospa-le
Mingi rullik teeb külmalt häält, peagi see koos gen. rihmaga vahetusse ja peaks hea saama.
Tänud Tartu Autospa-le
Mingi rullik teeb külmalt häält, peagi see koos gen. rihmaga vahetusse ja peaks hea saama.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pisut juttu ka:
Ööl vastu kolmapäeva ärkasin pere kõige väiksema nutu peal umbes kell 1 öösel. Olles väikse unede maale suunanud sai öö pimeduses pilk ka 9-5le visatud.
Pilt oli üsna tolmune ja voodis lebades ei andnud miski asi hingele rahu. Kuna ise kulgen 98% ulatuses 9-3ga siis pisut enne kahte sai juba garaazi poole sõidetud, et teha pesu-öö. Auto käima, aknad alla, läbi öise Tartu, kiiret polnud kuhugi, nautisin igat sõidetud meetrit.
Pesu sujus, kerge leotus, loputuse käigus oli masin juba puhas kuna CQuarts toimib endiselt. Pesuvette sai manustatud pisut CarPro SnowSoap-i ja nuustikuga autot silitama, tulemus särav ja puhas.
Minu silmis üks parimaid Saabe mis mul hoovis seisnud!
LS 130 297
Ööl vastu kolmapäeva ärkasin pere kõige väiksema nutu peal umbes kell 1 öösel. Olles väikse unede maale suunanud sai öö pimeduses pilk ka 9-5le visatud.
Pilt oli üsna tolmune ja voodis lebades ei andnud miski asi hingele rahu. Kuna ise kulgen 98% ulatuses 9-3ga siis pisut enne kahte sai juba garaazi poole sõidetud, et teha pesu-öö. Auto käima, aknad alla, läbi öise Tartu, kiiret polnud kuhugi, nautisin igat sõidetud meetrit.
Pesu sujus, kerge leotus, loputuse käigus oli masin juba puhas kuna CQuarts toimib endiselt. Pesuvette sai manustatud pisut CarPro SnowSoap-i ja nuustikuga autot silitama, tulemus särav ja puhas.
Minu silmis üks parimaid Saabe mis mul hoovis seisnud!
LS 130 297
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kas see kogub ka seistes vett peale nagu Hirsch oma? Olen nõus, et see teeb auto lahedamaks. Mulle meeldib aga enda Hirsch versioon isegi enam. Aga see peaks ju Saab originaal olema?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kas see kogub ka seistes vett peale nagu Hirsch oma? Olen nõus, et see teeb auto lahedamaks. Mulle meeldib aga enda Hirsch versioon isegi enam. Aga see peaks ju Saab originaal olema?
See jääb ka vett koguma kuid vesi seisis ka enne kuna luuk on sellise kujuga. Saabi originaal, pilte jagan varsti kus on seisavad Saabid kõrvuti, tiivaga ja ilma.
Pilte: