SAAB 9-5 Aero Hirsch 2.0 TTiD, 2011, dreamer12

Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#51

R Veebr 19, 2016 22:36

Sai fotokat/telefoni tühjendatud. Siin ka mõned suvised pildid. Üldiselt on küll nii, et seda autot võib pikalt vaatama jääda. Väga õnnestunud disain! Päris iga nurga all foto autole au ei tee, aga on nurkasid, kus fotole saab selle auto ilu!







Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 284
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: TurboX

#52

R Veebr 26, 2016 13:21

Wow... Prosto fantast auto ja veel punane :love::love::love:
Muretuid kilomeetreid.:beer:
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#53

R Veebr 26, 2016 18:09

Tänud. Nüüd taas tiirlen uue esiklaasiga. Viking Motors teostas vahetuse. :)
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#54

T Aug 16, 2016 12:23

Auto on küll endiselt hea. Sõidab ja erilisi probleeme pole. Käin aga iga 10 000 km läbimise järel hoolduses ja kulud on väga ok tasemel. Kuluartikliks peamiselt piduritega seonduv ja filtrid. Kütust võtab ka väga mõistlikult, teinekord läheb suisa meelest, et tanklasse peaks üldse minema.

Üks kiiks aga sellel auto on! Kui sa paned võtme pagasnikusse koos kotiga ja enne pole sa salogiuksi avanud, siis sulgub kogu auto. Võti on kindlalt pagasnikus ja auto kindlalt lukus!!! Aitab vaid teise võtme järel käik. Sai selline tsenaarium ära proovitud. Nagu kiuste oli teise puldi patarei tühi! Aga õnneks aitas mehhaaniline võti ka uksed lahti. alarmi kisa vaibus kui seest uksed kinni lahti vajutada.

:eureka: KALLID 9-5NG OMANIKUD: ÄRGE PANGE VÕTIT PAGASNIKUSSE KUI UKSED ON LUKUS!

Kui soovitust eirate, siis saate seikluste osaliseks, mida teil polnud üldse vaja.

NB! Arvestage ka, et kui teil on aktiveeritud hoiatus "võti autos" (väljumisel auto annab märku kui võti salongi jäi), siis ainult avatud pagasniku puhul see ei toimi (millegi pärast oletasin, et ka seal peaks see toimima). See hoiatus toimib vaid siis, kui võti on salongis või kui võti on pagasnikus ja auto on enne sõitnud (vähemalt mootor on korraks töötanud). Pagasniku lubab auto koos võtmega teil täiesti vaikivalt kinni lüüa, kui avatud on vaid pagasnik (avaneb see ju võtmeta ka juhul kui võti on teie kotis ja kui avate pagasniku ei avane sama korraga salongi uksed).





Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#55

T Aug 16, 2016 14:08

hmmm, peab minema koju proovima:)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#56

T Aug 16, 2016 15:16

Aga proovige ka ILMA kotita. Tegelikult peals olema ka pagasiruumis antenn, mis otsib võtit ja kui leiab selle, siis ei lase pagasiruumi lukustada.
Kui võti on varjestatud (kotis, eriti kotis koos laptopiga), siis signaal ei levi ja nii auto arvabki, et võtit pole pagasis ja laseb sulgeda.

terv, teager
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#57

T Aug 16, 2016 15:53

Aga proovige ka ILMA kotita. Tegelikult peals olema ka pagasiruumis antenn, mis otsib võtit ja kui leiab selle, siis ei lase pagasiruumi lukustada.
Kui võti on varjestatud (kotis, eriti kotis koos laptopiga), siis signaal ei levi ja nii auto arvabki, et võtit pole pagasis ja laseb sulgeda.

terv, teager


Kotis oli sedakorda küll vaid kaks õuna ja veidi tööriideid (nende taskusse see võti unueski). Huvitav on see, et katset korrates (siis juba teise võtme taskusolekul) andis auto märku, et võti on pagasnikus ka vaid siis, kui auto oli enne töötanud. Kui panid uksed lukku, avasid pagasniku (salong jäi lukku) ja panid võtme ka lahtiselt sisse ei teinud auto piiksugi kui seda kinni lööma asusid! Kas äkki mitte see hoiatussüsteem ei tööta vaid siis, kui auto on enne "üles äratatud" (süüde on olnud sees ja elektroonika täielikult töötav või vähemalt salong on enne avatud)? Kui süüde on olnud sees ja võti on pagasnikus siis auto hoiatab ilusti (ka armatuuris põleb vastav kiri)!

Igatahes ärge lisavõtmeta taskus järgi teha proovige. Pärast proovin korra ka seda varianti, et enne salong avada ja siis võti pagasnikusse panna. Äkki sellest piisab, et hoiatus toimiks? Iseasi on see, et ka sellest pole ju kasu, kui enne vaid pagasniku avad ja võtme siis sisse unustad (nagu mul juhtus)!!!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#58

K Dets 21, 2016 17:20

Väike "frost bite" pildike sellest lumevaesest talvest.





Lisatud failid
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#59

K Apr 12, 2017 22:36

Täna otsustas auto tahta tahmaosakeste filtri puhastust. Armatuuri ilmus tuli, mis teavitas DPF filtri puhastusest ja palus edasi sõita. Ca 10 min ajas tagant sinist tossu välja. Siis tuluke kadus. Protsess lõppes ja kõik hakkas taas käituma nagu peab. Igatahes oli huvitav kogemus. Sõitsin veidi madalama käiguga kui tavaliselt ja see paistis autole meeldivat.

:eureka:

Päev enne seda korra ajas kerget sinist suitsu ja kärsahaisu aga siis tulukest ei ilmunud. Juba jõudsin mitmeid asju arvata. Aga kuna auto sai just KROWN roostetõrje siis arvasin, et see värk kuidagi aurustub. Aga polnudki midagi muud, kui auto automaatne vajadus tahmafiltrit puhastada.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
AndresV
Postitusi: 898
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#60

N Apr 13, 2017 9:12

Imestan, et sa sõidad selle autoga 4 aastat juba. Kas tõesti oli see esimene dpf põletus selle aja jooksul? Kui palju km on kogunenud selle ajaga?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2870
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2,0TiD 10 x2

#61

N Apr 13, 2017 9:35

Põletab ikka tihedalt aga kui oled mitu korda auto "üle lasknud" ja põletus pole lõpuni viidud tuleb teade.
lemps14
Postitusi: 248
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#62

N Apr 13, 2017 14:08

Huvitav ma ei ole ka veel avastanud enda omal sellist tegevust.
Ilmselt kaovad need pikkade maanteesõitude sisse ära.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#63

P Apr 23, 2017 0:34

Esimene DPF põletus tõesti selle pika aja peale! Ma olen üsna palju ka lühiotsi sellega vältinud, ehk seetõttu pole seda ka enne näinud. Nüüd oli ca kuu jooksul aga palju lühisõite ja ei ühtegi maanteeotsa. Lühiotsteks on kasutuses olnud bensukaga Saabid. Talvel läheb nii 2,3T kui 2,8T ikka palju kiiremini soojaks!

9-5 TTiD saab soojaks üle -10 kraadi puhul ikka pigem pikema otsaga alla 10 km sõitudel jääb soojust vajaka (istmesoojendused, klaasisoojendused ja väga tõhus esikaasi soojendus teevad selle kasutamise küll igati OK-ks aga 2,8T kombel 1 km järel sooja külluses ei ole). Maanteel talveoludes on see auto väga hea aga linna vahel pole mõtet seda talvel lühiotsteks piinata. See saigi soetatud pikkadeks töösõitudeks ja on end selles osas igati õigustanud.

Ka on sellega hea konverentsile/messile telekat vms vedada. Pagasnik on väga suur. Lame LED ekraaniga telekas külg ees pagasnikusse ja ruumi veel ülegi! Just N ja R sai sellise asjaga taas tegeletud.

:thumb:
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#64

E Aug 28, 2017 17:02

Sobivatel tingimustel võib auto olla müüa: viewtopic.php?f=13&t=21239&p=231120#p231120 ja http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... hash=c29e.

Hind on 24300 € + km ja arvestab auto nii auto unikaalsust kui ka head korda. Müük on toimuks lähtuvalt ettevõtte huvidest, mis hetkel on minu omadest hetkel kõrgemale seatud. Kuni siin pole infot müügist, on auto pakkumisel.
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta