SAAB 9-5 Aero Hirsch 2.0 TTiD, 2011, dreamer12
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ühel päeval jäi mulle silma imeilus Hirsch bodykitiga Saab 9-5. Lihtsalt paistis superilus. Vaatasin teist kuu, siis teise, kolmanda ja neljanda ka. Viiendal otsustasin selle Eestisse tuua. Nii ta nüüd siin ongi. Saab 9-5 Aero TTiD. Särav punane ja enam vähem kõigi lisadega auto (katuse luuk on puudu aga see ongi hea, nii on kere jäigem; lisaks on puudu ka tagurduskaamera - kogu muu lisavarustus on kõik olemas). Vedavaks sillaks on esisild. Sisu on tumehalli ventileeritava nahaga.
Esimesed 1600 km on sõidetud. Ideaalne kruisimise auto. HUD on mõnus leiutis! Rajalt väljumise hoiatajal on ka oma võlu nagu ka liiklusmärkide lugemise oskusel. Meie teedel on vaid see häda, et kiiruspiirangu lõpu märke reeglina pole, mistõttu auto ei saa aru, millal saabub piirangu lõpp. Oleks vaid ka Eesti navi kaart. Siis oleks 100% kõik leiutised selles autos ka siin maal rakendatavad. 9-3-le sobivat Eesti navikaarti see auto omaks ei tunnista. Proovitud. Kui keegi omab ideesid või kogemusid, kuidas see Eestimaa teid jagaks olen väga tänulik (see info soov ei aegu)!
Kütust kulub uskumatult vähe!!! Auto 9-3-st oluliselt raskem ja kulutab linnas ca pool 2,8T mootori kütusekulust (maanteel on võit ca 1/3 ehk kütuse kulu ca 5 l/100 km). Fun! Muidugi mass võtab maha turbosaabiliku kiirenduse laksu. Aga ühtlane kiirendus on olemas ja jalgu sellega ka ei jäe. Umbes 8 sek on paigalt sada käes. Möödasõidu kiirendused on juba meeldivad. Ja nagu mul kombeks aitab neile kiirendustele kaasa manuaalkast.
:drive:
Häid asju veel: pagasnik on suur (siiski 19" rattaid sinna korraga 4 tk siiski sisse ei mahu). Jalaruumi on ohtralt - kohe väga! See on väga hea tagaistmel sõitmise masin! Juhikohal võttis hea istumisasendi leidmine veidi aega. Peale seda, kui see leitud ja mällu pandud sai, on sõiduasend siiski mõnus. Kuigi endiselt on mu lemmikuks 9000 Aero iste, õnneks saab seda vahel ka väisata! Uue 9-5 istmed on pikal sõidul veidi kõvemad kui 9-3 Aerol või 9000 Aerol. Selle eest väga hea külgtoega ja mõnusate peatugedega.
Mootori hääl veidi kostab sisse, rehvimüra mitte eriti.
Mudeliaasta on 2011, tehasest väljasõidu aasta 2010 teine pool.
Esimesed 1600 km on sõidetud. Ideaalne kruisimise auto. HUD on mõnus leiutis! Rajalt väljumise hoiatajal on ka oma võlu nagu ka liiklusmärkide lugemise oskusel. Meie teedel on vaid see häda, et kiiruspiirangu lõpu märke reeglina pole, mistõttu auto ei saa aru, millal saabub piirangu lõpp. Oleks vaid ka Eesti navi kaart. Siis oleks 100% kõik leiutised selles autos ka siin maal rakendatavad. 9-3-le sobivat Eesti navikaarti see auto omaks ei tunnista. Proovitud. Kui keegi omab ideesid või kogemusid, kuidas see Eestimaa teid jagaks olen väga tänulik (see info soov ei aegu)!
Kütust kulub uskumatult vähe!!! Auto 9-3-st oluliselt raskem ja kulutab linnas ca pool 2,8T mootori kütusekulust (maanteel on võit ca 1/3 ehk kütuse kulu ca 5 l/100 km). Fun! Muidugi mass võtab maha turbosaabiliku kiirenduse laksu. Aga ühtlane kiirendus on olemas ja jalgu sellega ka ei jäe. Umbes 8 sek on paigalt sada käes. Möödasõidu kiirendused on juba meeldivad. Ja nagu mul kombeks aitab neile kiirendustele kaasa manuaalkast.
:drive:
Häid asju veel: pagasnik on suur (siiski 19" rattaid sinna korraga 4 tk siiski sisse ei mahu). Jalaruumi on ohtralt - kohe väga! See on väga hea tagaistmel sõitmise masin! Juhikohal võttis hea istumisasendi leidmine veidi aega. Peale seda, kui see leitud ja mällu pandud sai, on sõiduasend siiski mõnus. Kuigi endiselt on mu lemmikuks 9000 Aero iste, õnneks saab seda vahel ka väisata! Uue 9-5 istmed on pikal sõidul veidi kõvemad kui 9-3 Aerol või 9000 Aerol. Selle eest väga hea külgtoega ja mõnusate peatugedega.
Mootori hääl veidi kostab sisse, rehvimüra mitte eriti.
Mudeliaasta on 2011, tehasest väljasõidu aasta 2010 teine pool.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
5+ valik! Sellele pakuti ju täis Hirschi kit-i mis hõlmas ka softi, kindel, et sul seda pole? Igaljuhul pikka iga sellele masinale ja muretut lendu! Ootan rohkem pilte ja need veljed :love:
E: Hirsch softiga 0-100km/h AT 9,6 MT 9,2
E: Hirsch softiga 0-100km/h AT 9,6 MT 9,2
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Need on sul kahjuks TiD mootori tuunimise andmed: http://extranet.hirsch-performance.ch/data/Index/detail/year/A/id/G270004200.
Antud auto TTiD (twin turbo, 140 kW) ja Hirsch ei ole minu teada sellele mootorituuningut müünud ega ka müü: http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung - seda kinnitas ka see Saabi dealer, kes mulle auto müüs. Ütles, et seda lihtsalt polegi olnud, olid ka ise uurinud.
TTiD kiirendus 0-100 km/h on manuaalkastiga ca 8,5 s. Ehk parem kui tuunitud TiD (tuunimata versioon oli kole uimane). TTiD-l jõudu jagub ja kiirendus on võrreldav varasemate 2,3 t (madalsurve turbo) mootoritega. Käikude alaosas on minek ehk parem ja ülaosas vajub kiirendus ära. Igatahes ratast nii pöördesse ei aja kui vana bensiini 2,3t. Samas kui veojõukontroll välja lülitada on asi parem, sest see sekkub palju enam kui viimase põlvkonna 9-3-l. Pigem on TTiD kiirendus ühtlane ja turbo viivitus puudub. Esimene käik jookseb kähku tühjaks aga mitte hullemini kui 2,8T-l. Ütlen ausalt 2,3T ja 2,8T mootorid on mõlemad minekult teises kategoorias aga ka bensukulu on pea-aegu kaks korda suurem kui selle diisli kulu! Täna on 95 ja diisel tanklas müügil sama hinnaga (tegelikult diisel nati odavam). See teeb TTiD mootoriga 9-5 Aero väga heaks pikamaasõidu autoks!
Antud auto TTiD (twin turbo, 140 kW) ja Hirsch ei ole minu teada sellele mootorituuningut müünud ega ka müü: http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung - seda kinnitas ka see Saabi dealer, kes mulle auto müüs. Ütles, et seda lihtsalt polegi olnud, olid ka ise uurinud.
TTiD kiirendus 0-100 km/h on manuaalkastiga ca 8,5 s. Ehk parem kui tuunitud TiD (tuunimata versioon oli kole uimane). TTiD-l jõudu jagub ja kiirendus on võrreldav varasemate 2,3 t (madalsurve turbo) mootoritega. Käikude alaosas on minek ehk parem ja ülaosas vajub kiirendus ära. Igatahes ratast nii pöördesse ei aja kui vana bensiini 2,3t. Samas kui veojõukontroll välja lülitada on asi parem, sest see sekkub palju enam kui viimase põlvkonna 9-3-l. Pigem on TTiD kiirendus ühtlane ja turbo viivitus puudub. Esimene käik jookseb kähku tühjaks aga mitte hullemini kui 2,8T-l. Ütlen ausalt 2,3T ja 2,8T mootorid on mõlemad minekult teises kategoorias aga ka bensukulu on pea-aegu kaks korda suurem kui selle diisli kulu! Täna on 95 ja diisel tanklas müügil sama hinnaga (tegelikult diisel nati odavam). See teeb TTiD mootoriga 9-5 Aero väga heaks pikamaasõidu autoks!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
See uus 9-5 Aero body-kit'iga on ikka üks ilusamaid uue aja autosid:drive:
Antud auto puhul on tegu küll Hirsch bodykitiga, mis istub Aero esi- ja tagaosa peal sellele lisaks. Ka küljekarbid erinevad originaal Aerost. Aga see Hirsch komplekt muudab auto palju sihvakamaks ja kenamaks. Päriselus veel enam kui piltidel. :)
Tänud ka kõigi heade soovide eest! Mõnusat kulgemist teile kõigile. Saab on väärt auto!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aga palju õnne! Ja loomulikult muretuid kilomeetreid.
Minu auto puhul häirib mind rehvimüra. Ja seda nii suve- kui talverehvidega. Samuti veel ülijäik vedru...Ma ei kujutaks sõitu ette Tallinna maastikul.
Tõmme on tõesti hea ja seda ma naudin täiega, seega mingist säästumasinast enam juttu ei ole. Alla 10 sajale enam ei õnnestu. Nojah, kui kruiisida mööda pikki kilomeetreid kaugusesse, siis küll aga linnas ja lähiümbruses-EI OLE VÕIMALIK.:eureka:
Minu auto puhul häirib mind rehvimüra. Ja seda nii suve- kui talverehvidega. Samuti veel ülijäik vedru...Ma ei kujutaks sõitu ette Tallinna maastikul.
Tõmme on tõesti hea ja seda ma naudin täiega, seega mingist säästumasinast enam juttu ei ole. Alla 10 sajale enam ei õnnestu. Nojah, kui kruiisida mööda pikki kilomeetreid kaugusesse, siis küll aga linnas ja lähiümbruses-EI OLE VÕIMALIK.:eureka:
Rehvimüraprobleem on ju lihtsalt lahendatav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tõesti kolm on juba nagu väike kamp!
Siin ka mõni sisu pilt. Juhikoht on ergonoomiline, kuid istmel õige asendi leidmine võtab aega. Kuigi kõik on sellel Saabil ootuspärases kohas, tahab kompuutrist aru saamine veidi harjumist. Nagu ka kõigi keskkonsooli funktsioonide ja infortainmenti ladus kasutamine. Ühel fotol ka vaade sellele kuidas juht HUD-i sõidu ajal näeb.
Mis vedustuse jäikusse puutub, siis on igatahes uus 9-5 Aero aukude, konaruste jms paremini hakkama saav kui 9-3 Aero. Ilmselt suurem telje vahe ja laius loevad.
Siin ka mõni sisu pilt. Juhikoht on ergonoomiline, kuid istmel õige asendi leidmine võtab aega. Kuigi kõik on sellel Saabil ootuspärases kohas, tahab kompuutrist aru saamine veidi harjumist. Nagu ka kõigi keskkonsooli funktsioonide ja infortainmenti ladus kasutamine. Ühel fotol ka vaade sellele kuidas juht HUD-i sõidu ajal näeb.
Mis vedustuse jäikusse puutub, siis on igatahes uus 9-5 Aero aukude, konaruste jms paremini hakkama saav kui 9-3 Aero. Ilmselt suurem telje vahe ja laius loevad.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Veidi enne lume sulamist sai auto Eestis tüübikinnituse ja on nüüd kantud Eesti registrisse.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Nägin ka Tallinnas seda kui Gumballi üritused käisid. Nägi väga kena välja (parem kui piltidel) ja minumeelest oleks võinud see ka seal Ferraride ja Porschede keskel olla. Väga kihvt on see Hirsch kere!
:)
:)
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Tõsi see on, päris elus on see väga ilus auto. Uus 9-5 ei ole väga fotogeeniline. Leida nurk, mille alt see jääb fotol nagu päriselus on keerukas. Aga siin veel paar katset.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Märkamatult ongi terve üks aasta uue Saabiga elatud. Auto on end väga ilusti üleval pidanud! Kõik töötab nagu peab. Kui alguses tundus see auto suur, siis nüüd sellega sina peal olles suurus enam ei sega aga parkimisel on parkimisanduritest palju abi (taga aknast avaneb siiski piiratud vaade).
Eelmine kuu sai auto Viking Motorsis uued piduriklotsid. Ainus viga on olnud ühe esimese parkimisanduri elupäevade lõpp. Seegi sai eelmine kuu ära vahetatud. Õnneks oli selle katkiminekul perfektne ajastus, mis kattus Viking Motors teeninduse sooduskampaaniaga.
Ainus veidrus on olnud see, et väga külmade (üle -20) ilmadega soojeneb HUD terve igaviku (näitab pikalt lennuki kujutist + teksti HUD WARMING UP). Ka on see mu elu esimene diiselauto. Kuni -15 soojeneb salong ideaalselt aga madalamatel temperatuuridel lööb diisli aeglase soojenemise aeg välja. Õnneks on siis lühidate sõitude jaoks bensukaga Saab võtta.
Huvitav kas keegi on NG 9-5 navi ka suutnud meie teid lugema õpetada?
Eelmine kuu sai auto Viking Motorsis uued piduriklotsid. Ainus viga on olnud ühe esimese parkimisanduri elupäevade lõpp. Seegi sai eelmine kuu ära vahetatud. Õnneks oli selle katkiminekul perfektne ajastus, mis kattus Viking Motors teeninduse sooduskampaaniaga.
Ainus veidrus on olnud see, et väga külmade (üle -20) ilmadega soojeneb HUD terve igaviku (näitab pikalt lennuki kujutist + teksti HUD WARMING UP). Ka on see mu elu esimene diiselauto. Kuni -15 soojeneb salong ideaalselt aga madalamatel temperatuuridel lööb diisli aeglase soojenemise aeg välja. Õnneks on siis lühidate sõitude jaoks bensukaga Saab võtta.
Huvitav kas keegi on NG 9-5 navi ka suutnud meie teid lugema õpetada?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tuleb tunnistada, et sinu auto pilte vaadates hakkab mulle isegi viimase põlve 9-5 punasena meeldima. Millalgi sai vaadatud neid pankrotipesas müügis olnud 9-5 ning punaseid universaale vaadates tundus punane just eriti sobimatu värv sellele autole. Eelnevalt nähtud pressipiltidelt tundus mittepunane universaal samas väga kenana.
Nüüd vaadates sinu punase auto pilte, siis ikka väga nitševoo värv :)
Nüüd vaadates sinu punase auto pilte, siis ikka väga nitševoo värv :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Punane, sinine ja valge on minu arust ka parimad värvid 9-5 jaoks. Nt mustad ja pruunid ning hallid muutuvad kuidagi matsakaks. Sihvakusele aitab kaasa ka Hirsch boykit.
Päriselus on 9-5 punane universaal ka väga kena! Seisis selline mu auto kõrval poe müügisaalis, kuid polnud siiski müügiks. Oli selle Saab/Nissan esinduse omaniku isiklikuks autoks soetatud. Põgusat tutvumist sellega siiski lubati. Üks klõps sai ka mälestuseks tehtud, sest see ju nii harva nähtav auto.
Universaali puhul oli suurim üllatus selle pagasniku väiksus. Muidu oli päriselus ilusam kui piltidel. :)
Päriselus on 9-5 punane universaal ka väga kena! Seisis selline mu auto kõrval poe müügisaalis, kuid polnud siiski müügiks. Oli selle Saab/Nissan esinduse omaniku isiklikuks autoks soetatud. Põgusat tutvumist sellega siiski lubati. Üks klõps sai ka mälestuseks tehtud, sest see ju nii harva nähtav auto.
Universaali puhul oli suurim üllatus selle pagasniku väiksus. Muidu oli päriselus ilusam kui piltidel. :)
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Universaali puhul oli suurim üllatus selle pagasniku väiksus. Muidu oli päriselus ilusam kui piltidel. :)
Järelikult sis 9-5 universaali vaevavad kehvad Insignia geenid, kus disain on ruumikusele ohvriks toodud. Insignia pagasnik on ka universaali kohta ju häbiväärselt väike, sama lugu on ruumiga Insignia tagaistmel.
Kuna 9-5 on Insigniast siiski ca 15 cm pikem, siis vähemalt tagaistme ruumikitsikuse mure on Saabi insenerid suutnud edukalt ära lahendada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Saabi tagaistmel jagub tõesti nii ruumi kui ka mugavust! Võibolla on paksude "seintega" pagasnikud ka tulemus sellest, et tagada turvalisus (suurem deformatsiooni tsoon)?
Lahkus ju 9-5 USA ühe parima turvalisuse tulemusega (2012 aasta turvalisim auto kuigi seda siis enam seeriaviisiliselt ei toodetudki): http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/saab/9-5 ja sai ka siinsel mandril väga hea turvareitingu: http://www.euroncap.com/results/saab/9-5/2009/390.aspx .
Ka sedaani puhul ei mahu kuidagi 4 ratast pagasnikusse (OK need rattad on ka väga suured). Fakt on see, et kummivahetusse minekuks peab vähemalt kaks ratast salongi panema. Samas tavaoludes on see pagasnik piisavalt suur ja seal on mõnusad kotikonksud jms. Silmaga võrreldes tundus 9-5 sedaani pagasnik isegi ruumikam kui universaalil.
Kere plekkide ja pagasniku sisu osas siiski Saab Insigniaga midagi silmaga kohe märgatavat ei jaga. Global Epsilon II platvorm on aga neil kahel autol ühine. TTiD mootori "baas" pärineb ka Opel koosteliinidelt. Saab on selle mootori siiski hoopis teise seadesse seadnud tänu turbodele. Võrreldes TiD mootoriga on TTiD üsna fun sõita. Siiski, kes kiirendust ja mootori häält peamiseks peab, siis tuleks valida 2,8T; see - algselt Holdeni mootor - mille Saab sammuti ümber seadistas on hoopis teise minekuga aga paraku ka väga janune (ja 9-3 puhul ka üliväikse bensupaagiga). Siiski 2,0 besnukaga kannatab ka TTiD täitsa võrldust välja (0-100 km/h tuleb 8,0s besukal vs 8,8s diislil). Ma tunnistan ausalt, et sedakorda saigi säästlikkust kiirendusele eelistatud, sest kiirenduse poolest on 2,8T 9-3-s parem kui 9-5-s.
Lahkus ju 9-5 USA ühe parima turvalisuse tulemusega (2012 aasta turvalisim auto kuigi seda siis enam seeriaviisiliselt ei toodetudki): http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/saab/9-5 ja sai ka siinsel mandril väga hea turvareitingu: http://www.euroncap.com/results/saab/9-5/2009/390.aspx .
Ka sedaani puhul ei mahu kuidagi 4 ratast pagasnikusse (OK need rattad on ka väga suured). Fakt on see, et kummivahetusse minekuks peab vähemalt kaks ratast salongi panema. Samas tavaoludes on see pagasnik piisavalt suur ja seal on mõnusad kotikonksud jms. Silmaga võrreldes tundus 9-5 sedaani pagasnik isegi ruumikam kui universaalil.
Kere plekkide ja pagasniku sisu osas siiski Saab Insigniaga midagi silmaga kohe märgatavat ei jaga. Global Epsilon II platvorm on aga neil kahel autol ühine. TTiD mootori "baas" pärineb ka Opel koosteliinidelt. Saab on selle mootori siiski hoopis teise seadesse seadnud tänu turbodele. Võrreldes TiD mootoriga on TTiD üsna fun sõita. Siiski, kes kiirendust ja mootori häält peamiseks peab, siis tuleks valida 2,8T; see - algselt Holdeni mootor - mille Saab sammuti ümber seadistas on hoopis teise minekuga aga paraku ka väga janune (ja 9-3 puhul ka üliväikse bensupaagiga). Siiski 2,0 besnukaga kannatab ka TTiD täitsa võrldust välja (0-100 km/h tuleb 8,0s besukal vs 8,8s diislil). Ma tunnistan ausalt, et sedakorda saigi säästlikkust kiirendusele eelistatud, sest kiirenduse poolest on 2,8T 9-3-s parem kui 9-5-s.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Huvitav kas keegi on NG 9-5 navi ka suutnud meie teid lugema õpetada?
Uurisin päris pikalt seda teemat, aga ei, Opel Ampera, SRX-l on küll sama süsteem, aga pole meie regiooni kunagi tehtud. Mõnikord juhtub imesid ja lisatakse ka vanale rauale uusi regioone uuendustega, aga kahtlane ja ma väga ei usu et see süsteem turva osas nii nõrk on tehtud, et teiste kaardi failidega saaks manipuleerida HDD-l olevaid andmeid.
Muidu Navi süsteem ise on päris hea, sai korra proovitud Soomes käies.
See Hirschi pakett näeb hea välja (diffuser on veits silmale kohmakas) ja küljelaiendid ja spoiler pidavat olema out-of-stock ;)
Vaatasin salongi pilti, huvitav kõikidel aerodel ei ole drivesense nuppu. Käigukangist vasakul kolm nuppu, ülemine on "Lane Departure Warning System"?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Uurisin päris pikalt seda teemat, aga ei, Opel Ampera, SRX-l on küll sama süsteem, aga pole meie regiooni kunagi tehtud. Mõnikord juhtub imesid ja lisatakse ka vanale rauale uusi regioone uuendustega, aga kahtlane ja ma väga ei usu et see süsteem turva osas nii nõrk on tehtud, et teiste kaardi failidega saaks manipuleerida HDD-l olevaid andmeid.
Muidu Navi süsteem ise on päris hea, sai korra proovitud Soomes käies.
Tänud info eest! Sellest veidi kahju ongi, et süsteem ise on hea ja siinmaal ei tööta. Aga kui see ka SRX-l ja Amperal (arvatavasti siis ka Volt omab sama), siis neid puuduva kaardi osaga regioonis müüakse, seeläbi võib ju mingi kaardi uueduse tuleku lootus olla.
Vaatasin salongi pilti, huvitav kõikidel aerodel ei ole drivesense nuppu. Käigukangist vasakul kolm nuppu, ülemine on "Lane Departure Warning System"?
Seal on tõesti kolm nuppu: "Lane Departure Warning System" lisaks veel parkimisassistent (otsib piisava suurusega külgbokse) ja parkimisandurite sisse ja välja lülitamine. Drivesense nuppu tõesti pole, äkki on see vaid automaatkastiga autode pärusmaa? Manuaalil peab oma pea juhtimise mõistlikuks muutma. Mõni hetk kui aega on uurin huvipärast manuaali, seal on kindlasti sellele vastus.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid