1. leht 1-st

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Jaan 10, 2014 15:13
Postitas Va1dek
Tere,

Augusti alguses sai soetatud Saab 9-5 Aero 2.0T. Enne ostu sai ikka kõvasti uuritud ja puuritud seda teemat, kartused seoses pankrotiga ning osade saadavus..
Varustusest on puudu HK sound ja katuseluuk (see vist oli rohkem US versioonide teema), muu on olemas isegi RSE pakett ning pagassis U-rail. All on 17 M+S, eks hea oleks 19 turbiinid, aga see ei ole primaarne.
Käikusid ise ei vaheta ning peal on Hirsch-i 260HP upgrade.

Ise olen vahetanud ära kolmada stopptule (tüüpviga, ledid põlevad läbi), õigemini läks vanasse korpusesse sisse 30cm jagu led riba. Vikingis pandi softi parandus, mis kõrvaldas "Service Steering Wheel Lock" vea. Vahetusse on läinud ka starteri tõmberelee.
Hetkel veel teemaks tüüpviga - istmesoojendus.
Hetkel odo peal 56k km.

Muidu stabiilne ja mõnus auto, linnas keskmiselt 13,5-14,5 ja maanteel saab 7-ga hakkama saja peale :)



Lisatud failid

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Jaan 10, 2014 16:29
Postitas Ets
Ilusad need uued 9-5 ed. Tahaks ka aga universaali tahaks :)
Ilusaid kilomeetreid!

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Jaan 10, 2014 16:31
Postitas saabu14jr
56K nagu 56000, mitte 56 km. Samas kui kuskilt platsilt ostetud ning pole süidetud, siis pole see 56 midagi nii kahtlane.

Ilusad on need uued 9-5 aerod.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Jaan 10, 2014 16:42
Postitas Va1dek
56000 jah, platsilt ei ole ostetud, aga läbisõidus kindlasti ei kahtle.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Jaan 10, 2014 21:16
Postitas rantto
Nice! Vahepeal oli NG9-5 velgi saada päris palju kuid nüüd on suht põud juba.
On mulgi pidurituli auklik nagu joodiku naeratus. Istmesoojendused ei toimi ja kella ei saa kunagi õigeks.
Inimene harjub kõigega..

Muretut lendu!

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: L Jaan 11, 2014 11:20
Postitas Va1dek
Nii palju kui ma FB-s 9-5 NG gruppidest olen lugenud, siis kellaaja teema jaoks on softiparandus. Endal see probleem puudub.
Kui velgi hakkan vahetama, siis ALU-104 või 105, 200-250€ tk.
Stopptule vahetus võttis ca 1 tund, kõige keerulisem oli tagaistme küljeturvapatjade eemaldamine, lõpuks sai Led house-s 30cm riba ja müüja tinutas ise lahkelt juhtmeotsad ka külge, 3€ :D Lihtsalt kui vaatasin seda trükiplaati siis pidasin targemaks, et parandada pole mõttet ja sama lahendust originaalosana pole mõttet panna, põleb niikuinii läbi.
Istmesoojenduse probleemiks on nõrgad elemendid, need ühtivad insignia omadega, aga tööd on nende juures palju ja hetkel olnud soe talv pole ka liikumapanevaks jõuks olnud :)
Aga muidu on tore, et WIS ja EPC on hämaras internetiavaruses vabalt saadaval, ei pea lolli näoga teeninduses istuma ning FB-s tuleb infot gruppides ka piisavalt peale.

Edit. NAV-i teema võib unustada :)

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: K Apr 02, 2014 9:44
Postitas Va1dek
rantto ja paljude teiste NG omanike probleem kellaga avaldus ka minu autol.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: N Apr 03, 2014 7:12
Postitas rantto
Mul käib suvel 2h ette ja talvel 1h. Endamisi siin mõtle, et peaks kuskil välismaal käima, et masin GPS-i abil aru saaks kus ta on. Äkki läheb õigeks...
Samas on mõned ka softi uuendusega korda saanud kuid mul ei teinud see midagi.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: N Mai 29, 2014 9:41
Postitas Va1dek
Eile sai raadio VM-s softiuuenduse ja senimaani on kellaaeg õige olnud :)

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: N Okt 23, 2014 22:10
Postitas rantto
Müügis?
http://www.auto24.ee/used/1871428

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Okt 24, 2014 9:56
Postitas Va1dek
Mhmh, üle lahe on huvilisi olnud :)
Esistangel on kriim ja mõlemad istmesoojendused vajavad vahetust, midagi muud välja ei oska tuua.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: N Jaan 08, 2015 14:12
Postitas Va1dek
Vahepeal oli "passiivselt" auto24 üleval, huvilistele autot ei näidanud, nimelt Vikingus tuvastati et turbo ei hoia rõhku (P0299 Turbo underboost).
Turbo läks vahetusse ja mõlemad istmesoojendused ka korras :) See viimane on nende -10 ilmadega eriti oluline nende istmetega.

SAAB 9-5 Aero 2.0T, 2011, Va1dek (müüdud)

Postitatud: R Veebr 13, 2015 16:05
Postitas Va1dek
Auto müüdud, läks tagasi Saksamaale :) Eelmised autode müügid on olnud esimesele huvilisele, seekordne kogemus oli lugematu arv maile ja 10 väljanäitust. Eranditult kõik huvilised omasid eelnevat kogumus Saabidega!
Selle teema võib lõpetatuks lugeda.