Tere, rahvas!
Vanarahvas ütleb, et ega kaks kolmandata jää. Nii ongi. Mul nüüd 3 Aero SAAB'i Kaks aastat tagasi hakkasin vaikselt proovima neid siin müügisolevaid. Süües kasvas isu, kokku sai "proovitud" umbes 15. isendit (oleks pidanud Valdeku Hirshi 1,5 a tagasi ära ostma...), Vikingis oma taustauuringutega inimesi tüüdatud (Daags ), väikeste kompromissidega (non Harman Kardon, värv pole ka "päris see") leidis see SAABISAAGA lõpuks oma lahenduse. Odomeetril 85ooo km, uue auto lõhnajäägid salongis. Varustus on piisav, ise olen rahul Chippima ei hakka Võiks tiba paremini edasi käia küll
Lisatud failid
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Sellise suure kere kohta liigub see turbo4 täitsa normaalselt:)
XWD + manuaal? :)
Hetkeliselt oli juba kangesti kade Siiski esivedune Aero:)
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: must
Mootor: 1998 cm 3
Mootori võimsus: 162 kW
Kütus: bensiin kat.
Käigukast: automaat
Veoskeem: esivedu
Hmmm, vaatasin ka enda 95 andmeid ja selgus, et mul on kütusekulu Linnas 14.3 (l/100 km) ja Ironmani omal ainult Linnas 13.5 (l/100 km). Keegi teab, millest see 0,8 liitrine vahe tekib? Mõlemad on 162KW??
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ülal on tegelikult üks kade kaasfoorumlane meid juba rahustanud - õnneks siiski tegu esiveolisega. Lohutus seegi ja ma muutusin vähemroheliseks
muidu aga ju vinksvonks masin - isegi, kui natuke kasinatele hobustele lisa ei otsi. Samas võiks ju ikka
kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata?
muidu aga ju vinksvonks masin - isegi, kui natuke kasinatele hobustele lisa ei otsi. Samas võiks ju ikka
kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata?
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
See on tal nime all juba kirjas...kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata?
Töötasin täna tema teise teema läbi : http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609
Iromani puhul ei eksisteeri lahjat diagnoosi .. väga ammusest asjast
Õnne ja väga ilus masin
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Üritasin leida 2010 ja 2011 162KW mootorite erinevust, ühel on tähiseks A20NHT ja teisel A20NFT. Kütusekulus on 0,8l/100 vahet, kuid muud numbrid klapivad. Guugel mind targemaks ei teinud :(
Kas on teada, mis neil vahet on peale kütusekulu numbrite :)?
Kas on teada, mis neil vahet on peale kütusekulu numbrite :)?