1. leht 1-st
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 1:20
Postitas iroman
Tere, rahvas!
Vanarahvas ütleb, et ega kaks kolmandata jää. Nii ongi. Mul nüüd 3 Aero SAAB'i
Kaks aastat tagasi hakkasin vaikselt proovima neid siin müügisolevaid. Süües kasvas isu, kokku sai "proovitud" umbes 15. isendit (oleks pidanud Valdeku Hirshi 1,5 a tagasi ära ostma...), Vikingis oma taustauuringutega inimesi tüüdatud (Daags
), väikeste kompromissidega (non Harman Kardon, värv pole ka "päris see") leidis
see SAABISAAGA lõpuks oma lahenduse. Odomeetril 85ooo km, uue auto lõhnajäägid salongis. Varustus on piisav, ise olen rahul
Chippima ei hakka
Võiks tiba paremini edasi käia küll
Lisatud failid
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 9:06
Postitas mart284
Sellise suure kere kohta liigub see turbo4 täitsa normaalselt:)
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 11:53
Postitas Pootsman
XWD + manuaal? :)
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 12:00
Postitas mart284
XWD + manuaal? :)
Hetkeliselt oli juba kangesti kade
Siiski esivedune Aero:)
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: sedaan
Kere värvus: must
Mootor: 1998 cm 3
Mootori võimsus: 162 kW
Kütus: bensiin kat.
Käigukast: automaat
Veoskeem: esivedu
Hmmm, vaatasin ka enda 95 andmeid ja selgus, et mul on kütusekulu Linnas 14.3 (l/100 km) ja Ironmani omal ainult Linnas 13.5 (l/100 km). Keegi teab, millest see 0,8 liitrine vahe tekib? Mõlemad on 162KW??
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 12:44
Postitas Cyber
esivedu vs nelivedu?
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 13:01
Postitas 13piisab
ülal on tegelikult üks kade kaasfoorumlane meid juba rahustanud - õnneks siiski tegu esiveolisega. Lohutus seegi ja ma muutusin vähemroheliseks
muidu aga ju vinksvonks masin - isegi, kui natuke kasinatele hobustele lisa ei otsi. Samas võiks ju ikka
kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata?
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 13:11
Postitas Cyber
kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata? :D
See on tal nime all juba kirjas...
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 13:19
Postitas Trooja
kolme aerosaabi omanikule võib vist juba mingit lahjemat sorti diagnoosi omistama hakata?
See on tal nime all juba kirjas...
Töötasin täna tema teise teema läbi :
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609
Iromani puhul ei eksisteeri lahjat diagnoosi .. väga ammusest asjast
Õnne ja väga ilus masin
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 14:17
Postitas NO FEAR
Äge värk! Õnne ja lahedat kulgemist!!!
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 14:30
Postitas mart284
Üritasin leida 2010 ja 2011 162KW mootorite erinevust, ühel on tähiseks A20NHT ja teisel A20NFT. Kütusekulus on 0,8l/100 vahet, kuid muud numbrid klapivad. Guugel mind targemaks ei teinud :(
Kas on teada, mis neil vahet on peale kütusekulu numbrite :)?
SAAB 9-5 Turbo4 Aero, 2011, iroman
Postitatud: T Juun 21, 2016 15:09
Postitas Va1dek
A20NFT on see nn "biopower"
Aga ilus pill ja need 19'' turbiinid teevad ikka aerost aero :)