2. leht 2-st

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: E Nov 30, 2020 23:25
Postitas Zazou
ls 315000 õlisid vahetatud korralikult, vähemal minu poolt ja pole põhjust kahelda ka eelmistes omanikes, et nad oleks kokku hoidnud selle pealt. Mingeid erilisi tundemärke ei olnud, kuni hakkas vaikselt kõvemat müra tegema ja kiirendamisel väristama, nagu kaoks 1 silinder ära. 100km pärast seisma jättes ja uuesti käima pannes jäi õlirõhk madalaks ja tuli kiri, stop the engine. Lagin oli siis ka juba selgelt kuuldav.
Väga põhjalikult ei hakanud algul süvenema, mis võis põhjus olla, kuna mõtlesin et pole mõtet taastada rahalises mõttes. Aga kuna VM tuli hinnas vastu, siis mõtlesin, et mis seal ikka, hea auto ju ikkagi. Eks ta tüüpvea moodi natuke paistab ja keas teab, mis see tõeline põhjus lõpuks oli.

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: T Dets 01, 2020 8:44
Postitas NO FEAR
Kusjuures minu autol on igal aastal enne talve see stop the engine tuluke põlama löönud. Miks??? Ei tea. Siis viin hooldusesse, vahetatakse see asi seal ära, samuti õli jms ja siis aasta jälle hooletu...kuni järgmise sügiseni.

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: T Dets 01, 2020 8:52
Postitas rantto
Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: T Dets 01, 2020 16:36
Postitas NO FEAR
rantto kirjutas:
T Dets 01, 2020 8:52
Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.
Rohtu selle vastu???

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: T Dets 01, 2020 19:43
Postitas rantto
Tihendid vahetus, 30eur pluss töö.

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: K Dets 02, 2020 10:18
Postitas NO FEAR
okei...kas sellega saab ka Carring hakkama, mul see auto läheb nagunii hooldusesse reedel. Või on see suurem ettevõtmine? Oskad öelda?

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: K Dets 02, 2020 10:51
Postitas rantto
Lihtsam vist neile helistada, Pootsman tegi kodus garaazis ise 4,5h

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: R Dets 04, 2020 15:11
Postitas Pootsman
rantto kirjutas:
K Dets 02, 2020 10:51
Lihtsam vist neile helistada, Pootsman tegi kodus garaazis ise 4,5h
ei leia üles, ma enda arust paar aastat tagasi kirjutasin pikema romaani ka selle tihendi vahetusest siia foorumisse koos piltidega?! Üsna spetsiifiline pikk torx oli vajalik kahe kasti poolse karteripõhja poldi jaoks, induktiivkuumuti oli väga abiks downpipe poltide juures. Kunde poolne veovõll tuleb eemaldada, kasti õli tasapinda tuleks pärast korrigeerida kuna õli voolab välja teatud määral kastist. Kui põhi maas siis saalede kontroll on kohustuslik!

Pärnus saab Teid aidata selle teemaga Opeli remont :thumb:
http://www.opeliremont.ee/page14.html

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: R Dets 04, 2020 19:56
Postitas aatom
rantto kirjutas:
T Dets 01, 2020 8:52
Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.
Kas ma mäletan valesti või panen täiesti puusse aga tänu õhu vahele imemisele paneb õlipump õli vahutama ja pole vahet, kui kvaliteetne õli, määrimisomadusi ikka pole. Ehk targemad kommenteerivad. Igatahes uskumatu insener/tehniline praak nii kriitilisse kohta selline tihend panna.

Re: SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Postitatud: R Aug 20, 2021 11:58
Postitas Zazou
Pilt

Kas siin foorumis kõige suurema läbisõiduga NG?