Saab 9-5 2.0 Tid 132 kw Hirsch 2010a. Müüdud
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Vahepeal siis auto juures väheke nokitsemist olnud Vahetasin ära tagumised pidurikettad, klotsid ja vasakpoolse ratta laagri. Kontrollisin, hooldasin üle ka esimesed pidurid. Nagu arvata oligi, klotsid kinni ja see omakorda põhjustas pidurdamisel vibratsiooni, mis nüüd peaaegu ära kadus. Eks kevadel vahetan ka esimesed kettad, klotsid ära.
Vahetusse läksid veel esiamordid ja tugilaagrid. Ja oh seda imet, kui mõnus ja vaikne veermik on,nüüd nagu uus auto Varuosadelt pole ma siiani allahindlust teinud ja kõik mis alla keeratud on originaal
Olen peaaegu lõpule jõudmas ka müraisolatsiooniga aga sellest pikemalt väheke hiljem
Vahetusse läksid veel esiamordid ja tugilaagrid. Ja oh seda imet, kui mõnus ja vaikne veermik on,nüüd nagu uus auto Varuosadelt pole ma siiani allahindlust teinud ja kõik mis alla keeratud on originaal
Olen peaaegu lõpule jõudmas ka müraisolatsiooniga aga sellest pikemalt väheke hiljem
Viimati muutis melka, P Dets 08, 2019 17:42, muudetud 1 kord kokku.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Talve tulekuks siis peaaegu kõik valmis Tehtud suurem hooldus mille käigus vahetasin mootoriõli ja kõik võimalikud filtrid ja lasin ära teha ka dünaamilise õlivahetuse automaat käigukastil. Diagnostika käigus selgus et minu autol vajaks vahetamist solenoidi plokk et käiguvahetust ideaalseks saada. Kilomeetrite poolest auto polegi ju nii palju sõitnud aga arvatavasti on kulumisele kaasa aidanud see et eelmised omanikud ehk suurem osa ajast mööda pealinna ringi sõitnud on??
Enne õlivahetus küsiti mu käest et kas ikka tahan vahetada kuna võib hoopis hullemaks minna kuid õnneks seda ei juhtunud ja pisut hoopis käiguvahetus paranes ja muutus pehmemaks, mitte küll nii palju et oleks ideaalne aga noh...
Enne õlivahetus küsiti mu käest et kas ikka tahan vahetada kuna võib hoopis hullemaks minna kuid õnneks seda ei juhtunud ja pisut hoopis käiguvahetus paranes ja muutus pehmemaks, mitte küll nii palju et oleks ideaalne aga noh...
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Pole siia siis ammu midagi huvitavat kirjutanud ja ega pole siiani midagi kirjutada olnud
Mõned nädalad tagasi otsustasin ette võtta esiklaasi vahetuse, kuna vana klaas ikka väga kriimuline ja kivitäkkeid täis.
Kahju vormistatud ja väikse selgitusega lõppuks olemas ka garantiikiri Mis siin salata, kindlustuse võttis ikka hetkeks maigutama kuna klaas väga krõbeda hinnaga. Kõik tore aga mida pole on uus klaas. Hetkel euroopa keskladu tühi kuid viimane info mis Carglass-ist tuli et aprilli alguseks peaks klaas eestis kohal olema Elame näeme.
See pole aga midagi Paar päeva tagasi otsustas üks kits mulle ette lennata... jah... just lennata... Sest kust ta tuli seda mina ei näinud. Sõidan mina hommikul tööle, nähtavus hea ja väljas juba valge, kiirust ei ületanud ja kõrvaliste asjadega ei tegelenud kuid äkki kits minu sõidurajal ja käis pauk. Ma ei jõudnud selle isegi reageerida pidurdamisest rääkimata. Õnnetu loomake leidis hetkega oma lõpu.
Mul on siiani ilmselt vedanud sest olen sama teed tööle sõitmiseks üle 15 aasta aasta kasutanud. Olen loomi ikka eest läbi jooksmas näinud ja enam vähem on teada ka kindlad kohad, lõigud kust loomad teed ületavad. Aga eks ikka mõtled ju nii et minuga ikka ei juhtu.
Auto sai ikka üksjagu vigastada aga tuleb tõdeda et tegu tugeva autoga. Mingi jaapanlase oleks veel rohkem ära lõhkunud. Igatahes näis mis sellest autost nüüd edasi saab ja kaua korda saamine aega võtab
Mõned nädalad tagasi otsustasin ette võtta esiklaasi vahetuse, kuna vana klaas ikka väga kriimuline ja kivitäkkeid täis.
Kahju vormistatud ja väikse selgitusega lõppuks olemas ka garantiikiri Mis siin salata, kindlustuse võttis ikka hetkeks maigutama kuna klaas väga krõbeda hinnaga. Kõik tore aga mida pole on uus klaas. Hetkel euroopa keskladu tühi kuid viimane info mis Carglass-ist tuli et aprilli alguseks peaks klaas eestis kohal olema Elame näeme.
See pole aga midagi Paar päeva tagasi otsustas üks kits mulle ette lennata... jah... just lennata... Sest kust ta tuli seda mina ei näinud. Sõidan mina hommikul tööle, nähtavus hea ja väljas juba valge, kiirust ei ületanud ja kõrvaliste asjadega ei tegelenud kuid äkki kits minu sõidurajal ja käis pauk. Ma ei jõudnud selle isegi reageerida pidurdamisest rääkimata. Õnnetu loomake leidis hetkega oma lõpu.
Mul on siiani ilmselt vedanud sest olen sama teed tööle sõitmiseks üle 15 aasta aasta kasutanud. Olen loomi ikka eest läbi jooksmas näinud ja enam vähem on teada ka kindlad kohad, lõigud kust loomad teed ületavad. Aga eks ikka mõtled ju nii et minuga ikka ei juhtu.
Auto sai ikka üksjagu vigastada aga tuleb tõdeda et tegu tugeva autoga. Mingi jaapanlase oleks veel rohkem ära lõhkunud. Igatahes näis mis sellest autost nüüd edasi saab ja kaua korda saamine aega võtab
- Manused
-
- IMG_1148[2376]f.jpg (564.91 KiB) Vaadatud 12239 korda
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Aiaii.Õnneks võtsin enda omale kasko ka ligi kui sai auto ostetud.Kunagi ei tea mis võib juhtuda.Kunagi räägiti mulle et selle auto esiklaas pidavat maksma 2000 euri kuskil,aga huvi pärast ikkagi küsiks,et mis hind sulle üteldi esiklaasi eest?
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Ilma kaskota oleks seis üsna nutune jah.
Head up-iga ja kaamera avadega klaas Viking Motorsis 1500 ja Cargclass-is 1300 eurot.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Mul 2.0 TID peal kasko 28/kuu, esiklaas HUDiga oli Vikings 1300.- kindlustuse jaoks, eelmises veebruaris. Huvi pärast uurisin Detsbris stock seisundi, jaanuar-veebruar lubas Orio uusi klaase
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Proovi Jah Aero stange vastu kindlustuse abil upgradida
See väike kõks paneb nad veel rohkem maigutama -> tuli, prill tule ümber, tiib, pamper, kapott, tule pesur, pesurikate (see väike asi on ~40€), iluvõre, iluvõre plastik raam + iluvõre keskmine ilu tilulilu esmapilgul. Julgelt üle 3000€ ennustaks pakkumist kui teha uute VO'dega.
Aero pamperiga seoses, sai tehtud hinnapäring kunagi:
12823496 aero pumper 1088,38- tellimisaeg 6 kuud
12843698 alumine grill 128,78-
12843707 alumiinium äärised 176,74-
12843706 alumiinium äärised 168,91-
12843702 võre 122,98-
12843703 võre 124,51-
12843704 87,66-
12843705 87,66-
12846123 77,42-
12846124 74,30-
12846125 87,64-
12846126 87,12-
12843391 26,82-
12843392 26,52-
12841968 50,74-
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Vahepeal siis toimunud positiivsed arengud. Täna tuli kindlustuselt ära garantii kiri ja võib hakata juppe tellima ja remontima. Kogu pakkumine oli natuke alla 6000 tuhande euro. Läks ausalt öeldes suhteliselt valutult. Väike oht oli et kahjukäsitleja hakkab koinima või mis raha summat kärpima. Isegi detailide kiletamine läks läbi. Selle kohta mul igasugune märge kaskolepingus puudus. Õnneks valitud siiski üle keskmise hea kaskokindlustus ja sattus olema ka normaalne kahjukäsitleja, kes sai aru mis autoga tegu ja et sellele varuosi peale uute originaalide saada pole. Tööandja tegi varuosa päringu elv.ee- sse ja fenderneti kes toovad juppe rootsist kuid ei tulnud sealt midagi. Eks seda oli ka teada ja see rohkem nii kindlustuse tarbeks et on vähemalt proovitud.
Oleks tegu mis tahes mu automargiga või nii öelda rahva autoga, siis oleks oma uutest originaal osadest suu puhtaks pühkida. Siis pidanuks kasutama kas B varuosa või otsima kasutatud A osa. Kuidagi on nii välja kujunenud et üle 5 aasta vanune auto on kindlustuse jaoks piisavalt vana auto et sellel kasutada B varuosa. Natuke oleneb ka kindlustus seltsist kui oleks kasko tehtud näiteks salvas siis ma ei tea mis saanud oleks Tõenäoliselt kapoti, tiiva oleks pidanud taastama ja stange ise tegema?
Igatahes on mul hea meel, nii kaua kui sellele autole veel varuosi toodetakse pole muret, saab taastada korralike uute juppidega ja ei pea külge topima seda B varuosa paska.
Aero stange vastu uuendamine on ka täiesti võimalik ja hetkel stange, pluss muude võrede tellimus aeg nädal ja eestis olemas.
Kitsest kes oma elu loovutas ka mingit silmaga nähtav kasu
Oleks tegu mis tahes mu automargiga või nii öelda rahva autoga, siis oleks oma uutest originaal osadest suu puhtaks pühkida. Siis pidanuks kasutama kas B varuosa või otsima kasutatud A osa. Kuidagi on nii välja kujunenud et üle 5 aasta vanune auto on kindlustuse jaoks piisavalt vana auto et sellel kasutada B varuosa. Natuke oleneb ka kindlustus seltsist kui oleks kasko tehtud näiteks salvas siis ma ei tea mis saanud oleks Tõenäoliselt kapoti, tiiva oleks pidanud taastama ja stange ise tegema?
Igatahes on mul hea meel, nii kaua kui sellele autole veel varuosi toodetakse pole muret, saab taastada korralike uute juppidega ja ei pea külge topima seda B varuosa paska.
Aero stange vastu uuendamine on ka täiesti võimalik ja hetkel stange, pluss muude võrede tellimus aeg nädal ja eestis olemas.
Kitsest kes oma elu loovutas ka mingit silmaga nähtav kasu
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Mul on ka hea meel, et B varuosi ei eksisteeri ning kasko maksab. Lähiajal plaanis uus esiklaas paigaldada, need on taas laos, HUD versioon
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
USAs uus Aero (parkimisabita) Front Bumper Cover - Aero (w/o Parking Assistance) (w/ Headlamp Washers) $414.86
ja Front Bumper Cover - Aero (w/ Front, Side, and Rear Advanced Parking Assistance) (w/ Headlamp Washers) $1314.26
Ja tavaline Linear 1000.-
ja Front Bumper Cover - Aero (w/ Front, Side, and Rear Advanced Parking Assistance) (w/ Headlamp Washers) $1314.26
Ja tavaline Linear 1000.-
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Aega võttis aga asja sai Talvest on saanud märkamatult kevad ja minu Saabike on taas nagu maasikas Olen siga rahul uue ilmega ja et ees ka Aero stange. Miks see kõik nii kaua aega võttis, põhjuseid mitmeid. Tööd üsna palju, varuosade tellimine ja kohale saabumine viibis ja peamine põhjus oli selles et kiletaja viibis kuu aega Indias puhkusel
Ega väga varem polekski saanud kiletada sest värske laki peale pole just mõistlik koheselt kiletada, sest lakil on veel mingi järel kuivamis aeg enne kui kõik välja aurustuv keemia on välja kuivanud. Aga reedel 5 aprillil toimus siis kaua oodatud kiletamine ja panin alla ka suverattad
Aga kui hindadest rääkida siis Aero ja tavalise stange nahal on hinna vahe kõigest 145 eurot. Vikingi hindasest siis Aero oma 1230 euri ja tavaline 1085 euri. Eks need hinnad pisut erinevad sellest kui palju on parkimis andureid jne.
Mis selle Aero stange teema kalliks teeb on kõik sinna juurde kuuluv muu mudru. Võred, liistud, kroom võred mis eriti kallid jne. Et kui kõik peaks omast taskust kinni maksma siis jah... ilmselt jääks ära.
Kõikki hindu ei viitsi välja tuua ja kasutaja Pootsmani poolt üleval pool välja toodud hinnad on tänaseks hetkeks vananenud kuna veebruari keskel tuli Viking Motorsil välja uus hinnakiri ja kõik läks kallimaks.
Mida ma aga endiselt pikisilmi ootan on esiklaas. Pidi eestisse jõudma aprilli alguseks kuid 5 aprilli info kohaselt läheb veel ilmselt kolm nädalat. See info pärineb siis Cargcalass-ist. Et ma ei tea kust pärineb info kasutaja Classicman-ilt?
Selle teemaga seoses hakkasin mõtlema et huvitav kui kaua on Orion AB kohustust Saabile varuosi toota? Oli vist hiljaaegu samal teemal ka autolehes artikkel kus juttu sellest kaua tootmisest maas olevatele mudelitele varuosi saab. Mõnel margil oli selleks kümme aastat mõnel rohkem? Selge on see et niikaua kui originaal kereosi toodetakse pole väga probleemi aga kui neid enam ei tehta ??? Fakt on see et viimase põlvkonna 9-5-le B- kereosi ei hakkata kunagi tootma, nõudlus on selleks liiga väike.
Et kui keegi on kuskilt miskit lugenud siis võib lahkesti jagada.
Aga mis siin ikka, nagu öeldakse pikk jutt on sitt jutt, seega jagan ka pilte uuest ilmest
Ega väga varem polekski saanud kiletada sest värske laki peale pole just mõistlik koheselt kiletada, sest lakil on veel mingi järel kuivamis aeg enne kui kõik välja aurustuv keemia on välja kuivanud. Aga reedel 5 aprillil toimus siis kaua oodatud kiletamine ja panin alla ka suverattad
Aga kui hindadest rääkida siis Aero ja tavalise stange nahal on hinna vahe kõigest 145 eurot. Vikingi hindasest siis Aero oma 1230 euri ja tavaline 1085 euri. Eks need hinnad pisut erinevad sellest kui palju on parkimis andureid jne.
Mis selle Aero stange teema kalliks teeb on kõik sinna juurde kuuluv muu mudru. Võred, liistud, kroom võred mis eriti kallid jne. Et kui kõik peaks omast taskust kinni maksma siis jah... ilmselt jääks ära.
Kõikki hindu ei viitsi välja tuua ja kasutaja Pootsmani poolt üleval pool välja toodud hinnad on tänaseks hetkeks vananenud kuna veebruari keskel tuli Viking Motorsil välja uus hinnakiri ja kõik läks kallimaks.
Mida ma aga endiselt pikisilmi ootan on esiklaas. Pidi eestisse jõudma aprilli alguseks kuid 5 aprilli info kohaselt läheb veel ilmselt kolm nädalat. See info pärineb siis Cargcalass-ist. Et ma ei tea kust pärineb info kasutaja Classicman-ilt?
Selle teemaga seoses hakkasin mõtlema et huvitav kui kaua on Orion AB kohustust Saabile varuosi toota? Oli vist hiljaaegu samal teemal ka autolehes artikkel kus juttu sellest kaua tootmisest maas olevatele mudelitele varuosi saab. Mõnel margil oli selleks kümme aastat mõnel rohkem? Selge on see et niikaua kui originaal kereosi toodetakse pole väga probleemi aga kui neid enam ei tehta ??? Fakt on see et viimase põlvkonna 9-5-le B- kereosi ei hakkata kunagi tootma, nõudlus on selleks liiga väike.
Et kui keegi on kuskilt miskit lugenud siis võib lahkesti jagada.
Aga mis siin ikka, nagu öeldakse pikk jutt on sitt jutt, seega jagan ka pilte uuest ilmest
- Manused
-
- IMG_1291g.jpg (516.26 KiB) Vaadatud 11532 korda
-
- IMG_1289f.jpg (799.6 KiB) Vaadatud 11532 korda
-
- IMG_1288d.jpg (808.56 KiB) Vaadatud 11532 korda
Viimati muutis melka, E Apr 08, 2019 19:14, muudetud 1 kord kokku.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Mu info oli ORIO poolt, ehk tavaliselt suhtlen ikkagi otse nendega, info@orio.com ja vastavad tavaliselt paari päevaga. Mul ka HUDiga esiklaas, selle tõttu tundsin huvi selle saadavuse kohta
melka kirjutas: ↑P Apr 07, 2019 19:01Aega võttis aga asja sai Talvest on saanud märkamatult kevad ja minu Saabike on taas nagu maasikas Olen siga rahul uue ilmega ja et ees ka Aero stange. Miks see kõik nii kaua aega võttis, põhjuseid mitmeid. Tööd üsna palju, varuosade tellimine ja kohale saabumine viibis ja peamine põhjus oli selles et kiletaja viibis kuu aega Indias puhkusel
Ega väga varem polekski saanud kiletada sest värske laki peale pole just mõistlik koheselt kiletada, sest lakil on veel mingi järel kuivamis aeg enne kui kõik välja aurustuv keemia on välja kuivanud. Aga reedel 5 aprillil toimus siis kaua oodatud kiletamine ja panin alla ka suverattad
Aga kui hindadest rääkida siis Aero ja tavalise stange nahal on hinna vahe kõigest 145 eurot. Vikingi hindasest siis Aero oma 1230 euri ja tavaline 1085 euri. Eks need hinnad pisut erinevad sellest kui palju on parkimis andureid jne.
Mis selle Aero stange teema kalliks teeb on kõik sinna juurde kuuluv muu mudru. Võred, liistud, kroom võred mis eriti kallid jne. Et kui kõik peaks omast taskust kinni maksma siis jah... ilmselt jääks ära.
Kõikki hindu ei viitsi välja tuua ja kasutaja Pootsmani poolt üleval pool välja toodud hinnad on tänaseks hetkeks vananenud kuna veebruari keskel tuli Viking Motorsil välja uus hinnakiri ja kõik läks kallimaks.
Mida ma aga endiselt pikisilmi ootan on esiklaas. Pidi eestisse jõudma aprilli alguseks kuid 5 aprilli info kohaselt läheb veel ilmselt kolm nädalat. See info pärineb siis Cargcalass-ist. Et ma ei tea kust pärineb info kasutaja Classicman-ilt?
Selle teemaga seoses hakkasin mõtlema et huvitav kui kaua on Orion AB kohustust Saabile varuosi toota? Oli vist hiljaaegu samal teemal ka autolehes artikkel kus juttu sellest kaua tootmisest maas olevatele mudelitele varuosi saab. Mõnel margil oli selleks kümme aastat mõnel rohkem? Selge on see et niikaua kui originaal kereosi toodetakse pole väga probleemi aga kui neid enam ei tehta ??? Fakt on see et viimase põlvkonna 9-5-le B- kereosi ei hakkata kunagi tootma, nõudlus on selleks liiga väike.
Et kui keegi on kuskilt miskit lugenud siis võib lahkesti jagada.
Aga mis siin ikka, nagu öeldakse pikk jutt on sitt jutt, seega jagan ka pilte uuest ilmest
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Uurisin nüüd Vikingust, see partii mis sel aastal ORIO lattu tuli on juba otsas, uus partii tellitud. Nii et Carglas-il peaks olema õige info.
USAs 3 klaasi sellest partiist jäid alles, 12827533
USAs 3 klaasi sellest partiist jäid alles, 12827533
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Kui klaasi osas on justkui kõik selge siis paraku selge pole mitte midagi. Hetkel on uue klaasi saamine puhtalt loterii ja õnnemäng. Carglass-i poolt välja käidud uus kuupäev. Klaasi saab tellida uuesti 22 mail. Kui siiani arvasin et mu klaasi tellimus on nii öelda ette tellitud ja et klaasi tehas teeb vastavalt tellimiste arvu järgi siis nii see paraku pole. Tehakse vist kindel arv klaase ja siis kehtib põhimõte et kes ees see mees. Miks muidu mina klaasist ilma jäin kuigi olen ootel juba jaanuari kuu lõpust saadik ja vahepeal siiski juba üks partii klaase läbi müüdud kodanik Classicman-i sõnul? Mõtlen et kas keegi peale Lp Mario Tamm-e teab Vikingist selle teema kohta rohkem? Tema ei rääkinud läbi müüdud partiist ja uuest tellimusest midagi? Pigem selline ümmargusem jutt ja et pärast Saabi pankrotti polnud 2 aastat võimalik seda klaasi tellida. Senini on mingisugustki infot või kuupäevadest rääkinud vaid Carglass. Milles aga mõlemad ühte juttu räägivad on see et klaase ette tellida ei saa, saab tellida kui klaas on reaalselt olemas. Praegu on nii et minu klaasi soov on edastatud mõlemale asutusele ja eks siis näis.
Minul hetkel polegi nii väga häda, kui väljaarvata see et klaasi läbipaistvus on suht nutune ja õnneks on pragu kõrvalsõitja poole peal ja ka ülevaatus on alles 2020 aasta suvel. Mis ma aga siis teeksin kui kätte jõuaks ülevaatuse aeg?? Panen ette klaassi millel puudub kaamera kohad ja head up? Juhul kui neidki saada on?
Kahju tegelikult et GM pani ka klaasidele veto peale ja odavamaid alternatiive (B varuosa klaas) ei toodeta ja tahes tahtmata on nende autode saatus peagi romulates või jäävad puhtalt pühapäeva autodeks. Nojah, ka pühapäeval võib klaas kivi saada. Jaburus kui pead auto aia äärde lükkama kuna klaas katki..??
Seniks olen lootusrikas ja ei plaani veel Škoda vastu välja vahetada:D
Minul hetkel polegi nii väga häda, kui väljaarvata see et klaasi läbipaistvus on suht nutune ja õnneks on pragu kõrvalsõitja poole peal ja ka ülevaatus on alles 2020 aasta suvel. Mis ma aga siis teeksin kui kätte jõuaks ülevaatuse aeg?? Panen ette klaassi millel puudub kaamera kohad ja head up? Juhul kui neidki saada on?
Kahju tegelikult et GM pani ka klaasidele veto peale ja odavamaid alternatiive (B varuosa klaas) ei toodeta ja tahes tahtmata on nende autode saatus peagi romulates või jäävad puhtalt pühapäeva autodeks. Nojah, ka pühapäeval võib klaas kivi saada. Jaburus kui pead auto aia äärde lükkama kuna klaas katki..??
Seniks olen lootusrikas ja ei plaani veel Škoda vastu välja vahetada:D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: R Apr 02, 2010 11:34
- Asukoht:
- Auto:
Minu soovitus on, telli klaas läbi Vikingu. 2018 jaanuaris sain seda paari päevaga. Ja Viking teeb tellimusi otse Orio programmis, Carglass on Orio jaoks suht suvaline firma. Ja teine asi- võid ka otse Oriosse kirjutada, sealt kindlam info tuleb
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Kõik ilmselt teavad seda vanasõna, et kes kannatab see kaua elab. Pool aastat ootamist ja
Üllatus üllatus, mu tellitud esiklaas jõudis kohale ja täna sai see siis ka vahetatud
On ikka hea sõita küll uue esiklaasiga, nagu polekski klaasi ees.
Ah jaa, vahepealsetel kuudel tuli ette võtta ka väike roolilatti remont mis täitsa lambist lekkima hakkas.
Lasin enda roolilatti ära remontida, tihendid ära vahetada, loodan et kestab ja rohkem probleemi ei valmista.
Hakkavad tekkima väiksed rumalad mõtted... müügimõtted nimelt...
Kuskil alateadvuses kuulen hääli, osta aero, osta aero
Üllatus üllatus, mu tellitud esiklaas jõudis kohale ja täna sai see siis ka vahetatud
On ikka hea sõita küll uue esiklaasiga, nagu polekski klaasi ees.
Ah jaa, vahepealsetel kuudel tuli ette võtta ka väike roolilatti remont mis täitsa lambist lekkima hakkas.
Lasin enda roolilatti ära remontida, tihendid ära vahetada, loodan et kestab ja rohkem probleemi ei valmista.
Hakkavad tekkima väiksed rumalad mõtted... müügimõtted nimelt...
Kuskil alateadvuses kuulen hääli, osta aero, osta aero
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)