1. leht 2-st

SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010,Müüdud

Postitatud: L Jaan 20, 2018 10:10
Postitas Ray91
Tegemist siis minu teise SAAB-iga.Esimene SAAB oli 2007a. 9-5 universaal,kuid kui ma nägin tänaval sõitmas uut SAABi, jäin mõttesse ja hakkasin ka uut SAABi kohe tahtma.NG ostul tahtsin siis kindlasti Aerot ja manuaali ja siis hakkasingi otsima ja ühel päeval tuli minu postkasti siit foorumist kiri et oleks võimalik täpselt selline auto pakkuda ja kui ma seda autot vaatama läksin ja ka proovida sain, läks 1-2 nädalat ja auto oligi minu.Aga auto omanik olen juba August 2017.

Aga Autost:
Mootoriks siis 2,0 diiselmootor 140kw. Käike meeldib mulle ise vahetada. Lisade poolest on pigem tagasihoidlik, parkimisabi (ka parkimiskoha otsimis süsteem), must nahksisu, el. reguleeritavad istmed, istmesoojendused, sportistmed, el. reguleeritavad peeglid (soojendusega), vihmasensorid, püsikiirusehoidja, PARROT käed vabad süsteem. Puudust tunnen veel suurest navi ekraanist.

Autolt leiab mõned kasutamisjäljed, kuid ei midagi hullu ei ole. Auto on Eestis uuena ostetud ja hooldatud Vikingis.

Paar pilti ka :
Pilt
Pilt
Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010

Postitatud: E Jaan 22, 2018 19:25
Postitas Ray91
Tehtud ka hooldus:
28.12.17 - Mootoriõli + filter,salongifilter,kütusefilter
22.01.18 - Uued eelsüüteküünlad

Paigaldatud uued LED udutulepirnid
Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010

Postitatud: T Jaan 23, 2018 8:50
Postitas NO FEAR
Tere. Küsin, et mis mõttega LED udutule pirnid panid? KAs on mingi tõsine vahe valgusvihul?

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010

Postitatud: T Jaan 23, 2018 17:00
Postitas Ray91
Pimedas on valgus hoopis teine kohe ja visuaalselt on ka kenam kui halogeenidega,aga võibolla see maitse asi.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TiD, 2010

Postitatud: T Jaan 23, 2018 19:03
Postitas 9-5LPT
Udukates iseenesest pole minu arvates väga tolku nii ehk naa, ehk siis olen ka LED-ide teed läinud ja rohkem päevasõidu tuledena neid kasutanud, ilus Saab ja veljed on kirss tordil!

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: R Veebr 16, 2018 17:33
Postitas dreamer12
Muretuid kilomeetreid! See auto armastab maanteekiirust ja pikki sõite: linnavahel lühiotsadeks talve oludes pole see mootor ideaalne (peenosakeste filtri ummistumine ja tühjakspõletamise teema + soojaks läheb kauem kui bensukas). See eest on alati hea meel näha kaua ühe paagi kütusega sõita saab.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: R Veebr 16, 2018 18:17
Postitas Ray91
Auto käiski tegelikult kütusefiltri vahetuses ja andur/sensor tuli ka välja vahetada ehk terve komplekt,kuna tuli teade water in fuel ja töö teostas Troost Auto ja nüüd jälle kõik korras ja ülihea sõita.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: L Apr 14, 2018 23:10
Postitas Ray91
Sai ka natuke muudatusi tehtud,et siis uste avamisel nüüd teine pilt.Lisatud rohelised LED ribad.Oma silmaga natuke pilt ilusam kui telefoniga pildistades.Aga nii on :D

Pilt
Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: K Juul 04, 2018 18:41
Postitas Ray91
Teostatud remont:
1.Siduri töösilinder
2.Clutch kit
3.Kahemassiga hooratas
4.Mutter
5.Käigukasti/Roolivõimu õli DEX6
+töö ja sillastend

Töö teostas Viking Motors 04.07.2018

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 10:44
Postitas NO FEAR
Minu autot ootab sama töö ees... :facts:

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 11:59
Postitas rantto
Mul on vahetatud aga palju esindus raha küsis?

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 13:47
Postitas NO FEAR
Kaarringist öeldi mulle umbes tonnine laks, aga Viikingist?

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 14:31
Postitas denczik
Kas sa pead silmas seda tonnise laksu?

Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 15:31
Postitas Ray91
Vikingis kõik kokku 1200,mis minu arvates ei ole kõige hullem .

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 20:25
Postitas rantto
Hea hind, mul olid simmerid, hammasrihm ka lisaks ja sada odavamalt.
No fear karringus olid jupid juba mitu sada kallimad kui ise kaevasin ja töö ka seal kallim

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 05, 2018 21:03
Postitas Pootsman
rantto kirjutas:
N Juul 05, 2018 20:25
Hea hind, mul olid simmerid, hammasrihm ka lisaks ja sada odavamalt.
No fear karringus olid jupid juba mitu sada kallimad kui ise kaevasin ja töö ka seal kallim
Mis see ajaliselt umbes aga võtab, hooraka ja siduri vahetus?

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: R Juul 06, 2018 16:39
Postitas Ray91
Hommikul Vikingis 8.00 hakati tegema ja õhtul niiumbes 16.00 anti märku et võib järgi tulla.Arvel oli kirjas muidu 7 tundi.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: P Juul 15, 2018 18:44
Postitas Ray91
Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: K Juul 25, 2018 15:21
Postitas Von Heix
Endal sama isend, NG 9-5 hetkel ees 213 000. Ühesõnaga nagu ma saan aru siis peaks hakkama raha koguma, sest iga hetk võib minna hooratta ja siduri vahetuseks? Ray , mis anomaaliaid autost tulema hakkas enne kui hooratta ja siduri vahetusse läks? Siis enamvähem tean, millal sukk pähe tõmmata ja panka astuda.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: K Juul 25, 2018 20:43
Postitas Ray91
Ma küll ei tea millest,aga talvel ja külmemate ilmadega oli kõik OK,aga kui õues oli juba soem,hakkas puperdamine ja klobin pihta.Vähemalt mulle tundus nii.Siis käisin erinevates kohtades näitamas ( Troost ja Viking ) ja pakuti suht sama asja.Siis otsustasingi võtta esimese aja mis Viking pakkus ja seal asi ära teha(olin ka varakult selle jaoks eraldi raha kõrvale pannud).Aga puperdamine on aegajalt ikka veel ja ei tea millest.Kui kellelgi mingeid mõtteid,milles võiks viga olla,siis loen arvamustest huviga ja laseks uurida.

Tegelikult panin ka auto müüki,kuna kodust tööle nüüd vaid 5km ja targem oleks vast bensukaga liigelda,aga ei ole ka lisa raha et bensukas juurde osta.Aga kui müüdud ka ei saa,pole midagi hullu.Sõidan hea meelega ise edasi,lihtsalt tuleb pikki otsi teha.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Juul 26, 2018 8:58
Postitas rantto
Pole TTiD 9-5t olnud kuid ühe turbiiniga NGl teeb jubedat häält turbo vaakumklapi puudumine. Enda omadel olen selle lisanud.
Koos torugeda variant oli mingi 50 euri tuuris.
https://goo.gl/images/Qrh6Sd


Hooratta sümptomid olid mul vibratsioon keres, tühikäigul ok 1500-2000 pööret ja vibratsioon.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: N Sept 20, 2018 20:21
Postitas Ray91
Auto endiselt aegajalt puperdab ja pakuti et äkki pihustid? Kas võib tõesti olla viga pihustites?

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: P Dets 16, 2018 19:51
Postitas Ray91
Täna Tallinnas Endla-Tehnika ristil otsustas üks Venemaalt kodanik mulle küljepealt sisse sõita.Politsei tuli ka kohale kutsuda,kuna ei saanud üksteisest aru ja kui politsei oli kohal oli neil juba lähimast kaamerast video olukorrast olemas ja tegid Venemaalt härrale selgeks et ta oli süüdi.Nüüd tuleb veel hakata kindlustusega asju ajama.Katsun valgel ajal ka pildi teha,aga suht terve külg läheb tegemisele,arvan ma.
Aga muidu viga sai tagumine uks ta tagakoobas.

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: E Dets 17, 2018 16:30
Postitas Ray91
Nii on.Paljude jaoks ei ole vast hullu midagi,aga mind väga häirib ja tahan võimalikult kiirelt ikkagi korda saada.

Pilt

Re: SAAB 9-5 Aero 2.0 TTiD, 2010

Postitatud: T Dets 18, 2018 12:21
Postitas Viktoria
Käisid parklas driftimas või keegi armas inimolend tegi varajase jõulukingituse?