SAAB 9-5, Vector SE, 2010, vonheix
Postitatud: T Apr 24, 2018 23:39
Tere, olen uus klubiliige ning näitan siis ka enda SAABi
Sissejuhatuseks väike jutuke ka selle SAABi ostmise saagast
-----------------------------------------------
Olen olnud eluaegne Audi, BMW fänn, ka eelmised autod on mul olnud neljarõngalised.
Pärast viimase auto müüki surfasin pea kuu aega Auto24, Motors24, okidokis jne, et leida endale korralik kas siis A4 või A6. Tol hetkel ei tundunud need variandid, mida sai uuritud ja vaadatud usaldusväärsed. Tol hetkel ma vaatasin ka ainult bensiinimootoriga ja eelisreas manuaalkastiga isendeid. Lõpuks avanes mul läbi tutvuste soetada endale 2010 aasta SAABi viimane 9-5 mudel.
Alguses olin väga skeptiline SAABi suhtes, sest eelnevalt klassifitseerisin seda marki samasse patta, kus on toyotad, nissanid, mazdad, opelid, skodad jms ´´harilikud masinad´´ kuid minu mõttemaailm muutus täielikult, kui mulle anti võimalus nädal aega selle SAABiga niiöelda proovisõitu teha. Kuna tol hetkel endal liikurit ei olnud siis otsustasin, et vuran siis nädalakese selle autoga ja vaatan siis mida ta endast kujutab. Esimene asi mis mulle kohe meeldima hakkas oli see, et salongis istudes avanes mulle vaatepilt, mida näevad need, kes õhuteedel sõidavad. Ütleme siis rahvakeeli piloodid. Teiseks mis mulle meeldis oli mugavus. Olen elus sõitnud päris paljude autodega, kuhu kuuluvad Audi A8, Merss CLS, Honda CRV, erinevad BMW-d (ma ei pea siin silmas neid vanu kolmeseid, millega parklates rehvi vilistatakse) ja enda praktikas ma polnud varem nii mugava isendiga varem sõitnud, kui oli seda see sama saab. Ning kolmandaks, mis mind hämmastas, oli auto ruumikus. Kolm inimest tagapingil ning keegi ei pidanud tundma ebamugavust, kui hakkad turvavööd kinni panema ja kellegil näppudega istmiku all tegutsed, ka mingit üksteise vastu hõõrumist või muud higistamist. Nüüdseks olen sõitnud kümneid kordi nii, et kolm reisijat taga ja keegi pole köhinud, et kitsas Mis oli alguses harjumatu oli laser, mis ekraanile näitab auto kiirust km/h, temperatuuri jne (HEAD/UP DISPLAY) aga harjusin sellega ruttu ning nüüd ilma selleta ei sõidagi. Lõpuks kui olin sellega nädal sõitnud siis ei läinud ma mitte omanikule autot tagastama, vaid võtsin kaasa ostumüügilepingud ning läks vormistamiseks. Nüüdseks olen sõitnud sellega 4 kuud.
Auto andmed:
Mootor: 2,0 TiD 118kW (137kW)
Kütus: Diisel
Sild: Esivedu
Käigukast: Automaat
Panen ka siia mõned lisad mis autol on
* GPS/NAVI
* Puutetundlik ekraan
* Valge nahksisu
* Kohtvalgustid
* Handsfree autotelefon bluetoothiga
* HEAD/UP Display
* Kliima
* Isetumenevad peeglid
* Adapt. Xenonid
* Stereo CD ning lisaks MP3, USB ja AUXi pesa
* Lisaks on autole tehtud chip (originaalis 118kW, pärast chipi dynol 137kW)
Ja lisaks igast muud nipetnäpet näiteks puldist pagasiluugi avamine, külma/jää sensorid, mis annavad teada kui tee peaks libedaks minema, Coming Home system ja kui puldi autosse jätad ja ise autost lahkudes ukse kinni lööd siis teeb signaalitaolist häält.
Mis ma ise autost arvan : Nalja viluks võiks ju öelda, et rikkamehe Opel ja vaesemehe Cadillac, kuid siiski panen mina selle auto puhul nr1-ks sõidumugavuse. Kui varem käisin poes jala, mis on mu kodust 400m kaugusel siis nüüd käin autoga ja lähen ringiga. Ruumi on palju, kõik vajalik mahub ära. Pagassis võiks isegi harju keskmise mõõtu mees ühe öö ära veeta nii, et hommikul jalad all oleks. Peab leppima ka sellega, et see isend on janune. Tallinna linnas ikka alla 8,5 kuidagi välja ei mängi. Maanteel on asi rahulikum: kuskil 5,5l/100. Nii, et keskmine tuleb ikka sinna seitsme kanti. Üks asi mis mind natuke veel häirib on see, et katuseluuki pole. Masinal tõmmet on, 90km/h pealt pedaal põhja vajutada siis möödasõidul võtab ikka iseenesest suu kõrvuni. Muidugi jah, mõni SAABifännist sõber on öelnud, et ikka Aero oleks parem jne, aga Härra Oleks oleks s*tt mees kui ta päriselt olemas oleks.
Panen ka mõned pildid autost. Loodan, et uustulija võetakse hästi vastu, by the way ma kolisin Audi klubist Saabi klubisse üle hehe Hiljem laen pildid ka seest.
Sissejuhatuseks väike jutuke ka selle SAABi ostmise saagast
-----------------------------------------------
Olen olnud eluaegne Audi, BMW fänn, ka eelmised autod on mul olnud neljarõngalised.
Pärast viimase auto müüki surfasin pea kuu aega Auto24, Motors24, okidokis jne, et leida endale korralik kas siis A4 või A6. Tol hetkel ei tundunud need variandid, mida sai uuritud ja vaadatud usaldusväärsed. Tol hetkel ma vaatasin ka ainult bensiinimootoriga ja eelisreas manuaalkastiga isendeid. Lõpuks avanes mul läbi tutvuste soetada endale 2010 aasta SAABi viimane 9-5 mudel.
Alguses olin väga skeptiline SAABi suhtes, sest eelnevalt klassifitseerisin seda marki samasse patta, kus on toyotad, nissanid, mazdad, opelid, skodad jms ´´harilikud masinad´´ kuid minu mõttemaailm muutus täielikult, kui mulle anti võimalus nädal aega selle SAABiga niiöelda proovisõitu teha. Kuna tol hetkel endal liikurit ei olnud siis otsustasin, et vuran siis nädalakese selle autoga ja vaatan siis mida ta endast kujutab. Esimene asi mis mulle kohe meeldima hakkas oli see, et salongis istudes avanes mulle vaatepilt, mida näevad need, kes õhuteedel sõidavad. Ütleme siis rahvakeeli piloodid. Teiseks mis mulle meeldis oli mugavus. Olen elus sõitnud päris paljude autodega, kuhu kuuluvad Audi A8, Merss CLS, Honda CRV, erinevad BMW-d (ma ei pea siin silmas neid vanu kolmeseid, millega parklates rehvi vilistatakse) ja enda praktikas ma polnud varem nii mugava isendiga varem sõitnud, kui oli seda see sama saab. Ning kolmandaks, mis mind hämmastas, oli auto ruumikus. Kolm inimest tagapingil ning keegi ei pidanud tundma ebamugavust, kui hakkad turvavööd kinni panema ja kellegil näppudega istmiku all tegutsed, ka mingit üksteise vastu hõõrumist või muud higistamist. Nüüdseks olen sõitnud kümneid kordi nii, et kolm reisijat taga ja keegi pole köhinud, et kitsas Mis oli alguses harjumatu oli laser, mis ekraanile näitab auto kiirust km/h, temperatuuri jne (HEAD/UP DISPLAY) aga harjusin sellega ruttu ning nüüd ilma selleta ei sõidagi. Lõpuks kui olin sellega nädal sõitnud siis ei läinud ma mitte omanikule autot tagastama, vaid võtsin kaasa ostumüügilepingud ning läks vormistamiseks. Nüüdseks olen sõitnud sellega 4 kuud.
Auto andmed:
Mootor: 2,0 TiD 118kW (137kW)
Kütus: Diisel
Sild: Esivedu
Käigukast: Automaat
Panen ka siia mõned lisad mis autol on
* GPS/NAVI
* Puutetundlik ekraan
* Valge nahksisu
* Kohtvalgustid
* Handsfree autotelefon bluetoothiga
* HEAD/UP Display
* Kliima
* Isetumenevad peeglid
* Adapt. Xenonid
* Stereo CD ning lisaks MP3, USB ja AUXi pesa
* Lisaks on autole tehtud chip (originaalis 118kW, pärast chipi dynol 137kW)
Ja lisaks igast muud nipetnäpet näiteks puldist pagasiluugi avamine, külma/jää sensorid, mis annavad teada kui tee peaks libedaks minema, Coming Home system ja kui puldi autosse jätad ja ise autost lahkudes ukse kinni lööd siis teeb signaalitaolist häält.
Mis ma ise autost arvan : Nalja viluks võiks ju öelda, et rikkamehe Opel ja vaesemehe Cadillac, kuid siiski panen mina selle auto puhul nr1-ks sõidumugavuse. Kui varem käisin poes jala, mis on mu kodust 400m kaugusel siis nüüd käin autoga ja lähen ringiga. Ruumi on palju, kõik vajalik mahub ära. Pagassis võiks isegi harju keskmise mõõtu mees ühe öö ära veeta nii, et hommikul jalad all oleks. Peab leppima ka sellega, et see isend on janune. Tallinna linnas ikka alla 8,5 kuidagi välja ei mängi. Maanteel on asi rahulikum: kuskil 5,5l/100. Nii, et keskmine tuleb ikka sinna seitsme kanti. Üks asi mis mind natuke veel häirib on see, et katuseluuki pole. Masinal tõmmet on, 90km/h pealt pedaal põhja vajutada siis möödasõidul võtab ikka iseenesest suu kõrvuni. Muidugi jah, mõni SAABifännist sõber on öelnud, et ikka Aero oleks parem jne, aga Härra Oleks oleks s*tt mees kui ta päriselt olemas oleks.
Panen ka mõned pildid autost. Loodan, et uustulija võetakse hästi vastu, by the way ma kolisin Audi klubist Saabi klubisse üle hehe Hiljem laen pildid ka seest.