Saab NG9-5 Aero 2.8T XWD 2010
Postitatud: L Juun 20, 2020 11:26
Mõtlesin kirjutada viimasest täiendusest kahe vanema Aero kõrvale, et NG9-5 rubriiki veidi mitmekesisemaks muuta.
Tegu on siis siinmail suhteliselt vähelevinud Turbo6 Aeroga, millel 2.8T V6 ja nelikvedu (kokku toodeti selliseid ühe silma hakanud raporti järgi üldse 1886tk ja eks märgatav osa liikus suure lombi taha). Eestisse jõudis antud masin tegelikult juba eelmisel aastal ning seda samuti USAst, kus oli põgusalt kohtunud metsloomaga. Õnneks olid kahjustused suhteliselt väikesed ning vahetust vajas üks esituli, iluvõre ja veel mõned detailid. Pärast paari täiendust ARKi jaoks ning VM tõendit müra ja heitmete piirväärtuste kohta õnnestus masina ka arvele saada.
Rootsis leidus vähekasutatud raadio, mis laiendas märgatavalt pakutavat muusikavalikut võrreldes USA versiooniga Eraldi sai tehtud veel ka Krown. Hoolduses on käinud VMs ning läbisõitu veidi üle 220 tuh km, aga kulumise märke praktiliselt ei ole. Tundub, et eelmises elus on rohkem pikki maid sõitnud ja hästi hoitud. Kuna hetkel enamik sõite linnas, siis kütusekuluks näitab ca 14l /100, kuid selle eest on ka minek nauditav. Vahetust ootavad veel mingi hetk istmesoojendused, mis tüüpveana ei toimi. Hõbedane värvus sobib musta kontrastvärviga päris elus veel paremini kui piltidel....
Tegu on siis siinmail suhteliselt vähelevinud Turbo6 Aeroga, millel 2.8T V6 ja nelikvedu (kokku toodeti selliseid ühe silma hakanud raporti järgi üldse 1886tk ja eks märgatav osa liikus suure lombi taha). Eestisse jõudis antud masin tegelikult juba eelmisel aastal ning seda samuti USAst, kus oli põgusalt kohtunud metsloomaga. Õnneks olid kahjustused suhteliselt väikesed ning vahetust vajas üks esituli, iluvõre ja veel mõned detailid. Pärast paari täiendust ARKi jaoks ning VM tõendit müra ja heitmete piirväärtuste kohta õnnestus masina ka arvele saada.
Rootsis leidus vähekasutatud raadio, mis laiendas märgatavalt pakutavat muusikavalikut võrreldes USA versiooniga Eraldi sai tehtud veel ka Krown. Hoolduses on käinud VMs ning läbisõitu veidi üle 220 tuh km, aga kulumise märke praktiliselt ei ole. Tundub, et eelmises elus on rohkem pikki maid sõitnud ja hästi hoitud. Kuna hetkel enamik sõite linnas, siis kütusekuluks näitab ca 14l /100, kuid selle eest on ka minek nauditav. Vahetust ootavad veel mingi hetk istmesoojendused, mis tüüpveana ei toimi. Hõbedane värvus sobib musta kontrastvärviga päris elus veel paremini kui piltidel....