SAAB 9-5NG Aero 2.8 XWD, 2011, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Talvevelgedega maanteel sõites oli roolis tunda vibratsioon kiirustel 100-110 km/h. Uued rehvid ja tasakaalustatud veljed süüdlaseks ei saanud olla. Lasin veljed üle kontrollida ja kõk neli olid kõverad. Sirgest OÜ abiga veljed sirgestatud ja vibratsioon kadunud.
Rattamutrid oli oksüdeerunud 22mm-lt 23mm-le, originaal-rattavõtmega neid enam kätte ei oleks saanud. Allparts OÜ-st uued OEM mutrid tellitud ja vahetatud.
Rattamutrid oli oksüdeerunud 22mm-lt 23mm-le, originaal-rattavõtmega neid enam kätte ei oleks saanud. Allparts OÜ-st uued OEM mutrid tellitud ja vahetatud.
Kas saaksid palun anda rattamutrite koodi? Minu auto mutritel on plekist katted mutrite peal (23mm võti) ja osadel mutritel on plekist katte kandid üle keeratud. Iseenesest peaks saama ka need plekid maha lõhkuda ja all võiks olla 22m kant... aga kui oleks samasuguseid originaale saada, siis võiks vigased välja vahetada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kevad on varsti käes ja sobilik aeg teha auto juures mõned muudatused.
1. H&R madaldusvedrud 30/30 mm Speedpartsist
2. Sepistatud veljed 9x20" STRForged OR062. Disain on lähim mida Hirschi 20" velgedele sai. Kaal ka peaaegu sama mis Hirsch - 11.3 kg. Valmistamisprotsess kestis 2 nädalat ja transpordiks Hiinast Eestisse peaks kuluma umber 2 kuud. Mais on lootust kätte saada.
1. H&R madaldusvedrud 30/30 mm Speedpartsist
2. Sepistatud veljed 9x20" STRForged OR062. Disain on lähim mida Hirschi 20" velgedele sai. Kaal ka peaaegu sama mis Hirsch - 11.3 kg. Valmistamisprotsess kestis 2 nädalat ja transpordiks Hiinast Eestisse peaks kuluma umber 2 kuud. Mais on lootust kätte saada.
Viimati muutis vmaster, T Mai 17, 2022 17:45, muudetud 1 kord kokku.
Ossa poiss, see on küll nüüd uhke ost, STRForged teeb velgi ka igasugu überautodele, lisaks on neil superlahedad ülemõõdulised Saabi/Hirschi velgede replicadvmaster kirjutas: ↑K Mär 09, 2022 18:13
2. Sepistatud veljed 9x20" STRForged OR062. Disain on lähim mida Hirschi 20" velgedele sai. Kaal ka peaaegu sama mis Hirsch - 11.3 kg. Valmistamisprotsess kestis 2 nädalat ja transpordiks Hiinast Eestisse peaks kuluma umber 2 kuud. Mais on lootust kätte saada.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Rootsis on STRForged esindus ESQS. Professionaalne klienditeenindus. Sain kõik vastused oma küsimustele. Kogu tellimisprotsess läks sujuvalt.
Kuna Hirschi 20" velgi enam tellida ei saa ja taastoomist ei planeerita, siis tegin valiku STRForged kasuks. Hind tuli ka poole odavam (Hirsch komplekti hind u 6k eur).
Ennustan et talvautona enam kasutada ei saa
9-5NG juures tuleb arvestada sellega, et kui mingeid spetsiifilisi modifikatsoone teha, tuleb varuda 2-3 kuud, kuna neid modifitseerimise asju hakatakse alles tegema Hea näide on Hirsch bodykit, mida ootan juba novembrist. Lõpuks on lootust, et kohevarsti saab valmis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Suverehvide hooaeg avatud. Suured tänud Rehvitakso ja detailer.ee
* STRForged OR062 veljed.
* Nasiol ZR53 keraamika velgedele.
* STRForged titaanist rattamutrid.
* Hankook Ventus S1 Evo3 K127 255/35/R20 suverehvid.
Järgmiseks H&R 30/30 madaldusvedrud.
* STRForged OR062 veljed.
* Nasiol ZR53 keraamika velgedele.
* STRForged titaanist rattamutrid.
* Hankook Ventus S1 Evo3 K127 255/35/R20 suverehvid.
Järgmiseks H&R 30/30 madaldusvedrud.
Viimati muutis vmaster, R Apr 15, 2022 19:26, muudetud 3 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Ma ei oska teisiti kui et püüelda paremuse poole. 9-5le pole just palju 20" velgi, mis sobiks. Seega läksin kindlapeale ja valisin need Hirschi replikad. Replikaks on neid isegi raske nimetada kuna odavad nad just pole.
Tegin mõned pikemad sõidud maanteel ja olen üllatunud et on tuntav vahe juhitavuses. Kiirendamine, pidurdamine kurvid jms. on omajagu sujuvamad. Eks velje kaal (11.3 kg 20") mängib ikka olulist rolli
Eks öige velje ja rehvi kokkusobitamine parandabki juhitavust. Paljud küll virisevad teinekord rehvimüra ja teepinna sisse kulunud soontes "ujumise" üle. Kuid kui ikka auto liigub hetkega sinnasuunda kuhu rooli pöörad ja peatub/stardib vajadusel suhtkiiresti "iga ilmaga", siis muud pisiasjad vöib südamerahuga unustada. Loodetavasti need veljed on oma hinna väärilised ja peale iga teemuhust ülesöitmise järel ei pea velgi ögvendama minema. Asjade hind on nagu on , kui leivale singiviilu jaoks pappi jätkub ja ülegi jääb siis mis vahet kui palju möni asi makseb.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Tavavelgedega ei saavutia kindlasti sellise kaalu juures sellist tugevust, et velje kõverdumist vältida. Sepistatud velgede tootmisprotsess on teistsugune ja seal saab tavaveljest palju tugevama velje 2x väiksema kaaluga.I-Vaari kirjutas: ↑P Apr 17, 2022 10:17Eks öige velje ja rehvi kokkusobitamine parandabki juhitavust. Paljud küll virisevad teinekord rehvimüra ja teepinna sisse kulunud soontes "ujumise" üle. Kuid kui ikka auto liigub hetkega sinnasuunda kuhu rooli pöörad ja peatub/stardib vajadusel suhtkiiresti "iga ilmaga", siis muud pisiasjad vöib südamerahuga unustada. Loodetavasti need veljed on oma hinna väärilised ja peale iga teemuhust ülesöitmise järel ei pea velgi ögvendama minema. Asjade hind on nagu on , kui leivale singiviilu jaoks pappi jätkub ja ülegi jääb siis mis vahet kui palju möni asi makseb.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Et ikka Saabifestivalile jõuda, soetasin Saab ng9-5 2021 Map update (v5)
Tallinnas on siiani näidanud täpselt. Välisriigis esimene test Lätis sel nädalavahetusel toimuv SAAB SPIRIT 75
Tallinnas on siiani näidanud täpselt. Välisriigis esimene test Lätis sel nädalavahetusel toimuv SAAB SPIRIT 75
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
See navi on tänapäeva mõistes ikka väga retro graafikaga, aga kui töötab, siis pole ju väga vahet
Mis keeles ta korraldusi jagab?
Mis keeles ta korraldusi jagab?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)