Kas 9-5 mootor pärast 2001 facelifti parem?
Küsimus 9-5 mitte-aerode mootorite kohta. Kusagil siin foorumis keegi nimetas, et peale facelifti (2001) on ka 2.3 mootori tüüpvead välja parandatud. Kas keegi teab seda kinnitada: st et kas alates 2001/2002 aastast võib 9-5 ostmisel mootori osas julgem olla? Samas wikipedia väidab, et probleemid on 1999-2003 mudelitel...
Peaks veel olema vana, sest minu 2001 ja 2.0 omab garantiid mõningatele mootori osadele veel siiamaani...
Mootor jäi ju samaks.Veidike muudeti tuulutussüsteemi ja oluliselt mootorijuhtimist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänan, pilt läheb selgemaks!
Minus küpseb järjest enam mõte endale 9-5 soetada - no meeldib lihtsalt
Aga kuna soetan seda ikkagi tarberiistaks ja mitte hobivahendiks, siis püüan jääda pragmaatiliseks. Vestlesin ühe 2000.a 9-5 omanikuga, kes oli hiljuti õlivahetuse jätnud u 20.000km peale ja seetõttu tuli ette võtta turbovahetus: 20.000kr.
Kaks küsimust:
(1) kas 2001- isenditel on see oht väiksem?
(2) kas õigeaegse õlivahetusega (või muudmoodi) on see oht välditav?
Minus küpseb järjest enam mõte endale 9-5 soetada - no meeldib lihtsalt
Kaks küsimust:
(1) kas 2001- isenditel on see oht väiksem?
(2) kas õigeaegse õlivahetusega (või muudmoodi) on see oht välditav?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no kus sa selgust saad, kui yks sell kirjutab, et asjad jäid samaks, teine, et parem!?
igaljuhul elu on näitanud mingid 15...25000 raha peaksid hoidma tagataskus alati remondi jaoks.
aga sõita on muidugi hea.
ja õlivahetuse pealt 9-5 ja yldse turboauto puhul kokku hoida ei tohi! 10000 km piir!
igaljuhul elu on näitanud mingid 15...25000 raha peaksid hoidma tagataskus alati remondi jaoks.
aga sõita on muidugi hea.
ja õlivahetuse pealt 9-5 ja yldse turboauto puhul kokku hoida ei tohi! 10000 km piir!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
vmaster
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2029
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Räägitakse, et Aerol on vastupidavam turbo. Ostsin kunagi suht tundmatu ajalooga 9-5 aero ja esimene asi polnud mitte turbovahetus vaid ketid, hooldus jms. Läks ka kokku umbes 18 tuhat. Praeguse omaniku väitel turbo kestab siiani. Autol spidomeetril varsti vist juba 300 tuhat. Soovitan igal juhul jätta u. 20 tuhat varuks.
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Eelmisel 9-5l oli ls 320 000, turbo elas kuni 280 000, õlivahetus endise omaniku väitel tehti Rootsis 15-20 000 km järel
Masin siiamaani elus, umbes 350 000 tal praegu, ja täitsa OK
Masin siiamaani elus, umbes 350 000 tal praegu, ja täitsa OK
Alates 2004 on mootor parem. Kuni selle ajani tehtud mootorites ca 100 000km järel ketid vahetusse. Samuti kolvirõngad ja klapisääretihendid. Aero'l parem turbo peal (Mitsu oma) mis peab üldjuhul vastu. Endal hetkel aasta juba möödas kui suur lõtk tuvastati turbol aga alla ikka pole veel andnud ning paugutab mis kole. Enne ei vaheta ka kui ära kooleb.
Kui osta siis raamatuga mis Vikingis järgi kontrollitakse et kõik on korras ja hooldused õigeaegselt tehtud. Mina jäin garantiist ilma kuna esimene omanik autol oli kohe esimese hoolduse vahele jätnud ja tehas saatis kukele kohe seetõttu.
Samas facelift masinad on jube koledad vaadata
(ärge näkku lööge)
Kui osta siis raamatuga mis Vikingis järgi kontrollitakse et kõik on korras ja hooldused õigeaegselt tehtud. Mina jäin garantiist ilma kuna esimene omanik autol oli kohe esimese hoolduse vahele jätnud ja tehas saatis kukele kohe seetõttu.
Samas facelift masinad on jube koledad vaadata
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mis muutused 2004 ja ülesse tehti:?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Homersimpson
Mis muutused 2004 ja ülesse tehti:?
Tegelikult huvitab ikka see, et kas ja mida seal katlaruumis muudeti
Mis asi on parem? Selgita siis ka.Algselt postitas: caarel
Alates 2004 on mootor parem. Kuni selle ajani tehtud mootorites ca 100 000km järel ketid vahetusse. Samuti kolvirõngad ja klapisääretihendid. Aero'l parem turbo peal (Mitsu oma) mis peab üldjuhul vastu. Endal hetkel aasta juba möödas kui suur lõtk tuvastati turbol aga alla ikka pole veel andnud ning paugutab mis kole. Enne ei vaheta ka kui ära kooleb.
Kui osta siis raamatuga mis Vikingis järgi kontrollitakse et kõik on korras ja hooldused õigeaegselt tehtud. Mina jäin garantiist ilma kuna esimene omanik autol oli kohe esimese hoolduse vahele jätnud ja tehas saatis kukele kohe seetõttu.
Samas facelift masinad on jube koledad vaadata(ärge näkku lööge)
Nagu eelpool kirjutasin,pole neil mootoritel MIDAGI põhimõttelist muudetud,peale karterituulutuse,mis toimib natuke paremini,kui vanematel aastakäikudel. Ja laiali lähevad need samamoodi,kui esimeste aastate omad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
masinas tuli kokku 1265 muutmist, põhiliselt siis vedrustuses, Aero sai suurema võimsusega mootorit, ilmus 5-käiguline automaatkast j ne
Algselt postitas: Trionic
Mis asi on parem? Selgita siis ka.
Nagu eelpool kirjutasin,pole neil mootoritel MIDAGI põhimõttelist muudetud,peale karterituulutuse,mis toimib natuke paremini,kui vanematel aastakäikudel. Ja laiali lähevad need samamoodi,kui esimeste aastate omad.
Ma näiteks ei tea et 2004 ja ülesse oleks pikendatud mootori garantiiga nii nagu vanemad mudelid. Kas see ei räägi enda eest midagi?
OT: Ma paluks selgitust. Kokkujooks vs laiali minek?
Mootori võimsust tõstetakse softi abil ja viiekäiguline kast oli juba 2001 olemas.Algselt postitas: 95SELaunch
masinas tuli kokku 1265 muutmist, põhiliselt siis vedrustuses, Aero sai suurema võimsusega mootorit, ilmus 5-käiguline automaatkast j ne
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
to trionic - ametlik tõstmine siis oli
ja 2001 tuligi ju 2002a mudel
ja 2001 tuligi ju 2002a mudel
Kas mitte Dame Edna tulekuks ei saadud kõiksugu tüüpvigadest lahti? Olen aru saanud, et kuni MY06 olid mootorid sisuliselt samade tüüpvigadega, millega nad 9 aastat tagasi sündisid. Või kimbutavad ka MY06 ja edasi samad vead mis varasemaid mudeleid?




